Bekijk resultaten enquête: Voor welk land ben je tijdens de EK supporter?

Aantal stemmers
25. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Duitsland

    4 16,00%
  • Belgie

    10 40,00%
  • Engeland

    2 8,00%
  • Italie

    0 0%
  • Frankrijk

    1 4,00%
  • Roemenie

    2 8,00%
  • Turkije

    1 4,00%
  • Spanje

    2 8,00%
  • Rusland

    0 0%
  • Polen

    2 8,00%
  • Oekraine

    0 0%
  • Tsjechie

    0 0%
  • Portugal

    0 0%
  • IJsland

    1 4,00%
  • Een ander land

    0 0%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard EK Voetbal Frankrijk, voor wie gaan we supporteren?

    Nu Nederland er voor heeft gekozen dit jaar de focus op Rio en de Tour te leggen en dus bewust heeft afgezien van kwalificatie voor het EK Voetbal, kan ik me voorstellen dat toch de een of andere IJsbeer wel naar het EK gaat kijken.

    Vraag is, voor welk land ga je nu supporteren? Dus niet wie gaat winnen, dat zijn uiteraard de Duitsers !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Wellicht aangemaakt na mijn mijmeringen over het WK 2010 en de wedstrijden die ik destijds op het terras van YY gevolgd heb?
    Laat ik dan ook maar meteen de aftrap doen..
    Roemenië zal het worden om de simpele reden dat de meeste Roemeense DVP's in de clubs behoefte hebben aan troost na een verloren wedstrijd.
    En mocht Roemenië een keer winnen dan wordt je enthousiasme voor het Roemeense elftal daarna natuurlijk rijkelijk beloond
    En Garde

  3. #3
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Als je van Eddy"s perspectief uitgaat dan kun je beter voor Rusland of Polen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wellicht aangemaakt na mijn mijmeringen over het WK 2010 en de wedstrijden die ik destijds op het terras van YY gevolgd heb?
    Laat ik dan ook maar meteen de aftrap doen..
    Roemenië zal het worden om de simpele reden dat de meeste Roemeense DVP's in de clubs behoefte hebben aan troost na een verloren wedstrijd.
    En mocht Roemenië een keer winnen dan wordt je enthousiasme voor het Roemeense elftal daarna natuurlijk rijkelijk beloond

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wellicht aangemaakt na mijn mijmeringen over het WK 2010 en de wedstrijden die ik destijds op het terras van YY gevolgd heb?
    Dat was inderdaad de triggerpuls .

    Mijn sympathie gaat uiteraard uit naar de Duitsers, ik ben altijd al pro Duits voetbal geweest alleen uiteraard niet als men tegen Oranje uit moest komen.
    Mooi land, mooie taal, lieve mensen ook, mooiste Liga vd wereld de Bundesliga, maar ook veel fantastisch mooie clubs op lager nivo.

    Dan hebben we natuurlijk die Mannschaft met het beste elftal in de wereld en een zeer sympathieke bondscoach.
    Mijn onvoorwaardelijke steun gaat naar onze Oosterburen. Stilletjes zal ik ook voor Roemenië duimen geen idee waarom eigenlijk.

    Ik ben absoluut geen fan van Portugal, aardige lui op die ene speler na dan, die maakt alles kapot voor de Portugezen.

    Doen de Belgen ook mee? Keek net welke landen deelnemen, België staat er ook bij .
    Heb ik dus mooi weer gemist dat onze Zuiderburen zich gekwalificeerd zouden hebben!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik denk dat ik supporter voor de USA.

  6. #6
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Het zal me verder worst zijn...

  7. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 mei 2016)

  8. #7
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    No go's voor mij zijn de stinkRussen, macho Portugezen en de schwalbe Spanjolen/Italianen. Godsakker wanne pleurishekel heb ik aan die zuid europese landen.

