Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Angell - Almere

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Angell - Almere

    http://www.girlsprive.nl/index.php?id=10137&func=show


    Na het shoppen in bataviastad had ik wel trek in wat lekkers. Bij la place even wat gaan eten en drinken en ik ging eens kijken op mijn telefoon op wat verschillende sites. Of er geen hindoestaanse dames hier in de buurt waren.

    Ik kwam uit op girlsprive en ik zag deze angell uit almere staan. Haar gebeld maar ze nam haar telefoon niet op. Tijdens het verder kijken op wat andren sites werd ik terug gebeld door haar. Ze zei dat ze bij de pedicure zat en met +- 10 minuten wel klaar zou zijn. Is het goed dat ik je dan even terug bel zei ze.

    Dat is goed zei ik tegen haar en na een tijdje belden ze me ook inderdaad terug. Na een prettig telefoongesprek met haar een afspraakje gemaakt met haar voor drie uurtjes alles er op en aan.
    Ik zei dat ik nog in betaviastad was en er met 20 minuten kon zijn. Ze vroeg me of ik nog speciale wensen had ik vertelden angell dat ik van plassex hou en kleine voetjes. Ik vroeg haar wat haar schoenmaat was ze zei ik heb maatje 35.

    Welke kleuren nagellak heb je thuis staan. Ze vertelden me welke kleuren ze allemaal had.Mijn keus werd licht blauw metallic. Ook vroeg ik haar of ze een ghagra had (traditionele Indiase vrouwen klederdracht).Ja die heb ik zei ze een roze zal ik die aan doen voor je HEEL GRAAG zei ik. ze gaf me haar adres.

    Nog even pinnen zei ik en ik ging op weg naar angell. Toen ik bij haar in de straat was nog even gebeld voor het huis nr. Ze zei ik zie je uit je auto stapen lachten ze je staat bijna al voor mijn deur. Ik keek richting de huis deuren en ik zag er een open gaan. Mijn mond viel open ik zag een super mooie kleine hindoestaanse dame staan.

    Ze zei hier moet je zijn na dat we ons aan elkaar hadden voorgesteld gingen we naar binnen. Ze draaiden in het rond en ze vroeg vindt je mijn ghagra mooi. Echt wel lachten ik met een lul in me broek zo hard als staal. We gingen richting haar woonkamer.

    Ik trok snel mijn kleding uit en Ik vroeg haar of ze een striptease wou doen. En dat deed ze echt perfect elke keer zag ik wat meer van haar heerlijke lichaam. Na dat ze naakt was kwam ze boven op me zitten en gingen we zoenen. Ik ging met haar grote borsten aan de gang. Angell haar dikke tepels werden lekker hard tussen mijn vingers in.

    We gingen naar haar slaapkamer toe waar we in 69 zijn gegaan. De smaak van haar kutje was heerlijk angell haar clitje werd lekker dik door mijn tong. Ze was me lekker nat aan het pijpen tijdens het beffen drukten ik zo nu en dan flink op haar blaas. Waar ze al snel door het gevoel kreeg dat ze moest plassen. We gingen naar haar badkamer waar ik in bad ging liggen. En angell ging gehurkt op de rand van het bad zitten. Ik ging met mijn mond richting haar kutje en trok haar schaamlipjes zachtjes open. Ik drukten mijn mond tegen angell haar plasgaatje aan en daar kwam het al.

    Ik moest flink door slikken want ze was flink aan het plassen. De smaak van haar urine was echt heerlijk. Angell zei voor dat ze naar de pedicure ging had ze al een groot blikje met energie drank op.

    En net voor dat je kwam nog eentje om dat je plassex wou. Hmm zei ik dan zit er dus straks nog een keer plassex in. Na dat we weer fris waren zijn we naar haar bed gegaan. Waar ze me haar heerlijke kleine voetjes aan gaf haar teentjes waren perfect. Ze pakten mijn lul vast en ze ging met mijn eikel tussen haar schaamlipjes door.

    Terwijl ik aan angell haar teentjes aan het sabbelen was. Hmm dacht ik dit kan nog wel eens leuk gaan worden. Terwijl ze met mijn eikel tussen haar schaamlipjes bezig was drukten ik hem steeds iets verder naar binnen. Ze pakten mijn heupen vast en ze drukten mijn lul in haar natte kutje.

    Als je NIET in me klaarkomt mag het wel zonder lachten ze lief. Dat is toch vanzelfsprekend zei ik en ik deed haar benen om mijn armen heen zo dat ik goed diep kon gaan. Wat was dit een heerlijk gevoel zeg angell werd er zeik en zeik nat van.

    Na een tijdje hield ik het niet meer uit ik zei hou je kleine teentjes maar klaar angell. Ik trok mijn lul uit haar kutje en ik spuiten haar teentjes onder met mijn sperma. Angell ging met haar sperma teentjes richting mijn mond. Lik ze maar weer lekker schoon voor me schatje lachten ze.

    Ik stopten eerst haar heerlijke kleine teentjes van angell haar linker voetje in mijn mond en likten ze schoon. Daarna die van haar rechter voetje ik moet weer plassen zei ze. We gingen naar de badkamer en angell ging het bad in. Ik zei tegen haar ga met je handen tegen de muur aan staan en begin maar te plassen.

    Toen er urine uit haar kutje kwam stopten ik mijn lul in haar kutje en heb ik haar hard geneukt. We waren beiden zeik nat geworden van haar urine. Ik heb haar van top tot teen schoongelikt en haar poesje ook natuurlijk. Na dat we weer fris waren zijn we weer naar bed gegaan.

    Daar hebben we nog heerlijk geil liggen neuken terwijl ik haar teentjes sabbelden. Angell was al flink wat keer klaargekomen ze was goed nat geworden. Ik voelden dat ik zelf ook tegen klaarkomen aan zat. Ik trok mijn lul uit haar en ik heb angell twee keer achterelkaar vol kunnen spuiten. Mijn sperma zat zelfs in haar mooie lange zwarten haar.

    Na dat ik was klaargekomen ben ik lekker gaan liggen even pauze. Angell kwam naast me liggen met haar teentjes mijn kant op en terwijl ik ze lekker aan het sabbelen was. Werd mijn lul weer langzaam aan stijf angell heeft me daarna nog eens twee keer achterelkaar leeg gerukt. Toen werd mijn lul slap en is hij niet meer stijf geworden hoe lekker haar kleine voetjes ook waren.

    Tijdens het douchen zei ik als ik weer eens naar bataviastad ga dan kom ik weer bij je langs angell.
    Deze hindoestaanse dame is een ECHT SEX BEEST HEERLIJK.
    "once you go hindoe you never go back"

  2. Onderstaande 5 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 april 2016),Laatbloeier ( 5 april 2016),Megaboob ( 5 april 2016),Pietjepik (18 mei 2016),Wentelt Eefje ( 2 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Ik werd gebeld door een nr wat ik niet in mijn telefoon had staan. Het was het prive nr van angell ze vertelden me dat ze vrijdagavond in den haag moest zijn. En of ik de volgende dag zin had om wat leuks te gaan doen samen. Ik zei daar heb ik wel zin in angell. Ik had haar mijn adres gegeven en ze zei dat ze er om +- 11:30 zou zijn.

    Heren ik laat jullie natuurlijk weer weten hoe het was.
    "once you go hindoe you never go back"

  4. Onderstaande 3 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (18 april 2016),Pietjepik (26 mei 2016),snaal88 (18 april 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Deze twee fotos kreeg ik net van angell per whatsapp.

    Angel in het zwart.jpg
    Angell in het wit.jpg
    "once you go hindoe you never go back"

  6. Onderstaande 3 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (21 april 2016),fg22 (21 mei 2016),Pietjepik (26 mei 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Ze was er om 11: 45 sorry ik moest nog even tanken lachten ze. We gingen naar mijn woonkamer toe ik vroeg angell wat ze wou drinken. Ik zei dat ik grote blikjes met red bull had gehaald voor haar.

    Doe maar eerst lekker thee dan neem ik daarna red bull. Toen ik terug kwam met haar thee en mijn koffie ging ik naast haar zitten. Ze kroop lekker tegen me aan en we begonen met veel speeksel lekker te tongzoenen.

    Ik ging met mijn hand onder haar truitje over haar borsten heen. Ze had geen BH aan en angell haar dikke tepels werden flink hard. Ze legten haar enkels op mijn benen neer ik zag dat ze schattige leuke kleine witte adidas gympjes aan had. Wat zien ze er lief uit zei ik ik heb ze gisteren gekocht zei ze.

    Na dat de thee en koffie op was trok ik langzaam haar gympjes van angell haar kleine voetjes af. Ze had geen sokken aan er kwam een heerlijke zweetgeur van haar voetjes af. We trokken onze kleding uit en ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen.

    Ik stopten mijn neus tussen haar mooie kleine teentjes in zo dat ik nog beter haar geur kon ruiken. Angell zag dat er al wat sperma uit mijn lul begon te druipen. Ze zei ik denk dat je mijn zweetvoetjes wel lekker vind ruiken

    Mijn ballen waren in volle productie en mijn lul was keihard. We gingen in 69 in de bank waar ik angell haar heerlijke kutje en anus begon te likken. Ze was me lekker nat en zo diep als ze kon aan het pijpen. Ik merkten dat ze wel door had dat ik bijna ging klaarkomen.

