Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45

Discussie: Andrea (Bulgaarse)

  1. #26
    Geregistreerd
    11 februari 2017
    Last Online
    4 maart 2017 @ 07:24
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 2 posts

    Standaard

    Ik heb 2 weken geleden met Andrea een hele leuke middag gehad. Ik herken wel iets van de bovenstaande ongenoegens van medeberen, maar toch woog dat niet op tegen alle grote pluspunten. Communiceren in Engels is wel lastig.

    Het was mijn eerste bezoek aan SS en na een drankje aan de bar gaf Andrea een 'rondeleiding'.... van de bar gingen we rechtstreeks naar de cinema. Wow wat een prachtig wulps figuur met prachtige bijpassende borsten heeft deze kleine slanke dame. Het bezoek aan de cinema duurde dan ook niet lang want na wat naaktheid, voelen, strelen en heel veel zoenen werd zonder enig aandringen een sleutel gehaald. Op de kamer gaf Andrea mij eerst een massage, dat was (naast het roken) meteen het enige en laatste minpuntje van de dag, misschien had ik niet om een stevige massage moeten vragen. Ze had zin en wilde veel, ik voelde mij genoodzaakt hieraan te gehoorzamen. Na veel nattigheid over en weer en een stevig onderzoek van elkaars lichamen kwam ze bovenop mij zitten. Dat was perfect... Wat een plaatje, wat een vrouw, wat een kunsten. Na ongeveer een uurtje gymnastiek werd klassiek in doggy een schot gelost. Wat mij betreft een voltreffer. Vervolgens rondde ze naar mijn mening wat snel en zakelijk af. Maar dat werd later na het evenement en wat ontspanning in de jacuzzi, in de Oosterse lounge op de bovenverdieping ruimschoots goedgemaakt.

    Voor mij zeker herhalingsgevaar.

    Gr Zif

  2. Onderstaande 3 leden hebben Zif bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 februari 2017),Bluebear (12 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Communicatie gaat idd veel beter bij deze meid. Slank en toch volle, mooie naturell borsten, ondeugende ogen.
    ook lekkere kont bij het doggynemen, maar de laatste keer voel ik niet bepaald de leeftijd, maar wel het effect van2 operaties werken

  4. #28
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Liep er weer lekker sletterig bij. Topless en rode slio.
    Een echte Bulgaarse zigeunerin, wat ze ook beaamde

  5. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (30 april 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Later na wat eten was ik bij Andreea aangesproken en vond ik het tijd om een ​​eerdere belofte aan haar te maken. Al de kamers waren druk en we hadden ongeveer 20 minuten op de Terras gewacht toen Stacey zei dat we misschien zouden willen opschorten naar de oude bioscoop om elkaar beter te leren kennen. Dit is niet echt mijn ding, maar ik dacht dat ik het eens zou proberen. De kamer was behoorlijk druk en het Dominicaanse team was daar in het cackling als een heksenkloof (Andreea schreeuwde naar hen in eenvoudige taal omdat ze geneigd is tot 'Sarah - Shut the Fuck up!' Na een beetje kussen en knuffelen en een paar BJ snij ik de kamer kort, omdat ik op een of andere manier min optimaal was en niet kon concentreren met alle andere afleidingen (de luidruchtige meiden en het feit dat Maria een paar centimeter van mij werd genageld ). Andreea leek een beetje overstuur, maar ik vertelde haar dat het niet haar schuld was, het was gewoon dat ik de liefde niet voelde! 'Ik ben niet het meisje voor jou' !! ze zei. Ik vertelde haar te ontspannen en dat we nog een andere dag in de toekomst ergens een beetje stiller zouden proberen!