    Ik support Duitsland, Belgie, Polen en voor de vorm Roemenie. Ijsland gun ik ook veel..

    Denk er over na om wat artikelen in te slaan voor de dames. Als Belgische Nicole uberhaupt nog te ketsen is in Yin Yang

  9. Onderstaande 3 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 mei 2016),Eddy_V (21 mei 2016),rob45 (21 mei 2016)

  10. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    EK? Welk EK? Voor zover ik weet is er dit seizoen alleen nog naar FA cup finale en Champions League finale.

  11. #9
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dan zal ik je nog vlug op weg helpen VJ.
    WK en EK zijn tornooien om de 4 jaar waar de beste landen zich kwalificeren. Nou ja , beste in 2016 mag bijna iedereen meedoen behalve de allerslechtste zoals bv Andorra, Luxemburg en,,, jouw Nederland.
    dat Oranje teert nog steeds op 1 overwinning namelijk in 1988. Toen speelden ze echter 1 wedstrijd goed, dat was tegen Duitsland.
    Openingswedstrijd tegen Rusland verloren jullie. Maar tegen Ierland werd gewonnen in de laatste minuut met een buitenspel kopbal van Kieft van zulke rare maak dat ik vermoed dat hij, al toen al voldoende poeder in zich had gesnoven.
    In de finale kwam men dus weer Rusland tegen, waar men onder lag maar door de bekende goal van VanBasten de cup won.
    een WK, staat nog hoger aangeschreven, woord zegt het eelf en daar deed in de loop der tijden Belgie 3x meer mee dan Nederland.
    Veel genot om voor Belgie en Roemenië en Polen te supporteren, VJ

  12. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (21 mei 2016)

  13. #10
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Nederland is in 1988 al Europees kampioen geworden, en op een WK al een paar 2e en 3e plaatsen. Dat is wel even voldoende voor zo'n klein land.
    Laten we Belgie ook een keer een kans geven eens iets te winnen. Dan pakken wij het volgende WK wel weer. EK is geen eer meer aan te behalen want die hebben we dus al een keer gewonnen.

    Beter is het ons nu even te concentreren op het kampioen maken van Max Verstappen. Dat kan 1 a 2 jaar duren, maar dan hebben we meteen de grootste sport ter wereld te pakken.

    Op deze manier kunnen Belgie en Nederland mooi de buit verdelen. Wij de grote sporten, zoals F1 en voetbal, en zelfs atletiek op de OS. En natuurlijk vechtsporten.
    Belgie de kleine 'shabby' sporten, zoals wielrennen, gemotoriseerd veldrijden, en kaatsenballen. Vooruit, korfbal mogen ze ook hebben.

    Om dit even duidelijk op de kaart te zetten, mag Belgie dit keer aan het EK meedoen, waar ze uiteraard niet zullen winnen. Dan kan Nederland, als grote verstandige broer, daarna het WK gaan winnen, of weer eens 2e worden - mooi zat. En Belgie kan fijn een etappe winnen in de Tour de France of wereldkampioen korfbal worden waar ze in een zinderende finale de enige andere deelnemer aan het toernooi, Nederland, zullen AFMAKEN, met 119-118.

  14. #11
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    13 juli 2020 @ 10:22
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    1.074
    Discussies
    31
    Thanks
    448
    Thanked
    738 in 376 posts

    Standaard

    Deket, dat het Nederlands 11-tal zich niet heeft weten te kwalificeren voor het komende EK, waar half Europa aan mee mag doen, is diep triest.
    Onze spelers en technische staf mogen zich daar heel diep voor schamen. Daar zijn we het volgens mij wel over eens.

    Verder moet je toch even iets beter je huiswerk doen want België deed 12 keer mee aan een WK en Nederland 10 keer. Een verschil dus van 2.
    Wel vindt het vreemd dat je in een topic over een EK niet spreekt over het aantal deelnames van deze 2 landen op een EK. Maar misschien is dat ook juist wel weer typisch.
    Nederland 9 keer tegenover België 5 keer, inclusief het komende EK. Een verschil van 4.