    Ze begon me sneller en nog natter te pijpen. Ik gilden dat ik ging klaarkomen angell bleef gewoon door gaan. Ik hield het niet meer en ik spoot twee keer achterelkaar haar mondje vol. Ze bleef net zo lang door gaan met pijpen tot ik leeg was.

    Daarna ging ze in de bank zitten en heb ik haar een paar keer klaar gelikt. Toen ze boter geil was twee vingers in haar kutje gedaan en haar g-spot verwend tot ze flink begon te soppen en spuiten. Mijn bank en mijn tafel en de vloer waren zeik nat geworden van haar vocht. We moesten er beiden hard om lachen.

    We gingen richting de douche waar ze me vroeg om op de grond te gaan liggen. Ze pijpten mijn lul weer stijf en ze ging gehurkt boven mijn lul zitten . Hou je lul vast zei ze toen ze begon te plassen liet ze zich over mijn lul heen glijden.

    Wat was dit een heerlijk gevoel zeg haar urine ging over heel mijn lichaam heen. Toen ze leeg was kwam ze met haar kutje op mijn mond zitten. En heb ik haar weer schoongelikt de douche ging aan en we waren weer fris. We gingen naar mijn slaapkamer en we zijn op bed gaan liggen.

    Ik ging met mijn hand over haar dikke tepels heen waar ze erg van genoot. Daarna ben ik tussen haar benen gaan liggen en heb haar een flinke tijd liggen beffen. Ze ging met haar vingers door mijn haar heen. En ze kreunden zachtjes dat ze het lekker vond. Na dat ze een paar keer was klaargekomen.

    Kwam ze naast me liggen en ze stopten haar teentjes in mijn mond.Toen mijn lul weer stijf was kwam ze er gehurkt boven zitten. Ik ging met mijn eikel tussen haar schaamlipjes door en ze liet zich over mijn lul heen glijden.

    Ze was me heerlijk wild aan het rijden angell haar kutje voelden erg lekker warm aan. Ik trok mijn knieen op zo dat ze er met haar rug tegen aan kon gaan zitten. Ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Ik werd geiler en geiler van angell haar voetgeur.

    Ik zei dat ik het niet lang meer vol zou gaan houden. Ze glee sneller en sneller over mijn lul heen. Ik pakten haar enkels goed vast en ging met mijn tong over haar voetzolen heen. Dit was net wat ik nodig had en ik spoot mijn ballen leeg in angell haar heerlijke kutje.

    Ze ging van mijn lul af en ze kwam met haar kutje boven mijn mond zitten. Ik trok haar schaamlipjes uit elkaar en heb haar cream kutje weer schoongelikt. Toen ze weer schoon was zei ze dat het super lekker was geweest.

    We gingen onder de douche en zijn daarna wat gaan drinken in de woonkamer. Angell lachten en zei ik ben toe aan red bull. We hebben een tijdje zitten kletsen samen over van alles en nog wat. Na een tijdje kreeg ze er weer zin en ze ging met haar heerlijk ruikende voetzolen over mijn gezicht heen.

    Mijn lul was meteen weer stijf geworden van haar voetgeur. Angell kwam in 69 over me heen ik trok haar lichtbruine billen goed open om haar lekker te rimmen. De smaak van angell haar anus was erg lekker. Ze was me heerlijk aan het pijpen maar ze wou dat ik ging klaarkomen in haar kutje.

    Angell ging op haar rug liggen neuk me hard en goed diep. Ik stopten mijn lul in haar warme kutje en niet veel later kwam het gevoel. Terwijl we lekker aan het tongzoenen waren spoot ik haar kutje vol. Daarna mijn cream uit haar kutje gelikt.

    Ik was kapot en ik vroeg haar of ze honger had. Ik zei dat we wat konden bestellen angell het wel trek in pizza. Toen onze pizza’s gekomen waren zijn we lekker gaan eten samen. Lekker wit wijntje er bij wat angell erg lekker vond.

    Na het eten vroeg ze me om me te gaan naar de douche. Ik moest van angell op de grond gaan liggen met mijn mond open. Ze trok haar schaamlipjes uit elkaar en ik zag haar heerlijke roze plasgaatje al zitten. Ze kwam er me richting mijn mond en terwijl ik er aan likten.

    Begon ze te plassen ze drukten haar plasgaatje goed op mijn mond. En ik heb angell’s heerlijke urine opgedronken. Na dat we weer schoon waren zijn we weer naar mijn slaapkamer gegaan. En heb ik haar bijna een uur liggen beffen ze bleef maar klaarkomen.

    Daarna haar hard doggy geneukt en twee keer achterelkaar in haar klaargekomen. Nog even haar kutje schoongelikt. We zijn in de woonkamer even wat gaan drinken en hebben zitten kletsen en veel gelachen samen. Daarna heeft ze me twee uur lang gek gemaakt met haar voetjes en teentjes.

    Ik hield het niet meer uit en zei dat ik ging klaarkomen. Ze stopten mijn lul in haar mond en terwijl ze lekker hard in mijn ballen kneep kwam ik super lekker klaar in haar mondje. Ze bleef door gaan tot mijn lul slap uit haar mondje glee.

    Ze kroop lekker tegen me aan en ze zei wat ben jij GEIL ZEG. Ik moest lachen en zei je kan er zelf ook wel wat van hoor. We hadden een tijd samen liggen kletsen en veel gelachen. Toen mijn lul langzaam weer stijf werd ging ik op mijn knieen voor haar zitten.

    Angell begon me heerlijk te rukken en ze zei spuit me maar lekker onder met je sperma. En dat heb ik dan ook twee keer heerlijk gedaan. Haar gezicht en borsten en angell’s haar zaten er vol mee met mijn sperma. Wat is dit toch HEEEEEERLIJK lachten ze.

    Ik zei tegen angell dat ik kapot en echt leeg was we hebben goed ons best gedaan lachten ze. We zijn onder de douche gegaan samen en we hebben nog een leuke avond en nacht gehad . Angell ging pas om 03:00 weer terug naar almere.


    Dit zijn nog eens leuke verrassings als je spontaan word gebeld door een heerlijke hindoestaanse meid. Die er gewoon trek in heeft en er ook nog eens zelf lekker van geniet. Deze meid is een echte hindoestaanse nymfo.
    "once you go hindoe you never go back"

  8. Onderstaande 8 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 april 2016),Elmo3108 (24 april 2016),fg22 (21 mei 2016),hallodaarbenikweer (24 april 2016),Pietjepik (18 mei 2016),Sjeufke (24 april 2016),snaal88 (24 april 2016),Wentelt Eefje (25 april 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

  10. #6
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Nee sjeufke dit is niet de angell uit mijn recentie deze dame spreekt spaans. Angell is een voel bloed hindoestaanse en ze spreekt netjes ABN.
    "once you go hindoe you never go back"

  11. Onderstaande leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 april 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag angell gebeld voor een afspraak voor 14 mei deze keer blijft ze ook overnachten bij me. Ik heb aan haar gevraagd wat zo lekker vind om te eten.
    Ik lust alles zei ze zo lang het maar geen rundvlees is (Dit vanwege angell's geloof). Ik heb ook meteen mijn wensen doorgegeven aan haar.

    1 Zwart leren lingerie. 2 Geen sokken. 3 zwarten laarzen waar haar voetjes goed in gaan zweten. 4 Rode lipstift. 5 Haar in een staart. 6 Een blaas die goed vol zit.
    7 Deze keer wil ik dat ze HEEL ERG dominant is tegen me (Hard SM).

    Ik zal je flink hard gaan aanpakken tot je smeekt om genade zei ze. Ik heb er erg veel zin in hard SM dat is al weer een paar jaartjes terug voor mij.

    Ik laat het jullie natuurlijk weer weten hoe het is geweest
    "once you go hindoe you never go back"

  13. #8
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Angell belde om 09:00 dat ze er bijna was ik moest mijn sleutels buiten in het slot doen. Ze zei dat ik al vast op bed moest gaan liggen met mijn armen en benen uit elkaar en mijn ogen dicht.

    Na dat ik had gedaan wat ze had gevraagd lag ik op haar te wachten met smacht. 10 minuten later ging beneden de deur open en hoorde ik angell haar hakjes op de tegelvloer.
    Ze zei dat ze zich in de woonkamer even ging omkleden.

    Toen ik haar de trap op hoorde komen werd mijn lul keihard. Ze kwam mijn slaapkamer binnen en ze deed me een blinddoek om. Daarna werden mijn polsen en enkels vast gemaakt door haar. Angell ging met haar leren zweep over mijn lichaam heen. Ik kreeg een paar flinke klappen van angell waar ik erg van genoot.

    Angell zei je mag pas gaan klaarkomen als ik het zeg. Ze deed de blinddoek bij me af en ik kon zien hoe geil angell er uit zag in haar zwarte leren lingerie.
    Ze pakten haar zweep en ik kreeg een flink pak slaag van haar. Ze zag dat er sperma uit mijn lul begon te spuiten. HEB IK GEZEGD DAT JE KON KLAARKOMEN zei ze boos.

    Ik kreeg een flink pak slaag in mijn gezicht van angell voor deze grote fout. Ze trok haar laarzen uit en ze ging met haar kleine zweetvoetjes over mijn gezicht heen. Ik werd geiler en geiler van de geur.