    Later on after some food I was joined by Andreea and I thought it was time to make good on a previous promise to her. All of the rooms were busy and we had been waiting on the Terras for about 20 minutes when Stacey mentioned that we might want to adjourn to the old cinema to get to know each other a bit better. This is not really my thing but I thought that I would give it a try. The room was quite busy and the Dominican Team were in there cackling like a coven of Witches (Andreea shouted over to them in plain language as she is prone to ‘ Sarah – Shut the Fuck up)! After a bit of kissing and cuddling and some BJ I cut the room short as I was some way short of my optimum and could not concentrate with all the other distractions (the noisy girls and the fact that Maria was getting nailed a few inches from me). Andreea seemed a bit upset but I explained to her that it was not her fault, it was just that I was not feeling the love! ‘I am not the girl for you’!! she said. I told her to relax and that we would try again another day in the future somewhere a bit quieter!

  7. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (21 juli 2017),licky luke (25 juli 2017),Patjax (20 juli 2017),Sjeufke (20 juli 2017),waterrat (21 juli 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Toen ik kort na binnenkomst in de bar zat te wachten op Licky Luke kwam Andrea me uitermate vriendelijk en gepassioneerd kussend begroeten. Ik had haar de vorige keer beloofd dat we bij mijn volgend bezoekje weer eens een kamer zouden opzoeken. Ze vroeg of ik al lang binnen was. Ik zei net en dat ik eerst een hapje zou eten en een bubbelbadje zou nemen en als ik er klaar voor was haar zou opzoeken in de bar.

    Toen ik in de bar kwam zag ik haar niet en ik had me net neergeploft op een kruk toen Julia zich op mij stortte. Natuurlijk kwam Andrea nog geen minuut later binnengelopen. Ik zag haar blik en wist dat ze vreesde dat ik met Julia zou gaan kameren. Het gesprekje met Julia bloedde dood en ik stond op. Ik liep naar Andrea, gaf haar een kus en een teken om me te volgen. Zij was duidelijk verrast. Ik zei haar dat ik het haar gezegd/beloofd had. De overige dames keken met grote verbazing naar het tafereel.

    Op de kamer vroeg ze om een massage en ik zei haar dat ik deze op het einde zou geven. De eerste tien minuten waren een intiem tongzoenfestijn. Met haar handje liet ze kleine Patjax groeien en toen deze fier overeind stond begon ze aan haar BJ die we na een tijdje lieten overgaan in standje 69, waarna ze nog een keer de fluit wilde bespelen. Het moment voor de daad was aangebroken en we besloten er een slow missio van te maken. Lekker intiem en volop tongzoenend. Geen zin om van positie te wijzigen dus naar verloop van tijd op deze wijze het rubbertje gevuld. Ze had de massage meer dan verdiend en het is natuurlijk geen straf om dat goddelijke lijf van haar te masseren. Uiteindelijk de resterende tijd al stoeiend en tongzoenend volgemaakt en na een uurtje de kamer verlaten.

    Andrea is voor mij zo'n dame die op de een of andere manier een bepaalde aantrekkingskracht heeft die moeilijk is te weerstaan. Ze is en blijft "my guilty pleasure" en er zullen zeker nog herhalingen plaatsvinden in de toekomst.

  9. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juli 2017),Bachatero (26 juli 2017),Deantje (26 juli 2017),Giodude (23 november 2018),jansenroy ( 2 augustus 2017),Mr Bluenose (26 juli 2017),Pierke69 (21 januari 2023),Sjeufke (26 juli 2017),sofaking (26 juli 2017)

  10. #31
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Weer terug in SS na lange periode van afwezigheid.

  11. Onderstaande 5 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (16 januari 2018),Hooker lover1 (16 januari 2018),Mr Bluenose (16 januari 2018),Patjax (16 januari 2018),Sjeufke (16 januari 2018)

  12. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    Weer terug in SS na lange periode van afwezigheid.
    Haar vriendinnetje Sissi ook gezien ??
    En Garde

  13. #33
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Die ken ik niet, zag haar de hele tijd alleen rondzwermen, dus denk het niet.

