Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Discussie: Aylin (Turkse)

  1. #26
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Correctie, Aylin praktiseert deze bedenkelijke upsellpraktijken al sinds heugenis bij zowat alles en iedereen, bekend bij club en bezoekers en de sporadische Schreiberlingen die daar melding van maken schieten daar an sich weinig mee op...Gemeengoed geworden voor haar en blijkbaar hebben de Cheffe én de Babylonische Hausposse daar weinig tot geen problemen mee...Ietwat consequente clubeigenaar zou haar al lang wandelen hebben gestuurd maar alla, de AWL mot toch nog ietwat gevuld blijven...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty ( 6 februari 2017),Manureva ( 9 februari 2017),Mr Bluenose ( 7 februari 2017),Mr Pussy ( 5 februari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    uit mijn verslag

    Toen ik later de kino was gaan opzoeken om even aan het feestgedruis te ontsnappen kwam er een rijpere dame, die ik niet kende, even kennismaken. Qua uiterlijk zo niet mijn ding, nogal een bruut gezicht verder een normaal figuur. Ze half turks/half duits en noemde Eileen, ik vermoed dat het Aylin is maar ze beweerde dat haar naam Engels is en niet turks. Ze speelde haar spel wel perfect en ik ben wel gevoelig voor de manier waarop rijpere vrouwen je het hof proberen te maken. Van het één kwam het ander en vooral de manier van kussen deed me besluiten het toch een kans te geven. We belanden in een kamer op de benedenverdieping waar zich een zeer volwassen met sex geladen voorspel ontwikkelde. Eens uit de kleren is ze wel een mooie vrouw, niet dik maar romig. Het werd een hete sessie die spijtig genoeg een iets verkeerde wending kreeg toen ik haar vroeg hoelang we op kamer waren en zij me een tijd noemde die naar mijn gevoel niet juist was. Enfin ik had de tijd niet gecontroleerd, doe ik nooit, dus zij kreeg het voordeel van de twijfel maar toch verliep de rest van de sessie voor mij overschaduwd. Al bij al een goede sessie en ook de after sales was zeer goed. Telkemale ze me tegenkwam was er een lach of een zoen.
    " A dirty mind is a joy forever"

  4. Onderstaande 6 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 februari 2017),Elmo3108 (24 februari 2017),Manureva (25 februari 2017),Mr Bluenose (25 februari 2017),Mr Pussy (26 februari 2017),Sjeufke (25 februari 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Last Online
    16 april 2024 @ 07:53
    Locatie
    Onder de rook van Rotterdam
    Berichten
    725
    Discussies
    10
    Thanks
    4.531
    Thanked
    1.901 in 658 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen donderdag ben ik ook in het web van Aylin verstrikt geraakt...ze kwam mij opzoeken in (!) het bubbelbad en wist mij binnen de kortste keren om haar vinger te winden. Uiteindelijk over de dag verdeeld drie uur met haar op de kamer geweest en tussendoor samen gedronken, gegeten, gerelaxt en gerookt. Aylin is niet de knapste, niet de jongste en niet de strakste dame, maar ik vind haar wel met recht een MILF. Ik was even op mijn hoede toen zij zich voorstelde en ik direct aan de toch wel zeer wisselende berichten hier op het forum moest denken, maar toen ze meteen begon met een heerlijke vrijpartij in de jacuzzi was mijn gereserveerdheid snel verdwenen.
    Zoals al gezegd uiteindelijk drie uur met haar aan het rollebollen geweest, verdeeld over twee sessies. En ja, het gespetter in de jacuzzi werd ook in rekening gebracht, maar daar heb ik - gezien wat er allemaal gebeurt is tussen de bubbels - geen probleem mee...

    Aylin heeft schijnbaar een beetje dubieuze reputatie, maar ik heb een heerlijke dag met haar gehad!

    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

  6. Onderstaande 2 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 9 februari 2019),Mr Bluenose (10 februari 2019)

  7. #29
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    iNDERDAAD EEN HEEL GETRUCTE DAME: ze speelt het spel slim en zonder dat je er erg in hebt zit je in haar VALSTRIK!!! Ik heb het 1 keer mogen beleven maar dat is dan ook genoeg: voor mij niet meer......Ze troggelt heel wat Euros af van die arme mannen, maar ik trap er dus niet meer in....

