Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Thailandtrip 2016

  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard Thailandtrip 2016

    De Thailandtrip vindt dit jaar vervroegd plaats. Mei i.p.v. september. Een behoorlijk hete maand in Z.O.Azie. Vandaag 37 graden in de schaduw in Bangkok. En vannacht was het ondanks de aircon weinig koeler, maar daar zal die meid die bij me sliep aan bijgedragen hebben. Ik trof haar in een van de Hillary barretjes in soi 4. Phen, een elegante slanke Thaise van een jaar of 35, die je haar niet zou geven. We gingen samen een vorkje prikken, waarbij ik opmerkte dat ze meer klasse had dan de gemiddelde barmeid. Zodat ik me al af ging vragen of het in bed niet tegen zou vallen. Te netjes. Ze had me al verteld dat ze graag masseerde. In een saunaclub doet die opmerking meteen alle alarmbellen bij me afgaan, want dan heb je negen van de tien een frigide afwerkster te pakken. Maar dit is Thailand, massage is een onderdeel van de cultuur. En tijd speelt een ondergeschikte rol, ze krijgen betaald voor de hele nacht. Toen het nette jurkje uitging kwamen er een paar fraaie rondingen tevoorschijn. Stevige tietjes, fraaie billen, redelijk strakke buik. Gevolg van geen kids op de wereld zetten. Het flesje massageolie kwam voor de dag en na een verfrissende rugmassage mocht ik me omdraaien, waarop ze zoenend tegen me aan kwam liggen. Al snel ging het hoofdje naar beneden en de keurige dametje bleek een ware pijpliefhebster. Onvermoeibaar, van boven naar beneden, en maar zuigen en likken. Op eigen verzoek haar even geneukt, maar dat was haar ding niet zo. Pijn in het strakke poesje. Ze maakte het liever af met haar mond, en gaf geen kik toen haar verhemelte gewit werd. Liet de smurrie langzaam langs de stam naar beneden sijpelen en keek me grijnzend aan. We sliepen dicht tegen elkaar aan, en in de vroege ochtend voelde ik dat mondje weer. Ik geloof dat ze er wel een uur mee bezig is geweest. Telkens tot op het randje en dan weer stoppen. Ze had er duidelijk zin in. Tot ze een keer niet stopte maar er de volle vaart achter zette, waarop ik haar de mond weer vol spoot. Toen ze later in de hotellobby met een beleefde Wai afscheid nam, zou niemand hebben kunnen vermoeden wat ze kort daarvoor uitgespookt had.