  14. #34
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    sissy komt niet meer terug,dat zou jij als Sixsensganger toch moeten weten.momenteel bezig in de VK de Brexitonderhandelingen in goede banen te leiden
    de knapste van LR komt ook niet meer terug,doet nu aan bejaardenzorg en verder communiceer ik er niet over
    maar je favo Lily wel terug werkzaam in SS

  15. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 januari 2018)

  16. #35
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:21
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    had afgelopen zaterdag ook met haar gekamerd onderweg naar de allerbovenste verdieping klaagde ze al over pijntjes ik zei dat ik die wel weg zou masseren op de kamer zei ze waarom de keuze op haar was gevallen ik zei why not you looking good toen ik haar een befsessie gaf met mijn geweldige tong zei ze dat ze nooit klaarkomt waarop ik zei dat het ook niet mijn bedoeling was toen ik lekker op gang was wilde ze het condoom checken waarop ze ff in haar tas de tijd checkte... helaas nog maar 5 min.. waarop ik vroeg om dan nog gepijpt te worden met een diepe zucht zei ze dat ze het normaal met condoom doet... lekkere chick maar die stijve is moeilijk te houden met haar gedrag..

  17. Onderstaande 4 leden hebben Ricky Martin bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (27 januari 2018),Mr Bluenose (25 januari 2018),pret (25 januari 2018),sofaking (25 januari 2018)

  18. #36
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...437#post606437

    Na een tijdje kwam Bulgaarse Andrea het proberen. Ze herkende mij wel maar wist niet dat wij ooit naar de kamer waren geweest. Op zich wel een goed teken dat betekend dus dat ik normaal ben geweest. 2 jaar terug was ze nog een ramp er was toen niets mee aan te vangen, vorig jaar was het al wat beter al moest ik toen nog met haar worstelen op de kamer om haar rustig te krijgen waar was toen geen gepush meer met langer blijven en meer van dat soort zaken. Nu was ze nog beter, al is ze nog steeds wel gek. Na een kort gesprekje begon ze mij te zoenen wat tot tongen overging en begon aan mijn pik te trekken aan de bar. Dit hield ik niet lang vol en was er klaar voor.
    Gelukkig niet hoeven wachten en had een kamer onderin, was wel redelijk warm daar. Ze had de spullen mee, en toen het bed klaar was begon ze gelijk. Eerst lekker tongen en strelen op bed. Daarna wou ze dat ik haar ging beffen. Nog geprobeerd haar ervan af te praten maar dat hielp niet. Ik moest aan de bak van haar. Toen ik met mijn gezicht voor haar poesje lag nog een laatste poging om het niet te hoeven doen maar ze drukt mijn gezicht in haar kut en moest beginnen. Aan haar kutje is verder niet op aan te merken. Beffen heeft ze graag want je hele gezicht wordt onderhand verkracht.
    Toen mijn plicht erop zat, weer even strelen en zoenen en ze daalde af om mij te pijpen. Ook hier heb ik niets op aan te merken en was goed. Daarna over naar neuken wat echt goed was, ze deed goed mee, heel gepassioneerd en ze wil je echt zo diep mogelijk in haar hebben. Uiteindelijk in doggy afgemaakt waar ze haar kontje lekker omhoog deed en zo heerlijk kon stoten. Goed in het zweet gewerkt maar het was lekker.
    Daarna nog wat kletsen en tegen elkaar aanliggen. Na een tijdje zegt ze, ik wil dat je mij nog een keer neukt ik ben nu zo geil. Was eigenlijk van plan de kamer te gaan afronden, maar ze begon mij te tongen en liet haar poesje voelen. Het was echt een grote natte glibberige bende. Ik verbaasde er mij zelf over maar ik was weer keihard. Ik dacht fuck it ik probeer het gewoon. Het was echt een flinke neuk partij. Heb haar flink hard genomen maar dat spoorde ze ook aan. Na een tijd was ik echt helemaal Total loss, ik was kapot. Toen ging zij nog bovenop mij zitten en daarna ging ze mij pijpen.
    Het hielp allemaal niet maar ze wou mij perse laten klaarkomen nog een keer. Daarna ging ze mij aftrekken. Het was wel een ferme grip en voelde dat het zo wel eens kon lukken. Nu zij flink aan de bak, af en toe spuugt ze eens op je lul, lekker geil is dat. Ze kreeg het nog voor elkaar ook. Helemaal blij was ze. I AM ANDREA!! Riep ze.
    Even poetsen en lekker nog even uitrusten. Daarna zat de tijd erop. Het budget van de dag er al door heen geneukt maar het was het waard.

