Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Miss PHG

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag Miss PHG

    Heb dit al eens voorgelegd aan onze nieuw oude moderator, W2, maar op Hookers mocht dit schijnbaar niet meer.
    Vroeg me af of er hier wel mogelijkheden toe zijn en zo ja of we dit weer kunnen organiseren, daar het jaar toch weer bijna er op zit.
    IK werp me wel op als tussenstand-bijhouder

    Ik hoor het wel of we het doen en zo ja in welke hoedanigheid
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Plannen hiervoor zijn al in een vergevorderd stadium... maar volgorde is eerst 'going public' en dan pas de verkiezingen.

    Laten we in het clubhuis (aan de Butzenstrasse) maar even verder brainstormen over dit onderwerp, je inbreng wordt gewaardeerd.

    Grtz, Horny_one..

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De kans dat ik jullie tegenkom in Happy is vrij klein, dus daarom bij deze mijn inbreng.
    Ik ben niet direct een voorstander van zomaar een vrije verkiezing om meerdere redenen, maar vooral omdat je voorkeuren zeer subjectief zijn en zowat niemand van ons heeft ooit kennis gemaakt met iedereen. Dus waar baseer je oordeel dan op?
    Ook is het zo dat een dame die vaak tot altijd aanwezig is ook uiteraard een statistisch grotere kans heeft om te winnen. Dus mijn vraag is hoe kun je een subjectieve beoordeling toch iets objectiever maken??????
    Mijn voorstel is dan dat er eerst een lijst van TA gemaakt wordt van b.v. maximaal 10 en dat vervolgens alle forumleden de komende 6 maanden de kans krijgen of nemen om eens kennis te maken met deze topdames(kan geen straf zijn lijkt mij) en dat je minimaal van 6 dames een recensie schrijft als voorwaarde om mee tekunnen doen aan zo'n verkiezing. Na zo'n uitgebreid onderzoek moet het voor iedereen wel duidelijk zijn dat er maar een Miss PHG kan zijn en dat is.........Mandy natuurlijk!
    Succes met jullie discussie!

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard verkiezingen..

    @Luckyl
    Als iedereen met de TA's kennis wil maken dan moeten we misschien de duur van de kamerbezoeken maar limiteren tot een half uurtje...

    Anders komen er sommige langgeboekte dames er maar bekaaid vanaf.:D :D

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    @Luckyl
    Als iedereen met de TA's kennis wil maken dan moeten we misschien de duur van de kamerbezoeken maar limiteren tot een half uurtje...

    Anders komen er sommige langgeboekte dames er maar bekaaid vanaf.:D :D
    Voor het goede doel offer ik mijn pleziertjes graag op
    Of we regelen een paar "kwalificatieweekenden" waar dan de dames aanwezig zijn en zetten de maxium tijd op een uur.
    Een half uurtje bij een TA is echt te kort voor een goede kennismaking

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Zowel in 2003 als in 2004 was er een verkiezing van Miss PHG. Deze organiseerde ik samen met Horny_one. Na de komst van GT is er nogal wat verandering gekomen en zijn er nog meer clubs in beeld gekomen , Samya,FKKWorld, Oase en nu Schieferhof. Dus de komende verkiezingen zal het gaan over Miss Duitsland.
    Net als voorgaande jaren zal een ieder zich verbazen hoeveel verschillende namen van vrouwen zullen komen bovendrijven.

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dus de komende verkiezingen zal het gaan over Miss Duitsland.

    Willem2
    Dan denk ik dat mijn bijdrage vrij zinloos zal zijn....jammer maar oke
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Dan denk ik dat mijn bijdrage vrij zinloos zal zijn....jammer maar oke
    Ook ik zal dan niet deelnemen aan zo'n verkiezing. Wat er buiten mijn kleine tuin plaatsvindt wil ik met alle plezier een keer lezen maar boeit mij niet echt.

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luckyl
    Ook ik zal dan niet deelnemen aan zo'n verkiezing. Wat er buiten mijn kleine tuin plaatsvindt wil ik met alle plezier een keer lezen maar boeit mij niet echt.
    Volgens mij is er wel eens een dame vanuit de kleine tuin naar een wat grotere tuin ontsnapt en daar was ze ook nog steeds jouw Miss Duitsland

    Positief denken


    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgens mij is er wel eens een dame vanuit de kleine tuin naar een wat grotere tuin ontsnapt en daar was ze ook nog steeds jouw Miss Duitsland

    Positief denken


    Willem2
    Dat klopt Willem, mijn "miss" is wel eens vreemd gegaan, maar ook zij komt altijd terug naar dat kleine tuintje Ik kan nog zo'n leuke verhalen lezen over de meest fantastische vrouwen in Golden Time, dan nog roept dat bij mij geen "wandeldrang" op om ook eens op onderzoek uit te gaan. Ik ben dit jaar twee keer naar Bruggen gegaan, de ene keer voor mijn "miss" en een keer om Sabine nog eens te zien, maar zij was er niet en dezelfde dag ben ik toen nog doorgereden naar mijn eigen kleine tuin. Gelukkig is ook zij verhuist:D :D :D
    Wat ik maar wil zeggen Willlem, is dat ik graag meewerk aan een een miss PHG verkiezing, maar een miss Duitsland verkiezing is gewoon niet aan mij besteed.Ik wens jullie alle succes ermee, maar ik blijf het jammer vinden dat jullie voor deze opzet kiezen.