    Ze ging tussen mijn benen in zitten en ze gaf me een voetjob. Ze zag dat ik super geil werd van haar zweet lucht. Waag het niet om te gaan spuiten zei ze boos. Ze ging sneller en sneller met haar voetjes op en neer.

    Ik gilde dat ik het niet meer vol kon houden. NEE nog niet lachten ze geil mijn ballen werden gek. Ze zag dat ik het moeilijk er mee had om niet te gaan klaarkomen.
    Toen ze eindelijk zei nu mag je klaarkomen. Heb ik dat drie keer heerlijk achterelkaar gedaan.

    Angell haar mooie licht bruine voetjes zaten onder met met sperma. Ik moest ze van haar schoon likken.
    Ze maakte me los van het bed en we begroeten elkaar met een heerlijke tongzoen. Dat pak slaag was echt HEEL ERG LEKKER angell.

    Ze lachten en ze zei dan krijg je er straks nog veel meer van me. We gingen naar de woonkamer voor het ontbijt. Na dat we ons buikje vol hadden trok ze me mee naar de badkamer.

    Ze greep me vast en lachte ik ga je lekker onder pissen. Ik moest op de grond gaan liggen van angell. Ze deed haar lingerie uit en ze kwam boven mijn buik staan.
    Terwijl ze begon te plassen liep ze richting mijn gezicht. Haar warme urine voelden heerlijk zo vroeg in de ochtend.

    Toen ze leeg was moest ik haar schoon likken van top tot teen.
    Daarna zei ze dat ik haar flink maar dan ook FLINK moest gaan laten klaarkomen. Ze ging op de grond liggen in de douche en ze deed haar benen goed uit elkaar.

    Na dat ik angell een tijdje had liggen beffen was ze boter geil geworden. Ik stopten twee vingers bij haar naar binnen en ze begon lekker te soppen. Angell gilde het uit van genot terwijl ze begon te spuiten.

    Ze ging doggy zitten en ik moest haar zo hard als ik kon neuken. Ik pakten haar kont vast en ik ging los. Na angell een tijd te hebben geneukt zei ze dat ik moest gaan klaarkomen.

    Terwijl ik haar heerlijke kutje vol spoot moest ik door blijven gaan en nog een keer klaarkomen. Toen mijn lul slap uit angell haar volle kutje glee kreunde ze dat het heerlijk was.
    Daarna ging ze met haar benen uit elkaar staan. En moest ik mijn sperma uit haar volle kutje likken.

    Na dat ik haar kutje en angell haar dijen sperma vrij had gelikt. Stopten ze haar zweet teentjes in mijn mond. Ze ruikten weer erg lekker ze deed haar teentjes uitelkaar. Zo dat ik met mijn tong er tussen kon gaan om ze heerlijk te likken. Mijn lul begon al weer flink stijf te worden en dat zag angell.

    Daarna ging de douche aan en we waren weer fris. In de woonkamer wat gaan drinken angell wou red bull hebben. Wat zijn we beiden weer lekker geil deze morgen zei ze op een geil toontje.

    Ik vertelde haar wat we in de avond zouden gaan eten en dat leek haar erg lekker. Na dat we ons blikje leeg hadden kreeg ik weer een pak slaag in mijn gezicht van angell.
    Ze ging op haar knieeen in de bank zitten. En ik moest van angell haar anus erg diep gaan uit likken.

    Na een tijdje moest ik in de bank gaan zitten. En kwam ze boven op mijn grote lul zitten.Ik kreeg klappen van haar in mijn gezicht en ze zei dat ik NIET mocht klaarkomen. Ze was me echt HEERLIJK en wild aan het rijden ze kneep ook flink het haar strakke natte kutje.

    LAAT IK HET NIET MERKEN dat je klaarkomt zei ze erg boos. Ik moest er echt alles maar dan ook alles aan doen om niet te gaan klaarkomen. Angell heeft me op al mijn gevoelige plekjes aan gepakt.

    Angell zelf bleef maar klaarkomen en na 1’5 uur zei ze eindelijk dat ik kon klaarkomen. Ik deed haar benen goed om mijn armen heen en ik heb haar keihard geneukt.
    Om mijn orgasme nog lekkerder te laten worden ging ze met haar voetzolen over mijn gezicht heen.

    Terwijl ik aan het klaarkomen was zei ze dat ik door moest blijven gaan. En dat ik mijn ballen EXTRA LEEG moest neuken. Toen ik dat had gedaan glee mijn lul slap haar kutje uit. Zo nu mag je mijn kutje en de bank gaan schoon likken voor me lachten ze geil.

    Ik was toe aan pauze we gingen naar de ijskast voor een blikje drinken. Ik ben kapot en leeg zei ik tegen angell je bent ook flink te keer gegaan lachten ze.
    We zijn lekker in de uitbouw gaan zitten. Na een uurtje zag angell dat ik een stijve kreeg van haar kleine wiebel teentjes.

    Ze gaf me een heerlijke voetjob waar door ik er weer snel klaar voor was. Angell zei dat ik pas kon klaarkomen als zei dat wou. Ze heeft me gek gemaakt met haar voetjes en haar lekkere teentjes. Ze zag dat ik een paar keer bijna klaar ging komen.

    Ik kreeg een paar klappen in mijn gezicht en angell zei. Als ik vind dat je mag klaarkomen DAN PAS MAG HET. Toen angell na twee uur zei dat ik kon klaarkomen.
    Heb ik haar voetjes en teentjes twee keer achterelkaar super vol kunnen spuiten. Daarna heb ik ze voetje voor voetje weer schoon gelikt voor haar.

    Wat was deze keer lekker zeg HEERLIJK gilde ik. Daarna ben ik angell gaan beffen en heb ik haar flink wat keer laten klaarkomen door mijn tong. Toen ze boter geil was ben ik met haar g-spot aan de gang gegaan.

    Ze gilde heel mijn uitbouw bij elkaar en ze bleef maar spuiten. Alles was zeiknat geworden van haar heerlijke spuit vocht. Wat ben je toch een lekkere geile hindoestaanse nymfo angell lachten ik.

    Ze werd er rood van klopt ik ben echt verslaafd aan het gevoel van klaarkomen. Als ik eenmaal de eerste keer ben klaargekomen dan kan ik door blijven gaan hier mee HEEEEEERLIJK IS HET vind ik.

    Ze zei maar jij kan ook erg veel klaarkomen. Klopt zei ik als ik eenmaal op dreef ben dan lukt me dat best veel. Ze vroeg me of ik ijklontjes had in mijn vriezer zei ik.
    Angell ging naar mijn keuken en ze kwam weer terug. Ze ging op haar knieen voor me zitten en ze stopten mijn lul in haar mond.

    Ze ging het het ijsklontje over mijn eikel heen wat erg lekker voelden. Mijn lul werd weer KEIHARD ze ging staan en ik kreeg een paar harde klappen in mijn gezicht. Ze ging voor over staan en ik moest haar hard gaan neuken.

    Je komt pas klaar als ik het je zeg het je me gehoord. Terwijl ik vol uit ging kneep ze me echt KEIHARD in mijn volle ballen. Je weet dat ik daar door snel klaarkom laat ik het niet merken zei ze boos.

    Elke keer kneep ze harder en harder ik was echt super geil geworden. Wat ben jij toch lekker kreunden ik angell begon met haar kutje te knijpen. Mijn ballen werden voller en voller hier door.

    Na twee uur zei ze dat ik kon komen terwijl ik in haar spoot. Was ze me deze keer echt KEIHARD in mijn ballen aan het knijpen. Door gaan met spijten zei ze boos toen mijn lul slap uit haar kutje glee.

    Wil ik dood in de bank ze stopten haar zweet teentjes in mijn mond. Maar hoe lekker ze ook waren mijn lul werd niet meer stijf. Voor straf kreeg ik wat klappen in mijn gezicht van angell.

    Ze kwam met haar volle kutje boven mijn mond en ik moest haar leeg likken. Terwijl ik lag bij te komen pakten ze even twee blikjes drinken.
    Ik moest mee naar de douche van haar en op de grond gaan liggen. Angell kwam met haar kutje boven mijn mond en ze zei doe open.

    Ze begon te plassen en ik moest alles op drinken van haar.Toen ze leeg was de douche aan gedaan en we waren weer schoon. Daarna zijn we samen het middag eten gaan maken. Toen we ons buikje vol hadden zijn we lekker even naar den haag geweest.

    Ze wou even wat voor haar zuje haar verjaardag kopen. Toen we dat eenmaal hadden zijn we na een paar uur weer terug gegaan. Terwijl angell zich ging omkleden deed ik al vast de bak plaat aan voor het avond eten.

    We hadden een erg leuke avond samen gehad. Voor dat we naar bed gingen heeft ze me nog een heerlijke voetjob gegeven en heb ik haar teentjes weer schoon gelikt.


    De volgende ochtend hebben we heerlijk zitten ontbijten samen. Ons buikje zat weer lekker vol we zijn samen gaan douchen en de tweede sex (PORNO) Dag kon gaan beginnen.
    Deze dag zou gaan bestaan uit haar kleine voetjes en haar heerlijke teentjes. Ze zei dat ik maar een keer kon klaarkomen.

