Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Hunsepassage 6 Olga

  1. #1
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard Hunsepassage 6 Olga

    Gister moest ik voor het eerst in meer als 20 jaar weer eens in Den Haag zijn, uiteraard ben ik voordat ik naar huis ging ook even naar de Geleenstraat geweest. Wat me opviel was dat de omgeving de Geleenstraat/Rijswijkseplein enorm was opgeknapt begin jaren 90 waren er in die omgeving allemaal verpauperde krotten, nu zag ik een hoop mooie nieuwe gebouwen, dus ik was aangenaam verrast over de stad Den Haag. Ik parkeerde mijn auto dan ook op de Pletterijkade, tegenover die garage zonder dat ik me zorgen maakte over mijn nieuwe auto. Een wereld van verschil met de Vulkan in Duisburg, waar ik alleen bij eros 26 of op het hofje van 17-19 durf te parkeren. In de Geleenstraat zelf zag ik ook helemaal geen gestoorde stink junks en/of ander gespuis rond hangen zoals op de Vulkan, wel zag ik regelmatig een paar politie agenten een rondje door de straat lopen, wat mij een veilig gevoel gaf.

    Nadat ik een paar rondjes langs de ramen had gelopen, de bezetting viel mij helemaal niet tegen, ging ik bij Olga naar binnen. Een blonde Russische van eind 20 die in de Hunsepassage zit. Ik ging er vanuit dat PZC niet mogelijk was in de Geleen/Hunsestraat dus daar heb ik ook niet om gevraagd, maar voor 50 euro was ik een half uur bij haar op de kamer en kreeg PMC, NMC en aftrekken zonder condoom. Olga deed goed haar best dus ik had niets te zeiken.

    Het was leuk weer eens in Den Haag te zijn geweest, maar ik zal er niet snel meer komen omdat het voor mij heen en terug bijna 6 uur in de auto is. Dan ga ik liever naar Golden-time waar ik binnen een half uur ben.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (15 april 2016),Wentelt Eefje (14 april 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

  Diamond 468*60