Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Manuela

  1. #1
    Geregistreerd
    10 mei 2016
    Last Online
    6 juni 2017 @ 16:32
    Berichten
    52
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard Manuela

    Hallo, kwam bij Oceans binnen om eens wat om me heen te kijken, wat een mooie club is dat zeg ! Als ik naar een club toe ga eindigd dat lang niet altijd in een kamergang, ik moet een een girl zien wat helemaal in mijn smaak valt. Ik zat al een uur of zo een beetje te pilzen bij Oceans toen daar in eens een DVP binnen kwam gekleed in een sexy stocking ! Helaas ging er gelijk een andere wandelaar op af en er mee aan de praat, waarop ik maar even op mijn beurt wachtte. Na 1 uur kwam ze daar weer aan en nadat ze zich een beetje had opgeleukt sprak ik haar gelijk aan. Ze kon redelijk tot zeer goed Duits, en ze heet Manuela, en na een kwartierje babbelen gingen we naar de kamer. Ik moest maar gaan liggen en Lilly begon voorzichtig mijn reeds dikke paal te bewerken, uiteraard zonder condoom. Ze wist allerlei massagetechnieken toe te passen zowel met de mond als met haar handen waardoor ze mijn hoogtepunt enkele keren goed uitsteld. Ze nam ook mijn anus en billen mee waardoor ik compleet in extase raakte. Toen ik moest komen ging ik op mijn knieeen voor haar zitten en mocht haar vol in haar mond spuiten waarna ze mijn witte sap lekker doorslikte.

    Daarna gingen voor de 2e sessie. De 1e sessie was voornamelijk pijpen, nu gingen we over tot het betere neukwerk.. Nadat ik haar enkele minuten flink in doggystyle had genomen, en daarna in de missionaris zei ze 'Lass mir mal', waarna ze me op mijn rug duwde en op me ging zitten. Ze ging voor de 'reverse-cowgirl'), en zelfs haar rug was een mooi gezicht. Ze deed meer dan een beetje op-en neer gaan, ze bewoog haar heup ritmisch naar voor en naar achter waardoor mijn 'Bestes Stück' al snel weer op oorlogssterkte kwam. Die bewegingen van haar waren echt supergaaf, en ze begon er ook nog geil bij te praten. Al snel ging ik voor de 2e keer, nu in het CD maar ik kwam wederom veel heftiger dan normaal, waarschijnlijk door die bewegingen van haar.

    Supper sessie gehad en zeer zeker voor herhaling vatbaar !

  2. Onderstaande 2 leden hebben john.doe bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 mei 2016),Wentelt Eefje (17 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.

  Babylon 468*60