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard Positiv vibrations

    Ik steun Willem. Wees nou eens positief! Op een forum - waar ik de naam niet van zal noemen - kon het allemaal niet. Nu kan het wel weer en nu is het weer niet goed.

    Nou als je alleen maar in de blije tuin komt nomineer je toch gewoon de beste dames die je van daar kent. Zo eenvoudig is dat toch.

    Anderen - die elders wandelen - zullen dan andere dames nomineren.
    We kijken dan wel wie er als winnares uit de bus komt. Ik zie echt het probleem niet hoor.

    In de praktijk komen de meeste forumleden toch meestal bij PHG of GT dus komt de winnares toch uit één van beide huizen.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero
    Ik steun Willem. Wees nou eens positief! Op een forum - waar ik de naam niet van zal noemen - kon het allemaal niet. Nu kan het wel weer en nu is het weer goed.

    Nou als je alleen maar in de blije tuin komt nomineer je toch gewoon de beste dames die je van daar kent. Zo eenvoudig is dat toch.

    Anderen - die elders wandelen - zullen dan andere dames nomineren.
    We kijken dan wel wie er als winnares uit de bus komt. Ik zie echt het probleem niet hoor.

    In de praktijk komen de meeste forumleden toch meestal bij PHG of GT dus komt de winnares toch uit één van beide huizen.
    Wat beter is ieder huis een eigen winnares kan er ook niet onnodig gestemd gaan worden om een van de huizen te stemmen.

    Ik ben een paar keer in GT geweest en vind het daar goed.
    Maar omdat ik al zo lang in PHG kom en al bijna bij de inventaris hoor krijgt PHG
    mijn voorkeur,dat wil niet zeggen dat GT slechter is.

    En dat kan dan ook voor de andere clubs..

    Lusto

  13. #13
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Miss PHG

    Wat Brederode oppert geniet ook mijn voorkeur.
    Natuurlijk is het allemaal subjectief qua clubs en dames, maar ik denk ook dat de meeste van ons in PHG vertoeven.

    Ik denk dat het daarom geen slecht idee is om op korte termijn een Miss PHG samen te stellen, waarop een ieder dan kan stemmen..................

    Als iedereen nou eens 5 namen van toppers aan Willem 2 doorgeeft en dat Willem 2 daaruit dan een lijst samenstelt met de beste 10 toppers van 2005. Laten we daarop dan onze stemmen uitbrengen..................

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raymond
    Wat Brederode oppert geniet ook mijn voorkeur.
    Natuurlijk is het allemaal subjectief qua clubs en dames, maar ik denk ook dat de meeste van ons in PHG vertoeven.

    Ik denk dat het daarom geen slecht idee is om op korte termijn een Miss PHG samen te stellen, waarop een ieder dan kan stemmen..................

    Als iedereen nou eens 5 namen van toppers aan Willem 2 doorgeeft en dat Willem 2 daaruit dan een lijst samenstelt met de beste 10 toppers van 2005. Laten we daarop dan onze stemmen uitbrengen..................
    Oke dat willen er meer.
    Als er dan uiteindelijk een uitslag is van een top 3 dan zal ik ze als jury alle drie op een middag en avond mee naar de kamer nemen en testen wie er uiteindelijk dan op nr 1,2,3 komt.

    Goed idee ?:D :D :D :D

    Lusto (er wel pap van )

    Nog meer jury leden voor die dag ?:p

  15. #15
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Miss PHG 2005

    Willem 2, wil jij alvast een opzet maken in de vorm van een formulier of iets dergelijks, waarbij een ieder zijn top 5 aan jou aangeeft, zodat jij hieruit een nieuwe top 5 / top 10 samenstelt en waarbij wij dan uiteindelijk onze cijfers van 1 t/m 10 op geven......................

    Ik zal alvast beginnen met mijn top 5 , laten we dit met zijn allen volgen........

    1. Cora
    2. Sabine
    3. Nicky
    4. Victoria
    5. Milana

    moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me...........................

