Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
  1. #1
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard Isabella (Roemeense) ex-Santa YY



    Santa (Roemeense)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 300 euro Tijdsduur : 1800 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Heel lief, Gezellig samen gegeten, Ex Villa Marisol.





  2. Onderstaande 2 leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 april 2016),sofaking (24 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard Santa (Russische)



    Santa (Russische)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : cupmaat C-D. Haarlengte moeilijk te schatten omdat ze het steeds opgestoken had. Kan langer zijn dan "halflang"





  4. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 juni 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    9.jpg

    Is dat deze dame?

  6. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Gelet op de naam en beschrijving waarschijnlijk deze dame:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=Santa
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #5
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Na aankomst om 11 u. had ik deze dame al een paar keer gekruist, in de kantine, de bar en op het terras, en ze maakte steeds oogcontact, knipoogje en een goeiedag. Maar ik wou eerst een tijd rondkijken en ging geen kennis maken. Na een tijd kwamen we elkaar weer tegen op het terras en dan toch maar kennis gemaakt. Zij is een licht mollig DKC meisje. Vanaf het begin vond ik het een beetje een verwarrende situatie. Ze ziet er heel natuurlijk uit. Weinig opmaak (in groot contrast met de rest van de meiden). Ik denk dat ze redelijk lang haar heeft maar draagt het strak achteruitgekamd en opgestoken, dus het komt helemaal niet tot zijn recht. Tijdens het gesprek waren er allerlei platitudes.... "I like you too much". (Herhaald ad nauseum) "It's my birthday today". Aan de andere kant ging ze er prat op dat ze helemaal natuurlijk was. Geen siliconen, geen valse wimpers, geen overdreven makeup. Haar grote troef voor mij was dat haar mooie boezem (C-D denk ik) in een sexy bustiertje zat die zo net een stukje van haar tepelhoven toonde. En ik liep deze boobies en billetjes dan maar achterna om ze eens te gaan proeven. Ze nam me eerst mee naar de kino om wat te kussen en betasten, en daarna gingen we naar de kamer.

    Ook op kamer bleef ze mantra's draaien. 'I like you too much' nog steeds, ook over mijn geweldige penis had ze veel lof. Dan een hele uitleg over haar service. Ze zei dat ze correct was en ik moest weten wat ze deed in een half uur en in een uur. Beffen zat blijkbaar niet in het half uur, dus nam ik maar een uur. Ze bood FT (25 €) en dat bleef ook maar terugkomen tijdens de sessie.

    De geleverde diensten waren anders niet zo slecht, op het kussen na. Zo goed als geen tong. Pijpen was wel goed, het enige minpunt was dat ik moest oppassen niet in haar mond klaar te komen, dus heb een paar keer moeten temporiseren. Ballen worden ook verwend. Tijdens het pijpen nodigt ze je uit om met haar poes te spelen. Voor ze eraan begint, wordt je penis wel gekuist met een doekje alsof ze haar zilverwerk aan het opblinken is. Met de microscoop wordt alles minutieus nagekeken en je krijgt er ook de uitleg bij, hoe het vocht van de penis zicht vestigt onder de eikel enz...
    Bij het beffen was er niet veel respons, maar ik bef graag en na een tijd begon er wel reactie te komen en werd het toch nog goed. We hebben dan nog in 2 standjes geneukt. Ook niks mis mee. Het was mijn eerste sessie, dan kom ik altijd gemakkelijk klaar. Iets na het half uur was het gedaan. Ik had een uur toegezegd, en zij zei dat ze correct was en dat ik een uur toegezegd had en blabla... Ja we hebben de rest van het uur uitgedaan met wat geknuffel en gestreel en gepraat. Ze wou me ook wel masseren, maar ik hou niet van massages op een bed. Ik krijg daar pijn in mijn nek van als ik op mijn buik lig, dus dat heb ik afgewezen. Deze dame geeft zoveel verwarrende en tegengestelde signalen dat ik echt niet kon uitmaken wat zij nu eigenlijk wou.

