Eerste en enige trio in PHG tot nu
Beide dames zijn inmiddels weg uit PHG, zover ik weet is Sara gestopt en Jessica is laatst nog eens geweest maar of dat een vervolg krijgt weet ik niet
* Recensie van 8 januari 2005 *
;D ;D ;D ;D
De grijns is er nog niet weg te krijgen....
Gisteren dus voor het eerst sinds een week of 4/5 weer eens richitng het wijze oosten getogen. Aangekomen trof ik er natuurlijk weer een aantal bekende ijsberen aan, zoals Willen2 en Bedero. Ook kennis gemaakt met nog een paar andere nedrlandse ijsberen, leuk jullie ontmoet te hebben Wil48, Winex69 en Tiga.
Tot mijn groot geluk was ook Sarah van de partij dus beloofde de dag al goed te worden, maar ja over haar gaat deze recensie niet.....
Na een middagsessie met Sarah dus na het eten eens rondkijken en twijfelen, zoals ik dat inmiddels wel gewend ben van me zelf. De heren Winex, Wil en Willen vertrokken al om uurtjke of 7 met de noorderzon.
Opvallens was dat tijdens het eten de genoemde Jessica ook eten kwam halen beneden in het nachtcafe...en nog opzienbarender was haar verschijning, ik geloof dat menige ijsbeer even zijn vork op het bord had gelegd om haar te bekijken toen ze de trap opliep met haar bordje 'Spretzel & Goulash'' ..ja ik ook
Had al gepland om wellicht nog eens met Sarah te gaan, maar toen ik haar zag voelde ik de pionierszin omhoog komen. Na wat geklets te hebben met Tiga besloot ik maar eens af te gaan wachten en wilde her en der wat info inwinnen, maar helaas kende niemand Jessica echt...zelfs onze Hausmeister niet .
Maar Tiga hielp een handje en offerde zich op en dook een half uurtje met haar de kamer op en kwam behoorlijk tevreden ervan af weer....tja toen wist ik het bijna zeker.....
In de hal stond ineens Sarah te kletsen met haar dus na alle verhalen van Sarah en Nicky die ik had gelezen besloot ik dan mijn premiere maar te nemen, als ze wilden.....Sarah en Jessica, twee dezelfde types qua karakter heb ik het idee.
Nou wat ik in het begin al typte...de smile is er nog steeds, wat was dit een lekkere ervaring zeg....was me eerste trio in PHG maar wel een heel erg lekkere
Jessica heeft in mijn ogen een droomfiguurtje, heerlijk strak, lijkt idd echt geen 23 (eerder 18/19) en is op de kamer ook een heerlijke meid.
Erg opvallend is haar tongkustechniek, zal maar zeggen, best wel indringend :P.....
Heb de cijfers/kosten voor Jessica ingevuld bij het recensieformulier....die van Sarah mogen inmiddels bekend zijn
Im Falle dass ihr es selbst lest.....Jessica und Sarah, es war echt toll mit euch beiden....vielleicht machen wir das nochmal :
Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink: