Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Miriam (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Miriam (Roemeense)



    MIRIAM (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 60 euro Tijdsduur : 40 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Super mooi kontje en ze rookt niet





  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Miriam
    Toen ik mijn colaatje bijna op had, zag ik “dat meisje met dat lekkere kontje” ineens weer. Ze bestelde ook een drankje aan de bar en ik kwam bij haar staan. Ik zei tegen haar dat ik een paar weken geleden met haar al eens kennis had gemaakt, maar dat we niet naar een kamer zijn gegaan. Waarschijnlijk had ze nu het idee dat ik ook alleen een gesprekje met haar wilde, zonder op een kamer te gaan. Ze reageerde ietwat koud. Ze zei op een gegeven moment f ik vandaag ook niet met haar op een kamer zou gaan en ik zei integendeel. Het plan was om wel een kamer met haar te nemen. Ze dronk haar drankje op en zijn gelijk naar een kamer gegaan. Ik liep haar achterna de trap op. Oh oh oh wat een mooi kontje heeft deze meid. Vooral als ze de trap oploopt. Wat beweegt dat kontje toch mooi. Ik had de neiging om haar te betasten op de trap, maar ja, ik ben een gentleman We gingen ook dit keer naar een kamer op het dakterras. Hier begon ze gelijk met een blowjob. Ik denk dat dat een beetje gebruikelijk is in Mondial om gelijk te beginnen en dan naar 20 minuten weer van de kamer te gaan. Ik had andere plannen met haar en ik vroeg of ik haar mocht likken. Dat was geen probleem en ze ging er voor liggen. Klaarkomen deed ze niet. Ik denk, omdat ik haar nog niet goed ken en ze zich niet liet gaan. Na een paar minuten, stelde ik weer voor dat ze verder ging met haar blowjob. Toen ik weer op oorlogsterkte was, heb ik haar genomen in doggie. Ik kon heerlijk genoten van haar kontje. Normaal lukt het me niet vaak om in doggie een 3e orgasme te krijgen, maar dit keer waren de goden goed gezind, met dank aan haar goddelijke kontje. En deze voelde ook bijzonder lekker aan, lekker groot, rond en stevig. Super!!!
    Ik denk dat we zo'n 20 minuten op de kamer waren, want Miriam maakte aanstalten om de kamer al te verlaten. Ik vermoed dat de meeste beren na de daad gelijk de kamer verlaten na 20 minuten en dat zij dacht dat ik dat ook wilde. Ik zie dat ik nog even wilde blijven en relaxen. Een extra 20 minuten zei ik. Ze was hierover verrast, maar kwam lekker naast me liggen. Ik heb haar een beetje gemasseerd, in haar nek, maar ook haar kontje vergat ik uiteraard niet. Vanaf dat moment hadden we een leuk gesprek met elkaar, waarbij ze veel opener was dan in het begin. Ze begon zich echt op haar gemak te voelen en vond mij erg relaxt. Ze zei dat ze dat niet gewend was en dat de meeste beren haar gestresst maakte. Ze vergat helemaal de tijd, want ik zag op de klok dat we al 40 minuten op de kamer waren. Ik zei dat ook tegen haar, maar ze wilde toch nog even blijven. Ze was wel toe aan even rust en een lekkere massage, want ik bleef haar steeds masseren. Ook zij was erg vermoeid, net als Kamila, van de lange dagen. Ze zei dat ze al 6 dagen aan het werk was en dat ze morgen een dag vrij was en daar erg aan toe was. We zijn nog zeker 10 minuten langer op de kamer gebleven, alvorens we naar beneden gingen. Ook zij deed niet moeilijk en zei dat ik voor 40 minuten hoefde te betalen. Per slot van rekening had we dat voor de tijd afgesproken. Bij het afscheid vroeg ik haar nog of ze ook (tong)zoende en ze zei dat ze dit wel deed, maar alleen op de kamer. Ik zei dat ik de volgende keer dat zeker wilde proberen met haar. We gaven elkaar nog een paar zoenen en daarna heb ik me gedoucht.

    Naam: Miriam
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart
    Lengte dame : 1,70 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, "TZ"
    Presales: 6/10 (Gesprek kwam moeilijk op gang en we zijn vrij snel naar een kamer gegaan. Op de kamer werd ze naar mate de tijd vorderde stteds losser en spontaner)
    Aftersales: Moeilijk te beoordelen, want ik ben daarna naar mijn hotel gegaan
    Cijfer: 8,5/10

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Diamond 468*60