    Angell begon om +- 10:00 met haar spel waar ik geiler en GEILER van werd.Ze heeft echt alles gedaan met haar voetjes en teentjes wat ze maar kon bedenken. Tussen door lekker samen zitten drinken en eten samen. Tijdens het avond eten kreeg ik een voetjob onder de tafel van angell.

    Eindelijk zei ze om 23:20 nu mag je klaarkomen. Ze ging doggy zitten in de bank toen ik mijn lul in angell haar kutje drukten was ze echt zeik nat. Ik neukten haar vol uit haar kutje voelden lekker warm van binnen aan.

    Toen ik begon met klaarkomen kneep ze me weer keihard in mijn ballen. Ze lachten geil dat ik door moest blijven gaan met klaarkomen. Na dat ik een paar keer achterelkaar was klaargekomen.

    Viel ik dood neer op de grond angell kwam met haar kutje boven mijn mond zitten. Terwijl ze begon te plassen dronk ik mijn sperma en angell’s urine op daarna zijn we gaan douchen.

    Toen ze weer in de woonkamer kwam had ik haar envelop met geld klaar liggen voor haar. We zijn nog even wat gaan drinken en angell ging weer terug naar almere.
    Dit was echt maar dan ook ECHT de lekkerste escort die ik ooit heb gehad.

    Angell heeft me laten klaarkomen zo als ik tot nu toe nog nooit heb gedaan. Het is maar goed dat ik geen buren links en rechts heb. Anders hadden ze zeker gebeld voor geluidsoverlast deze twee dagen.


    Man o man wat zijn hindoestaanse dames toch HEEEEEEEEEERLIJK. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen van deze heerlijke licht bruine dames.
    "once you go hindoe you never go back"

  14. Onderstaande 8 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 mei 2016),Bluebear (26 mei 2016),BSesamstraat (17 mei 2016),fg22 (21 mei 2016),hallodaarbenikweer (16 mei 2016),lustman ( 5 juni 2016),Pietjepik (18 mei 2016),Wijze grijze (16 mei 2016)

  15. #9
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Zaterdag de 28ste ga ik naar angell toe. Deze keer wil ze ook anaal (Daar is ze nog maagd) gaan proberen. Ze zou een gele saree voor me aan doen (indiase vrouwen kleding). Op haar heerlijke zweet teentjes zou ze ook deze kleur voor me doen. Haar zweep zal weer vol op gebruikt gaan worden. Deze keer word het echt HARD SM mannetje lachten ze.

    Ik laat het jullie natuurlijk weer weten hoe het was met haar.
    Laatst gewijzigd door mr big; 23 mei 2016 om 07:12
    "once you go hindoe you never go back"

  16. #10
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    wegens familieomstandigheden gaat mijn afspraak met angell niet door vrijdag.
    "once you go hindoe you never go back"

  17. #11
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Dag 1

    Ik ben vanaf woensdag 09:00 tot vandaag 22:15 bij angell geweest. Angell had mooie licht blauwe lingerie aan toen ik bij haar binnen kwam.
    Na de koffie en een punt heerlijke zelfgemaakte appelgabak trok ze mijn kleding uit. Angell begon me super lekker te pijpen om dat ik een tiijdje niet was klaargekomen.

    Spoot ik al vrij snel haar heerlijke mondje vol. Angell bleef net zo lang door gaan tot er niks meer uit kwam spuiten. Daarna ging ze met haar benen uit elkaar in de bank zitten en ben ik haar lekker gaan beffen.

    Angell haar clitje werd lekker dik en ze werd zeik nat. Met twee vingers haar kutje in en haar g-spot flink aan gepakt. Man o man wat was ze weer aan het squirten alles zat onder met haar spuit vocht.

    Ik ging tussen haar benen in zitten en ik drukten mijn lul haar kutje in. Ze begon al vrij snel hard te kreunen ze stopten haar teentjes in mijn mond. Terwijl ik daar lekker aan begon te sabbelen.

    Kneep angell me keihard in mijn ballen wat een HEERLIJK GEVOEL gaf. Ze kreunde dat ze mijn lul in haar kont wou hebben. Angell ging doggy in de bank zitten om dat dit haar eerste keer ging worden.

    Eerst met mijn vingers haar anus wat ruimer gemaakt. Ik vroeg of ze er klaar voor was hmm laat maar komen lachten ze geil. Ik drukten mijn eikel haar anus in en ik ging steeds ietsje verder.

    OOOH MIJN GOD wat voelt dit lekker kreunde ze. Toen mijn lul er tot aan mijn zak in zat. Begon ik angell zachtjes in haar ZEER strakke anus te neuken.
    Na een tijdje trok ik mijn lul er uit en ik pakte haar telefoon. Ik zal een foto maken dan kan je zien wat voor een GATmijn dikke lul heeft gemaakt van je anus.

    Ze trok haar billen goed uit elkaar. Ik liet haar de foto zien WHOOO lachten ze. Ik gooide haar telefoon in de hoek van de bank. En mijn lul glee weer haar anus in. Angell + - een uurtje goed hard geneukt in haar kontje.

    Ik ben twee keer achterelkaar diep in haar anus klaargekomen. Toen ik mijn lul er uit trok droop haar anus leeg op de bank. Ze zei dat ze niet had verwacht dat het zo lekker was.

    Angell vroeg me ik trek had in lekkere hindoestaanse mapjes die ze had gemaakt. Hmm daar heb ik altijd wel trek in zei ik. Toen ze terug kwam uit de keuken had ze van alles bij zich.

    We hebben samen lekker zitten smullen de dipsaus was lekker HEET yum yum. Nu is het tijd voor een lekkere voetjob lachten ze. Angell sloot haar heerlijke kleine voetjes om mijn lul heen.

    Ze heeft me twee uur lang gek gemaakt ze zei dat ik pas kon klaarkomen als zei het wou. Toen ze eindelijk zei nu mag het ben ik echt super lekker klaargekomen over haar voetjes en teentjes heen.

    Tijdens het klaarkomen kneep ze me echt keihard in mijn ballen. Waar door het gevoel nog VEEEEL lekkerder werd. Angell zei dat ze heel erg moest plassen dus samen naar haar douche gegaan.

    Ik ging op de grond liggen en ze kwam gehurkt boven mijn mond zitten. Met twee vingers trok ik haar plas gaatje vrij. En ik drukten mijn mond er tegen aan terwijl ik op haar blaas drukten.

    Angell begon flink te plassen en ik moest goed door drinken om al haar urine weg te slikken. Nu mag JIJ zei ze voor het eerst tegen me. Angell ging op haar knieen voor me zitten en ze pakte mijn lul vast.

    Ze deed mijn eikel in haar mond en ze liet merken dat ik kon gaan plassen. Om dat ik in de auto al flink wat water op had bleef ik lang door plassen. Angell zei toen ik leeg was dit smaakt naar meer.

    Na het douchen zijn we samen even door almere heen gegaan. Wat eten en drinken en wat shoppen daarna zijn we weer naar huis gegaan. Angell had nog nieuwe GEILE pumps gekocht.

    Thuis trok ze haar zwarte leren lingerie setje aan en haar nieuwe pumps. Ze heeft me weer een flink pakslaag gegeven met haar leren zweep. Ook mijn gezicht heeft ze weer flink wat klappen gegeven.

    Man wat kan angell hard slaan met haar handen HEERLIJK. We hebben bijna drie uur lang aan hard sm gedaan. Daarna heeft ze me totaal leeg gerukt tot het zwart werd voor mijn ogen.

    Daarna douchen en zijn we samen het avond eten gaan maken. Het eten was echt HEEEERLIJK angell kan erg goed koken. Als toetje galia meloen met meloen ijs.
    Daarna lekker op de bank we hadden nog een leuke avond gehad. Veel spelen met elkaar zonder klaarkomen dat valt echt niet mee hoor met angell.

    Dag 2

    De volgend dag waren we pas om 10:30 uit bed. Ik merkten aan angell dat deze dag zou gaan bestaan uit haar HEERLIJKE kleine zweetvoetjes. Ze deed van die leuke kleine plastic slippertjes aan.

    Hmm dit gaat weer een super dag worden zei ik tegen haar. Tegen de middag kwam er een heerlijke zweet geur van haar voetjes af. Angell zei dat ik maar een keer kon klaarkomen vandaag.

    Ze heeft echt alles met haar zweetvoetjes en teentjes gedaan waar ik van hou. Toen het + - 01:45 was en mijn lul zo hard was als beton zei ze eindelijk dat ik kon gaan klaarkomen.

    We gingen naar de slaapkamer en daar heeft ze me de lekkerste voetjob van mijn leven gegeven. Ik ben vier keer flink achter elkaar klaargekomen over haar mooie voetjes en teentjes heen.

    Het zag er mooi uit al dat dikke witte sperma over die mooie licht bruine voetjes en teentjes heen. Ik zei tegen angell dat de zweet geur van haar heerlijke voetjes echt super lekker was vandaag.

    Ze bedankte me voor het GROTE compliment. Ik weet dat je heel erg van mijn voet geur geniet en daarom had ik mijn plastic slippertjes aan gedaan voor je.
    Daarna zijn we gaan douchen voor de eerste keer die dag. Angell ging nog een paar keer met haar slippers onder mijn neus in de woonkamer.

    Hoe lekker de geur ook was mijn lul werd niet meer stijf.We zijn nog even wat gaan drinken en lekker naar bed gegaan. ik heb die nacht echt heerlijk geslapen.

