Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 39 van 39
  1. #26
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Sinds kort ben ik een "ervaren ijsbeer". Het toeval wil dat ik op ongeveer hetzelfde moment door een onhandigheidje tijdelijk iets minder mobiel ben. Oftewel, het clubben staat eventjes in de ijskast. Sterker nog, tijdens die paar dagen dat ik in het hospitaal verbleef kon zelfs de nachtzuster mij niet echt opwinden. En dat was er toch een die in een SC niet over aandacht te klagen zou hebben.
    Op zich is het niet verkeerd om effe een rustmoment in het clubben te hebben. Het geeft de kans om te overdenken of dat dit het nou wel is. En nee, dit is het ook niet helemaal. Toch verheug ik mij op de dag dat ik weer in staat zal zijn om weer een aantal uurtjes te gaan. Ik denk dat ik zeker de eerste weken/maanden er extra van zal genieten.

    Nu zie ik hier op dit forum meerdere die ervaren of zelfs zeer ervaren zijn, sommige hebben zelfs een eigen ondertitel, kan schijnbaar pas vanaf een aantal berichten. Zonder iemand tegen het hoofd te willen stoten, vraag ik me af wat die ervaring nu eigenlijk is, waar die uit bestaat. Want gezien de opmerkingen en reacties die ik wel eens lees twijfel ik sterk aan de achtergrond.
    Ik hoop dat ik meer zal kunnen doen met mijn ervaring.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  2. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (31 januari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Gestopt

    Ze houdt ermee op
    Komt niet meer terug
    Ze is gestopt
    Niet meer op haar rug

    Gedaan is het met de pret
    Nooit meer van haar genieten
    Nooit meer dat uitzicht
    Vanaf nu worden het nieten

    Geen schrik meer voor anale ontmaagding
    Met die gekartelde palen
    Maar ook geen uurtjes meer onder haar mogen likken
    Oh wat zullen we balen

    Had ik het moeten zeggen
    Aan haar moeten vertellen
    Haar nummer moeten vragen
    Niet eens om te bellen

    Nooit meer die lach mogen horen
    Nooit meer ontvoerd worden
    Nooit meer commando's krijgen
    Noot meer die moeilijke horde
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juli 2017),Mooiejoke ( 5 december 2017),Patjax (17 juli 2017),yylover (17 juli 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Vragen over bovenstaande worden niet beantwoord.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  6. #29
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag de magische horde genomen van 1000 thanks. Weer iets wat we van onze bucket-list kunnen afstrepen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  7. #30
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Je weet dat je vanaf nu bij een volgende 'thanks' niet meer de allereerste 'thanks' kunt zien bij de 'Ontvangen Thanks bekijken'?
    Dus kijk nog maar snel.

  8. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (18 juli 2017)

  9. #31
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Met het schrijven van dit bericht word ik een "zeer ervaren ijsbeer". Althans dat zal er dan staan onder mijn forumnaam. Ik heb deze mijlpaal bereikt in 2 jaar en een maandje. Was ik begin dit jaar niet even uit de running geweest, dan had ik het net binnen 2 jaar gehaald.
    1000 berichten, het waren er een paar meer overigens, denk aan weggehaalde berichten uit meeting point, een paar off-topic berichten in een draadje die weggehaald zijn nadat er iets duidelijk was, en enige berichten in de off-topic hoek van dit forum. Soms omdat de discussie de verkeerde kant opging, soms omdat men niet helemaal begreep wat of waarom ik iets schreef. Ik sta overigens nog steeds achter elk bericht dat ik ooit gepost heb. Ookal denk ik achteraf wel eens: dat had je anders moeten verwoorden.
    1000 berichten in 755 dagen betekent iets meer als 1,3 per dag. Ik vraag me af wat ik in al die tijd heb staan, sorry zitten of schrijven, zwetsen. Over het algemeen ben ik niet zo'n prater. Ik luister liever naar de onzin van anderen. Soms leer je daar nog eens iets van. Dit mede ingegeven door de gedachte: Niet het vele is goed, maar het goede is veel.
    In al die tijd heb ik maar een paar medeforumleden de hand geschud. Dit is bewust gedaan. Ik heb vaker hier gemeld dat ik niet naar de SC's ga om een berg vrienden te maken, maar meer om eens kennis te maken met het andere geslacht. Zaterdag jongstleden heb ik, op het feestje in SS, het aantal forumleden dat mij kent meer als verdubbeld.
    Een ding waar ik stiekum wel een beetje trots op ben is het feit dat ik hier op het forum nog steeds geen vrienden heb.
    En nu ben ik een zeer ervaren ijsbeer. Gaat er wat veranderen? Krijg ik nu korting op de entree bij clubs? Gaan de dames mij nu met meer egards behandelen? Krijg ik nu meer service van de dames? Of is het mogelijk om langer te blijven voor hetzelfde geld? Ik vrees met grote vreze.
    Of houdt deze status in dat ik nu meer klaar krijg bij de dames? Sneller een orgasme bij hun. Zelf het neuken langer vol kunnen houden. Wisselen van standje zonder dat het ritme verstoort wordt. Hier vrees ik nog veel harder voor.
    En de toekomst. Wat zal die brengen? Ik kan hier allerlei voorspellingen gaan doen. Maar ik weet gewoon dat dat niet gaat uitkomen. Als het morgen regent dan moet ik mijn planning omgooien. In juni van dit jaar was het zo droog dat ik rekening hield met een misoogst. Nu zullen we blij zijn als we de boel fatsoenlijk van het land gaan krijgen. Voorspellen werkt niet en gaan we dus nu ook niet doen.