  19. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (29 april 2018),cheasehead (29 april 2018),Hooker lover1 (30 april 2018),Manureva (13 mei 2018),Mr Bluenose (29 april 2018),Schietgraagft ( 2 mei 2018)

  20. #37
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Je kunt zeggen dat ik met Andrea een liefde-haat-liefde relatie heb. Ze was de eerste dame ooit in SS die mij mijn nakomelingetjes wist te ontfutselen. Waar het grootste deel van de beren haar zullen bestempelen als Crazy Bitch/Psycho Bitch heeft ze echter ook een andere kant. Helaas toont ze deze te weinig, maar ze kan ook een Sweet Angel zijn. Rustig, lief en grappig. Het zijn deze momenten gecombineerd met haar looks en fantastisch lichaam die haar onweerstaanbaar voor mij maken.

    Gisteren vroeger dan gebruikelijk in SS gearriveerd en er waren nog weinig dames die rondfladderde. Na een bubbelbadje een eerste rondje door de club en Andrea riep mij bij zich. Naast haar gaan zitten en het was snel duidelijk dat ze in haar sweet angel modus stond. Op ons gemak rustig bijgepraat en tevens bepaalde zaken uit de wereld geholpen. We hadden beiden nog niet geluncht dus gezamenlijk richting restaurant waarna we dit op het terras hebben opgegeten. Waar ze voorheen nog wel eens kon drammen om een kamertje bleef de vraag achterwege en ze stelde voor samen iets in de bar te gaan drinken. Na een tijdje stelde ik voor het onvermijdelijke niet langer uit te stellen en na een sigaretje ons terug te trekken op een kamer.

    Ze weet mijn voorkeur van een kamer in het oude gedeelte. Bovendien is het geen straf om achter haar aan te moeten lopen op de trappen. Er ontpopte zich een kamer waar ze duidelijk wilde bewijzen dat ze het ultieme vriendinnetje kan zijn. Een heerlijke sessie volgde. Sensueel tongzoenen, mijn kleine vriend opwarmen met een edging HJ die overging in een zeer gevarieerde BJ. Vorig jaar haar ooit eens verteld dat een subtiele en sensuele sessie haar een andere klantenkring zou opleveren. Af en toe had ik het idee dat ze een praktijk examen aan het doen was gezien het feit dat ze vroeg of ze alles goed deed of dat ze het anders moest doen. Het feit dat ik haar tot twee keer toe moest afremmen om niet dat geile gipsy bekkie vol te spuiten had eigenlijk boekdelen moeten spreken maar toch was ze onzeker. Het rubbertje werd gemonteerd en in cowgirl liet ze zich langzaam over mijn fier overeind staande lid zakken. Het begon intiem en volop tongzoenend maar al snel ging het tempo omhoog om luttele minuten later te eindigen in een orgasme. De resterende tijd van het uurtje elkaar nog gestreeld en getongzoend en tussendoor wat gepraat. Toen we de kamer wilde verlaten klonk de lambada door de speakers en hebben we ons daaraan overgegeven en ook hierbij sloten onze ritmes feilloos aan elkaar.

