Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: MIRELLA (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard MIRELLA (Roemeense)



    MIRELLA (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.45 m - 1.50 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en), Rug, Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 720 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Ik liep met Mirella mee naar een kamer. We gingen samen op bed liggen en het valt op dat Mirella een heel klein meisje is. 150 cm en ik geloof het meteen. Daarom is het jammer dat ze een paar kilootjes te veel heeft. Ze zegt dat ze hier wat aan wil doen en dat ze volgende week een sportschool wil gaan opzoeken en iedere dag even een uurtje wil gaan sporten voor ze aan het werk gaat. De instelling is goed en ik hoop dat het haar lukt, want in het verleden had ze een leuk figuurtje. Toen was het ook geen lolitaatje, maar wel een mooi lichaam. Desalniettemin blijft ze een leuk en lief gezichtje hebben. En haar huid voelt lekker zacht aan.
    Op bed hebben we eerst even een tijdje geknuffeld en ge(tong)zoend. Het zoenen deed ze nog een beetje voorzichtig, maar ik kan me voorstellen als ik haar wat langer ken, dat ze dan wat losser wordt. Toch voelde het wel lekker met haar. Daarna gaf ze mij een blowjob en toen mijn lid wakker was deed ze er een condoom over en moest ik haar in missio nemen. Na een tijdje voelde ik dat het nog iets te vroeg was voor een orgasme en vertelde haar dat ik het later vandaag nog een keer met haar zou proberen. We hebben daarna nog een beetje geknuffeld met elkaar.
    Na een lange pauze heb ik haar weer opgezocht en na weer een tijdje geknuffeld en ge(tong)zoend te hebben, gaf ze me weer een lekkere blowjob en vervolgens heb ik haar weer in missio genomen. Tijdens het neuken bleef ik haar af en toe zoenen en haar mooie grote borsten bewogen lekker mee. Nu lukte het me wel, alhoewel ik wel moet zeggen dat het van ver moest komen. Ik denk dat ik deze maand iets te veel clubs en dames heb bezocht. Deze maand ga ik het denk iets rustiger aan doen. Of dat ook lukt...?
    Ik heb met Mirella in totaal 4 kamers gehad. Dit had er ook mee te maken dat Andra vaak bezet was met de Haribomann. Tijdens de derde kamer heb ik Mirella verwend en kreeg ze een heerlijk orgasme. Ook zij was net als Celine lekker nat, waardoor je kon merken dat ze er werkelijk van genoot en het niet speelde.
    De vierde en laatste kamer hebben we het lekker rustig aan gedaan. Elkaar een beetje masseren en een beetje zoenen en knuffelen. Ook vroeg ik haar of ze wel eens naar de sauna ging. Ze vertelde dat ze aan het eind van de avond naar de sauna ging en ik zei haar dat ik graag met haar in de sauna wilde. Dat hebben we later ook gedaan, zo rond een uur of half 11. Haar vriendin, Sofia (half Spaans, half Marokaans) kwam ons vergezellen en later kwam de Haribomann er ook even bij. De sauna was toen net iets meer dan 60 graden. Niet erg warm, maar daardoor konden de dames het wel lekker lang volhouden. We hebben zeker 20 minuten in de sauna gezeten, waarbij Mirella lekker tegen me aanzat. Heerlijk lekker met elkaar zweten. Ik heb haar nog een beetje gemasseerd in de sauna. Na de sauna hebben Mirella en ik samen gedoucht. Nu viel het helemaal op dat ze erg klein is, maar ze heeft me goed gewassen. Dit was erg leuk om te doen. De laatste keer dat ik samen gedoucht heb, was met Lidja en dat is al weer meer dan een jaar geleden. Toch wel erotisch om elkaar te wassen. Ik hoop dit de volgende keer weer met haar te doen.

