Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Avondschoon op 9 januari, een verslag van RPlover!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dan kan je weer gaan dichten :D
    Top gezien, misschien was Redbull aan 't gewichtheffen met tip :D
    Afgezien dat we er van in de vroege vooravond waren, heb ik me enkel toegelegd op de avondshift.
    En ik kan jullie verzekeren, ik was niet de enige die in mijn nopjes was, Anvers had zelfs zin in een Dame, maar heeft zijn belofte aan zijn yoegoschoonheid kunnen houden.

    De meest opmerkelijke Dames voor mij, die er vanavond waren:
    (en dat lijstje wordt steeds langer, ondanks de afwezigheid van toppers zoals onze koningin, Stefanie, Melissa en Anna)

    Cassia, uitdagender dan ooit, en o zo wulps daar in het midden van de SS.
    Staat sinds het advies van Fluitje hoog op mijn lijstje, hij kent iets van vrouwen, of tenminste heeft dezelfde smaak en weet als geen andere welke Dames de moeite zijn
    Spaanse Anna, mmmmm, haar tongetje doet me al dromen van meer, dat gaat vonken geven eerstdaags, of beter eerstweeks
    Eni stond nu weer in de Schippersstraat 32/3, maar naar eigen zeggen (ik heb het haar zelf gevraagd :D) is dit maar een tijdelijke oplossing. En het blijft een natuurlijke schoonheid, en een heel lieve Meid, die blijft glimlachen, ze ziet me zeker spoedig binnenvallen.
    Marianne, ooit hebben we haar eens op een terras in de buurt mogen ontmoeten, en ondanks haar leeftijd (ik heb ze liever wat jonger ) is het een vrouw om U tegen te zeggen, natuurlijke schoonheid, zeker een MILF voor me.
    Dan ook Annamaria, blijkbaar een maatje meer (van cup dan), of toch een maatje steviger, maar horen zeggen dat de Sub die wel van nabij zou inspecteren, dus we horen en lezen het graag, Sub, hou je vooral niet in, zou ik zeggen, en laat je eens goed gaan. Dat maatje steviger wekt nu ook wel mijn interesse in haar. Ik moet trouwens steeds aan dat liedje denken als ik haar zie 'zeg annemarietje waar ga je...'
    Verder nog een schoonheid opgemerkt, waar ik verleden week al eens wou binnenstappen, maar het enige antwoord dat ik kreeg was 'cinquante euro, tu viens?'. Het verhaal van deze Dame
    Tessa, gewoon het vermelden waard, omdat ik voel dat het niet lang meer gaat duren vooraleer... (en waar blijft die rec toch over mascotte en simba:p)
    We hebben ook een nieuw vriendinnetje voor mascotte, in de Vingerling 8/2, als ik me niet vergis, deze zwartharige Dame noemt zichzelf Galla. Ik denk dat het een galadiner van de sub gaat worden daar, zeer veel interesse toch in zijn ogen gezien.
    Nadia, en voor wie me gisterenavond heeft gezien, zijn meerdere woorden hier overbodig. Wordt beslist een vervolgverhaal.
    Nathalie, nog niet clickable voorlopig, maar deze Poolse, waar coco2 al een praatje heeft gemaakt, staat momenteel helemaal bovenaan mijn lijstje. Een natte droom voor me, een vriendelijke meid, prachtige billen, mooi gevormde boezem, en een lief snoetje, en de vriendelijkheid druipt er vanaf. Ze zat vandaag weer met de beentjes omhoog, en dan is het o zo moeilijk de verleiding te weestaan. Maar maar maar, ze zal nog even moeten wachten, aangezien ik mezelf had beloofd een verhaaltje te schrijven over Sonja.
    Zolas ik al eerder gemeld had, is deze KlasseMeid terug neergestreken op Antwerpse bodem, maar haar verblijf is er weer eentje van korte duur. Maar toch is mijn sprookje uitgekomen. Even laten bezinken, en dan gaat 'pr christan andersenlover' aan de slag:smile:

    Dat gaatje is dus gedicht Willem. Oops, je bedoelde niet het gaatje dichten?????:D

    In snelvaart mijn andere lieverds nog even markeren:
    Maria, in hetzelfde pand als ons Pools konijntje.
    Voor Lisa wil ik ook nog wel eens op de knietjes :D
    Angela, terug op post na een kerstvakantie.
    Julia, die haar verlof in het skw heeft doorgebracht
    Anna, die o zo lief blijft, ook al heb ik haar maar éénmaal bezocht.
    En eentje die erbij komt, terwijl ik normaal niet val op voluptueuze boezems, maar de deze, mmmmmm, Laura. Heel binnenkort verwacht op ijsberenforum :teuflisch

    Voila Heren medewandelaars (Anvers en sub, coco2 was te moe vanavond, naar eigen zeggen), dit waren enkel mijn favorietjes, jullie aanvulling is altijd welkom, ik heb trouwens iemand naarstig zien noteren, ik lees het graag.

    groetjes,

    rplover - 't moest verdorie maar zo lekker niet zijn

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    En wanneer komt er nog eens een bezoek aan skw, rp lover?

