Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2014
    Last Online
    17 december 2023 @ 09:57
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    226
    Thanked
    278 in 49 posts

    Standaard Maria (Roemeense) ex-Christina AgaG



    Christina (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 juni 2016),pret (16 juni 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2014
    Last Online
    17 december 2023 @ 09:57
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    226
    Thanked
    278 in 49 posts

    Standaard

    Gisteren kennis gemaakt met dit leuke meisje. Uiteindelijk 2x een uur mee op de kamer geweest waarbij de eerste kamergang perfect was maar ze in de 2e ronde nog meer los ging en ik heftigere sex met haar had.
    Pijpen zonder condoom doet ze lekker en afwisselend, jammer dat ze af en toe wel een doekje erbij pakt voor wat voorvocht af te vegen. Haar beffen is super, ze heeft een heerlijke kut met na mate ze geiler wordt de lipjes flink gaan groeien. Tijdens 69 vond ze het ook geen probleem dat er een vinger in haar kontje zat. Eerste ronde beetje rustige sex, elkaar aftasten maar tijdens de 2e kamergang kwam het beest los. Twee keer in haar gekomen in de gekste posities, tussendoor wat drinken laten halen en het raam opengezet want het zweet brak me aan alle kanten uit.
    Top meid met een topervaring!

  4. Onderstaande 2 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (16 juni 2016),Manureva (16 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    deze dame, heeft een heerlijke bibs die ik vaak genoeg heb aanschouwd in acapulco gold, deze keer was ik op tweede pinkersterdag in luder lounge en ik had haar daar ale en paar keer gezien, maar nog steeds het gevoel dat ze niet geil genoeg voor mij was, dat klopt ook wel een deels, ze is wat gehaast, pijpt zeer goed, echt zeer goed, langzaam maar stevig en nat..haar bibs is echte zo verschrikkelijk geil om te zien en ze neukt ook ezker niet slecht on top. Lekkere natte kut krijgt ze bij eht likken, neuken is dus dubbel feest zonder veel glijmiddel, Tcoh iemand waarmee ik zeker het nog eens wil overdoen , maar dan wat minder gehaast, want dat heb ik ook tegen haar gezegd, ik vond trouwens de bezetiing bij luder lounge prima, slank, dun , weinig milfs dat wel,alleen yasmine die nooit met mij wil, de oudere thaise, en meggie de poolse nymfo, ik miste echt een 5 tal dames die mijn dag helemaal goed kunnen maken, dat was wel jammer. zoals Lana de braziliaanse met megareet, de poolsen claudia, magda en renata en roxana en mira de roemeensen

  6. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (30 mei 2018),blauwebeer (30 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

  Babylon 468*60