    Ik begaf me naar Victory Monument en nam de bus naar Pattaya. Niet met de bedoeling om daar lang te blijven, want ik wilde deze keer een weekje ontspannen op Koh Chan. Mits ik een leuke meid mee zou kunnen krijgen, want er schijnt daar ter plaatse weinig barscene te zijn. Met een totaal onbekende meid is het een gok om een volle week op te trekken, dus putte ik eens uit mijn bestand. Eem, het Pattayaanse vriendinnetje dat ik in de eerste plaats in gedachten had, zat thuis in de Isaan en was net uit het ziekenhuis na een klein ingreepje. Ze baalde er behoorlijk van, maar wat moet dat moet. En dat ingreepje was nou net op een plaats die ze bij een samenzijn met mij hard nodig zou hebben, dus drong ik er maar niet op aan. Beter voor mij en voor haar ook denk ik. De volgende optie zat in soi zes, en die had ik anderhalf jaar geleden leren kennen. Met Paam had ik vanaf de eerste ontmoeting een goede klik. Ze was toen kakelvers uit de Isaan, sprak geen woord Engels, maar zoende en pijpte tegen de beste saunaclubgirl op. Ik herinner me dat ik elke middag een uurtje met haar ging stoeien, want ze deed toen alleen nog maar shorttime. Vorig jaar trof ik haar weer en heeft ze zowaar een paar nachtjes bij me geslapen. Toen ik haar appte, was ze blij verrast weer van me te horen. Haar opgezocht in haar barretje en met een warme omhelzing begroet. Beetje molliger geworden door het lekkere Thaise eten, maar dat staat haar wel. De borsten goed opgevuld, en die billen nog lekkerder dan ze al waren. En inmiddels wat beter Engels leren spreken. Voor een weekje Koh Chan was ze onmiddellijk te porren. We maakten een deal, speelden een paar potjes pool en gingen naar het hotel. De sex was even zalig als ik me herinnerde. We sliepen lekker uit, ontbeten, waarna we afspraken om elkaar 's avonds in de bar te treffen. Want overdag wilde ik wat gaan shoppen, en daar wil ik onder geen beding vrouwen bij hebben. They drive you nuts in the shop, die bij mij thuis in ieder geval wel. Dat is de stand van zaken op dit moment, ik ga nu een uurtje aan het strand liggen met een kokosnoot en een bak tropisch fruit, en dan dineren met Paam en een avondje stappen op Walking Street. Wordt vervolgd.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 16 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (10 mei 2016),bergm550 (13 mei 2016),biged (18 mei 2016),Bluebear ( 7 mei 2016),fervent ( 8 mei 2016),fg22 (16 mei 2016),gignnl (13 mei 2016),hasta la pasta ( 7 mei 2016),lustman ( 9 mei 2016),mynasch (10 mei 2016),Nedlovefkk (13 mei 2016),Ricardo Banana ( 7 mei 2016),rob45 ( 7 mei 2016),SeX++ (13 mei 2016),Ties85 (16 mei 2016),Wijze grijze ( 7 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Zo kom je nlnu in een club tegen en kletst wat met hem bij zoals afgelopen vrijdag en hoor je van hem dat de Thailand trip dit jaar wel eens vervroegd kan worden en zo lees je dat ie al in Thailand zit!

    Viel Spass!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 mei 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Nu ik die titel las, dacht ik dat u en uw collega Willem een Thailandreis gingen sponsoren en organiseren.
    Liefst met directe verbinding en buissinessclass. Goed voor de rug, inclusief massage, niet door ladyboys maar meiden.
    de beste therapie voor het mislopen van de titel hoor Big30.

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 mei 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Alvorens af te reizen naar Koh Chang eerst nog anderhalve dag in Pattaya gebleven met Paam. In de Windmill had een van de danseressen, een meid die daar al jaren werkt, me herkend en kwam bij ons zitten, I know you. Daar zit je dan met je date. Gelukkig dat het allemaal bar- en gogomeiden zijn, stel dat ik met mevrouw Uitgewandeld was geweest. Ik weet meteen weer waarom ik nooit met haar op vakantie ga. Meisje bleef even kletsen en een tequilaatje bietsen wat volgens mij sterk aangelengd moet zijn, anders waren die meiden halverwege de avond allemaal ladderzat. Ze sloeg hem achterover en klom weer op het podium, om het publiek te vermaken met haar specialiteit, ijsklontjes uit haar kutje in een bierglas schieten. Blijft toch een leuke tent, bij iedere trip loopt ik er een paar keer binnen. Een bar bij het hotel had een goede pooltafel, daar wat gespeeld, de kamer opgezocht en na een lekkere vrijpartij ingeslapen. Met Paam aan het ontbijt vermaakte ik me goed met de verwijtende blikken van een paar Skandinavische 50+ vrouwen. Vraag me dan af wat ze erbij denken. Wat heeft zij dat ik niet heb? Kijk dan eens in de spiegel, mens. Deze dag was erg heet, we zochten verkoeling op het strand van Koh Larn. Kwam erachter dat Paam niet kan zwemmen, en schrik had om het te proberen. Jammer, die billen van haar zagen er zo lekker uit in die bikini. Maar voordeel is dan weer dat er iemand op je spullen let als je in het water bent.