    Ze zei dat ze 4 maand in YY werkt. Daarvoor werkte ze in Duitsland, Oceans.

    Het is ook een bijterke. Ze bijt graag in je lip, je tong, je tepels, zelfs je balzak. Maar net niet te hard. Iemand met deze fetish kan hier dus terecht.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  8. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (18 juni 2016),pret (17 juni 2016),Taylor (21 juni 2016)

  9. #6
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taylor Bekijk bericht
    9.jpg

    Is dat deze dame?
    Lijkt er helemaal niet op.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #7
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Gelet op de naam en beschrijving waarschijnlijk deze dame:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=Santa
    Deze komt uit Moskva. Dus niet.
    Heeft naar eigen zeggen vroeger wel in Oceans gewerkt.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  11. #8
    Geregistreerd
    17 april 2013
    Last Online
    29 januari 2023 @ 14:01
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    981
    Thanked
    54 in 25 posts

    Standaard

    Het verhaal van Sofaking klopt, het is een bijtertje, ze kust niet echt maar bijt op je lip! Het is overigens een ras Roemeense en heeft prachtig lang zwart haar tot op haar kont, heeft ze mij laten zien. Ze probeert constant te Upsalen. Ook de uitleg over wat zij in haar programmaatje heeft voor een half of heel uur, ook ben ik heel even met haar in de Kino geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, als we daar 1 minuut zijn geweest is het nog te veel.
    Ze vertelde mij dat ze in Villa Marisol had gewerkt. Het was leuk maar niet meer dan dat.

  12. Onderstaande leden hebben firstme bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (18 juni 2016)

  13. #9
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firstme Bekijk bericht
    Ze vertelde mij dat ze in Villa Marisol had gewerkt.
    Klopt. Vorig jaar haar daar twee keer afgewezen. Ze herkende mij een tijdje terug en weet dat ze geen kans maakt. Laat mij dan ook gelukkig met rust. Kan zeer aanhoudend/vervelend zijn in haar pogingen om je tot een kamertje te verleiden. Het woord nee komt in haar woordenboek niet voor. Een volbloed Roemeens Roma zigeunertje.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (18 juni 2016),Giodude ( 8 december 2019),sofaking (18 juni 2016)

  15. #10
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vorige week mij tot 2x toe proberen te verleiden tot een kamer.
    Helaas op een nogal irritante en vervelende wijze. Werd me toch een potje chagrijnig toen ik haar afwees.

  16. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (18 juni 2016),sofaking (18 juni 2016)

  17. #11
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    265
    Discussies
    2
    Thanks
    1.412
    Thanked
    1.095 in 134 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst bij YinYang geweest (zie ook mijn recensie bij Duitse Sandra). Het was zeer rustig deze maandagmiddag en ik kwam bij het rookgedeelte Santa tegen. Op het eerste gezicht niet mijn type maar ze babbelde wel aardig. In veel gevallen geven de wat minder knappe dames wel een goede service omdat ze hun mindere schoonheid moeten compenseren. Met die gedachte in mijn achterhoofd besloot ik met haar te gaan kameren. Op de kamer begon ze een heel verhaal over de service die ze bood voor een half uur en de service voor een heel uur. Ook meldde ze dat ze die dag 26 jaar was geworden. Het had allemaal wat weg van een comedy die werd opgevoerd. Ik ben inmiddels de 400 DVP's gepasseerd dus ik heb wel enige ervaring. Dus ik gaf aan dat ik 1 uur wilde blijven en dat ik alleen gepijpt wilde worden. Ze vroeg, 1 uur lang alleen pijpen???!! en ik zei ja. Dat was dus hard werken voor deze Santa en dat nog wel op haar verjaardag Als cadeautje het mondje nog even volgepurd wat ik normaal nooit doe omdat ik het niet respectvol vind naar een dame toe en afscheid genomen. Ze stond er toch wel wat beteuterd bij toen ik haar haar geld overhandigde. Deze dame is het voorbeeld van hoe het net niet moet naar mijn mening. Geen slechte sex en ook geen slecht hart maar met deze streken bouwt ze geen klantenkring op. Voor mij geen herhalingsgevaar.