    Dag 3

    Ze wou deze dag alleen maar dat ik zo veel als ik maar kon (Wel met een viagra). In haar heerlijke kutje en in haar strakke anus zou gaan klaarkomen. Ik heb dat dan ook lekker veel gedaan.

    Angell kon er maar geen genoeg van krijgen ze gilde en kreunde haar huis bij elkaar. Als ik mijn grote dikke lul in haar strakke anusje stopten. Ik was zelf ook zo geil als boter geworden van haar kontje.

    Ik ben een paar keer echt VOL UIT gegaan in haar anus. Ze kreunde dat ze dit de volgende keer weer wou hebben. Aan het einde van deze geile CREAMPIE dag toen de viagra goed zijn werk had gedaan.

    Zijn we alles weer schoon gaan maken er lag sperma door heel haar huis heen. Ze moest lachen wat kan jij ERG veel klaarkomen zeg. Ze keek naar mijn lul die nog steeds zo rood als een tomaat was.

    Meer zal vandaag niet meer gaan angell ik heb me echt LEEG GENEUKT in je kutje en je kontje.Dat weet ik en dat vind ik ook niet erg zei ze. Ze keek me aan met haar mooie bruine ogen je heb erg goed je best gedaan lachten ze. Toen alles weer schoon was zijn we gaan douchen en gaan eten.

    Dag 4

    Deze dag was angell aan de beurt om gek te worden van geilheid. Ik had haar verteld dat ze pas in de avond kon klaarkomen. Ik heb haar heel wat keer op het randje van klaarkomen laten komen.

    Zo geil heb ik angell nog nooit gezien ze was ZEIK EN ZEIK nat. Ik heb haar flink liggen beffen ook heb ik haar liggen rimmen. Zo nu een dan even haar hard geneukt zo wel in haar kutje als in haar anus.

    Terwijl ik met haar g-spot bezig was was ze bijna een paar keer klaargekomen. Angell kreude en gilden dat ze a.ub. van me kon klaarkomen. Nee nee nog niet ik ben nu de baas lachten ik.

    Tijdens de pauze die we flink wat keer hadden. Zei angell zo geil als ik nu ben ben ik nog nooit geweest. Ik zelf hield me ook netjes aan een keer klaarkomen maar dat viel niet mee.

    Toen het + - 21:30 was zag ik aan angell dat ze het niet lang meer kon vol houden en ik ook niet. Nu mag je eindelijk van me gaan klaarkomen heerlijke GEILE hindoestaanse nymfo.

    We zijn naar haar slaapkamer gegaan en ik heb mezelf en angell echt VEROT geneukt. Ik ben flink wat keer in haar lekkere kutje klaargekomen. Angell nog een paar keer flink laten squirten.

    Deze keer is het me gelukt om haar verot te krijgen. Ze zei dat ze op en leeg was en dat ik erg goed mijn best had gedaan. Nog even van angell haar kleine teentjes liggen genieten.

    Toen mijn lul toch weer stijf werd heeft ze me nog een lekkere voetjob gegeven. Toen ik kreunde dat ik ging klaarkomen heeft ze me leeg gepijpt. Terwijl ze me keihard in mijn ballen kneep HEEEEERLIJK.

    We zijn daarna lekker gaan douchen samen nog wat zitten drinken in de woonkamer. Angell vroeg of ik nog wat wou eten. En daarna ben ik ECHT KAPOT weer naar huis gegaan.


    Wat waren dit een paar heerlijke geile dagen SUPER WAS HET.
    "once you go hindoe you never go back"

  18. Onderstaande 7 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 4 juni 2016),lustman ( 5 juni 2016),phoenix ( 4 juni 2016),Pietjepik (12 juni 2016),snaal88 ( 5 juni 2016),Wentelt Eefje ( 5 juni 2016),Wijze grijze ( 4 juni 2016)

  19. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    is je bankrekening nu helemaal leeg ?

  20. #13
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    is je bankrekening nu helemaal leeg ?
    Nee hoor henk daar staat genoeg op
    "once you go hindoe you never go back"

  21. Onderstaande leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (12 juni 2016)

  22. #14
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Dit weekend komt angell weer lekker naar me toe. Deze keer gaat het echt KINKY worden. Angell zou op mijn verzoek tijdens haar menstruatie langs komen. De sm zal harder dan ooit gaan worden zei ze. We hebben er beiden weer veel zin in angell zei dat ze tijdens haar menstruatie ZO GEIL ALS BOTER IS.

    Nou dat komt dan goed uit zei ik van jou blijf ik ook altijd zo geil als boter. Angell moest lachen en zei dat weet ik. Ze zal deze keer haar kleine heerlijke voetjes twee dagen niet wassen. Dan komt er echt een heerlijke stink geur vanaf lachten angell geil.

    Heren ik laat jullie natuurlijk weer weten hoe ik het heb gehad met de lekkerste hindoestaanse vrouw ooit.
    "once you go hindoe you never go back"

  23. Onderstaande 2 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (21 juni 2016),lustman (20 juni 2016)

  24. #15
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    DAG 1
    Angell belde dat ik de sleutels weer in het slot moest laten. En al vast op bed moest gaan liggen ze zou er in 10 min zijn. Ik had al een viagra geslikt en ik was klaar voor wat zou gaan komen.

    Ik hoorde haar binnen komen en ze riep ik ben het. Even wat anders aan trekken en ik kom er aan zei angell. Doe je ogen maar alvast dicht zei ze toen ze op weg was naar mijn slaapkamer.

    Toen ze binnen was hoorde ik haar zweep al klappen in de lucht. Angell ging met haar zweep over mijn borst heen en met haar handen over mijn gezicht.

    Ze kwam boven op me zitten ze sloeg me met haar beide handen om en om keihard in mijn gezicht. JE GAAT MIJN SLAAF WORDEN VANDAAG zei angell erg boos.

    Ze zei dat ik mijn ogen open kon doen. Angell zag er weer super geil uit met haar leren zwarte lingerie aan. Ze had zwarte makeup op en haar lippen had ze vuur rood gemaakt.
    Ze gaf me een heerlijke lange welkoms tongzoen Ik heb die plastic zakjes net van mijn voetjes af zei ze.

    Ik ging recht op zitten en ik keek wat voor schoentjes ze aan had. Ze had dichte sexy pumps aan.Angell kwam naast me zitten en ze zei dat ik moest gaan liggen. Ze begon mijn grote dikke lul stijf te trekken. Terwijl ze dit met een hand deed gaf ze me met haar andere hand.

    Een paar keiharde klappen in mijn gezicht. Mijn lul was in een paar sec zo hard als beton geworden. Ze ging met haar hand tussen haar benen en angell zei doe je mond eens open.

    Ze stopte haar tampon in mijn mond en ze zei BOOS dat ik hem moest leeg zuigen. Ze was me heerlijk aan het rukken terwijl ik aan haar tampon lag te sabbelen.

    Toen ik begon te spuiten kneep ze me echt KEIHARD in mijn volle ballen. Zo wil ik het zien nu zal ik je eens echt gaan leeg rukken slaaf. Ik ben flink wat keer achterelkaar klaargekomen.

    Toen er echt niks meer uit kwam spuiten was angell erg boos. Ze pakte haar zweep en ik kreeg een flink pakslaag van haar. Daarna zijn we naar de woonkamer gegaan voor het ontbijt.

    Terwijl we naar de woonkamer liepen vroeg ik angell over haar zweetvoetjes. Ze zei dat ze twee dagen haar kleine voetjes niet had gewassen.

    Als ik ging douchen deed ik er een zakje omheen zo dat er geen zeep op kon komen zei ze. Het ontbijt was heerlijk ik had van alles in huis gehaald voor ons.

    Toen ons buikje goed vol zat en mijn lul nog keihard was van de viagra. Kwam angell met haar dichte pumps mijn kant op. Terwijl ik ze aan het los maken was rukten angell lekker aan mijn grote lul.

    Toen haar pumps uit waren kwam er echt een HEERLIJKE STINK geur van haar voetjes af. De geur ging door heel de kamer heen. We gingen naar de bank ik ging zo zitten dat ik goed bij haar voetjes kon komen.

    En dat angell goed bij mijn lul kon komen. Ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Hmmm wat stinken ze lekker angell. Ze was het een hand met haar clitje bezig en met de ander trok ze aan mijn lul.

    Ze deed haar teentjes uit elkaar en ze stopten mijn neus er tussen. Kan je goed ruiken hoe erg ze stinken. Ik werd zo geil als boter van de haar heerlijke voetgeur.

    Ik ging met mijn tong tussen al haar lekkere kleine teentjes door. Wat was dit lekker zeg mijn ballen waren vol op in productie en ik werd geiler en geiler. Neuk me met je grote dikke lul schatje.

    Ik ging staan en ik trok angell onder uit. Ik stopte mijn lul in haar BLOED kutje en neukte haar vol uit. Terwijl ik van haar stink teentjes aan het genieten was.

    Het was maar goed dat ik flink wat zwarte handdoeken had neergelegt. Angell was flink aan het druipen mijn lul en ballen waren zeik nat van haar bloed. Dit was echt super lekker.

    Na een uurtje hield ik het niet meer. En ben ik een paar keer diep in haar heerlijke kutje klaargekomen. Toen ik mijn lul uit haar trok ben ik angell lekker gaan schoon likken HEERLIJK.