    De dag daarop samen vertrokken naar Koh Chang, iets van drie uur met de minibus, en een korte oversteek met de ferry. In de namiddag ingecheckt, het nieuwe hotelbed ingewijd, en de omgeving bekeken. White Sand Beach is niet heel groot, maar heeft wel een mooi strand. Wordt alleen bij hoog tij erg smal. Bij laag tij zomaar 100 meter breed. En vanuit de meeste hotels loop je zo het strand op. Er zijn de gebruikelijke winkeltjes aan de weg, zoals 7/11, apotheken, restaurantjes, massagesalons, laundries, alles wat je in zulke kleine Thaise plaatsjes kunt verwachten. En ook wel een paar barretjes. Het lijkt me toch wel goed mogelijk om ter plaatse een dame te regelen, maar het aanbod is niet heel groot. De volgende dag een boottochtje gemaakt naar de archipel ten zuiden van het eiland, veel gezwommen en gesnorkeld, tussen het koraal en de tropische vissen. Echt een mooie eilandengroep. De volgende dagen wat tochtjes over het eiland gemaakt en veel aan het strand vertoefd. Als je met een local omgaat kom je tot dingen die je uit jezelf niet zo snel doet. Heb al met mijn poten in een aquarium gezeten bij de plaatselijk dr. Fish. Voor wie het niet weet, dat is een bak water vol kleine visjes die je de voeten afknabbelen. Voelt aan als duizend speldenprikken. Ook nog op een olifant door de jungle getrokken, had ik zelf ook niet bedacht. En dagelijks een Thaise massage.'s Avonds dineren op het strand onder de lampionnen. Zuidzeeromantiek. Daarna meestal een uurtje biljarten in de bar. En elke avond voldoet ze in bed keurig de rekening, zoals nette meisjes dat horen te doen. De dagen vliegen om hier. Overmorgen weer terug naar Pattaya.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  8. Onderstaande 16 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 mei 2016),bergm550 (13 mei 2016),Bluebear (13 mei 2016),Elmo3108 (13 mei 2016),fg22 (16 mei 2016),gignnl (13 mei 2016),hasta la pasta (13 mei 2016),kwakky90 (15 mei 2016),molaar (13 mei 2016),Nedlovefkk (13 mei 2016),rob45 (13 mei 2016),SeX++ (13 mei 2016),Sjeufke (13 mei 2016),Ties85 (16 mei 2016),waterrat (13 mei 2016),Wijze grijze (13 mei 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Leuk verslag van Koh Chang ik ben persoonlijk ook wel een liefhebber van dit soort zaken samen met 1 dame voor een aantal dagen. Gewoon even genieten van een heerlijke tropische omgeving met een lekker geil wijf wat wil je nog meer, nou ja misschien een paar dagen later nog een paar andere geile Thaise spiesen in BKK of Pat´s
    I just don't give a fuck

  10. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 mei 2016),noglangnietuitgewandeld (18 mei 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    In Pattaya afscheid genomen van Paam, om vervolgens weer terug te keren naar het vrijgezellenbestaan. Lekker makkelijk gaat dat hier. Ik ging eens kijken of meisje Majn nog bij Lolita's zou zijn. Die had me vorig jaar een paar keer allerverrukkelijkst klaar gezogen. Ik zag haar in eerste instantie niet. Een van de andere meiden kwam al overeind om me mee naar binnen te tronen. Ho ho, eerst even gevraagd aan de oude taart die uitstraalde dat ze de baas was, of that girl Majn still here is. Ze riep haar naam, en een meisje met lichtbruin haar keek op van haar smartphone. Yesss, ze was er toch, door de andere haarkleur had ik haar eerst niet herkend. Ze vond het leuk me te zien, herinnerde zich nog een paar details van vorig jaar. Toch sympathiek van haar. Even later lag ze op haar knietjes voor me en kreeg junior een professionele blowjob van dat lekkere mondje. Tot de witte stralen over haar uitgestoken tongetje sprietsten. Terug aan de bar afgerekend en haar het wisselgeld toegeschoven, dat had ze wel verdiend, de schat. Ik ging een dutje doen om de accu op te laden voor de avondwip.