  18. Onderstaande 3 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    firstme (29 juni 2016),mr big (28 juni 2016),sofaking (28 juni 2016)

  19. #12
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Gisteren haar weer gezien in Villa Marisol. Ze weet dat ze niet naar mij hoeft toe te komen. Nog steeds dezelfde streken en imo een TMM. Meest vervelende dame ooit in een club aangetroffen.

    @mods. Draadje kan verplaatst worden naar Villa Marisol waar ze rondloopt onder de naam Isabella.

  20. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 december 2019),robglover ( 6 november 2016),SAS ( 6 november 2016),yylover ( 6 november 2016)

  21. #13
    Geregistreerd
    28 maart 2007
    Last Online
    9 november 2023 @ 17:37
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Pfff, was is deze dame opdringerig zeg! Ze probeerde me aan de bar te zoenen. Dus ik probeer het netjes te houden, zo van "ik ben 3 minuten binnen, rustig aan". Begint ze daarna onder het witte berenvel te voelen, dus toen maar duidelijk aangegeven dat ik geen interesse heb. Later in de Kino wil ze bij me komen zitten, ik geef duidelijk aan dat ik geen interesse heb, gaat ze boos lopen doen. Later zag ik dat een andere beer zich ook goed zat te ergeren, dus blijkbaar is dit "normaal" gedrag voor haar. VM zou er misschien maar wat aan moeten doen....

  22. Onderstaande leden hebben jos101 bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (20 november 2016)

  23. #14
    Geregistreerd
    7 februari 2016
    Last Online
    12 januari 2024 @ 06:36
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    314
    Discussies
    5
    Thanks
    345
    Thanked
    342 in 165 posts

    Standaard

    Deze dame mag wat mij betreft snel weg uit Marisol als ik haar zie krijg ik zin om naar huis te gaan.

  24. Onderstaande 2 leden hebben J.S. bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (19 november 2016),SAS (20 november 2016)

  25. #15
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos30 Bekijk bericht
    Pfff, was is deze dame opdringerig zeg!.................. dus blijkbaar is dit "normaal" gedrag voor haar.
    Ja, dat is echt zo.

    Maar ik vind wel dat ze rustiger is geworden.

    Laatst jaar was dat nog veel erger.

    Maar ik denk dat doet ze meest bij mannen, die ze voor eerst in de Villa ziet, en ook bij oudere mannen.

  26. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (20 november 2016)

  27. #16
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Ben blij dat ik nu een draadje over haar zie. Had van Willem 2 vorig jaar een vrijkaartje voor VM gekregen (waarvoor hartelijk dank). Werd in de Kino al snel door Isabella gepaaid. Ja, ze is opdringerig, maar ook wel natuurlijk en verleidelijk. Op de kamer een lange pijpsessie. Was niet slecht. Ze drong aan op FT maar had kennelijk niet op grote lading met hoge snelheid gerekend die wat al te diep in haar keel en slokdarm belandde. Veel gegorgel en gehoest, maar ze nam het sportief op. Toch geen onsymphatieke meid.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Piccolino bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (20 november 2016),SAS (20 november 2016),sofaking (20 november 2016)

  29. #17
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Heeft iemand een idee waar Isabella na de sluiting van VM is beland?

  30. #18
    Geregistreerd
    25 augustus 2013
    Last Online
    11 januari 2022 @ 07:41
    Berichten
    128
    Discussies
    7
    Thanks
    19
    Thanked
    76 in 34 posts

    Standaard

    Is deze Isabella nog ergens gezien? Werkt ze nu in Gallardo?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.