Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard Maria (Griekse) Vulkanstraße 26 Erospark, kamer 6



    Maria (Griekse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken
    Extra info : Voor €20 extra doet ze PZC en mag je beffen





  2. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik had de hele dag al een onrust in mijn lijf en die moest ik kwijt. Ik had een drietal voor mij nieuwe dames op mijn lijstje staan. Twee waren aan het praten met een potentiële klant en de derde had haar deur toe. Nu was het gemakkelijk geweest om terug te vallen op een van mijn reguliere dames, maar ik wilde koste was kost een nieuwe dame proberen. Mijn rondje door eros 26 had niets opgeleverd en besloot om het trappetje op te lopen. Maria stond in de deuropening en haar gebruikelijke "Ey Olanda" schalde door de ruimte. Deze dame probeert al lange tijd (ook toen ze nog in het middenpad van de hal haar kamer had) mij tot een sessie te verleiden. We dollen altijd wat als we elkaar zien, maar in mijn ogen is ze eigenlijk een "guilty pleasure". Te jong en met de nodige bedenkingen over haar service. Ik begroette haar terug en als gewoonlijk volgde er haar gebruikelijke "komm ficken".

    Ik liep naar haar toe voor onze gebruikelijke drie kusjes en wat onzin. Ditmaal trok ze me naar binnen, gaf me de drie kusjes en het was al gauw duidelijk dat ze ditmaal geen genoegen zou nemen met Nee. Ze heeft een mooi gezichtje en een slank topfiguur. Meestal leg ik me op voorhand niet vast aan een tijd, maar was wel benieuwd naar haar opties. Het standaard riedeltje van de €30 variant kwam voorbij. Benieuwd naar eventuele extra's bleek dat voor een additionele €20 euro ze pijpt zonder en haar poesje laat likken. Twijfels bleven bestaan, dus ervoor gekozen om het instaptarief te gebruiken. Misschien zou ze me wel verbazen.

    Na het uitkleden en wasje dirigeerde ze me op het bed en begon met haar hand pielemans op aanvalsniveau te brengen. Het rubbertje werd gemonteerd. Het begin van het pijpen was ietwat aarzelend, maar gaandeweg werd het steeds beter en gevarieerder. Natuurlijk moest er nog geneukt worden. Ze legde zich in missio en wilde gel aanbrengen toen bleek dat deze leeg was. Het pakken van een nieuw flesje en het verwijderen van plastic hadden pielemans ietwat laten verslappen en met haar hand bracht ze hem opnieuw in vol ornaat. Hij gleed naar binnen en ondanks de gel voelde ze lekker nauw aan. Na een tijdje vroeg ze of ik doggy wilde. Dit is mijn minst favoriete positie. Ik zei dat en we gingen verder in missio waarin ik klaarkwam. Wassen, aankleden en met drie kusjes afscheid genomen.

    Het is een superaardige meid met wie ik echt lachen kan, maar in vergelijking met leeftijdsgenoten als Sara en Eda schiet ze duidelijk tekort. Herhaling niet uitgesloten, maar dan puur als quick optick fuck. Hoewel ze zegt Grieks te zijn acht ik het aannemelijker dat ze uit Albanië komt.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (18 november 2018),Pierke69 (18 april 2022),Wentelt Eefje ( 3 april 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    3 februari 2011
    Last Online
    2 oktober 2016 @ 22:34
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Goed bericht. Ze heeft gezegd voor additionele 20 euro zonder condom te pijpen...?!
    Tegen mij zei ze dat ze nooit zonder condom pijpt...

  5. #4
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Vandaag voor de 1e keer deze Maria bezocht. Ze werkt nu op de 1e verdieping, haus26, kamernr 711 (en inmiddels donkerblond/bruin haar).
    Heb dit jaar (en vorig jaar) al een paar keer bij haar aan de deur om info gevraagd, maar kwam mij altijd wat te zakelijk over waardoor ik niet het juiste gevoel kreeg om de gok te nemen.
    Had haar wel nog altijd op mijn todo lijstje staan en vandaag zover gekomen.

    Mijn wensenpakket van pijpen, relaxte oliemassage met poppers en kinky kleding vroeg ze 50 euro voor wat gangbaar is en de kamer op. Eenmaal op de kamer vraagt ze wat standaard zinnetjes, maar komt wel heel vriendelijk over.
    Toen ze zich had omgekleed in de kinky kleding die strak om haar lijf zat zag ik pas wat voor mooi figuur ze heeft (aan het raam heeft ze vaak goedkope lingerie aan waar ik niet opgewonden van wordt).
    Eerste 10min pijpen was rustig, maar tegelijk ook zeer goed en gevoelig en vond het van het betere soort. Ondertussen poppers genomen en mocht met mijn handen overal aan haar zitten. Na 10min overgegaan op oliemassage wat ze rustig deed, maar niet helemaal na mijn wens en gevraagd of ze op mijn benen kon zitten, zodat ik haar compleet kon zien en voelen. Terwijl ze mij langzaam tot een hoogtepunt trok keek ze mij strak in de ogen aan wat ik opwindend vind.

    Al met al een prima sessie en gekregen waarvoor ik betaald had. Einde standaard wassen en aankleden, waarbij ze weinig zegt, maar wel netjes antwoord als je een vraag stelt en keurig wacht tot je compleet aangekleed bent zonder op haar mobiel te gaan kijken.
    Wil niet gelijk zeggen dat ze een groot herhalingsgevaar is, maar als ik op een avond in Duisburg het niet kan vinden is ze wel een zeker en betrouwbaar adresje.

  6. Onderstaande 6 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    dinandus (28 december 2019),Mr Pussy (28 december 2019),Patjax (27 december 2019),phoenix (28 december 2019),Sjeufke (27 december 2019),Wijze grijze (27 december 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Diamond 468*60