    Als we dan kijken naar de resultaten dan mag België nog niet in de schaduw staan van Nederland.

  15. #12
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ik ga hier even een stukje spijtoptant spelen wat me nu goed uitkomt. Ik ben volbloed Nederlander en ik heb zelfs gediend onder de Nederlandse wapenen. "Je maintiendrai", wat zoveel betekent als: "Ik zal zand graven" Ik heb er daarmaals ervoor gezorgd dat de mensen van de CADI ook een fijne baan hadden en reden van bestaan. Proud of it. In mijn roots ben ik van beide zijden Belgisch, dus het bloed kruipt deze keer toch waar het niet gaan kan.

    Het is dus België al the way voor Bluebear!!!

    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  16. #13
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Dit is al binnen 12 uur een #hottopic geworden :
    #belgenzeggenlekkerpuh
    #hollanderskaatsendebalterug
    En Garde

  17. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dan zal ik je nog vlug op weg helpen VJ.
    WK en EK zijn tornooien om de 4 jaar waar de beste landen zich kwalificeren.
    Zeker deket en daarom heeft Belgie zich pas nu voor het eerst sinds 1984 op eigen kracht gekwalificeerd voor een EK. Nederland werd sinds 1984 Europees kampioen, 3 maal halve finale en 2 maal kwart finale.

    Nogmaals NL heeft zich puur uit strategische overwegingen niet gekwalificeerd voor dit EK. Dat weten we allemaal, de sportzomer wordt anders gewoon te druk, geeft te veel stress en spanning, dit besluit is door het ministerie van Volksgezondheid genomen .
    Weer een halve finale voor Oranje zou ook zo saai zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dit is al binnen 12 uur een #hottopic geworden :
    #belgenzeggenlekkerpuh
    #hollanderskaatsendebalterug
    P1 zou zeggen dat ik dat ook exact zo had bedoeld !

    Ik ontken dat ten stelligste overigens !!! Ben dol op de Belgen en Belgie, heb zelfs een Hummer aangeschaft om dat mooie land nog te kunnen bereiken voor een frietje, gelet op de toestand vd wegen is dat de enige manier namelijk .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (21 mei 2016)

  20. #16
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik kan niet stemmen want de optie "geen enkel land" zit er niet tussen.

  21. Onderstaande leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (21 mei 2016)

  22. #17
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:13
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    In het geval dat mijn eigen land uitgeschakeld wordt, dan gaat van de andere landen mijn voorkeur uit naar België. Met de huidige samenstelling van spelers dient zich een unieke kans voor België aan, maar ik vrees echter dat het niet gaat lopen conform de hoge verwachtingen.

  23. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Nou, leedvermaak mag je niet belonen, dus Belgie valt af, Duitsland ljkt zich iets minder met ons leed te vermaken (boulevardpers acht niet representatief voor een land, staat er vaak zelfs lijnrecht tegenover) maar toch, stiekum hoop ik wle dat ze ver komen maar meer als neutrale buitenlander, niet als supporter. Eigenlijk zal het me een worst zijn wie of wat er wint.

    dat opgeklopte "nu zijn we voor belgie"doe ik niet aan mee. Hoeft ook niet, ik luister graag naar de Belgische radio (StuBru), ik kom er weleens en als ik dat zo hoor, en mensen spreek en straten al zie kleuren, dan hebben ze onze zotheid niet nodig... ze doen zelf al genoeg hun best. Sterker nog, nu Nederland niet mee doet krijg ik de indruk dat men zich daar voorgenomen heeft zotter te doen dan onze oranjegekte, en vooralsnog slagen ze daar heel goed in. En dat voor een land dat in het verleden meewarig neerkeek op onze eigenaardigheden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Freude 468*60   Living Room 468*60