  16. #16
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Verkiezingen NRW

    Rustig, rustig IJsberen niet allemaal tegelijk

    Zowel in 2003 als 2004 heb ik de verkiezingen gehouden. Iedere keer ging dat over de PHG omdat eigenlijk de enige grote club was op dat moment. Met de komst van GT is dat wat anders geworden. Veel dames zijn toen naar allerlei andere clubs gegaan en de ijsberen trokken mee alle kanten op. Omdat ik normaal gesproken de Verkiezingen uitschreef in mei, wat me nu verboden werd , zijn we nu tot een compromis gekomen :

    Miss NRW

    Daaruit zullen waarschijnlijk de verschillende regiokampioenen te voorschijn komen. Welke de regio's zullen zijn hoort u morgen van de verkiezingscommissie.

    De verkiezingscommissie bestaat uit :
    * Horny_one Verkiezingsvoorzitter
    * MiniMe Lid van de raad van aanbeveling en toezicht
    * Tiga Lid van de raad van aanbevling en toezicht
    * Zero Algemeen toezicht
    * Neukie Algemeen toezicht
    * Willem2 Algemeen toezicht





    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. #17
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    De verkiezingen zoals ze voorheen zijn verlopen :

    08-09-2003

    Afgelopen zaterdag, de 6de september, heeft de uitreiking plaatsgevonden van ons wedstrijdje. Deze datum was zeer nauwkeurig gekozen 6/9.

    De spanning was om te snijden zowel bij de dames als de heren. Wie zou de felbegeerde eretitel hebben gewonnen ?

    De spanning bij mij was groter want kon het feestje wel doorgaan? Had geen toestemming gevraagd vooraf aan de PHG, uit angst voor afwijzing. En werkte de dames wel mee. Had de T-shirts met de tekst H 2003 1/2/3 besteld bij Ali. Had doucheschuim en creme reeds gekocht. En voor de winnares een strandlaken en de nummer twee een handdoek. Daarbij nog 5 grote zakken uitdeelchips, 3 grote leverworsten, 2 mosterdworsten, 3 kilo kaas, 3 pakken kaasstengels en wat andere zoutjes. En als het dan niet doorgaat zit je er mooi mee. Nu heb ik al een wereldfiguur dus ik kan wel wat hebben maar dat is zelfs voor mij een beetje teveel van het goede :.

    Dus bij binnenkomst eigenlijk meteen Janine omgekocht met drie zakken chips om uit te delen. Die waren dus snel op en het feest kon beginnen. Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen. Zo tegen zessen zou de uitreiking zijn en sommige dames reeds ingelicht om toch maar aanwezig te zijn. Vooral Ella en Sammy waren vreselijk zenuwachtig wat wij zouden gaan doen. Na zessen nadat we de dames gevangen hadden en de worst en kaas hadden aangesneden konden we beginnen met de uitreiking der prijzen. Ella was de gelukkige nummer 3 geworden en ze was er enorm blij mee. Jammergenoeg was de nummer twee van onze lijst, Leona, door ziekte afwezig. Maar onze winnares mocht het gele tricot aantrekken en als winnares haar lied aanhoren : Sammy....

    De uiteindelijke top van 2003 :
    1. Sammy/Sandy 24 punten
    2. Leona 21
    3. Ella 9
    4. Nina 7
    5. Daniela/Katja/Katalin 5
    6. Elena/Anna 4
    7. Whina/Joy/Bettina/Anastacia
    Turkse Ella/ Sandra 3
    (voor de volledige uitslag kunt U zich wenden tot Chineesje)

    Dank aan de forumleden die aanwezig waren oa. Winex, Horny_one, Bredero, Berneke, Knabbel, Babbel, Willi69,Ljohn, Jantje23....
    Ook dank aan alle stemmers !!

    Tot de volgende keer maar weer.

    Groeten Willem2

    PS Willi69 kan nu eindelijk de dames echt opmeten !



    ------------------------------------------------------------------------




    En in 2004

    De einduitslag van MISS PHG 2004 zoals die door de vakbekwame jury is vastgesteld:

    De top 10

    Leona 36 punten
    Leyla 19
    Katrin 18
    Ela 17
    Nina 17
    Katalin 15
    Sara 15
    Magda 13
    Sammy 13
    Doreen 12


    Groet Willem2 en jury
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Ausrufezeichen Es geht los!!

    Collega ijsberen,

    Het gaat beginnen....

    Daar er grote bewegingen zijn van dames van club naar club willen we niet vasthouden aan de Miss PHG verkiezing of een Miss GT verkiezing in het leven roepen. We denken dat "Miss NRW" de lading voldoende zal dekken.

    Voor voorwaarden, regels en verdere informatie volg de volgende link: Miss NRW verkiezing

    Gewoon daar je nummers 1 tot en met 5 vermelden.

    Succes en veel plezier met het bepalen van je keuze.

    Horny_one

  19. #19
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Miss PHG

    Willem ik vind wel dat deze dames dan ook nog aktief moeten zijn en niet ZZ of uit verleden.

    Dan meld ik me ook aan als Keurmeester.

    Ik ben nu naar PHG vanaf 16.00 u tot Laat.

    mijn Top 5 krijg je later moet nog wat keuren.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

FKK Artemis 468*60