    Op naar de volgende 1000 zullen we maar zeggen. Undercover of niet!
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 3 oktober 2017),JonnyFontane ( 4 oktober 2017),Patjax ( 3 oktober 2017),yylover ( 3 oktober 2017)

  11. #32
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Zondag jongstleden weer een horde geslecht. Voor het eerst in mijn SC-carrière ben ik anderhalf uur op de kamer geweest met een dame. Wat hebben we gedaan? Veel gelachen, vrij normaal bij deze dame, wat gepraat, zij een sigaretje gerookt, alle normale viezigheden en op het laatst nog even uitgeblazen. Geen moment verveeld. Zal het weer gebeuren? Vast, maar niet zo gauw denk ik. Voordat ik in saunaclubs kwam heb ik vaker 2-3 uur met een dame doorgebracht. Maar dat was dan in een priveclub/huis of thuisontvangst.

    Nou wil ik me nog niet direkt tot de pannenkoekers rekenen, zeker gezien de volgende discussie. https://www.ijsberenforum.com/forum/...-meerdere-uren.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 november 2017),yylover (22 november 2017)

  13. #33
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik realiseer me dat onderstaand bericht net voor iedereen even duidelijk is. Mijn excuses daarvoor. Maar ik heb geen zin om duidelijker te zijn.

    GoldenTime de revival?

    Dat ik geen fan ben van GT is hier bij een grote groep bekend. In onderstaande verhalen heb ik ook uitgelegd waarom.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Tijden/page33
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Tijden/page37
    Toch had ik een goede reden om daar weer eens naar toe te gaan.
    Een paar weken geleden verscheen er in het GT topic een bericht dat een bepaald dame weer was opgedoken. Maar ze was dus ook verkast naar GT. Toevallig, of niet, had ik een paar dagen daarvoor een PM via dit forum gekregen van een nieuw lid, die daarna ook niet meer online is geweest, dat deze dame opgedoken was in GT. Sterker nog, weer een paar dagen daarvoor heb ik in YY met een vriendin van haar gesproken, waarbij het onderwerp natuurlijk op haar kwam, omdat zij weet dat ik een fan van haar ben. Op dat moment is het kwartje niet goed gevallen, dat gebeurde een paar dagen later pas, maar de strekking was, als ze terug komt, dan niet naar YY. Dat kan niet of mag niet of gaat niet. Ik weet het niet precies meer en mijn over-de-grens is ook niet geweldig.

    Dus wat doe je dan? Je denkt er eens over na, je volgt nog wat berichten op dit forum die bevestigend zijn, en je neemt een besluit. Eigenlijk had ik al afscheid genomen. Had het verwerkt, op naar de volgende tegenslag, zullen we maar zeggen. Heb er zelfs al eens wat over geschreven.
    Op een zondag gaan was geen optie, slecht bevallen zullen we maar zeggen. Dus je kijkt eens in de agenda, je verzet wat en stapt in de auto. Een paar dagen geleden dus het “kloeke” besluit genomen om maar weer eens de grens over te steken. Om kwart over 11 draaide ik de parkeerplaats op en werd heel netjes in een parkeervak geloodst. Drukte op het belletje en werd binnen gelaten. Er werd een badjas voor mij gezocht, ik mocht 60€ afgeven, en er werd gevraagd of ik al vaker was geweest. Ja, maar dat is meer dan een jaar geleden. Oh, dan haal ik even een dame was het antwoord die je nog wat dingen uitlegt. Je raadt het nooit, maar de betreffende dame kwam uit de bar om mij een paar dingen uit te leggen. Zoals altijd als ze mij ziet, een lach van oor tot oor. Ha, hallo, hoe gaat het, jij hoeft toch geen uitleg. Omdat er nog een paar heren uitleg behoefde concentreerde ze zich daar op en was het: tot straks.

    Zoals gebruikelijk als ik naar een saunaclub ga kleed ik mijn eigen om, ga een hapje eten in het restaurant en neem dan een douche. Ben een rondje gaan lopen door de club om te kijken of er veel veranderd was, wat dus tegen viel. En daarna heb ik een fanta-on-the-rocks besteld, afgekeken van een collega-schrijver, en ben in een bankje gaan zitten. De dame was “spoorloos” verdwenen. Wat later nog eens een rondje gelopen, in de bios een blik geworpen en weer met een drankje in de bar gaan zitten. Een paar maal aangesproken door een dame, maar heel vriendelijk proberen uit te leggen dat ik nog niet zover was, ik eerst wat wilde rond kijken of een andere lulsmoes proberen op te hangen.

    Toen ik dus weer in de bar zat te luieren, zoals al veel anderen, kwam de juffrouw aangewandeld. Duidelijk op weg naar de kleedkamer voor dames. Al van enige afstand kreeg ik “bevelen” om mij niet te verroeren omdat ze zo er aan kwam. Enige tijd later kwam ze dus langs mij zitten. En zoals gebruikelijk vliegen de “verwijten” dan door de lucht. “Dat heeft lang genoeg geduurd”. “Met welke dame heb je mij bedrogen”. “Je wist 3 weken geleden al dat ik hier zit”. “Heb je me gemist”, Tuurlijk niet. Een stomp tussendoor. En meer van dat moois. Ik gooi overigens ook met van alles terug. Als dat niet goed valt, krijg ik een draai om mijn oren. Mocht iemand dit gehoord hebben, dan kan het zomaar zijn dat bij hem de mond open viel. Maar dit is onze manier om elkaar te begroeten. Zou je het door Google translate gooien dan komt er zoiets uit als: Hoi, lang niet gezien, hoe gaat het, ik heb je gemist, gezellig. In het Nederlands en het Roemeens.
    Op een gegeven moment zijn we maar naar een kamer gegaan. En ook daar hebben we onze gebruikelijke acties gedaan. Op een gegeven moment heeft ze zo hard gelachen dat personen die toevallig passeerde op de gang ongetwijfeld gedacht hebben dat ik een paar goeie moppen heb zitten tappen. Helaas, zo goed ben ik niet. Het was als vanouds. Of misschien moet ik zelfs zeggen, nog iets beter. Ik heb van de zomer eens met een medeschrijver staan praten over het stoppen van deze dame. En hij zei dat hij al langer had gezien dat ze er niet zoveel zin meer in had. Mij is het nooit opgevallen, want als ze me zag, dan lachte ze van oor tot oor.

    Daarna ben ik wat gaan zweten in de wellness. Dit biedt tevens de mogelijkheid om eens wat zaken te overdenken. Ook gepoogd om wat nieuws tot mij te nemen. Maar de 3 netwerken die mijn tablet kon vinden werden vervolgens alle 3 door mijn tablet geweigerd als niet veilig genoeg. Tussendoor nog wat gegeten. En ja, wat gaan we dan eens doen.

    Toen ik vorig jaar in GT kwam heb ik ook kennis gemaakt met dames. Hoewel anderen praten over de Champions league kon ik dat toen, voor wat betreft de dames, niet onderschrijven. Ik heb toen kennis gemaakt met 4 dames. 3 van de 4 waren heel kort, binnen 30 seconden moest ik ja zeggen, anders was het over. De vierde deed wat meer moeite, maar ook dat duurde niet lang. Wat betreft uiterlijk waren het zeker niet de hoogstandjes van GT, maar dat heb ik vorig jaar ook al eens verteld. Ook de gymnastiek was goed maar niet overdreven. Die dag verscheidene malen aangesproken. De druk was veel lager als een jaar eerder, en voor de 2e ronde ben ik gezwicht. Een leuk half uurtje beleefd zoals ik vorig jaar in ieder geval niet heb meegemaakt.

