Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard Zwitserland, Lili (Russische)



    Lili (Russische)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Vingeren
    Extra info : Honest GND, respect the time, pleasant in the room, perfectible foreplays but satisfying, multi positions, good participation, intersting exchanges and interaction, let herself going well, natural way (not pro). Minuses: Blowjob and Technical aspect.





  2. Onderstaande 3 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 augustus 2016),Nedlovefkk (10 juni 2016),pret (10 juni 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 november 2015
    Last Online
    25 oktober 2019 @ 08:52
    Berichten
    29
    Discussies
    5
    Thanks
    1
    Thanked
    75 in 14 posts

    Standaard

    Afgelopen week 2 leuke sessies beleeft met Lilly.
    Bij het binnenkomen deze russische schone direct opgemerkt. Ze loopt topless rond zodat je een duidelijk zicht krijgt op haar troeven.
    In de bar op het eerste zicht een verlegen meisje. Ook op de kamer niet direct een losbol. Wel een zeer goede GFE. De interactie is op zo een natuurlijke manier dat je 100% de indruk krijgt dat ze het allemaal leuk vindt, zelden zo natuurlijk meegemaakt.
    Eerste sessie was ruim voor het half uur afgelopen, waarna ze voorstelde om een massage te doen of om instant voor een 2e wip te gaan. Dat zegt me eerlijk gezegd niet veel. Toen ik aangaf dat ik liever naar de bar ging keek ze wat ontgoocheld en onzelfzeker, ook al maakte ik duidelijk dat de sessie zeer goed was.

    Paar koffies en een sauna later haar opnieuw benaderd voor een 2e kamergang. Blijkbaar was ze hierdoor erg positief verrast, want ze trok de service nog een niveautje hoger. Dit keer echt super voorspel waar ik helemaal wild van werd en opnieuw geweldige interactie. Top GFE-experience, goede service, lekker lijf. Kortom herhalingsgevaar 100%.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Tooghanger bedankt voor deze bijdrage:

    kempie ( 4 juli 2016),Nedlovefkk ( 4 juli 2016),pret ( 4 juli 2016),VAZKOR ( 4 juli 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    5 april 2024 @ 21:06
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Blinzeln

    Ooh jaah!!! Heerlijke vrouw!!! Helemaal m'n type!!! Mooie looks... Incl. dat spleetje tussen haar voortanden... Ze liep niet topless rond en ik zou in 1e instantie toch hebben gezworen dat haar perfect symmetrisch gevormde boops, een van uitzonderlijk hoog niveau gefabriceerd cosmetisch kunstukje zou zijn... Tot ik mijn handen eromheen sloot waarna ik me onmiddellijk realiseerde dat bij het ontwerpen van de borsten, dit het eindresultaat van onze Lieve Heer moet zijn geweest! Dit zijn borsten zoals borsten in den beginne bedoeld zijn! Zijde zacht, kneedbaar.. Niet te groot en al helemaal niet te klein... De volgende keer neem een rolmaat mee om na te gaan of mijn vermoeden juist is - dat haar tepels het middenpunt zijn die tot alle punten op de omtrek van haar goddelijke borsten dezelfde afstand meten! Tot zo ver die verrukkelijke borsten, want relaterend aan bovenstaande reacties, beaam ik dat het plezier van Lilly in het vrijen onovertroffen echt is... Na een uitgebreide snorkelsessie werd ze natter dan nat toen ik haar op haar rug draaide, haar lichaam op de rand van het bed positioneerde, haar benen spreidde en haar oraal bewerkte. Übergeil werd ik als ik dan even omhoog keek, een blik op haar kronkelende lichaam wierp, terwijl ze zelf ondertussen haar borsten kneedde... Op en af wat vingers in haar soppende poes terwijl mijn tong met ruwe halen over haar vulva denderde, voelde ik uiteindelijk haar stijve clit over mijn tong hobbelen... Haar wangen heet donkerrood kleurend en haar ademhaling sneller, kwam ze kreunend, soppend en schokkend klaar.... Toen was de beer los... Ze keerde mij op m'n rug, schoof driftig een rubber om mijn pik, en neukte me in reverse cowgirl... Ik hoefde niets meer te doen... Van zacht naar hard en omgekeerd en andersom... Terwijl haar kont op en neer kletste op mijn pik, rampetampte ze mij keihard klaar!!! Wat een heerlijk wijf,,! Alsof ik zojuist uit een achtbaan geneukt was, we voldaan een sigaret opstaken, vroeg ik haar al hijgend hoe lang we bezig waren... Mijn besef van tijd volledig in de kluts, antwoord ze mij dat dit 20 minuten zijn.... Kan nooit kloppen... Maar je hoort mij niet klagen.... Daarop zeg ik haar voor de grap dat we dan nog 10 minuten hebben waarna ze me een verleidelijke lach en een ferme knipoog toespeelt laat ze me weten: es war so schön met dir....
    Herhalingsgevaar????? Ik zou er zo vanavond weer voor teruggaan!!! klik!!! Op alle vlakken....
    The most prudent and effective method of dealing with the world around us is to assume it is a complete fiction. (J.G. Ballard)