    Een van de Windmill meiden kwam een drankje scoren en had wel zin om mee te gaan. Doe ik nooit in deze tent. De barfine is 1000 Baht, als het niet verhoogd is. Bovendien was Boeddha bij haar de tieten vergeten. In de Silverstar 2 niets van mijn gading kunnen vinden. De rest van soi 7 viel ook tegen. Eens gaan kijken in het barcomplex achter de Nightbazar. Vorig jaar daar nog een meid gevonden met een naturelle dubbel D, zeldzaam in Thailand. Nu niet meer gezien. Wel een paar potjes gepoold met Fa, een aardige slanke dame. Haar meegenomen. Viel helaas wat tegen. Weinig ervaring in dit werk, gaf ze later zelf toe. Weinig sjoege van zoenen en pijpen. Zo strak als een maagd met koudwatervrees. Als ze dan een beetje meewerken en goed zoenen, dan is de klus extra snel geklaard, maar leg dat maar eens uit in het Thainglish aan een meid die moord en brand gilt. Volgende keer zou ze beter haar best doen. Dat hoop ik dan maar voor die andere farang, want deze gaat het niet meer worden. Tegen de middag vertrokken naar Bangkok.

    Eenmaal per trip permitteer ik me meestal een uitspatting in de Eden club. Anderhalf uur met twee vrouwen. Het werden Nung, goed geproportioneerd, en Ae, slank en dun. Hadden allebei een en ander aan de tieten laten verbouwen, zoals de meeste vrouwen in dit kot. Je merkt meteen dat ze hier ingesteld zijn op wat ruigere seks, die aan mij eigenlijk niet zo besteed is. Maar het zijn wel profi's die niet bang zijn voor een mond vol sperma. Een paar keer moeten herhalen dat ik niet geïnteresseerd ben in de achterdeur. En evenmin in een inwendig gynaecologisch onderzoek. En probeer nou niet telkens in mijn tepels te bijten, daar heb ik een hekel aan. Het duurde even voor ze het door hadden. Toen lag er steeds een meid tegen me aan te tongzoenen, terwijl de ander me pijpte. Soms pijpten ze samen. De kleine slanke ging op de rug en kreeg een dikke beurt van me. Ik leefde mezelf goed uit in die sappige doos, terwijl de meid die eromheen zat gilde en steunde bij iedere stoot. Telkens op tijd ophouden, want ik wilde ook nog wat energie overhouden voor de afsluiter later op de avond. Na een uur actie was het moment supreme daar. Door de vele spiegelwanden was het tafereel extra goed te volgen. Ik stond voor het bed, Ae de kleine slanke pijpte me, Nung lag op haar rug en likte me de ballen, waarbij ik recht in haar gezicht keek. Een en ander zag er zo geil uit dat ik het niet meer hield en Ae de mond vol spoot. Grijnzend liet ze zien wat ze eruit gezogen had en verdween in de douche. De rest van de tijd werd opgevuld met een vier hands massage.

    Om een uur of tien de wekker af laten lopen en eens gaan kijken wat er op Nanaplaza te beleven viel. Bij de achterste bierbar trof ik een aardige slanke dame, die opviel door haar klasse en haar goede Engels. Geen Isaanse, zoals de meesten hier, maar een echte Bangkokse. Ze had wel interesse in een date. Ik ook wel, maar ik moet morgen vroeg vertrekken naar de luchthaven. Ann: ik heb mijn auto hier staan, zal ik je morgen brengen? Huh? Ik heb Thaise barmeiden in alle mogelijke verschijningen meegemaakt, maar dit was nieuw voor me. Eh, weet je de weg? Want ik kan me niet veroorloven om een vliegtuig te missen. Ja hoor, geen probleem. We haalden haar auto op bij het Rajah, een mooie vrij recente Toyota, en ze parkeerde vakkundig op het terrein van het Nanahotel. Rijden kon ze in ieder geval. Op de kamer kwam er een prachtig lichaam onder die jurk vandaan. Bij de tieten had dr. Boob een handje geholpen, maar het was een betere vakman dan die van die meiden van 's middags bij Eden. Met Ann beleefde ik een heerlijke girlfriendsex. We sliepen dicht tegen elkaar aan, en het was echt jammer dat er 's ochtends geen tijd was om het nog een keer over te doen. Ik checkte uit, wuifde de 'taxi taxi sir' mannetjes weg en stapte in Ann's Toyota, op de plaats waar bij ons het stuur zit. Eerlijk gezegd lichtelijk nerveus, want ik had gezien dat ze geen navi had. Vrouwen en autorijden gaat goed samen, ze maken geloof ik minder ongelukken dan mannen, zijn voorzichtiger. De weg vinden is een ander verhaal. In het pre Tot Tom tijdperk, liet ik mevrouw Uitgewandeld vaak rijden en zat ik er zelf naast met de kaart. Dat functioneerde goed. Andersom ging niet. Heb het meegemaakt dat ze hem op de kop hield. Ann reed zelfverzekerd, maar ik lette toch maar zoveel mogelijk op de borden, die zijn hier gelukkig tweetalig, want van die Thaise kriebeltjes maak je niks. Tot mijn geruststelling bleef het woord Suvarnabhumi telkens langskomen. Netjes op tijd werd ik voor de vertrekhal afgezet, en nam afscheid van Ann. Een zeldzaamheid in de barscene. Een vrouw met opleiding en volgens mij een goede baan, om zo'n auto te kunnen rijden. Die als ze zin heeft wat bijklust in de bar.