    Naam : Mirella
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : volslank, 60 Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad)
    Aftersales: 10/10 (Samen in de sauna, samen douchen, wat wil een man nog meer)
    Cijfer: 9 (maar ik denk dat als ik haar wat beter ken, ze een 10 kan zijn)

  3. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Met Mirella ben ik 3 keer achter elkaar op een kamer geweest. Ik wist tijdens de eerste kamergang dat het nog wat te vroeg was en dus hebben we het lekker rustig aan gedaan. Tijdens de eersye kamergang vroeg ik haar ook waar Adrianna was en toen vertelde ze dat Adrianna met “Urlaub” was. Dit vond ik vreemd, omdat ze nog steeds op de website stond als aanwezig. Het zou wel een domper zijn als ze er niet was. Adrianna is de enige dame die optisch erg aantrekkelijk is en tegelijkertijd ook nog erg leuk in de omgang is.
    De tweede kamergang met Mirella hebben we het ook nog rustig aan gedaan, waarbij we elkaar een massage gaven.
    Bij de derde kamergang voelde ik dat er weer leven in zat. Mirella en ik hadden een passionele sessie samen. Heerlijk (tong)zoenen, alhoewel ze dat met iets minder overtuiging doet dan Andra, maar nog steeds erg lekker. Daarna gaf ze me een blowjob, waarna ik haar in doggie heb genomen. Ze heeft een erg grote dikke kont en deze was heerlijk om vast te pakken. Haar billen gingen ook heerlijk mee in het ritme en dat wond me erg op. Na haar lekker in doggie genomen te hebben, spoot ik het rubbertje vol.
    Later op de dag heb ik nog een vierde kamer met Mirella gehad, maar toen hebben we het weer lekker rustig aan gedaan. Op het eind van de avond zijn we samen met Celine nog in de sauna geweest, waar we alle 3 een Honing Aufguss hebben gedaan. Helaas daarna niet gezamenlijk gedoucht, zoals de vorige keer. Ach ja, je kunt ook niet alles hebben.

    Naam : Mirella
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : volslank, 60 Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad)
    Aftersales: 10/10 (Heerlijke honing Aufguss gedaan samen met Mirella en Celine aan het einde van de dag)
    Cijfer: 8,5

  4. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

  5. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 1 oktober

    Na de kamer met Andra heb ik gelijk Mirella opgezocht (nadat ik me uiteraard had gedoucht, wel zo fris ) Gelukkig was Mirella niet meer boos op me. We zaten eerst gezellig bij te kletsen in 1 van de sofa's. Daarna een kamer gepakt, kamer 5. Dit bleek vandaag onze kamer te worden. Trouwens ook met Andra ben ik alleen in kamer nummer 5 geweest, alleen was het grappiger met Mirella. Mirella was ook erg moe vandaag, wat ook kwam doordat ze al een paar dagen gewerkt had en ook aan het diëten en sporten was. Het punt is, dat de dames eerst met een beer naar boven gaan naar een kamer en daarna weer naar beneden gaan voor een Jeton om vervolgens weer de trap op te moeten. Met name s'avonds had Mirella daar geen puf meer voor en stuurde mij naar boven om te kijken welke kamer vrij was om dat vervolgens bij de trap aan haar door te geven. Zo hoefde zij maar 1 keer de trap op ipv 2 keer. Het grappige was dat ik iedere keer kamer 5 zei, wat ik ook wel een beetje bewust deed.

    Op de kamer gaf Mirella wel een prima service zoals ik van haar gewend ben, ondanks dat ze erg moe was. Lekker een tijdje tongzoenen, prima lang en gevarieerd pijpen en in missio kon ik het nu nog langer volhouden, maar dat is logisch de tweede keer.

    In totaal heb ik 4 kamers met Mirella gedaan. 1 keer seks, 2 keer heb ik haar een massage gegeven, waar ze echt aan toe was, omdat ze flinke spierpijn had overal van het sporten. Ik hoop dat ze het sporten en diëten vol blijft houden en haar oude figuurtje terug krijgt. Ze was overigens nooit een superslank meisje, maar vroeger had ze een lekker romig figuurtje. Nu is het iets te veel.
    De laatste kamer hebben we alleen met elkaar gesproken en wat foto's bekeken op de telefoon.

    Naam: Mirella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd: 23
    Haarkleur/-lengte: Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame: 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat: volslank, 60 Kg, maat 36/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 9

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.

Babylon 468*60