Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Thailand of gambia?

  1. #1
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 april 2016 @ 11:16
    Berichten
    1
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Thailand of gambia?

    Hallo
    Ik wil half juli of begin november twee weken voor de eerste keer gaan ijsberen buiten europa. Maar ik twijfel tussen thailand en gambia. Graag had ik jullie ervaringen geweten op vlak van vrouwen, alsook het land dat je voorkeur wegdraagt en waarom... Of zijn er nog betere bestemmingen waar ik met een beperkt budget toch enig plezier kan beleven? Hoe duurder ticket, hoe minder budget...
    Bedankt.

  2. Onderstaande leden hebben BallsAndGlory bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    volgens mijn maat MONDESIR is T prima toeven in GAMBIA
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 april 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Qua tickets zit er vaak al niet meer veel verschil tussen Gambia en Thailand als je echt goed gaat zoeken kun je soms al voor rond de 380 euro naar Thailand vliegen met een flinke stopover, en de prijs voor ticketsnaar Gambia komt meestal niet echt onder de 300 euro omdat er niet zo veel airlines naar toe vliegen als naar Thailand en zeker maar weinig Arabische budget airlines. Dus ik denk dat je je beter kunt afvragen wat vind jij leuker donkere dames of Aziatische dames is toch best wel een verschil. Verder heb je in Thailand allemaal gekke a go go bars, ladyboys oftewel een sex industrie waar de wallen in Amsterdam naast staan te janken. En blijft Gambia toch wat meer een moslim land met iets minder gekkigheid maar misschien niet minder leuk maar wel anders denk ik. Dus de keuze ligt denk ik meer bij jou als het prijsverschil in tickets, accomodatie is in beide landen zeer goedkoop maar ook hier geld wat wil je.
    I just don't give a fuck

  6. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Indien je budget beperkt is lijkt het voor je meer opportuun met een tussenstop naar Thailand te vliegen, dus overstappen in het kunstmatige, artificiële Durbai.
    voor de rest lijkt me dit toch geen prangende levensvraag,
    hou je van wulpse zwartjes en safari, kies je voor Gambia, geniet je voorkeur voor mooie oostersen kies je voor Thailand waar Bangkok en Pattaya aanzienlijk goedkoper zijn dan Phuket

  7. #5
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    27 juni 2019 @ 22:04
    Locatie
    limburg, belgie
    Berichten
    43
    Discussies
    0
    Thanks
    158
    Thanked
    42 in 12 posts

    Standaard

    Zelf al enkele keren in Thailand geweest .... Ook om te diepzeeduiken. En overal vind je wel wat wils.... Maar veel vrouwen vind ik niet zo mooi. Wel zijn de meeste goed in sex en pijp en massage werk. Toch waar ik was. Zelfs buiten de bekende plaatsen.
    Veel mooiere vrouwen vind je in de Phillipijnen. Zijn even klein maar veel mooier van gezicht en lichaams bouw....
    In Gambia ben ik nooit geweest.
    In Brasil zou het volgens een vriend ook lekker vertoeven zijn... Wel in de bekende badplaatsen, daarbuiten is het moeilijker...
    Zo heb je weer enkele bestemmingen bij om uw hoofd over te buigen!
    �� ��

    Succes!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Diamond 468*60   Babylon 468*60