Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Florina (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Florina (Hongaarse)



    FLORINA (Hongaarse)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Rimmen bij haar
    Extra info : Erg leuke meid met zeer goede service, alleen niet helemaal mijn type, vandaar weinig herhalingsgevaar.





  2. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Toen kwam er een blonde naast me staan. Op het eerste moment had ik ook niet zo'n interesse in haar. Ik was eigenlijk aan het wachten op die meid, die ik tijdens mijn ontbijt tegen kwam, maar haar had ik al heel lang niet meer gezien. Ik dacht zelfs dat ze al naar huis was. De blonde dame stelde zich voor als Florina (of zoiets, want ik weet het niet meer precies). Ze zei dat ze 27 jaar oud is, maar ik vermoed dat ze een paar jaartjes ouder is. Ze is erg spontaan en ik dacht, als ik met deze dame een kamer neem, wil ik zeker weten of ze tongzoende, dus ik vroeg haar dat en ze zei dat ze dat inderdaad deed. Toen stelde ik voor om in 1 van de banken te gaan zitten. We hebben daar nog een tijdje met elkaar gesproken in het Engels, want Duits kon ze niet zo goed. Ze zei dat ze uit Hongarije kwam. Wat me wel opviel, was dat ze met een Italiaans accent sprak. Toen haar dit zei, zei ze dat ze vroeger een aantal jaren in Italië heeft gewerkt, vandaar. Ik had inmiddels mijn biertje op en we zijn een kamer gaan opzoeken. Ik was benieuwd naar haar service. De dames die ik tot nu toe heb meegemaakt in Dolce Vita hadden allen een standaard service en ik dacht dat bijna alle dames dit hier hadden. Florina zou in ieder geval tongzoenen, maar ja, dat had ik ook al eens meegemaakt met een dame dat ze dit zei en vervolgens niet deed (Katrin in Mondial). Gelukkig stelde ze me niet teleur. Ze begon me lekker te zoenen en te tongen. Florina heeft een C-cup waar ik lekker mee kon spelen. Ik twijfelde alleen of ze puur natuur waren of dat er ook siliconen in zaten. Later vertelde ze me dat haar borsten vroeger zeer groot waren en zijn gaan hangen. Ook had ze toen last van haar rug. Ze heeft ze toen laten verkleinen en laten liften en om ze goed in model te krijgen, zijn er ook wat siliconen toegevoegd. Niet veel overigens, want in het begin merkte ik het geeneens. Het grootste deel is nog puur natuur. Bij haar ziet het er dus ook niet zo uit als of ze er aangeplakt zijn.
    Na het tongzoenen lag Florina op haar buik en begon ik haar billen te zoenen en daalde ik verder af naar haar poes. Deze begon ik lekker te likken en ook aan haar rozetje. Dit vond ze allemaal prima. Ik werd er behoorlijk opgewonden van en na een tijdje wilde ik dat ze mij begon te verwennen. Haar blowjob is lekker stevig, waarbij ze haar tong goed weet te gebruiken. Ze plaatste een rubbertje er omheen en ik nam haar in doggie. Het lukt me niet vaak om na een eerste orgasme in doggie klaar te komen, maar bij haar wel, wat voor een groot deel te danken is aan haar lekkere kont. De sessie met Florina beviel me zeer goed. Optisch is ze niet helemaal mijn type, maar haar service laat niets te wensen over. Er zijn dus toch dames in Dolce Vita die een zeer goede service hebben.

    Naam: Florina
    Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Engels
    Leeftijd : 27 (maar ik schat een paar jaar ouder, midden 30 misschien?)
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 55Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 8/10 (leuk gesprek gehad voor we op de kamer belanden)
    Aftersales: 6/10 (1 keer gaf ze een glimlach. Daarna heb ik haar niet veel meer gezien)
    Cijfer: 9/10

  4. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (16 mei 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60