Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Viktoria (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Viktoria (Poolse)

    Naam : Victoria
    Haarkleur/-lengte : Blond steil halflang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Normaal/B-cupje
    Nationaliteit/Taal : Pools/Redelijk Duits
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings : -
    Service : Goed-Zeer goed. redelijk zoenen, NMC, PZC was niet slecht, FT
    Bijzonderheden : Mooie verschijning "Verkoopster in een parfumerie/galanterie type".
    Kosten: 100 Euro/30m

    De Poolse Victoria met een mooie chique uitstraling sprak biggie al een paar maal aan, maar toen was de tijd nog niet rijp, wel afgesproken dat het later op de avond wel tot een ontmoeting zou komen.
    Toen ik even voor elven alleen aan een tafeltje zat dacht ik, och 5m en ze komt langs, tuurlijk ... waren nog geen 2 en halve minuut trouwens :D!

    Optisch zeer mooie en verzorgde verschijning, dat in combinatie met haar orale vaardigheden zorgden ervoor dat het besluit werd genomen op een zeer indringende Franse wijze klaar te komen .

    Na afloop nog wat licht masserwerk waar ik haar over Holland overhoorde (zo leerde ik dat we een kolonie van Spanje waren, we vroeger deel van Scandinavie uitmaakten, dun bevolkt waren en het bekende tulpen/klompen/windmolens/drugs vooroordeel). Maar ook geleerd dat Polen al in de elfde eeuw een Koninkrijk was, bijzonder educatieve sessie dus!
    Ze kende 2 steden in Nederland, Eindhoven en Amsterdam dat maakte veel goed en zorgde ervoor dat ik toch geen brief naar het Poolse ministerie van Onderwijs ga schrijven,
    :D :D :D .

    Geen toppertje maar zeer zufriedenstellend!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (29 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Viktoria (Poolse)



    Viktoria (Poolse)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Bruin / Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service :
    Extra info :





  4. Onderstaande 3 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (25 april 2016),pret (26 april 2016),Zultbroek81 (26 april 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Niet mee gekamerd, wel even mee zitten kletsen. Ik kwam net van de kamer, dus (op dat moment) geen actie. Zeer aantrekkelijke Poolse blondine, type MILF.
    Zeer vriendelijk, betoverende glimlach. Redelijk tot goed geboekt.

    Wie ervaring mee?
    "Ohne Spaß kein Fun"

  6. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (25 april 2016),gille52 ( 7 maart 2017),laplagne (25 april 2016),Nedlovefkk (25 april 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 december 2006
    Last Online
    19 maart 2017 @ 23:43
    Berichten
    52
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    24 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Niet mee gekamerd, wel even mee zitten kletsen. Ik kwam net van de kamer, dus (op dat moment) geen actie. Zeer aantrekkelijke Poolse blondine, type MILF.
    Zeer vriendelijk, betoverende glimlach. Redelijk tot goed geboekt.

    Wie ervaring mee?
    Ben er enkele weken geleden mee geweest, bij mij viel het tegen, zeer professioneel en zeker geen GFE, ze probeert je zo vlug mogelijk te laten klaarkomen, opruimen en weg er mee, daarna in de bar herkent ze je niet meer. Bij mij zal het bij die ene keer blijven. Heb van enkele andere wandelaars hetzelfde verhaal gehoord.

  8. Onderstaande 3 leden hebben frado bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (26 april 2016),pret (26 april 2016),Teiresas (25 april 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Dame heeft > 10 jaar in Oase gewerkt, volgens mij in 2004 daar al gezien. Big30 heeft er in 2006 ooit mee gekamerd. Leeftijd is dus >40.
    Heb haar eind februari gezien in GT.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...toria-(Poolse)
    Laatst gewijzigd door Zimmer...Schatz!; 29 april 2016 om 20:47

  10. Onderstaande 3 leden hebben Zimmer...Schatz! bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (29 april 2016),Nedlovefkk (29 april 2016),Teiresas (29 april 2016)

  11. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Pff nu moet ik toch wel heeeel diep in mijn geheugen graven om nog een beeld bij deze dame te krijgen .
    Maar goed, ZS kent de Oase dames als geen ander en weet de details vd kamergang waarschijnlijk nog beter dan ik me ze herinner. Geen twijfel dus ook dat het dezelfde dame betreft, 13 Augustus 2006, waar blijft de tijd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #7
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    Leeftijd is dus >40...
    Nou in dat geval hulde, want ze ziet er absoluut heerlijk uit!
    Maar ja, ik kick dan ook wel op wat 'oudere' dames...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  13. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    trickyD (30 april 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    14 september 2006
    Last Online
    28 maart 2024 @ 13:56
    Locatie
    UK
    Berichten
    87
    Discussies
    0
    Thanks
    860
    Thanked
    109 in 47 posts

    Standaard

    Ich war mit Viktoria vor drei/vier Wochen zusammen. (Ich mag auch die reiferen Frauen Teiresas--ich glaube unsere Geschmaeke aehneln sich Es war ein ganz nettes Erlebnis: gute Blaskuenste, GFE, nettes Gespraech vorher UND nacher im Laufe des Abends. Kein absoluter Topper wie Rosa, Jana, Monika oder Meggie aber immerhin empfehlenswert.