    Deze keer bleef de trip beperkt tot 2 weken, maar het zit erin dat er na de zomer een vervolg komt. Heb het dit jaar een beetje opgesplitst. Een heel jaar duurt ook zóó lang. Thailand is in ieder geval een land waar je echt nooit uitgewandeld raakt.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  12. Onderstaande 23 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 mei 2016),Agronymus1 (11 juni 2016),bergm550 (18 mei 2016),bierbeer (31 juli 2016),biged (18 mei 2016),Bluebear (18 mei 2016),Burman ( 9 oktober 2017),fervent (22 mei 2016),Fons (29 mei 2016),goei1163 (30 mei 2016),goldstar (19 mei 2016),hasta la pasta (19 mei 2016),Laatbloeier (18 mei 2016),Nedlovefkk (19 mei 2016),papi ( 4 juli 2016),Patjax (18 mei 2016),pret (18 mei 2016),Ricardo Banana (18 mei 2016),rob45 (18 mei 2016),SeX++ (18 mei 2016),Sjeufke (18 mei 2016),Ties85 (19 mei 2016),Wijze grijze (19 mei 2016)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Last Online
    30 augustus 2018 @ 23:54
    Berichten
    20
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Leuk verhaal!

  14. Onderstaande leden hebben dhr.herman bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 9 oktober 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Dit jaar werd de Thailandtrip opgesplitst in twee delen. Op zich geen slecht idee, want een jaar duurt ook zóóó lang. Alleen zit je wel twee keer met die vervelende vliegreis. Met een overstap in de zandbak, toch twee keer een zit van 6 uur. Deze trip was een hele speciale, want ik ben nog nooit zo monogaam geweest. Ik had afgesproken met Eem om samen een week naar Koh Samet te gaan. Zes jaar geleden was ik er een keer geweest en ik herinnerde me de prachtige stranden en de rust. Nog niet ontdekt door het massatoerisme. Eem had ik twee jaar geleden ontmoet, en het was meteen raak. Een vrouw van eind dertig, wat in haar gezicht ook wel te zien is, maar met een verassend jong lichaam. Een kont om een moord voor te plegen. En een zoenkanon dat in Babylon in de top 5 zou staan. We hadden afgesproken in Pattaya, met de bedoeling om daar een dagje te ontspannen en dan door te reizen. Naar Samet is dat een uurtje of anderhalf met de bus naar Ban Phe en nog een korte oversteek met de ferry.

    Ik was net ingecheckt toen ze zich meldde. Met de bus aangekomen vanuit haar woonplaats in de Isaan. We douchten samen en lagen een kwartier lang wild parend het hotelbed in te weiden. Ze was lang thuis geweest vanwege omstandigheden, en moest even de scha inhalen. Heerlijk om een meid onder je te hebben die ongegeneerd ligt klaar te komen. Oh my Boeddha, three times. Met de mijne erbij waren het er uiteindelijk vier. Dit was nog maar het begin van een periode van 12 dagen alsmaar geiler wordende seks.

    Eem is een vrouw die zich makkelijk aanpast aan de omgeving. Ze kan zich kleden en gedragen als een chique dame, waarmee je jezelf in een luxe restaurant kunt vertonen. Je kunt er een normaal verstandig gesprek mee hebben, al is dat niet mijn hoofddoel in de omgang met vrouwen. En ze kon van het ene moment op het andere veranderen in een ongelooflijk geile slettenbak, die op de meest godsonmogelijke plaatsen mijn mond begon uit te likken. We hebben staan tongen: in het golvende water aan het strand van Samet. Midden op Walking Street. In de Windmill, hoewel dat in feite normaal is. In een gogo met de ontluisterende naam ‘Katoeys ’re us’, het soort toko waar ik niet in mijn eentje binnen ga, maar met een zotte doos die er een sport van maakt om onder de ogen van de Katoey’s zo ver mogelijk te gaan, is het een andere zaak. En dan kunnen de dames, of eigenlijk heren er wel mee lachen ook. Verder sloeg ze geen lift over, amper was de deur dichtgeschoven of ik had haar tong alweer in mijn waffel. Bewakingscamera of niet. Zelfs een paar keer vergeten om op de knop te drukken, waardoor een argeloze liftgebruiker met een zoenend stel werd geconfronteerd. In de bus onderweg naar een Zoo. In diezelfde Zoo achter het apenhok. In talloze barretjes, etc. etc.

    Na een tussenstop in Pattaya dus naar Samet, waar de wegen nog even beroerd waren als ik me herinnerde, en de stranden even mooi. Het was één groot genieten van strand, zee, rust, afgewisseld met boottochtjes naar eilandjes in de buurt, snorkelen, zwemmen. ’s Avonds dinner on the beach, nog wat drinken in een barretje, en vuurwerk in bed. Totaal sufgeneukt in elkaars armen in slaap vallen, en bij het ontwaken opnieuw beginnen. Wakker worden van een spelend handje aan de zwans, gevolgd door een sabbelend mondje, het leven kan zo mooi zijn.

    Een ander aspect van de omgang met een local, is dat je tot dingen komt die je uit jezelf niet zou bedenken. Je eet de meest vreemde dingen, tot krokodillenvlees aan toe. Smaakte best goed, een beetje droog, als schaap zou ik zeggen. En van tijd tot tijd springen je de tranen in de ogen als je in een gerecht hapt wat naar Thaise begrippen medium spicy zou zijn. We zijn nog een avond met zo’n Thaise vissersboot de zee op geweest, vissen met lampen boven het net. De vangst stelde weinig voor, een klein schaaltje inktvis, maar het was wel heel apart. Na een week weer terug naar Pattaya, waar twee forummaten, de heren hasta la pasta en aamu bezig waren de aardappels af te gieten. De laatste stond op het punt van vertrek, maar we hebben toch nog gezellig gedrieën een biertje gedaan en wat vunzige verhalen uitgewisseld. ’s Avonds met hasta en zijn tirak afgesproken, en ons vermaakt in de Windmill, die nu ook een bovenverdieping heeft, waardoor de club dubbel zo groot is geworden. Hoewel ik er in vroeger jaren shows van een heel wat ranziger soort heb gezien, was het best gezellig.

    Wat de seks betreft liep het de laatste dagen nogal uit de hand. Waar het op Samet nog bleef bij ochtend- en avondseks, werd in Pattaya de frequentie opgevoerd tot vijf keer per etmaal. Allemaal op haar initiatief, mijn God wat een geil wijf. Ze was zeker bang dat ik vreemd zou gaan. Hoewel er in Pattaya duizend mogelijkheden zijn, had ik er deze keer geen eens behoefte aan. Maar het kan ook een keer te veel worden. Ik had afgesproken om het weekend een vriendin in HuaHin op te zoeken, en heb me er maar aan gehouden. Maar ik zie mezelf zo’n weekje op een Bounty eiland met geile Eem nog wel een keer overdoen. De appjes van I miss you and your boy komen nu alweer binnen. En dat voor de niet eens van tevoren afgesproken dagprijs van een half uur in een saunaclub. But this is Thailand.

    In HuaHin ging het er wat rustiger aan toe. Maar ik denk dat dit de laatste keer is geweest. Hele aardige vrouw, maar laat zich wat teveel gaan op culinair gebied. Wat funest is voor haar figuur. Maandagochtend naar Bangkok vertrokken voor de laatste twee dagen. Daar had ik afgesproken met Ann, die me de vorige keer netjes naar de luchthaven had gebracht. Ze had indruk op me gemaakt. Echt een sexy lady, ontwikkeld, goede baan, stijlvol. Uit haar werk kwam ze me opzoeken in Nanadistrict, waarna we zijn gaan dineren (met zo’n vrouw eet je niet, daar dineer je mee), en gezellig op stap geweest in soi cowboy. Terug op de hotelkamer kwam dat prachtige sexy lichaam weer onder dat mantelpakje vandaan. We hadden heerlijke seks (met zo’n vrouw neuk je niet, daar heb je seks mee) en sliepen dicht tegen elkaar aan, ik met de hele nacht een grote zachte borst (zo’n vrouw heeft geen tieten maar borsten) in de hand. In de vroege ochtend wakker geworden en heerlijk loom deden we het nog een keer. Samen ontbeten, waarna ze naar haar werk ging ergens in een ander deel van deze immense metropool.

    Ik besteedde de dag aan een laatste massage en een boottochtje op de rivier. En ik permitteerde me de enigste zijstap van de toer (ik moet oppassen, straks blijf ik nog monogaam), een zuigbeurt door Dao bij Lolita’s in soi 8, tweede zijstraatje links. Ann zou me die avond weer naar de luchthaven brengen. Niks is zo frustrerend als je laatste avond, als je weg moet terwijl Bangkok tot leven komt. We brachten de laatste uurtjes door in een bar in soi vier naast Nanaplaza, en reden met behoorlijke tegenzin naar het onvermijdelijke Suvarnabhumi, waar we elkaar ten afscheid kusten. Echt een bijzondere vrouw.

    De laatste dag had ik op de voorpagina van de Bangkok Post al een artikel gelezen over de gezondheidstoestand van de Koning. En die was niet best. Nu komt het nieuws dat de man is overleden. Wat dat betreft was ik net op tijd met mijn trip, want je kunt nu wel een periode van rouw verwachten, wat ook zijn invloed heeft op het uitgaansleven en alles daar omheen. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat dit gaat betekenen voor het land. Want de kroonprins is even impopulair als zijn vader geliefd was. Het bewind is militair, nadat een aantal corrupte regeringsleiders verdreven waren. In ieder geval heb ik het er voor 2016 weer op zitten. Wat volgend jaar komt, zien we dan wel weer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. Onderstaande 26 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 oktober 2016),Big30 (13 oktober 2016),biged (14 oktober 2016),Bluebear (17 oktober 2016),bruintje (10 mei 2017),Burman ( 9 oktober 2017),Cupido (30 oktober 2016),De Shyman (14 oktober 2016),gignnl (14 oktober 2016),goei1163 (30 november 2017),hallodaarbenikweer (13 oktober 2016),hasta la pasta (13 oktober 2016),Jack42 (13 oktober 2016),Klatergoud (14 oktober 2016),mechelen (13 oktober 2016),mentholbear (10 oktober 2017),molaar (13 oktober 2016),Patjax (13 oktober 2016),pret (17 oktober 2016),rob45 (13 oktober 2016),SeX++ (13 oktober 2016),snaal88 (13 oktober 2016),Ties85 (17 oktober 2016),Tuc (16 oktober 2016),Wentelt Eefje (13 oktober 2016),yylover (15 oktober 2016)

  17. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:08
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Wat een geweldig verhaal.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  18. #10
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht

    De laatste dag had ik op de voorpagina van de Bangkok Post al een artikel gelezen over de gezondheidstoestand van de Koning. En die was niet best. Nu komt het nieuws dat de man is overleden. Wat dat betreft was ik net op tijd met mijn trip, want je kunt nu wel een periode van rouw verwachten, wat ook zijn invloed heeft op het uitgaansleven en alles daar omheen. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd wat dit gaat betekenen voor het land. Want de kroonprins is even impopulair als zijn vader geliefd was. Het bewind is militair, nadat een aantal corrupte regeringsleiders verdreven waren. In ieder geval heb ik het er voor 2016 weer op zitten. Wat volgend jaar komt, zien we dan wel weer.
    Och ja en als het volgend jaar niks is door de rouwperiode in Thailand, dan maar naar the Phills weten we gelukkig ook de weg
    Mooi verhaal in ieder geval weer ik zou in 2017 ook weer graag de kant van Thailand op willen maar wacht een flink deel van de rouwperiode nog even af.
    I just don't give a fuck