    Na dat ik haar ook een paar keer achterelkaar had klaar gelikt wou ze mijn lul in haar anus hebben. Ik drukte mijn eikel naar binnen en in een flinke stoot zat heel mijn lul er in.

    Ik pakte angell haar pumps en ik stopten mijn neus er in zo dat ik haar stink geur goed kon ruiken. Ik heb angell echt verot geneukt en ben twee keer in haar anus gekomen. Daarna zijn we gaan douchen en heeft ze een nieuwe tampon in gedaan.

    We zijn in mijn auto gestapt en even lekker naar den haag geweest. We zijn daar wat gaan drinken en angell wou nog wat shoppen. We zijn daarna nog naar een restaurant gegaan.

    Toen we in de avond weer thuis waren hadden we snel wat anders aan gedaan. En zijn we lang uit op de bank gaan liggen. Angell had een dvd mee genomen en die zijn we gaan kijken.

    DAG 2

    Ik was als eerste uit bed en ik had het ontbijt klaar gezet. Daarna ben ik angell rustig gaan wakker maken. Ze lag half naakt onder het dekbed waar door ik bij haar dikke tepels kom komen.

    Ik ging op mijn knieen naast haar zitten en begon aan haar tepels te sabbelen. Angell werd langzaam wakker HMM dit is nog eens lekker wakker worden lachten ze. Kom je het ontbijt staat klaar zei ik.

    Na dat we ons buikje vol hadden gegeten zei angell ik ga even wat geils aan trekken. Toen ze terug kwam had ze haar zwarte leren lingerie aan. In haar rechter hand had ze haar zweep.

    KLAP KLAP KLAP deed haar zweep in de lucht. Ik moest op mijn buik in de bank gaan liggen. Angell zei erg BOOS ik ga jou vandaag eens een keihard pakslaag geven.

    Wat kan ze hard slaan zeg met haar zweep. Je kont en rug zijn vuur rood geworden lachten ze hard. Ik keek haar aan en zei is dat alles angell wat je in je heb. Nou dat heb ik geweten ze sloeg me verot.

    Ga op je rug liggen zei ze boos met je mond open. Angell kwam boven mijn borst zitten en ze trok haar tampon uit haar kutje. Deze was lekker vol getrokken met haar menstruatie bloed zag ik.

    Zuig hem maar eens lekker leeg slaafje van me. Terwijl ik er aan sabbelde begon ze me te pijpen. Angell voelden heel goed aan dat ik een paar keer bijna ging klaarkomen.

    Elke keer stopten ze op het juiste moment. Ze kwam in 69 op mijn gezicht zitten zo dat ik haar goed kon likken. Je mag pas klaarkomen als ik het je zeg zei ze BOOS tegen me.

    Angell zelf bleef maar achterelkaar klaarkomen terwijl ze me aan het gek rukken was. Soms dan trok ze haar kutje even van mijn gezicht af om te kijken hoe mijn mond er uit zag.

    Je mond en gezicht zijn al goed rood geworden van mijn bloed lachten ze. Angell mag ik je A.U.B. neuken vroeg ik haar. HAHAHA lachten ze dat maak ik lekker uit wanneer je dat mag doen.

    Ze draaide zich om en ik kreeg een KEIHARD pakslaag in mijn gezicht van haar. Na een tijdje zei ze dat ik haar kon gaan neuken. Ze ging doggy op de grond en ik heb haar drie keer een vol kutje gegeven.

    Toen ik mijn lul uit haar trok moest ik op mijn rug gaan liggen. Angell kwam op mijn gezicht zitten en ik heb mijn sperma samen met haar bloed uit haar kutje gelikt. Angell bleef komen door mijn tong.

    Ik moest me naar de douche van haar daar hebben we samen aan plassex gedaan. Zei eerst natuurlijk en daarna heeft angell mijn urine gedronken. De douche ging aan en we waren weer schoon.

    Ze deed een nieuwe tampon in en we zijn in de woonkamer wat gaan drinken. We hadden een tijdje zitten praten over van alles en nog wat. Angell haar moeder belde nog of ze thuis was.

    Ze vroeg me of ik de volgende dag hard sm bij HAAR wou doen. Dat lijkt me wel geil om te doen zei ik. Angell zei je mag me verassen met wat je wil gaan doen.

    We zijn daarna even naar mijn zus geweest die had een nieuw huis gekregen in rotterdam. Toen we weer in de avond terug waren hadden we al gegeten. Ik ben angell gaan beffen tot ze niet meer kon.

    Ze was echt heel veel klaargekomen. Voor dat we gingen slapen kreeg ik nog een heerlijke voetjob van angell. Ik ben twee keer over haar voetjes heen klaargekomen daarna heb ik ze schoon gelikt. En zijn we beiden lekker gaan slapen.

    DAG 3

    Deze keer was angell als eerste wakker ze had het ontbijt klaar gezet. Ik werd wakker gemaakt door haar. Ze ging met haar heerlijke teentjes over mijn gezicht heen en ze stopten ze in mijn mond.

    Het ontbijt staat klaar zei ze lief tegen me. Na dat we ons buikje weer vol hadden gegeten. Even snel alles in de vaatwasser en de rest terug in de ijskast.

    Ik greep angell vast en ik zei dat ze op tafel moest gaan liggen. Ze had haar benen al goed uit elkaar Ik ging er tussen staan. Ik trok langzaam haar tampon uit haar kutje ik zei BOOS mond open doen.

    Ik gaf angell met beide handen om en om een flink pakslaag in haar gezicht. Ik zag aan haar dat ze boter geil werd. Vandaag ben ik de baas lachten ik terwijl ik mijn lul in haar heerlijke kutje drukten.

    Ze lag aan haar tampon te sabbelen terwijl ik haar vol uit aan het neuken was. Ze was hard aan het gillen dat het lekker was. Ik pakten haar gezicht vast en ze kreeg een paar KEIHARDEN klappen van me.

    Hoe geiler ze werd hoe harder ik ging slaan in haar gezicht. Ik was zelf ook zo geil als boter geworden hier van. Ze begon ook mij keihard in mijn gezicht te slaan.

    Ik ben drie keer achterelkaar in haar kutje klaargekomen. Toen ik mijn lul er uit trok droop ze leeg over de tafel heen. HMMM angell wat ben je toch een heerlijke hindoestaanse meid zei ik.

    Ze moest lachen en zei jij bent zelf ook HEEEEL erg lekker met die grote dikke lul van je. Mijn lul was slap geworden maar daar weet angell wel wat op. Ze stopten haar mooie licht bruine teentjes in mijn mond.

    En terwijl ze daar me begon te wiebelen in mijn mond. Was mijn lul in een paar sec weer zo hard als beton. Op weg naar de slaapkamer kreeg ze nog een paar flinke klappen op haar licht bruine kontje.

    Ze ging lang uit op bed liggen en ik vroeg of ze ook klappen met de zweep wou hebben. Proberen kan altijd zei ze ik zei dat ze op haar buik moest gaan liggen met haar benen buiten het bed.

    Ik pakte de zweep en zei dat ze haar billen moest open trekken. Ik drukten in EEN keer mijn lul naar binnen in haar anus. OOOH wat voeld dat lekker gilde ze hard.

    Terwijl ik haar neukten kreeg ze eerst wat zachte klappen met de zweep. Hoe geiler ze werd hoe harder de klappen werden. Op haar rug kwamen nu mooie donker bruine strepen van de zweep .

    OOOOH wat is dit lekker om een pakslaag te krijgen gilde ze hard. Na een tijdje hield ik het echt niet meer vol. Ik trok mijn lul uit haar anus en ik spoot angell haar beide voetzolen vol met sperma.

    Toen er echt niks meer uit kwam ben ik ze rustig stuk voor stuk gaan schoon likken. Toen de onderkant van haar kleine voetjes weer schoon waren zijn we wat gaan drinken.

    Man wat kan jij hard slaan lachten angell. Het deed wel pijn maar het was ook weer erg lekker. Ik vroeg haar of ze nog meer klappen wou krijgen. Ze keek me aan en lachte het is wel GEIL.

    Angell ging even plassen toen ze terug kwam zei ze dat haar menstruatie al wat minder werd. Jammer zei ik tegen haar (Ze was gekomen toen haar menstruatie op zijn top was).

    Ik ging voor angell staan en ik gaf haar een KEIHARDE klap in haar gezicht. Ik draaide haar om en drukten haar voor over zo dat haar mooie licht bruine kontje er goed uit zag.

    Ik trok haar billen uit elkaar en ik ben haar een tijdje gaan rimmen. De smaak van angell haar anus was heerlijk een paar keer diep met mijn tong haar GAT in gegaan.

    Ze gooide me de bank in en ze begon me te pijpen. Zo nu en dan kreeg ze een paar harde klappen van me. Toen ik klaar kwam pakte ik haar hoofd vast en ben ik haar RUIG gaan keelneuken.

    Angell begon te kokhalzen waar door ik nog twee keer ben klaargekomen in haar mond /keel. Toen mijn zak echt leeg was zei ze wat heb je toch een lekkere grote dikke lul.

    Ik heb nog nooit een man meegemaakt zei ze die zo veel kan klaarkomen als jij. Ik zei tegen angell dat ik daar zelf ook erg blij mee ben. Klaarkomen is toch het lekkerste wat er is schatje zei ik.

