Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Katja (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Katja (Poolse)



    Katja (Poolse)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info : Hof-standaard: TZ en PZC op de bank, kamer 50,- half uur. Nieuw in het Hof, verdere service nog onbekend.





  2. Onderstaande 5 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 mei 2016),bergm550 ( 7 mei 2016),biged ( 7 mei 2016),lustman ( 7 mei 2016),Nedlovefkk ( 7 mei 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2010
    Last Online
    16 maart 2024 @ 22:52
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

  4. Onderstaande 4 leden hebben TobyG bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 mei 2016),Nedlovefkk ( 7 mei 2016),Oost (25 juni 2016),Superjohnny ( 7 juni 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Wie heeft er ervaring met deze dame? Ziet er goed uit en wordt weer eens tijd dat ik naar dit lusthofje afreis..... Mogelijk kan Katja kan op mijn todo list.....

  6. #4
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 19:49
    Berichten
    144
    Discussies
    21
    Thanks
    35
    Thanked
    66 in 35 posts

    Standaard

    Van de week haar voor het eerst mogen beminnen. zeker niet slecht maar niet voor herhaling, te gemaakt allemaal. wel lekker in haar mond gespoten, en ze liet pielemans nog lekker nagenieten in haar mond, niet meteen eruit..!

  7. Onderstaande leden hebben ggd bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 september 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Polska Katja

    Eenmaal "op jacht" in de velden van Bernds zag ik in de kelder een dame die me optisch wel beviel. Best knap koppie met halflang bruin haar, normaal tot ietsjes voller postuur (een leuk vetrandje) en bruine ogen. Ze was nogal "aanwezig" en sprak vrij goed Duits. Het bleek aldus de Poolse Katja te zijn. In het begin was ik de lineup (haha..) nog wat aan het aftasten. Optisch stond het me dan wel aan en ik had dit draadje ook gevolgd dus in principe durfde ik het er letterlijk en figuurlijk wel op te wagen.. maar eerst ff kijken hoe ze het spel speelt. Natuurlijk wat met haar gekletst enz. Ja, deze Katja zorgt wel voor wat rumoer in de tent en trekt de aandacht somtijds best naar zich toe. Het is een gekke doos (zoals in principe iedere andere dame in Bernds bleek later).

    Na enige uren in de club te hebben gespendeerd heb ik Katja uiterst zedelijk naar mij toe gedirigeerd. Wat tongzoenen en orale verwennerij hetgeen de nodige minuten duurde. Vervolgens de kamer op, in good confidence.

    tongzoenen: uitstekend
    nmc: uitstekend, helaas was ik nog niet in optima forma waardoor het te kort duurde
    pijpen: bij vlagen goed, bij vlagen niet goed... ik voelde haar tanden te vaak over mijn lid schuren,... dit moet ik voor eigen rekening nemen i.v.m. de ... u weet wel.. (misschien dat Katja op dit gebied nog even in de leer kan bij Selina/Elisa?

    Herhalingsgevaar: zeer zeker, maar eigenlijk vind ik Selina/Maria aantrekkelijker.

    ps: ja haar borsten zijn inderdaad zo mooi als op de foto

  9. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 maart 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag 12 april was ik voor werk onderweg in Duitsland en kwam ook redelijk in de buurt van dit lusthofje. Een bezoek kon daarom niet uitblijven. Ben iets na twee uur gearriveerd in deze club. Er waren rond de 9 a 10 dames aanwezig en ook niet heel veel beren. Eerst even een tijdje rond gekeken en de dames in eva kostuum bekeken. Een dame die er goed uit zag en lekker aanwezig was was Poolse Katja. Na eerst boven te hebben gekeken en later in de benedenbar van een bakkie koffie te hebben genoten ben ik bij haar op de bank gaan zitten. Eerst even lekker kletsen en geinen. Ze kroop lekker dicht tegen mij aan en op een gegeven moment begon het lekkere tongzoenen op de bank beneden. Mijn jongeheer liet dit niet onberoerd. Na een paar minuten zoenen gng ook de handdoek open en werd het tijd een publieke pijpbeurt. Het pijpen was ok, maar ik heb in mijn wandelcarriere beter mee gemaakt. Voordeel was wel tot het niet heel snel tot een orgasme kwam. Ik heb Katja dus maar lekker een tijdje laten pijpen alvorens aan te geven naar een kamer te willen.

    In een van de kamers beneden onze sessie voortgezet. Op bed ging Katja lekker verder met eerst zoenen waarna ze vrij snel weer naar beneden ging om mij lekker te pijpen. Het pijpen was nu beter en ook dieper dan op de bank. Ik lag heerlijk te genieten. Aangezien ik lui was en wel zin had in een lekkere FT heb ik Katja gevraagd of een FT tot de mogelijkheden behoorde. Hierop werd bevestigend geantwoord. Heb Katja dus lekker laten pijpen en mevrouw ging er goed voor liggen zodat ik een heerlijk zicht had op haar pijpkunsten en ik goed kon zien hoe ze mijn jongeheer oraal aan het verwennen was. Ik merkte op een gegeven moment dat het niet lang meer zou duren en voelde een lekker orgasme opkomen. Ik gaf dat aan KAtja aan en ze pijpte lekker diep en gevarieerd door. Het daaropvolgende orgasme was heerlijk. Katja pijpte langzaam door terwijl ik heerlijk klaar kwam en ze maakte niet gelijk veel haast om te stoppen en liet mijn jongeheer lekker in haar mond helemaal uit ebben.

    Kortom prima sessie met een meid die er lekker uit ziet. Heb in mijn wandelcarriere wel betere pijpbeurten gehad. Tegen Mara of Anna van dit lusthofje kan ze helaas nog niet op.

  11. Onderstaande leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (19 april 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Ik dacht dat FT tot de standaard service behoort in het hof!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  13. #8
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:09
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Voor zover ik weet doen de meeste dames het inderdaad wel. Maar ik heb het bij Katja toch maar gevraagd aangezien het de eerste keer was voor mij met Katja. Ik ben in het Hof ook al vaak met Anna en Mara op de kamer geweest en dan vraag ik het niet eens meer :-). Maar goed Anna is weg en Mara is alleen op vrijdagen aanwezig voor zover ik weet.

  14. #9
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:18
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Katja heeft het hof verlaten. Geen idee waarheen, maar het zou goed zijn als ze ergens opdook. Was wel een topmeid.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  15. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (12 januari 2018)

  16. #10
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Katja is weer terug im Hof.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Johnny99 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 maart 2018),blauwebeer (24 maart 2018),Hollandmale (25 maart 2018),noglangnietuitgewandeld (24 maart 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Babylon 468*60   Living Room 468*60