Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Eveline (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard Eveline (Roemeense)



    Eveline (Roemeense)
    Leeftijd : 18-21 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Rood Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Eveline heeft een mooie set van tieten met een vreemd gevormde kont en is vrij jong meisje, ze is wat zou kunnen worden aangeduid als een BBW. Haar houding was goed pre kamer en ze zei dat ze deed alles wat ik nodig dus nam ik de sprong te wagen en we gingen. Zoenen was goed en gevarieerd en haar pussy smaakte mooi en schoon en ze was blij met lichte vinger te spelen. Het ging een beetje down vanaf daar als haar Blowjob (als dat is wat je kunt noemen) vaardigheden waren geen bestaand, geen beweging en variatie en zelfs geen enkele handbeweging het was alsof ze had in steen veranderd. Seks was ok, maar niets bijzonders, maar het was in ieder geval een verbetering ten opzichte van de Blowjob. Haar lippenstift was fel paars en ik wist niet dat tot een van de andere meisjes begon te lachen als we liepen naar de kluisjes dat het allemaal over mijn gezicht (en haar) en ik zag eruit als een circus clown! Ik zou het niet snel herhalen met haar elk moment als haar pijpbeurt is niet voor mij. Echter, als ze dat aspect zou kunnen brengen op een inkeping of twee dan een opnieuw zou kunnen zijn in orde.

    Eveline has a nice set of tits with a strangely shaped ass and is pretty young girl, she is what might be termed as a BBW. Her attitude was good pre room and she said she performed all that I required so I took the plunge and off we went. Kissing was good and varied and her pussy tasted nice and clean and she was happy with light finger play. It went a bit down from there as her Blowjob (if that is what you can call it) skills were none existent, no movement or variation and not even any hand movement it was like she had turned to stone. Sex was ok but nothing special but it was at least an improvement from the Blowjob. Her lipstick was bright purple and I didn't realise till one of the other girls started laughing as we walked to the lockers that it was all over my face (and hers) and I looked like a circus clown! I wouldn't repeat with her any time soon as her blowjob is not for me. However, if she could bring that aspect up a notch or two then a revisit might be in order.

  4. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.