    Daarna heb ik mijn zegeningen geteld en ben naar huis gegaan.

    En nu? Ik weet het op dit moment effe niet. De eigenlijke reden om naar GT te gaan was om er een punt achter te zetten. Definitief. Maar dat is dus niet gelukt. Mijn omgang met de juffrouw is als vanouds, of misschien zelfs wel beter. Ook lukte het, in ieder geval deze keer, om nog een leuke dame te ontmoeten en te besnuffelen. De club zelf is geen spat veranderd. Dat blijft een probleem, zeker als het buiten koud is. Als ik 60€ betaal dan wil ik niet de verplichting hebben om naar buiten in de kou te gaan om alle facetten van de club te kunnen beleven. Daar hoeft U het niet mee eens te zijn, maar dat is mijn mening. Ook de drukte zorgt ervoor dat ik mijn bezoekjes zal moeten plannen, en dat ligt soms wat moeilijk.
    Voor Donaldus-achtige taferelen ben ik niet bang. Ik ben daar zelf te nuchter voor en zij zoekt dat ook niet. Iets om vanavond over te denken, Sinterklaas heeft toch niks voor mij in zijn zak zitten.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 12 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 december 2017),Agronymus1 ( 6 december 2017),Bluebear ( 5 december 2017),brombeerzuid ( 5 december 2017),dennisw (10 december 2017),Eddy_V ( 5 december 2017),fr_loper (11 december 2017),Meme Moo ( 5 december 2017),Patjax ( 5 december 2017),Wentelt Eefje ( 6 december 2017),Wijze grijze ( 5 december 2017),yylover ( 5 december 2017)

  15. #34
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Kom je een saunaclub binnen, kleed je je om, loop je de bar binnen en wat gebeurt er dan? Alle dames, nou ja, de paar die er zitten, zingen uit volle borst, bij sommigen is dat ook de moeite niet, maar dat interesseert mij niet, All I want for christmas, iiiss yooouuuuuuuuuuu!
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. #35
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Dat was die club uit Sweet Charity.

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #36
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Dit wordt mijn 2000ste bijdrage, exclusief alle gewiste berichten, op dit mooie(?) forum. De laatste tijd merk ik dat ik niet altijd meer op de reageerknop druk. Krijg het idee dat mijn bijdrages minder gewenst zijn. Vandaar ook het vraagteken hierboven. Soms krijg ik het idee dat er mensen zijn met hele lange tenen, maar het kan ook zomaar zijn dat mijn voeten wat groter zijn geworden, althans daar werd ik 2 weken geleden mee geconfronteerd.
    Ik blijf hier, selectief, lezen. En zal zeker nog eens reageren als ik denk dat ik iets zinnigs kan bijdragen. Maar zeker de eerstkomende tijd denk ik iets vaker na voordat ik op de reageerknop druk.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  18. Onderstaande 5 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 december 2019),JonnyFontane (30 december 2019),Meme Moo (30 december 2019),Sjeufke (30 december 2019),WANDELAAR5 (30 december 2019)

  19. #37
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Jouw berichten laten mij regelmatig van mijn stoel vallen van het lachen, dus wat mij betreft ga je gewoon door!

  20. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 december 2019),Nulnulzeseneenhalf (30 december 2019)

  21. #38
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Jouw berichten laten mij regelmatig van mijn stoel vallen van het lachen, dus wat mij betreft ga je gewoon door!
    Sluit ik me bij aan!

    Alhoewel het voor iedereen, inclusief mezelf, een goed voornemen zou zijn voor het nieuwe jaar om eerst (langer) na te denken en dan pas te reageren.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 december 2019),Nulnulzeseneenhalf (30 december 2019),WANDELAAR5 (30 december 2019)

  23. #39
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Alhoewel het voor iedereen, inclusief mezelf, een goed voornemen zou zijn voor het nieuwe jaar om eerst (langer) na te denken en dan pas te reageren.
    Helemaal mee eens. Doch ben ik iemand die al best lang na denkt voordat hij reageert. En probeert om het goede in de ander te zien, zelfs als hij of zij het zelf niet ziet. Toch heb ik me voorgenomen om het komende jaar een aantal mensen wat “harder” aan te pakken. En dan bedoel ik dat in mijn directe omgeving, niet hier, of op enig ander, forum.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (30 december 2019),WANDELAAR5 (30 december 2019)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

  Living Room 468*60