  21. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 mei 2018),Bachatero (12 mei 2018),Flyerke (12 mei 2018),Giodude (23 november 2018),jansenroy (12 mei 2018),Manureva (13 mei 2018),Mr Bluenose (12 mei 2018),Pierke69 (21 januari 2023),Schietgraagft (14 mei 2018)

  22. #38
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Als grote verrassing bleek ook Andrea aanwezig te zijn tijdens de party. Al snel had ze me gevonden en na een tijdje te hebben bijgepraat zei ze dat ze graag met me wilde gaan zwemmen zoals we dat in de begintijd deden. Zij verdween om haar jurkje te verwisselen voor een bikini. Ondertussen kwam Eddy_V vertellen dat de duikcompetitie begon. Ik zei hem dat ik zou proberen om Andrea zover te krijgen. Toen ze terugkwam haar uitgelegd wat de bedoeling was, maar ja vrouwen en hun haren, het blijft een mysterie.

    Nadat de competitie was afgelopen namen we een verfrissende verkoeling in het zwembad. Nog een tijdje liggen te klooien met een strandbal waarna ze behoefte had aan een sigaret. We namen plaats op het overdekte terras en ik wist dat het onmogelijk was niet met haar te kameren. Gezien de file haar maar gezegd dat ze zich alvast moest laten inschrijven. Het blijft grappig dat ze zich elke weer verbaasd als ik aangeef met haar naar de kamer te willen gaan. Na een kleine 45 minuten was het dan eindelijk zover. We togen naar kamer 14, een van de kamers waar dus het matras is vervangen. Die was harder als mijn paal ooit is geweest, dus we manoevreerden al tongzoenend behoorlijk voorzichtig. Ze daalde af voor een BJ en liet zien dat ze niets verleerd had in de tussentijd. Net als de vorige keer voelde ik het zaad na een tijdje alweer borrelen en moest haar afremmen. Ze keek me geil aan en vroeg me waarom ik nog nooit in haar mondje was klaargekomen. Zonder op het antwoord te wachten voegde ze eraan toe dat ze dit heel goed kon.

    Gezien de tijd voorheen die ze met me doorgebracht had en de wachttijd op een kamer vond ik dat ze dit extraatje meer dan verdiend had en stemde in. Hartstochtelijk ging ze te werk en toen het zover was ging ze daadwerkelijk door totdat de laatste druppel zijn weg vond in haar mondje. De resterende tijd haar een massage gegeven totdat het half uurtje voorbij was. Na de betaling in de kleedkamer pakte ze me nog in de gang volop mijn bek.

  23. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juli 2018),cheasehead (23 juli 2018),Eddy_V (24 juli 2018),Firehawk (23 juli 2018),Giodude (23 november 2018),Husky (23 juli 2018),jansenroy (23 juli 2018),le_belge (24 juli 2018),Mr Bluenose (23 juli 2018),Pierke69 (21 januari 2023),Schietgraagft (24 juli 2018),Sjeufke (23 juli 2018),waterrat (23 juli 2018)

  24. #39
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Wel bijzonder dat Patjax zowel tijdens zijn eerste als voorlopig laatste bezoek aan Sixsens met Andrea is geweest (er zijn niet zo heel veel dames meer uit die tijd).
    De eerste keer nog zeer tegen zijn zin toen ik als wingman hopeloos faalde. Maar dat tegen zijn zin draaide al snel bij
    Wat ergerde ik mij in die begintijd van Andrea vaak aan haar.. (vasthoudend opdringerig) en wat is zij veranderd, ouder, wijzer en sympathieker geworden.
    En Garde

  25. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (24 juli 2018)

  26. #40
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wel bijzonder dat Patjax zowel tijdens zijn eerste als voorlopig laatste bezoek aan Sixsens met Andrea is geweest (er zijn niet zo heel veel dames meer uit die tijd). De eerste keer nog zeer tegen zijn zin toen ik als wingman hopeloos faalde. Maar dat tegen zijn zin draaide al snel bij