  15. Onderstaande 2 leden hebben trickyD bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 augustus 2017),Teiresas (30 april 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    13 september 2015
    Last Online
    28 maart 2024 @ 20:29
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    89
    Discussies
    4
    Thanks
    128
    Thanked
    183 in 51 posts

    Standaard

    Half uurtje met deze dame was prima.
    Even een massage, dst wilde ze graag doen.
    Toen een heerlijke pijpbeurt, dat was klasse.
    De nmc in missio was daarna ok.

    Wat een topclub toch he ... de GT.

    E.

  17. Onderstaande 3 leden hebben explo bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 augustus 2017),gille52 ( 7 maart 2017),lekkersfan (22 februari 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Heerlijk gepijpt door haar in de kino. Pijpt goed, vergeet de ballen niet. Goed voor in de kino, vond haar in het licht een pak minder.

  19. #11
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Tijdje geleden op zaterdagavond voor het eerst in GoldenTime geweest en mijn eerste kamergang was met deze dame. Ik kwam deze Poolse blonde tegen bij de Kino waar ze wat stond te staan bij de ingang. We raakten kort aan de praat en al snel volgde de bekende vraag. Ze was niet de eerste dame die vroeg of ik op kamer wilde met haar maar ze was wel de eerste bij wie ik dacht: ja, dit lijkt me wel wat. Dus wir gehen loss.

    Ze stelde een van de bedden bij de welness voor welke afgeschermd zijn met gordijnen. Wij daar naar binnen en elkaar even lichamelijk verkend. Ze heeft hele gevoelige tepels die je niet mag aanraken en ook vingeren was verboden. Het is maar dat je het weet. Van tongzoenen naar pijpen gegaan en daarna natuurlijk neuken. Tijdens dit laatst genoemde ging ineens het gordijn met de buren open en keek er een andere dame mij met grote ogen aan. Schijnbaar was haar klant zijn kanon ontploft maar was er geen materiaal voorhanden om de boel schoon te maken. Dus, al neukend gaf ik de keukenrol aan haar door. Iets waar we met ons drieeën (de twee dames en ik) even heel hard om moesten lachen terwijl het gebeurde. Haar klant lag er maar laveloos bij. Al zag ik alleen zijn benen.

    Oh ja, de kamergang met Victoria verder. Het was vrij standaard allemaal. Niet heel goed maar ook niet slecht. Victoria was zeker niet onaardig verder en aan haar praten kun je merken dat ze ook niet dom is. Uiteindelijk heeft ze het al zoenend met de hand afgemaakt. Daarna nog even gekletst en afgerekend in de kleedkamer. Even later in de bar namen we beiden wat te drinken en hieven we het glas naar elkaar. Tikkeltje te zakelijk wel nu ik er aan terug denk, ik denk niet dat ik op herhaling ga met haar.

  20. #12
    Geregistreerd
    15 juni 2007
    Last Online
    17 november 2022 @ 10:00
    Berichten
    109
    Discussies
    6
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 34 posts

    Standaard

    Kwam bij me zitten in de kino. Herinnerde me haar nog van vorige keer en wou me graag laten pijpen in de kino, dus ben er weer op ingegaan. Ze pijpt veel beter dan ik me herinnerde. Kreeg een pijpbeurt van wereldklasse. Veel variatie, likt en zuigt aan de ballen, pijpt met veel gevoel en liet me helemaal exploderen. Ze zoog de laatste druppel eruit. Was in extase. Denk dat ze me mijn blowjob of the year heeft gegeven, zo lekker! Vind haar in het licht nog steeds minder, maar uiterst prima voor in de kino! Volgende keer weer!

  21. Onderstaande 2 leden hebben sukehashi bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 9 november 2019),Sjeufke ( 8 november 2019)

  22. #13
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Gisteren, 13-11-2019, met deze dame een blokhutje opgezocht en daar genoten van een massage, een ok bj, wat standaard standjes en heel veel foto's en verhalen van haar hond(en). Ze vertelde dat ze het geen drukke dag vond in GT en dat zou zomaar kunnen, maar aangezien ik gisteren al enigszins gek werd van de rookwalmen, kan ik me inbeelden dat het op drukke dagen wat krap en benauwd kan aanvoelen in het bar gedeelte.

    Het was niet echt een spectaculaire sessie in mijn optiek, maar het was meer dan voldoende. Denk niet dat ik snel weer met haar op de kamer zal belanden, maar als je niet erg warm loopt voor tattoos en siliconen zul je toch meer in het hoekje naturel ogende dames uitkomen. Zo te zien had deze dame gisteren de nodige klandizie en zal ze een aardige boterham verdienen met haar geboden service, maar ik miste toch iets...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  23. Onderstaande 3 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 november 2019),Sjeufke (14 november 2019),tyree7874 ( 7 oktober 2022)

  24. #14
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 10:51
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Is dit de Poolse Viktoria die onlangs in saunaclub Le Grand in Zundert is gesignaleerd?

  25. #15
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:44
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.827
    Discussies
    91
    Thanks
    14.682
    Thanked
    9.543 in 3.445 posts

    Standaard

    Ik denk het niet, want die was in 2016 al boven de 40. De dame die ik Le Grand zag verlaten schat ik 25-32 maximaal.

  26. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (15 september 2022),mentholbear (15 september 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.

Diamond 468*60   Babylon 468*60