    We zijn gaan douchen en we zijn wat gaan eten en drinken in de woonkamer. De rest van de dag/avond heb ik van angell haar voetjes en teentjes genoten zonder klaar te komen. De volgende dag zou weer een heerlijke voetjes en teentjes dag gaan worden.

    DAG 4

    Ik begon om 05:00 al aan angell haar heerlijke kleine voetjes te likken. Ze lachten en zei jij heb er al vroeg zin in. Ze stopten haar teentjes in mijn mond zo dat ik er lekker aan kon gaan sabbelen.

    Angell heeft echt alles maar dan ook alles gedaan om me boter geil te krijgen met haar voetjes en teentjes. Ik ben echt veel klaargekomen de laatste keer werd het gewoon weer zwart voor mijn ogen.

    Angell ging om 11:00 weer richting almere. Ik gaf haar geld voor benzine om dat dit weekendje mij niks had gekost. Het was een HEERLIJK EN SUPER GEIL rondje van angell.

    Toen ze weg ging bedankte we elkaar kom je de volgende keer weer naar mij vroeg angell me. Daar heb ik nu al weer zin in maar dan geen SM. Ik wil dan dat je weer net als de eerste keer van die mooie indiaanse kleding aan trekt.

    Daar heb ik genoeg van in mijn kast ik zal er voor zorgen dat ik er weer mooi uit zie voor je. En dat mijn voetjes nog lekkerder ruiken zo dat je nog geiler word dan dat je normaal al bent.

    Na een heerlijke lange tongzoen ging ze naar haar auto. Ik vroeg haar bel me even als je weer in almere bent dan weet ik dat je weer veilig thuis bent gekomen. Zal ik doen zei ze.

    Ik heb weer een top weekend gehad ik heb geen gevoel meer in mijn ballen. Ik ben weer zo erg veel klaargekomen HET WAS WEER NIET NORMAAL.
    "once you go hindoe you never go back"

  25. Onderstaande 5 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (26 juni 2016),lustman (29 juni 2016),Pietjepik (27 juni 2016),snaal88 (26 juni 2016),Wijze grijze (29 augustus 2016)

  26. #16
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Toen ik donderdag in almere was (Ik zou weer naar de lekkerste hindoestaanse dame ter wereld gaan). Was een een klootzak die niet door had dat recht voorrang had. GVD heel de zijkant van mijn auto in de prak. Na dat de politie was geweest en alles netjes was ingevuld. Werd mijn auto weg gehaald ik belde angell op en ik vertelden haar wat er was gebeurd.

    Ik kom er aan zei ze en ze heeft me naar mijn huis gebracht. Dus dit was mijn begin van wat weer een super leuk weekend had moet worden. Alles word wel weer gemaakt en mijn verzekering regelt alles. Maar hoe dan ook het is en blijft KUT
    "once you go hindoe you never go back"

  27. Onderstaande 2 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 juli 2016),snaal88 ( 8 juli 2016)

  28. #17
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Angell is weer terug van haar vakantie in suriname. Donderdag komt ze naar me toe en dan blijft ze tot zondag. Jullie krijgen natuurlijk weer een mooie recentie van mij.
    "once you go hindoe you never go back"

  29. Onderstaande 2 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    hugging_pall (29 augustus 2016),snaal88 (29 augustus 2016)

  30. #18
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Dag 1

    Angell was om 08:00 bij me tijdens het ontbijt gaf ze me een kadootje wat ze op schiphol voor me had gekocht. Het was chanel antaeus eau de toilette dit geurtje ruikt HEEL erg lekker.

    Ze zei ik zag hem in je badkamer staan en ik dacht daar zal hij wel blij mee zijn. Angell kreeg een van de lekkerste tongzoenen ooit van me. Na dat ons buikje vol zat zijn we in de bank gaan zitten en gaf angell me haar leuke lieve kleine adidas gympjes aan.

    Hmm wat heb ik ze gemist zei ik dat weet ik lachten ze geil. Ze had geen sokjes aan dus ik wist wat er zou gaan komen. Toen ik haar linker gympje van haar voetje trok kwam er een heerlijke geur mijn neus in. Angell ging met haar warme voetzool over mijn gezicht heen.

    Daarna stopten ze een voor een haar HEERLIJKE kleine teentjes in mijn mond. Na er een tijdje aan te hebben gesabbeld trok ik haar gympje van haar rechter voetje af. Ook daar kwam een heerlijke geur vanaf na dat ik ook van dit voetje/teentjes had genoten.

    Zei angell nu is het mijn beurt om van jou te gaan genieten. Ze trok de knopen van mijn broek los en ze GREEP mijn lul vast en trok hem naar buiten. Ze begon me HEERLIJK te pijpen ik was zo erg geil dat ik naar een paar sec al klaarkwam in haar mond.

    Na dat ze mijn eerste zaadlozing had doorgeslikt bleef ze door gaan. We trokken snel onze kleding uit en we zijn in 69 in de bank gegaan. Angell had lekker veel schaamhaar op haar kutje zitten. Man o man wat was haar kutje weer lekker om te beffen.

    Angell was al vrij snel een paar keer achterelkaar klaargekomen door mijn tong. Ze ging op de grond liggen met haar benen uit elkaar. Ik wist wat angell wou dat ik haar liet SQUIRTEN.

    Ik stopten twee vingers diep bij haar naar binnen. Toen ik met haar g-spot aan de gang ging begon ze als een gek te SOPPEN en te spuiten. We gingen naar de slaapkamer toe en daar heb ik angell bijna een uur lang liggen neuken.

    Toen angell zei dat ik kon klaarkomen heb ik dat twee keer achterelkaar gedaan. Ze kwam met haar harige druip kutje op mijn mond zitten en ik ben haar gaan schoon likken. Daarna zijn we in de woonkamer even wat gaan drinken.

    Angell kwam naast me in de bank zitten met haar enkels op mijn benen. Ik was lekker met haar mooie teentjes aan het spelen waar mijn lul al weer snel stijf van werd. Angell zei dat ze in haar tas een geile verrassing had voor bij de HARD SM morgen.

    Dat klinkt geil zei ik tegen angell dat zal het ook gaan worden ook lachten ze. Ze vroeg me of ik straks even haar kutje wou scheren voor we gingen slapen. Dat zal ik doen zei ik angell sloot haar voetzolen om mijn lul heen en ik kreeg een heerlijke voetjob van haar.

    Zo nu en dan kneep ze me even KEIHARD in mijn volle zak. Mijn ballen waren weer vol op in productie gegaan. Toen ze merkte dat ik bijna ging klaarkomen stopten ze. Ze zei dat ik lang uit in de bank moest gaan liggen en dat ze me gek zou gaan rukken.

    Nou dat heb ik geweten ook elke keer als ik bijna klaar kwam stopten ze om daarna weer verder te gaan. Dit heeft ze echt HEEEEEL veel keer gedaan bij me. Toen ik het niet meer hield bleef ze net zo lang door gaan met rukken tot er echt niks meer uit kwam spuiten.

    Angell ging in de bank liggen en ik ben haar een flinke tijd gaan beffen. Als toetje heb ik angell laten squirten tot er ook bij haar niks meer uit kwam. We waren beiden kapot we zijn gaan douchen en we zijn even lekker naar den haag gegaan.

    We waren pas om 22:15 weer thuis angell had een film van haar vakantie mee genomen en die zijn we gaan kijken. Daarna haar kutje glad geschoren en zijn we gaan douchen en zijn we gaan slapen.

    Dag 2

    We kwamen pas om 10:30 uit bed na een heerlijk ontbijt en een viagra ging angell zich klaar maken voor een dagje HARD sm. Ze zou haar varrassing gaan aan trekken vandaag. Ik moest op bed gaan liggen en ze deed me een blinddoek om zo dat ik niks kon zien.

    Na een half uurtje kon ik haar naaldhakken al horen in de gang. Toen ze de slaapkamer binnen kwam kletsten haar zweep in de lucht. Ze deed de blinddoek bij me af en ik kon zien hoe GEIL angell er uit zag. Ze had een zwart leren pakje aan en aan haar voetjes had ze hoge zwarte leren laarzen.

    Ze zag er echt PRACHTIG uit ze ging met haar vingers over mijn gezicht heen. En ik kreeg een paar keiharde klappen van angell. Ze ging mijn haar zweep over mijn lichaam heen door haar pakslaag in mijn gezicht was mijn lul zo hard als beton geworden.

    Toen ging angell los met haar zweep man o man wat kreeg ik een pakslaag van haar. Ze kwam naast me zitten en ze kneep me echt KEIHARD in mijn volle ballen. Je gaat nu mee kruipen naar de douche zei angell ERG BOOS. Ik moest op de grond gaan liggen van haar en ik moest eerst haar anus schoon likken.

    Toen haar anus schoon was gelikt zei ze nu ga ik je in je mond plassen en ik wil niet dat er een druppel op de grond komt hoor je me. Angell ging er goed voor zitten en ze begon me in mijn mond te plassen. Terwijl ze dit aan het doen was was ze me heerlijk aan het pijpen.

    Lukt het slaaf zei ze boos straks kijk ik of er urine op de grond ligt. Zo ja dan weet je wat er gebeurt he. Ik kon niet alles door slikken angell was hard en erg veel aan het plassen. Mijn gezicht en de grond zat onder haar urine angell werd erg boos op me en ik kreeg flink wat harden klappen van haar in mijn gezicht.