  6. Onderstaande 3 leden hebben Yahoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 augustus 2016),Badslippers ( 5 augustus 2016),VAZKOR ( 9 september 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch

    Paspoort in SFL-stijl:
    Naam: Lilly
    Nationaliteit/Taal : Russin, maar daar heb ik mijn twijfels over.
    Leeftijd : 30jaar, maar ziet er echt veel jeugdiger uit
    Roken: ja

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Donkere, lange golvende haren
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Zandlopertje, maar niet overal even stevig / mooie malse kont / hele mooie B-cup tietjes
    Tatoeages/Piercings : Geen enkele
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Gleufje tussen voorste tanden… Niet dat je er een fiets kan in parkeren, maar valt wel op. Zeer uitdagende blik kan ze opzetten en ze heeft een beetje acne op de wangen als je door de fond de teint heen kijkt.


    De technische fiche:

    De saunaclub standaardservice:
    TZ: 4/5
    PZC: 5/5
    NMC: 4/5


    PSE- en/of GFE-gehalte:
    PSE: 4/5
    GFE: 3/5


    Extra dienstverlening bovenop de standaard: rook fetisj, ballen likken, 69, vingeren, beffen en net niet rimmen (actief). Een GFE-PSE combi pur sang

    Prijs : 50 + fooi (toch bijna 40min op kamer geweest)
    Score op uiterlijk 7/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8/10


    De verslaggeving:

    Presales:
    Dit mokkeltje is zoals een spin. Ze zit ergens rustig af te wachten en zoekt de ruimte af naar zwakkelingen die haar niet kunnen weerstaan. Ze kan kijken met een zwoele blik en heeft het passief verleiden zeer vlot onder de knie. Ik schat haar zelfs heel intelligent in ook al is ze een DVP. Jagen en pushen zie je haar niet doen en toch verdween ze aan de lopende band met kwijlende hoerenlopers in haar zog naar de kamer. Ik was getrigger en duidelijk was mijn maat, Kinky-Bull dat ook, want hij vertrok als eerste met haar. Na 10min was de arme stakker al terug en ik veronderstelde dat Lilly een afwerkster op speed moest zijn. KinkyBull concludeerde dat ze de beste 10minuten van de voorbije maand was. Van hem geloof ik dat niet snel, want de arme jongeman wordt nogal snel verliefd en ware het niet dat dit min of meer zijn type wel is, is hij een meer optick fucker dan mezelf en heeft lagere standaard verwachtingen. Maar ze intrigeerde me wel omdat wel effectief de meest actieve dame in het huis was. En ze leek er niet eens moeite voor te doen. In de loop van de dag kreeg ik van de andere ijsberen telkens opnieuw goeie feedback over haar. Tot ongeveer 21u, toen ik alleen aan de bar zat en zij zich 2 stoelen verder zette. En daar was ook weer die zwoele blik weer… We raakten in gesprek en niet veel later besloot ook ik om haar te volgen naar het peeskamertje. Weliswaar meer uit nieuwsgierigheid, want mijn geslachtsdrift was reeds ver heen.