  8. #30
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:15
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 4 posts

    Standaard

    Wat is eigenlijk het probleem met Aylin, jullie willen blijkbaar een uur praten, drinken, tongkussen in de zetel, aan het pruimpje zitten, ondertussen pijpt ze je ook tussendoor en nadien een halfuurtje naar de kamer om een schot te lossen terwijl zij zich daar volledig geeft en dan er met 50 euro vanaf komen na bina 2 uur. Ik trap daar wel met volle teugen in! Zij is ook 3x beter dan alle Roemeens twintigers samen met hun extras tegen hun zin in en na 20 min. van de kamer en eveneens met een financiële kater.

  9. Onderstaande 2 leden hebben fordsierra bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 9 februari 2019),Manureva (10 februari 2019)

  10. #31
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Je trekt je conclusies nog al in het extreme. De meeste ijsberen weten hier heus wel wat de ongeschreven regels zijn ten aanzien van presales. Diegenen die er hier eerder over hebben geschreven, kennen deze clubetiquette meer dan goed.
    Wellicht heeft ze haar presale-gedrag aangpast, hetgeen haar dan alleen maar ten goede komt.
    Tja en de service van de verschillende nationaliteiten, waaronder de Roemeentjes.....dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  11. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2019),Giodude (10 februari 2019),Manureva (10 februari 2019),Mr Bluenose (10 februari 2019)

  12. #32
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Last Online
    4 april 2024 @ 10:09
    Berichten
    291
    Discussies
    22
    Thanks
    358
    Thanked
    444 in 178 posts

    Standaard

    Ik ben dol op Turkse meiden, pure schoonheid vaak. Aylin is een slimme en slinkse dame die haar woorden zuiver kiest. Ze gaat zeer geraffineerd te werk. Op zich niets mis mee. Na een half uurtje kletsen swichte ik het onderwerp naar haar grote voorbeeld Erdogan. Helaas voor haar zit ik vrij goed in dat onderwerp. Ze was meteen genezen en ging er als een haas vandoor.
    The world is my oyster, mijn avatar is mijn allerbeste verovering, zij is bijna perfect, legt de lat zeer hoog vandaar de lat relatie.

  13. Onderstaande 2 leden hebben mrourke bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (10 februari 2019),Manureva (10 februari 2019)

  14. #33
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:51
    Berichten
    55
    Discussies
    1
    Thanks
    474
    Thanked
    196 in 28 posts

    Standaard

    Bij mijn tweede bezoek aan Babylon (2 jaar geleden al weer?) ben ik met aylin op de kamer terecht gekomen. Niet het mooiste gezicht, wel een lekker lijf en inderdaad getruct in het winnen van de mannen. Een goede sessie gehad, de afknapper kwam bij het afrekenen, vingeren bleek extra te moeten worden betaald. Dat met tegenzin gedaan maar bij volgende bezoeken haar steeds duidelijk gemaakt dat ik geen belangstelling had.
    In februari was ik weer eens in Babylon en bezweek voor haar charmes. Met goede afspraken (altijd een aanrader om afspraken te maken met de dames :-) ) een prima sessie gehad. En aftersales zijn op orde.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 juli 2019),Elmo3108 (20 juli 2019),Husky (21 juli 2019)

  16. #34
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren geen last gehad van Aylin....ze was er simpelweg niet.
    Alle gekheid op een stokje, Aylin is geen last voor mij, ik loop er namelijk met een grote boog om heen (en zij ook bij mij trouwens, want ze voelt aan haar water dat ze geen € aan mij zal verdienen).
    Salutations,

    Swazontneuf

  17. Onderstaande 3 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juli 2019),Husky (21 juli 2019),lekkersfan (21 juli 2019)

  18. #35
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 16:20
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.042
    Discussies
    119
    Thanks
    2.082
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Aylin heb ik gisteren ook weer eens gespot.
    Ik had ze de laatste maanden dat ik in Babylon was, niet meer gezien.

    Voor het overige sluit ik mij aan bij de woorden van swazontneuf hierboven.

  19. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 oktober 2019)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Living Room 468*60