Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Mirela (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Mirela (Roemeense)



    MIRELA (Roemeense)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 90 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Een super GFE met deze dame gehad.





  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Het was inmiddels al zo'n 2 uur en ik stond al een behoorlijk tijd droog en ging dus op zoek naar Serban of die meid met dat mooie kontje. Op een gegeven moment stond ik aan de bar en keek over de dansvloer heen en zag ineens iets bekends. In Mondial is het vrij donker, dus ik wist niet zeker of ik het goed zag. Eigenlijk dacht ik dat ik het me verbeelde, maar ik liep toch naar de overkant. Het was inmiddels behoorlijk druk geworden. Ik moest door de hele mensenmassa heen en kon mijn doel niet goed zien. Ik keek naar de tafeltje aan de zijkant, toen ik richting de uitgang liep en ineens zag ik haar weer, maar heel kortstondig. Ik liep verder en dacht is ze het werkelijk? Ik kon het niet geloven. Mijn hart begon wel sneller te kloppen van opwinding. Ik ging heel even zitten in het zitgedeelte waar de TV's hangen. Na een paar minuten wilde ik weer richting de bar en de dansvloer en ineens stond ze voor me, Mirela. Ik was spontaan Serban en die meid met dat lekkere kontje vergeten. Dat ik hier Mirela (Kasandra ex-Pauschalclub Bochum en Münster) zou treffen, dat had ik nooit verwacht. Mirela heb ik zo'n 3 jaar geleden in Bochum ontmoet. Destijds had ik 2 sesies met haar en waarbij ze erg spontaan en goedlachs was. Haar service was goed, maar niet op zo'n manier dat je denkt, whaouw. 2 gemiddelde sessies, misschien iets meer, niets op aan te merken. Later kwam ik haar weer tegen in Pauschalclub Münster. Die dag leek ze een beetje down, niet zo vrolijk als in Bochum. Misschien, omdat ze daar nieuw was en in Bochum een aantal vriendinnen had waar ze flink mee ouwehoerde. Mijn eerste sessie was met haar en ik heb haar toen de gehele sessie gelikt (zeker 40 minuten), totdat ze een orgasme had. Gelijk daarna had ik weer een sessie met haar, omdat ze zich schuldig voelde dat ik nog niet aan mijn trekken was gekomen. Die laatste sessie heeft heel veel indruk op me gemaakt. Tijdens deze sessie gaf ze meer als in de 2 sessies samen in Bochum. Ik had seks met veel passie van haar en het leek alsof ze het niet speelde. Een echte GFE. Een van eerste. Helaas was ze snel weg in Münster. Ik heb daarna nooit meer iets van haar vernomen en nu kom ik haar hier tegen. Na 3 jaar herkende ze me nog. Mijn naam niet meer, maar wel van gezicht. We hebben een behoorlijke tijd met elkaar gesproken. Ze drong niet aan om naar een kamer te gaan. Ze wilde zelfs nog even dansen met een vriendin van haar en ik kon lekker op een barkruk daar van genieten. Ze had er zichtbaar plezier in. Daarna kwam ze naar me toe en zijn toen samen naar de zithoek gegaan richting de ingang. Daar is de muziek iets minder luid en kun je iets beter met elkaar praten. Ze zat daar lekker in mijn armen en we zetten ons gesprek voort. Het leuke van Mirela is, dat ze je gelijk een goed gevoel geeft en ook leuk en vrijuit praat. Het voelt gewoon goed met haar en toen ze op een gegeven moment vroeg hoe lang ik op een kamer wilde, zei ik minimaal 40 minuten. Maar ik vroeg wel of ze tongzoende. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze wilde lekker relaxt een kamer met me doen en mij een goed gevoel geven. Ik had haar ook verteld over Katrin, maar dat zou niet gebeuren met haar. Ik geloofde haar wel, omdat ik vroeger ook goede sessies met haar had, maar dat is zo'n 3 jaar geleden. Misschien is ze wel veranderd? Ik nam toch de “gok” en ze ging voor een sleutel.