    Wat ergerde ik mij in die begintijd van Andrea vaak aan haar.. (vasthoudend opdringerig) en wat is zij veranderd, ouder, wijzer en sympathieker geworden.
    De dag dat je faalde was mijn tweede bezoekje aan SS. De eerste keer had ze al als een "kleefteef" aan mij vastgeplakt gezeten. Het was vaak haar ongenuanceerde reactie op afwijzing die ervoor zorgde dat ik altijd een haat/liefde verhouding met haar had. Ze heeft me ooit uitgelegd waarom ze tot dergelijke reacties kwam en daaruit bleek dat ze diep van binnen een onzeker meisje was en op zoek was naar bevestiging. Toch heeft dat "lieve en sympathieke" er altijd ingezeten. Wat dat betreft is die dualiteit het prototype voorbeeld van een Gipsy. Afwijzing is gezichtsverlies en zodra je de "hunne" bent doen ze alles voor je.

    Toen ze het terras opkwam en tot mijn en waarschijnlijk ieders verbazing aanwezig bleek te zijn wist ik al snel dat het tot een kamergang zou komen. Gevalletje van de cirkel is rond. Haar niets gezegd van mijn situatie maar het was alsof ze het aanvoelde. Zij refereerde de hele tijd aan onze beginperiode. Het zwemmen en ook het feit dat we destijds Sissi tijdens het eerste bezoekje voor een trio hadden meegenomen nadat Sissi later op de dag als een veredelde vertaalster had opgetreden.

    Ze heeft zeker een groei doorgemaakt de afgelopen jaren maar dat ongenuanceerde zit er af en toe nog in. Dat werd me duidelijk toen ze triomfantelijk aan Stacy liet weten dat zij mijn meissie was en toen een andere dame de trap op kwam en zij haar zag kon ze het niet nalaten om hartstochtelijk voor haar oog te tongzoenen.

    Ze is mijn guilty pleasure en zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben.

  27. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),Giodude (23 november 2018),jansenroy (24 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Pierke69 (21 januari 2023),Schietgraagft (24 juli 2018)

  28. #41
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Ze is ook een paar kilo afgevallen zag ik. Staat haar goed.

  29. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),Patjax (24 juli 2018)

  30. #42
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Gisteren mijn zevende en tot op heden beste kamer met Andrea gemaakt.
    Ze zag er beter uit dan ooit tevoren : relaxt, goedgezind en zeer slank, ik schat minstens 5 kilo minder.
    Gewoon een prima uurtje GFE met een erg mooie dame, geen extra’s gevraagd en de tijd zelfs licht overschreden.
    Als ze dit volhoudt, zal ze mij nog vaker terugzien...

  31. Onderstaande 5 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (24 juli 2018),jansenroy (24 juli 2018),JonnyFontane (24 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Patjax (24 juli 2018)

  32. #43
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Gisteren mijn zevende en tot op heden beste kamer met Andrea gemaakt.
    Ze zag er beter uit dan ooit tevoren : relaxt, goedgezind en zeer slank, ik schat minstens 5 kilo minder.
    Gewoon een prima uurtje GFE met een erg mooie dame, geen extra’s gevraagd en de tijd zelfs licht overschreden.
    Als ze dit volhoudt, zal ze mij nog vaker terugzien...
    Dan zijn we elkaar misgelopen, ik was er gisterenmiddag ook.

  33. #44
    Geregistreerd
    22 november 2018
    Last Online
    5 januari 2019 @ 16:14
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Who can say more to me about this girl also picture please

  34. Onderstaande leden hebben Blad bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (23 november 2018)

  35. #45
    Geregistreerd
    1 september 2018
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Berichten
    584
    Discussies
    15
    Thanks
    4.764
    Thanked
    2.060 in 455 posts

    Standaard

    Enkeltje richting oude doos

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Diamond 468*60   Babylon 468*60