Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard Anna (Roemeense) , kamer



    Anna (ROM) (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service :
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Deze jongedame gisterenavond gezien. Ze is in de lobby van Ero26 aan de voorkant van het gebouw dichtbij de security. Om nog preciezer te zijn; ze zit tegenover Cesi. De eerste keer dat ik haar zag was ik gelijk verkocht; dat heb ik niet vaak. Ze ziet er erg lief uit. Qua postuur is ze vrij kort en skinny. Verder heeft ze zwart gekleurd haar, super witte huidskleur en gekleurde ogen. Ik ben kleurenblind dus ik kan niet zeggen welke kleur ogen ze heeft. Haar naam kan ik niet goed herinneren. Het was een simpele naam zoals Anna, Maria, of zoiets. Dus als iemand de correcte naam weet svp graag melden. P.s: volgens mij heeft deze dame geen Anna. Ik ben simpelweg haar naam kwijt.

    Bij de deur onderhandeld over wat ze wel en wat ze niet doet. Ik moet zeggen dat het moeilijk onderhandelen was. Haar Engels is niet erg sterk dus veel woorden begreep ze niet dus ik probeerde het bij simpel onderhandelen te houden. Ik begreep dat ze ook PZC doet voor 50. Zelf heb ik gekozen voor het 30 euro pakket. Binnen was ze gewoon normaal. Niet erg koud maar ook niet bepaald sociaal. Zoals ik al zei is haar Engels niet erg goed maar je kan er wel een gesprekje mee houden. Eigenlijk is ze heel lief. Ze speelt lekker mee. Ik speelde lekker met haar "goodies". Alles uitgedaan en toen haar hand gepakt en op mijn "goodie" gelegd. Ze glimlachte en ging ermee spelen. Wat een mooi gezicht was dat toen ze aan de slag ging met haar mondwerk. Ik vroeg of die te groot was maar ze zei dat het ok was. Ze probeerde ook deepthroat. Dat lukte natuurlijk niet maar dat ze er energie erin stak vond ik wel heel leuk. Ze nam van tijd tot tijd ook paar seconden de tijd om te rusten en keek mij aan. Dat directe oogcontact er tussen door terwijl ze zat te zuigen was fenomenaal. Echt een GFE. Op een gegeven moment legde ik ook mijn hand op haar hoofd terwijl ze hoofd gaf. Al in al was het mondwerk erg goed. Ze kan hem niet al te diep in haar mond nemen maar dat komt doordat ze een kleine mond heeft maar kort samengevat; wat ze deed deed ze goed. Toen vroeg ik of we doggystyle konden doen. Haar antwoord was een "nee", waarom? Ik was te groot voor haar. Ik ben niet al te groot (17cm maar ietjes dikker dan een normale). Ik vond het wel jammer want dat was mijn fantasie. Niks aan te doen. Ze zei dat ze wel missionaris doet. Daar is ook niks mis mee. Ze ging lekker op haar rug liggen. Kussentje achter haar hoofd. Beentjes wijd en mijn kleine vriend kon naar binnen. Ik mocht lekker diep en dat had ik niet verwacht want eerder zat ze te zeiken over mijn size. Dit was lekkerder dan ik gehoopt had. Ze zat lekker zacht te kreunen. Ze doet niks fake. En ik mocht lekker losgaan. Echt heel diep en hard gestoten. Ze kon het allemaal hebben. Na een tijdje de tempo ook flink opgevoerd. Dat kan ze ook hebben. Wat een kampioen! Na een tijdje werd ik er zelf moe van. Uiteindelijk wel klaargekomen en de cd gevuld. Tevreden mezelf gereinigd terwijl ze in de douch was. Ik dacht wat een te gekke sessie. Rustig mijn kleding aangedaan en als tevreden klant weggelopen.

    Voor mij is ze zeker voor herhalingvatbaar. Ik heb haar niet eerder gezien. Ik weet zeker dat ze nieuw is maar ik weer niet wanneer ze begonnen is want die vraag begreep ze niet. De sessie was ver boven mijn verwachting en dat maakte het een buitengewone succesvolle sessie. Het meisje zelf is ook in geen woorden te omschrijven; super zoet en lief. Wel soms een tikkeltje afstandelijk maar dat vind ik niet raar. Bij mij leverde ze en dat vind ik het belangrijkste.
    Laatst gewijzigd door MrSchwanz; 16 mei 2016 om 01:39

  3. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 mei 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    29 december 2018
    Last Online
    14 juni 2020 @ 13:59
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Het is al een wat ouder draadje maar volgens mij kom ik nou net van dezelfde af.

    De Anna waar ik net vanaf kom zit in kamer 8, als je via de vooringang van Eros26 de trap op loopt naar binnen dan meteen naar rechts de eerste kamer.

    Ze spreekt een beetje Duits, maar afentoe merkte je toch dat ze het niet volledig begreep.

    Aangezien ik haar nog niet kon even gevraagd naar de mogelijkheden.
    Het basis 30 veur 20 programma bevat ficken, anfassen, blasen.
    Ze praat vrij zacht en komt ook vrij lief over.

    Haar uiterlijk:
    Blond
    1.50m - 1.60m “groot”
    Ze heeft een neuspiercing in haar rechter neus
    Op haar rug heeft ze 2 tattoo’s, boven engelenvleugels en op haar onderrug nog een die ik niet echt bekeken heb omdat ik helemaal verliefd op haar kont was.
    Vrij skinny figuur, ontzettend mooi kontje

    Op de kamer bleef ze vrij lief.
    Toen ik uit de kleren op bed ging liggen deed ze haar bh uit maar haar slipje bleef nog even aan.
    Ze begon eerst met het omhoog werken van mijn aanhang middels der kleine handjes.
    Toen hij op halve oorlogs sterkte was haalde ze het condoom tevoorschijn en ging ze pmc verder.
    Het pmc was redelijk, ik heb er altijd moeite mee om cijfers op zulke zaken te zetten, maar een 7/8 kan ik het wel noemen.
    Het was niet het beste wat ik ooit heb meegemaakt maar zeker niet het slechtste.

    Toen we overgingen naar het neuken ging het slipje uit, ze heeft een mooi kutje, al zei ze zelf dat ze haar clit iets te groot vondt.
    Ze ging bovenop me zitten en de cowgirl deed ze toch vrij goed.
    Ik heb haar even door laten gaan en vroeg vervolgens of ze zich om kon draaien.
    Reverse cowgirl is mijn favo positie en met zo’n figuurtje bovenop me duurde dit niet lang en toen zat het rubbertje alweer vol.

    Ze ging van me af, pakte baby doekjes tevoorschijn en haalde het rubbertje van me af, iets wat ik zeker kan waarderen, het zijn die kleine dingetjes die het voor me doen.

    Tijdens het aantrekken nog even met haar gebabbeld en ze beweerde 25 te zijn.

    Net voor het afscheid ging haar telefoon en terwijl ze aan het bellen was kreeg ik 2 kusjes en een glimlach.
    Het bellen is dan weer jammer, maar ach het was al op de weg naar buiten dus daar kan ik me niet zo druk om maken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

  Babylon 468*60