    De betaalde tijd:
    In tegenstelling tot de eerste dame van de dag, ervoer ik met haar geen klik, maar toch was het meteen vuurwerk op de kamer. Ook meteen drukte ze zich tegen me aan en zoende me hartstochtelijk. Wel wat meer PSE-gewijs dan met liefde, maar ook dat vind ik wel lekker. Ze had mijn pik ook al vast en tot mijn eigen verbazing was die zo hard als titanium. Ze trok me het bed op en likte me van onder tot boven af. Ze begon me te pijpen, ballen incluis, en ik kon niet anders als oordelen dat ze een natuurtalent was. Ze kantelde haar schoot naar mij toe, opende haar benen en ik begon haar te vingeren. Haar kut was slijmerig. Nog wat later manoeuvreerde ik me zo dat mijn kop tussen haar benen terecht kwam en zaten we in een soort van omgekeerde 69 positie. Hoe lekker dit ook voelde, ik wou het neuken niet langer meer uitstellen en gebood haar een condoom over mijn snikkel te trekken en met te neuken. Zonder dat ik had aangegeven dat dit mijn favo standje was, ging ze cowgirl reverse op me zitten en begon me te bereiden met een techniek waar ik ging van duizelen. Maar toen raakte ik in de problemen… Vanwege mijn gezondheidsproblemen lukte het niet om langdurig een stijve te houden en mijn piemel werd slap. Ze ging van me af en probeerde nog wat te pijpen. Ik liet haar stoppen, want ik had overduidelijk wat rust nodig. Ze vroeg wat ze kon doen en ik zei dat ze maar eens een sigaret moest roken. Ze kon moeilijk geloven dat dit me zou opwinden, maar het lukte wel. Terwijl ze sensueel aan haar sigaret zoog, groeide mijn erectie weer aan. Eerst kreeg ze een paar keer de slappe lach, maar uiteindelijk begreep ze de fetisj wel en combineerde ze het roken met die sensuele blikken van haar. Ze pijpte me ook al rokend, maar toen haar sigaret op was en ze opnieuw rubber rond mijn stomme lul trok, ging hij wederom af als een lekke band. Geeft niks, zei ik… Leg je maar op je rug en ik ga nog wat beffen. Meestal wanneer ik een mokkel met een natte kut kan beffen, terwijl deze uit haar dak ging van genot, krijg ik ook wel een zware erectie… Maar helaas deze keer dus niet. Want ze was totaal niet meer nat, ik vond mijn draai niet en zelfs om theater op te voeren leek ze geen zin meer te hebben. Ze lag er maar verveeld bij en daarom braken we de sessie ook af. Het was dan wel weer een mooie geste van haar dat ze slechts 50€ vroeg terwijl we toch wel wat langer op de kamer waren.

    Aftersales:
    Ik kan er niet over meepraten, want niet lang na de sessie met haar ben ik er maar vandoor gegaan. Het zou me toch niet meer lukken om nog seks te hebben. Maar betreft aftersales zal ze toch wel iets betekenen, want naar verluidt is de Kinky-Bull nog een tweede keer met haar mee geweest na mij.

    Verdere opmerkingen:
    Zoals gezegd heeft ze een hoop ervaring en is ze technisch misschien wel een topper, maar de klik was er niet en ze kon me niet dezelfde aangename tijd bezorgen zoals Ella dat eerder op de dag kon. Het zit hem dus zeker niet in ervaring. Natuurlijk zou ik haar in gezonde omstandigheden wel opnieuw willen proberen en dan zou ik haar ook helemaal anders evalueren. Sowieso ken ik haar nu toch ook een hoge score toe! Betreft haar nationaliteit ben ik er zeker van dat geen Russin is. Ze kent Russisch en waarschijnlijk is ze afkomstig van zo’n ex-Sovjet gehucht. Ik gok eerder op Kazachstan, Armeens, Georgische of een Azeri. Moldavisch of Russisch Oekraïens kan ook.

    Als ik haar volgende week opnieuw tegenkom, hoe groot is dan de kans dat ik met haar herhaal? 75%


    Apr.jpg




    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 augustus 2016),gignnl (16 augustus 2016),MarcelS ( 2 februari 2017),Nedlovefkk (16 augustus 2016),pret (16 augustus 2016),Ryuhayabusa (16 augustus 2016),Wijze grijze (16 augustus 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    25 augustus 2016
    Last Online
    23 november 2021 @ 19:53
    Berichten
    15
    Discussies
    5
    Thanks
    33
    Thanked
    40 in 13 posts

    Standaard

    I had the opportunity to meet Lili in the Living Room. She's not the most beautiful girl there is but she has a kind of natural charm I can't resist.
    We had to wait almost one hour to get the key for a room so we had plenty of time to know each other before the room. She's smart and we discussed in German as her English is a bit limited. In the room it was fantastic. She totally made me forget I was with a pro and she gave me the impression (or at least simulated it well enough ) that she wanted and got as much pleasure as I did.

    Repetition chances of 100%

  10. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Topper, maar van dat verlegen zijn, niet veel gemerkt.
    geen tatoeages, noch piercings. Mooi gezicht, perfect body.
    Vliegt vanaf vandaag een week op verlof. Waar ze heen gaat vind ik slechts een week veel te krap, maar moet ze zelf weten. Komt bij terugkomst onmiddellijk terug in LR

  11. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 november 2016),pret (20 november 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Kijk mijn opmerking ivm Vanessa. Idem dito betreffende dit schatje.
    heeft anaal in haar pakket toegevoegd.