  19. #11
    Geregistreerd
    8 mei 2017
    Last Online
    8 mei 2017 @ 10:38
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mooi verhaal! Krijg zin om naar Thailand te gaan

  20. #12
    Geregistreerd
    2 april 2011
    Last Online
    28 oktober 2023 @ 14:01
    Berichten
    73
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    70 in 18 posts

    Standaard

    Ik ga volgende maand voor het eerst naar Thailand. Ik verblijf eerst een paar dagen in Bangkok maar zou dan nog een goed week de eilanden willen verkennen, liefst met een lekkere Thaise. Maar ik vraag mij af of vrouwen daar makkelijk op af gaan en hoe ik dat het best aanpak? Tips welkom.

  21. #13
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Sommige meiden hebben daar wel oren naar, maar het hangt natuurlijk heel erg af van de klik die ze met je hebben. In die paar dagen die je van tevoren hebt kun je proberen een geschikte kandidate te vinden. Alleen in Bangkok liggen de prijzen hoger dan in andere plaatsen, Phuket uitgezonderd, dat is ook duur. Bangkok heb je na twee dagen wel bekeken, een immense stad en je zit opgesloten tussen de hoogbouw. Een boottochtje op de rivier geeft je een beter zicht op de stad. Te bereiken via het Saphan Thaksin station.

    Als je er een uit een bar meeneemt, dan zit je ook al die tijd aan barfine. Daarin is in Pattaya een stuk voordeliger. Vanaf Pattaya ben je in een paar uur met de bus en de ferry op Samet of Chang, allebei eilanden met mooie stranden en de mogelijkheid tot boottochtjes. Op Chang zijn in het plaatsje White Sands Beach wel barren met dames. Op Samet heb ik ze niet gevonden. Een freelancer kost geen barfine, en die staan overal op Beach Road in Pattaya, maar wel goed uitkijken. Veel twijfelgevallen. Maar ook wel dames die geen zin hebben in verplichtingen aan een bar, of dames die naast hun gewone baan wat bijklussen. Je kunt er geluk hebben.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  22. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Befferke3 ( 9 oktober 2017),Burman ( 9 oktober 2017),Sjeufke ( 8 oktober 2017)

  23. #14
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Veel twijfelgevallen
    In welk opzicht? Je bedoelt, of ze wel een meisje is?

  24. #15
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burman Bekijk bericht
    In welk opzicht? Je bedoelt, of ze wel een meisje is?
    Ook dat ja. Maar daarnaast ook verslaafden, oud, dik, of gewoon een slecht gevoel. Bij mij valt 80% bij de eerste blik al af. Neemt niet weg dat er best een goede date te scoren valt, als je goed selecteert. Dat zijn dan vaak dames die na hun gewone job 's avonds een klant op proberen te pikken. Of dames die geen zin hebben om verplicht in een bar te moeten zitten. Vooral deze laatste groep zou interessant kunnen zijn als je iemand zoekt om een weekje met je naar een van de eilanden te gaan, omdat ze vrij zijn met hun tijd. Je merkt dat snel genoeg.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  25. #16
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Ben me een beetje aan het inlezen, ga eind november voor een paar dagen naar Bangkok en ook naar Pattaya. Niet de eerste keer in Thailand maar wel de eerste keer alleen. Ben echt heel benieuwd of dit me gaat bevallen. Als long term user van de duitse FFK clubs ben ik nu benieuwd of dit beter is dan die ervaringen. Ik weet dat het altijd afhangt van de dame in kwestie. Hotels geboekt, de scene in kaart gebracht vooor BKK en Pattaya, vliegen maar!

  26. #17
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    6 januari 2018 @ 04:29
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wanneer ga je ?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.