Blijven proberen, middagbeer! We zijn er bijna!
Ik zou je eerste schot bij Carina niet willen meemaken.![]()
Blijven proberen, middagbeer! We zijn er bijna!
Ik zou je eerste schot bij Carina niet willen meemaken.![]()
Het begint een beetje op dit topic te lijken hier....
Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!
mentholbear ( 7 september 2021),pret ( 6 september 2021)
@Poppalarge
Hou eens op met spammen![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
JonnyFontane ( 6 september 2021),middagbeer ( 7 september 2021),Poppalarge ( 6 september 2021)
@Willem2
Sorry, kon het niet laten...
JonnyFontane ( 6 september 2021)
Was het niet;
Met een kut in de hand,
kom je door het ganse land…
he hallo overal rustig geschreven over de dames
maar heeft iemand nog wat gehoord van deze topper?
middagbeer ( 3 januari 2022)
Geniet er nog elke keer van haha![]()
Tot mijn verrassing was gisteren een zangvogeltje na een hele lange winterslaap weer neergestreken in de olijke tuin. Voor Middagbeer, Poppalarge en andere liefhebbers: Carina is weer terug
En nog steeds even leuk en goed als vroeger!
Bluebear (28 februari 2023),middagbeer (28 februari 2023),Poppalarge ( 2 maart 2023),pret (28 februari 2023),Shakir (28 februari 2023),WANDELAAR5 (28 februari 2023)
Bluebear (28 februari 2023),mentholbear (28 februari 2023),middagbeer (28 februari 2023),WANDELAAR5 (28 februari 2023)
Zeker de moeite waard om uit te zoeken. Ze is ietsjes afgevallen, wat ik dr persoonlijk goed vind staan, en heeft toch met fraaie rondingen op de juiste plekken.
Verder is ze kwa karakter nog steeds de vriendelijke jongedame die ik van toen ken, evenals kwa service.
Bluebear (28 februari 2023),middagbeer (28 februari 2023),WANDELAAR5 (28 februari 2023)
Ik twijfel er niet aan dat Carina nog steeds dezelfde leuke dame is gebleven.
De hamvraag is nu of ze haar prijzen ook heeft verdubbeld of zelfs verdrievoudigd voor dezelfde service?
Ze zou anders helemaal uit de toon vallen in PHG.
WANDELAAR5 (28 februari 2023)
Ik kan alleen vanuit mijn eigen ervaring spreken. En van daar uit niets gemerkt van upselling, klokkijken, etc, maar een correcte meid.
Maar mijn ervaring is ook dat zij niet de enige in Happy is die normaal doet (al zijn niet allen into tz of even milieuvriendelijk). Vooral dames die overdag beginnen. Ik kan echter niet uitsluiten dat ze bij nieuwelingen ofzo misschien proberen meer eruit te kloppen. Maar je kunt altijd stellen dat je 50p30 (of100p60) biedt en leg je de bal bij hen.
Doch, er zitten dus ook dames tussen die doorhebben dat als ze goed zijn, klanten terugkomen waar ze meer aan hebben dan eenmalige 100 voor een half uurtje te vangen. Vooral nu ze merken dat de toestroom een stuk minder is geworden, waardoor het belang van vaste/terugkerende/herhalende klanten groter is geworden. Hopelijk dat meer dames tot die inzicht komen.
Carina is in elk geval eentje die dit door had en nog steeds door heeft, waardoor menig ijsbeer die van genieten houdt bij haar terug komt.
En het is volgens mij ook geen kwestie van stamgast zijn ofzo. Ik ben er al lang geen meubilair meer. Kom er hooguit 1 a 2 keer in de maand.
Laatst gewijzigd door mentholbear; 28 februari 2023 om 15:45
11cc (20 maart 2023),Bluebear (28 februari 2023),CVARIA ( 2 maart 2023),middagbeer (28 februari 2023),Shakir (28 februari 2023)
Vandaag weer geweldig van elkaar genoten.
Voor de liefhebbers, ze neemt meestal dinsdag en donderdag vrij. De andere dagen is ze er vroeg bij. En ze is geen nachtvlinder, dus vertrekt relatief vroeg.
11cc (20 maart 2023),CVARIA ( 6 maart 2023),middagbeer ( 8 maart 2023)
Voor de liefhebbers, C is even een paar daagjes met verlof. Maandag of woensdag verwacht ze weer aan de slag te zijn.