  13. #8
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:59
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Is ze al weer terug van vakantie?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  14. #9
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Is ze al weer terug van vakantie?
    Ja

  15. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Is ze al weer terug van vakantie?
    een topper en zeker de moeite waard voor een ritje naar kaarst helaas ben ik de aankomende weken verhindert . ik sta ingeplant bij andere sauna clubs

  16. #11
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ze vertrekt terug op vakantie,op 10 januari dezelfde richting, maar nu wat langer.
    potentiële en vaste klanten zullen zich dus moeten reppen

  17. #12
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Ik heb ook vorige week het plezier gehad om kennis te mogen maken met Lilly. Een lekkere ontspannen meid met een intense sexbeleving. Vooraf geruime tijd op de bank met haar liggen ouwehoeren over Caraïbische stranden en Zwitserse winters en op de kamer had ik al niet meer het idee vreemd te gaan. Het voelde allemaal al erg vertrouwd. Ik heb me bijzonder met haar vermaakt en ook haar after sales waren prima verzorgd. Voor een zeer infrequente LR-ganger is het heerlijk om zo'n dame als eerste te treffen. Haar vriendin, waarna ik daarna op de kamer belandde, heeft me geleerd dat het ook anders kan. Die had veel praatjes vooraf, maar op de kamer was het zeer magertjes. Jammer genoeg haar naam vergeten.

  18. #13
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Ik heb ook vorige week het plezier gehad om kennis te mogen maken met Lilly. Een lekkere ontspannen meid met een intense sexbeleving. Vooraf geruime tijd op de bank met haar liggen ouwehoeren over Caraïbische stranden en Zwitserse winters en op de kamer had ik al niet meer het idee vreemd te gaan. Het voelde allemaal al erg vertrouwd. Ik heb me bijzonder met haar vermaakt en ook haar after sales waren prima verzorgd. Voor een zeer infrequente LR-ganger is het heerlijk om zo'n dame als eerste te treffen. Haar vriendin, waarna ik daarna op de kamer belandde, heeft me geleerd dat het ook anders kan. Die had veel praatjes vooraf, maar op de kamer was het zeer magertjes. Jammer genoeg haar naam vergeten.
    heeft haar vriendin de cijfers 81 op de buik staan

  19. #14
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    heeft haar vriendin de cijfers 81 op de buik staan
    Nee, volgens mij tatoe-vrij ;-)

  20. #15
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    tja wat moet ik nu over lili nog zeggen

    lili is een mooie dame en er is geen dokter of tattoeateur aan te pas gekomen lili kwam bij me laatste bezoek bij me zitten en was totaal vergeten wie ik was . daar bij brak mijn hart niet . het was de verjaardag van de veel neuker en er was een wacht tijd voor een sleutel ze was bang me kwijt te raken en bleef bij me zitten . ze zorgde goed voor me hield geregeld wat te drinken . zoende me voorzichtig en vleide haar zachte benen over mijn benen . ik ging met me hand om hoog en voelde tussen haar benen geen veter ik dacht bij me zelf ge bent in een nette club met alleen maar nette mensen weg met die hand daar dat doen men niet ik gedaagde me dus als een nette man . lili verontschuldigde zich weer en de vlaai kwam voor de dag . daar zat ik dan geheel alleen op de bank maar even naar voren gelopen en gemeld dat ik koege ging eten en als ze de sleutel had ze mijn gewoon moch storen

    na een 10 minuten vertrokken we naar kamer 7 en wat ik daar met haar beleefde is niet voor anderen oren en ogen bestemd

    lili is voor mijn stuken beter geworden als mijn eerste kamer met haar

  21. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 januari 2017)

  22. #16
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:35
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I met her 2 months ago. The BJ is a little clumsy but the girl is very attractive and gave me a really good time. Great kisser, very natural.
    Even if her english is a little weak, it's possible to speak with her in a german/english mix.
    For me, she has a natural beauty that makes her difficult to resist.

  23. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 januari 2017)

  24. #17
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    --> Westside Zwitserland
    Pluk de dag of een bloemetje

  25. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 januari 2020)

  26. #18
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    --> Westside Zwitserland
    Since yesterday in Club Swiss, alias Olga.
    Show your appreciation

  27. Onderstaande 2 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (30 november 2020),Sjeufke (11 januari 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13.

  FKK Artemis 468*60