    Anvers :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    25 december 2007
    Last Online
    5 januari 2008 @ 19:05
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    hoeveel spendeer je elkekeer dan aan een dame rplover wand zo te zien kom je er wel heel vaak zo ik kan uit maken, en ken je de dames vrij goed aan je beoordeling te zien of ik heb het mis verstaan niet in de slechte zin hoor,maar ik ben benieuwd wat jij zo al uit geeft +- 50 eu perkeer of meer. ik ben zelf ook een paarmaal geweest op een maand tijd en het werkt verslavend, rplover ik hoop dat je toch ff iets laat weten wand ik denk dat ik ben aan het overdrijven :green_smi

  4. #4
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En er is ook nog een andere oplossing, er worden steeds meer personen gesignaliseerd die proberen af te dingen op de prijs bij de Meiden, die voor 30 euro willen. Of die er 200 km voor bollen om voor 30 euro ergens te gaan neuken, ook in de ramen. Hun goed recht, maar dan geen kritiek komen uiten, en zeker onze rekening niet komen maken. En niemand hoeft mij te behoeden of te redden van de 'hoertjes', ik ben oud en wijs genoeg mijn eigen ding te doen
    Zeg rplover,

    Ben jij dan werkelijk ZO iemand die afdingt bij een dame in SKW en dan naar de clubs in Duitsland gaat om daar dan veel meer geld uit te geven?

    Ieder zijn ding, maar voor 50 euro ben je toch goed gesteld in SKW; zie maar bij Stefany van SS 22/1 waar je toch al dikwijls geweest bent. :p

    wico

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Zeg rplover,

    Ben jij dan werkelijk ZO iemand die afdingt bij een dame in SKW en dan naar de clubs in Duitsland gaat om daar dan veel meer geld uit te geven?

    Ieder zijn ding, maar voor 50 euro ben je toch goed gesteld in SKW; zie maar bij Stefany van SS 22/1 waar je toch al dikwijls geweest bent. :p

    wico
    Neen wicotje, ik ken het woord afdingen niet.
    Hoort thuis op rommelmarkten, niet bij Meiden.
    Als ik het niet kan of wil betalen, blijf ik er weg.
    En ga ik niet liggen te lopen zeiken over de prijs, of proberen voor een handvol eurotjes minder mijn gading te zoeken ver weg (kost al 30 euro brandstof tot daar)
    Trouwens, jij weet ook dat Stefanie haar standaardprijs voor mij optrekt naar 100 euro, maar dat is dan Standaard-ALL-IN, een lekker uurtje.

    En ook jij weet dat mijn favo clubje YY is, Nederland dus. Maar als ik zo en snelle rekensom maak, zal ik nog veel vrijkaartjes moeten winnen om het skw-gespendeerde bedrag nog ooit te kunnen evenaren, in welke club dan ook.

    Budgetneukers, daar hou ik niet zo van.
    Ik ben meer voor het principe 'loon naar werken', en aangezien de Meiden een loodzwaar beroep hebben, heeft dat dan ook zijn prijs

    :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    En ook jij weet dat mijn favo clubje YY is, Nederland dus. Maar als ik zo en snelle rekensom maak, zal ik nog veel vrijkaartjes moeten winnen om het skw-gespendeerde bedrag nog ooit te kunnen evenaren, in welke club dan ook.
    Ik zal mij dus maar best verder blijven inschrijven zeker voor de tombola van de vrijkaarten; wanneer ik ooit een prijs zou winnen, gaat deze toch naar U.
    Mocht dit ooit het geval zijn, dan verwacht ik wel van Uzelf als tegenprestatie een gratis beurt bij een dame naar mijn keuze in SKW! :p

    wico

  7. #7
    Geregistreerd
    25 december 2007
    Last Online
    5 januari 2008 @ 19:05
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    rplover toch nog bedankt om iets te laten weten, maar ik moet je ff er bij zeggen dat ik zeker uw rekening niet wil maken.
    het was maar om wat info te vragen aan jou, sorry dat het mischien raar over kwam, maar was zeker niet met kwaad opzet bedoeld maar toch bedankt man voor je eerlijk antwoord op mijn vraag .

    ps: kan je me nog ff uitleggen waar die paola zit van brussel SKW wil haar ook wel eens bezoeken blijkbaar heeft ze een goede service???

    nogmaals bedankt rplover:p:D

    EN NOG EEN GOED 2008

  8. #8
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    [QUOTE=maikelo;60006]kan je me nog ff uitleggen waar die paola zit van brussel SKW wil haar ook wel eens bezoeken blijkbaar heeft ze een goede service???
    QUOTE]

    Paola ligt waarschijnlijk in warmere oorden in de zon met haar prachtlichaam. Ze is namelijk al ongeveer een half jaar met de noorderzon vertrokken, en niet meer gezien sindsdien.

    Grz Sub

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil

    Naar archief !
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

  Babylon 468*60