Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Mooi was die tiet

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Mooi was die tiet

    http://www.viva.nl/lijf-lijn/mooi-wa...heel-gewoon-2/

    Nou ja, één ding dan: beseffen dat topless zonnen ook een keuze is. Dat wij, ondanks alle vermeende gevaren, mode, seksisme, activisme, schaamte en overige bezwaren toch het recht hebben ons daar helemaal niets van aan te trekken en het bovenstukje alsnog weer eens uit te trekken voor een streeploze, vrije zomer.
    Wij pleiten in elk geval voor een revival. Hoog tijd voor de terugkeer van de tiet. Niet?
    Ik heb zelf ook heel die evolutie meegemaakt, waar een blote tiet of bil helemaal verboden was. Beetje bij beetje zijn die taboes afgebrokkeld en werd een bloot lichaam toonbaar en bespreekbaar zonder dat er een perverse seksuele nagedachte aanhing, maar die evolutie is helemaal omgekeerd en we gaan terug naar onderbroeken in de sauna en aanrandingen van kortgerokte vrouwen "omdat ze het misschien toch wel een beetje gezocht hebben". Intriest vind ik dat.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Mwah, ikmag dan een oude lul zijn, en ik vind ook dat geen vorm van kledij een excuus voor "ongewenst gedrag" mag vormen maar met name bij de jongedames (bij de heren zie ik het gelukkig nog niet) zie ik vanaf het moment rokjes dag toch dingen, en laatst ook toen ik een gezelschap jonge meiden (zo 16-17-18) in mijn zaak had bij redelijk weer, dat ik denk "meiske toch, trek eens wat aan zo vat je nog eens kou", dat ik denk dat ik hier meer vlees zie dan op een rondje SKW.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

  Living Room 468*60