    Op de kamer kleedden we ons uit. Mirela is een mooi meid van, naar eigen zeggen 27. Ze heeft een leuk figuurtje. Niet super slank, maar ook zeker niet dik. Gewoon lekker met de rondingen op de juiste plaats, met een lekkere kont. Alleen haar borsten hangen wat. We gingen op bed liggen en zonder aarzeling begon ze me te tongzoenen. Met passie. Dit is wat ik nodig had. Deze sessie zou mijn dag goed kunnen maken. Ik voelde het en mijn lid ook. In no time stond hij strak.
    Mirela kwam boven op me liggen en bleef me tongzoenen en begon te teasen met haar C-cups. Ik kon ze lekker zoenen en er lekker in kneden en ondanks dat ze wat hangen voelden ze goed. Altijd nog beter dan siliconen. Daarna begon ze met een blowjob, na even een doekje er langs gehaald te hebben, maar niet zo'n poetsbeurt als Katrin. Ook was er geen sprake van een rubbertje en Mirela gaf me een zeer goede blowjob, waarbij ze haar tong goed wist te gebruiken. Na een tijdje vroeg ik of ik haar mocht likken en ze vroeg of ik 69 wilde, maar ik vertelde haar dat ik haar weer wilde laten klaarkomen, net zoals in Münster. Volgens mij kon ze zich dat nog herinneren, want ze ging gewillig liggen. Ik begon haar uitgebreid te likken en was opzoek naar haar gevoelige plekje, die ik al snel vond. Tijdens het beffen wilde ze dat ik haar borsten bleef masseren. Dit was wel lastig, omdat ik dan aan 2 dingen moest denken. Likken en kneden. En ik ben een man, dus multitasken is wat lastiger voor ons mannen. Maar ik denk dat ik het wel goed deed, want ze begon te kronkelen van genot. Ook haar grotje werd steeds vochtiger. Op een gegeven moment gaf ze me wat aanwijzingen en ze wilde het tempo opvoeren. Ze zat kort voor een orgasme. Ik likte haar als Lassie en ze kwam heerlijk intens klaar. We hebben heel even uitgerust en ze vroeg me nog even hoe lang ik op de kamer wilde blijven. Ik zei, we maken er een relaxt uurtje van. Daarna was het weer mijn beurt. Ze begon weer met een blowjob en toen mijn lid weer op temperatuur was, moest ik haar in missio nemen. Zij draaide zich om en ging liggen. Ik positioneerde me voor haar, maar ik had nog geen condoom om. Ik dacht, ze laat me haar toch niet zonder condoom neuken? Toen ik voor haar zat, had ze opeens al een condoom in haar hand en deed deze om mijn lid en begeleide hem naar haar nog natte grotje. Ik begon haar heerlijk te nemen. Haar borsten gingen lekker heen en weer in het ritme en tijdens het neuken bleef ik haar af en toe tongzoenen. Opeens trok ze me naar zich toe, zodat ik op haar lag en ze begon me te zoenen in mijn nek en in mijn oor. Ze greep me bij mijn billen om het ritme op te voeren. Ik merkte dat haar ademhaling hoger werd. Zou ze een tweede orgasme krijgen? Ik begon haar steeds harder te stoten. Wat was dit lekker. Wat voelde dit heerlijk. Ik hield het niet meer, maar ik wilde nog niet komen. Ik wilde haar een tweede orgasme bezorgen, maar ik hield het gewoon niet meer. Ik kwam voor de derde keer deze avond, maar deze keer was met afstand het meest intens. God wat een heerlijk meid, die Mirela. We hebben nog een tijdje op de kamer gerelaxt. Ik vroeg hoeveel tijd we nog hadden, maar ze zei dat het uur eigenlijk al om was, maar dat we nog even konden ontspannen. We hebben nog zeker een minuut of 10 met elkaar gesproken, waarbij ze nog een sigaretje rookte.

    Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad, zonder druk om op een kamer te moeten)
    Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een tijdje met haar gesproken en toen ik weg ging gaf ze me nog een paar zoenen en een knuffel)
    Cijfer: 10/10

  3. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    pret (10 mei 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    5 september 2015
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:22
    Berichten
    45
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    8 in 5 posts

  5. Onderstaande leden hebben Flugente bedankt voor deze bijdrage:

    Taylor (12 mei 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Nein Flugente, eine andere Kasandra ohne Siliconen

  7. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Ik ging gauw opzoek naar Mirela en ik had haar in no time gevonden. Ze zat op de bank naast de ingang van het restaurant. Vriendelijk werd ik door haar onthaald. We hebben even een tijdje met elkaar gesproken en daarna wilde ze even dansen met haar vriendin, omdat de DJ een Roemeens plaatje draaide. Na het dansen, kwam ze met haar lekkere kont bij me op schoot zitten. Ze zei tegen me, dat wanneer ik naar een kamer wilde, ik dat dan moest zeggen. Ik was wel weer toe aan een kamer, want de kamer met Susi in Babylon was al weer een aantal uren geleden, dus we gingen al snel naar een kamer. Op de kamer hebben we een behoorlijke tijd met elkaar getongzoend en tussendoor wat bijgepraat. Door de luide muziek in de barruimte is het daar wat lastig praten en op de kamer is het een stuk stiller. Toen we beide opgewarmd waren, wilde ik haar eerst weer verwennen. In tegenstelling tot vorige week, is ze helaas dit keer niet klaargekomen, maar ik was wel blij dat ze niet deed alsof. Soms lukt het wel en soms niet. Toen was het mijn beurt. Ze begon met een blowjob en toen ik op volle sterkte was, kwam ze boven op me zitten. Ze ging rustig op me rijden en ik kon lekker met haar borsten spelen. Af en toe gaven we elkaar tongzoenen. Daarna nam ik haar in missio en we bleven elkaar tomgzoenen, totdat ik een orgasme had. Mirela is misschien optisch niet een superstoot, maar als je een klik met haar hebt, weet ze hoe ze je moet laten genieten. Ik ben 2 uur met haar op de kamer geweest en helemaal niet meer aan de tijd gedacht, maar ze is het meer dan waard.

    Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (leuk gesprek met haar gehad, zonder druk om op een kamer te moeten)
    Aftersales: 10/10 (na de kamer nog even met haar gesproken en gedanst)
    Cijfer: 10/10

  8. #6
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Mirela
    Toen ik een tijdje de alternatieven aan het bekijken en doornemen was, kwam Mirela ineens de bar binnen lopen. Ze zag me gelijk zitten aan de bar en kwam naar me toe. Ze begroette mij met een paar zoenen en we hebben we gesproken met elkaar aan de bar. Haar vriendin kwam op een gegeven moment bij ons en begon te dansen, waarop Mirela mee begon te doen. Wel bleef ze me steeds aandacht geven door met haar kontje tegen me aan te rijden. Ik voelde dat er nog genoeg leven in zat Na een tijdje zijn we in een bank gaan zitten en hebben nog een tijdje met elkaar gesproken, oa over haar vakantie in Roemenië. Vervolgens zijn we een kamer gaan opzoeken. Kamer 11 werd het. Mirela is erg kieskeurig wat kamers betreft. Ze zal niet gauw naar de kamer op het dakterras gaan. Dan blijft ze liever even wachten op een mooi kamer. Op de kamer begon ik haar ook intens te (tong)zoenen. Mirela is een meid die met passie meezoent, althans zo voelt het. Ik stelde voor om haar eerst te verwennen. Ze ging er weer lekker voor liggen. Na haar een tijdje intens gelikt te hebben kwam ze lekker klaar. Bij haar geloof ik dat het echt is, omdat ik steeds even niet haar gevoelige plekje bewerkte. Ook als ze te veel bewoog, verloor ik haar plekje waardoor ze weer meer ontspande, totdat ik de juiste spot weer had gevonden en ze weer kronkelde van genot. Nadat zij had genoten was het mijn beurt. Ze gaf me een blowjob en deze was zo goed dat het hier bij bleef. Ik weet niet of ze aan FT doet. Ik ben in elk geval niet in haar mondje klaargekomen. Ik heb haar ook niet gevraagd naar een FT. Een FT hoeft voor mij niet zo nodig. Het wind me niet meer of minder op.
    Wat wel een jammer aan Mirela is, is dat ze wat meer op de tijd is dan Kamila. Ik vertelde haar dat ik 40 minuten wilde en na exact 40 minuten hebben we de kamer verlaten. De kamergang was verder wel van hoge kwaliteit, alleen miste ik dit keer het echte GFE-gevoel wat ik een aantal weken geleden wel met haar had.

    Naam: Mirela (ex-Pauschalclub Kasandra)
    Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 27
    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (leuk gesprek met haar gehad en ze heeft lekker tegen me aangedanst)
    Aftersales: 8/10 (Ik heb later op de avond nog kort met haar gesproken, maar ze kreeg toen bezoek van een andere beer en ging daarmee naar een kamer)
    Cijfer: 8,5/10

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.