    Ga tegen de muur aan staan slaaf ze begon aan mijn lul te trekken ik zal je eens laten zien wie hier de BAAS is lachten ze. Toen ik begon te spuiten bleef ze door gaan met rukken. Kom op door gaan met spuiten GVD het werd zwart voor mijn ogen en ik werd licht in mijn hoofd.

    Angell zag dat ik bijna knock out ging en ze deed de IJSKOUDE douche aan. Ik ging op de grond zitten om van dit SUPER LEKKERE achterelkaar klaarkomen bij te komen. Toen ik weer tot leven kwam deed angell er warm water bij en zijn we samen lekker gaan douchen.

    We hebben lekker staan tongzoen met elkaar en ik zei tegen angell dat ik super blij was dat ze weer terug is. Ik ben ook weer blij om jou te zien zei ze met een smile van oor tot oor. We zijn naar de woonkamer gegaan om even wat gaan drinken. Angell begon lekker met haar teentjes te wiebelen en ik werd weer boter geil.

    Ze ging doggy in de bank zitten met haar mooie lichtbruine kontje naar achteren. Ze trok haar billen uit elkaar en ik moest haar anaal nemen zei ze boos. Je mag pas klaarkomen als ik het zeg slaaf. Ik drukten langzaam mijn lul in haar anus toen hij er totaal zat begon ik angell hard te neuken.

    Ze was lekker met haar anus aan het knijpen waar door het erg moeilijk voor me was om niet te gaan klaarkomen. Ze zei dat ik moest stopen en ze ging op haar rug in de bank liggen. Ik weet wel waar mee ik je flink kan pesten. Ik moest mijn lul weer in haar anus stopen en angell ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen.

    Ze heeft me gek gemaakt met haar voetjes/teentjes ik moest ze likken/sabbelen. Toen angell na twee uur zei nu mag je gaan klaarkomen heb ik dat twee keer achterelkaar diep in haar anus gedaan. Toen ik mijn lul er uit trok droop ze leeg ik moest haar anus schoon likken tot er niks meer uit liep.

    Daarna zijn we onder de douche gegaan het zweet droop van ons af. Toen we weer fris waren was het al bijna 19:00 en tijd om wat te gaan eten. We zijn naar een heerlijk restaurant gegaan waar we echt super lekker hebben gegeten.

    Toen we weer thuis waren zei ik tegen angell morgen dan zal ik jou eens gek gaan maken van geilheid. We zijn nog een film gaan kijken en daarna douchen en gaan slapen.

    Dag 3

    Angell had het ontbijt al klaar gezet en ze maakte me wakker door aan mijn eikel te sabbelen. Ik trok haar naar me toe en ik gaf haar een HEERLIJKE tongzoen. Na dat ons buikje vol zat gingen we naar de slaapkamer waar ik angell vast maakte aan het bed.

    Ze lag nu met haar arme en haar benen uit elkaar. Ik zei vandaag maak ik je GEK en je mag maar een keer FLINK klaarkomen van me. Ik ging tussen haar benen in liggen en ik begon haar lekker te beffen. Angell haar kutje ging langzaam open staan en ze werd natter en NATTER.

    Ze kon geen kant op en ik kon goed mijn gang gaan met haar. Angell lag te kreunen en te gillen ze werd geiler en geiler. Ik ging naast haar zitten en ik begon haar te vingeren. Ze begon flink te soppen maar elke keer als ze bijna ging klaarkomen stopten ik. GAAA DOOR gilde ze nee nee angell ik ben vandaag de baas.

    Ik pakte de zweet en ik gaf haar flink wat klappen er mee. Ik ging tussen haar benen in en ik stopten mijn lul in haar natte kutje. Ik neukten haar rustig – hard – KEIHARD elke keer als haar ogen weg draaide en ze bijna ging komen. Trok ik mijn lul uit haar en kreeg ze een paar flinke klappen in haar gezicht van me.

    Soms even wat eten en drinken en we gingen weer verder. Dit SUPER GEILE spel ging door tot 02:30. Angell was zo geil als boter geworden haar clit was een enorm opgezwollen. Toen ik zei dat ze kon gaan klaarkomen werd ze gek.

    Ik stopten mijn VUIST in haar zeiknatte kutje en ik begon met haar RUIG te VUISTNEUKEN. Ze lag te soppen en te SOPPEN en daar kwam ze. Angell bleef spuiten ze gilde dat ik haar zo hard als ik kom moest neuken. Ik was zelf ook zo geil als boter en ik ben drie keer in haar kutje klaargekomen.
    Daarna hab ik haar schoongelikt en zijn we gaan douchen en HEERLIJK gaan slapen.

    Dag 4

    We kwamen pas om 11:30 uit bed we hadden beiden echt SUPER LEKKER geslapen. Na dat we lekker hadden gegeten ging angell al haar teentjes in een andere kleur lakken. Ze had ze van licht naar donker gemaakt ze waren echt PRACHTIG geworden.

    Toen de nagellak droog was kon het feest gaan beginnen. Ze ging eerst met haar teentjes onder mijn neus door de geur van haar verse nagellak werd ik zo geil als boter. Angell deed haar armen omhoog en ik begon aan haar oksels te likken.

    De smaak van haar zweet was heerlijk. Daarna kreeg ik een erg lekkere voetjob van haar waar ik al snel van klaar kwam. Mijn sperma droop van haar mooie lichtbruine voetjes/teentjes af. Ze liet me een voor een haar voetjes en haar heerlijke teentjes schoon likken en sabbelen.

    Angell ging op haar rug in de bank liggen en we hebben een lange tijd geneukt zonder klaar te komen. Ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen en ze liet me een voor een aan haar mooi gelakte teentjes sabbelen. Toen ik het niet meer hield en angell ook niet meer hield.

    Stopten ik mijn lul in haar anus en ik neukten haar flink. Terwijl angell LEKKER met zich zelf aan het spelen was tot ze er van moest squirten. Spuiten ik twee keer haar heerlijke strakke anus vol. Toen ik mijn lul er uit trok ben ik haar lekkere anus gaan schoon likken.

    We zijn even wat gaan eten en drinken om beiden weer op kracht te komen. Angell had haar enkels op mijn benen gelegt en ze was lekker met haar teentjes aan het wiebelen. Angell keek naar mijn lul die vrij snel weer stijf werd hier door. Wat ben jij gemeen zeg lachten ik angell zei ik wil je gewoon lekker geil maken vandaag.

    Angell liep naar de keuken en ze kwam terug met een bakje vol met ijsklontjes. Angell zei nu ga ik je zo erg lekker laten klaarkomen. Ze draaide onze stoelen zo dat ze kon doen wat ze wou. Eerst ging angell zitten daarna ik en ik moest mijn enkels op tafel leggen.

    Angell kwam met haar teentjes richting mijn mond. Ze stopten ze een voor een er in. Ze begon me heerlijk te rukken en ik ging los op haar voetjes/teentjes. Ik werd geiler en GEILER van haar heerlijke voetjes/teentjes. Ik deed echt alles likken/sabbelen angell zag dat ik op klappen stond.

    Ze begon me sneller en sneller te rukken. Ze pakten een ijsklontje en toen ik begon te spuiten drukten ze het ijsklontje mijn anus in. MAN O MAN zo erg lekker ben ik nog nooit klaargekomen. Ze bleef net zo lang door gaan met rukken tot mijn lul slap uit haar hand vol met sperma glee.

    Daarna heb ik het zelfde gedaan bij angell. Ik ben haar lekker gaan beffen en toen ze klaar kwam drukten ik ook bij haar een ijsklontje in haar anus. Ze gilden het uit van geilheid. Daarna zijn we lekker gaan douchen en we zijn uit eten gegaan.

    Toen we weer thuis waren stopten ik een envelop in angell haar tas. Ik zei tegen haar kijk er maar in als je weer thuis bent. Toen angell om 21:00 weer thuis was belde ze me gelijk op. HEEEL ERG BEDANKT zei ze de volgende keer als je weer bij mij bent dan is het weer een rondje van mij.

    Wat waren dit weer een paar heerlijke geile dagen zeg. Ik ben kapot maar het was zo erg LEKKKKKER.
    "once you go hindoe you never go back"

  31. Onderstaande 12 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk ( 6 september 2016),fr_loper ( 5 september 2016),hallodaarbenikweer ( 9 september 2016),hugging_pall ( 6 september 2016),lustman ( 5 september 2016),madiwodovr (30 september 2016),mechelen ( 5 september 2016),Pietjepik ( 5 september 2016),Sjeufke ( 4 september 2016),snaal88 ( 4 september 2016),Wentelt Eefje ( 4 september 2016),Wijze grijze ( 4 september 2016)

  32. #19
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Angell had het erg naar haar zin gehad de laatste keer met aartie. Dus we hadden haar gebeld of ze zin had in een trio en daar had ze wel zin in. We hadden samen aartie op gehaald bij het station.

    Eenmaal thuis kon het feest beginnen. Snel onze kleding uit gedaan en we zijn onder de douche gegaan. Daar ben ik heerlijk gepijpt door beide dames en ik had hun lekker gelikt.

    Angell en aartie gingen tegen de muur aan staan met hun mooie lichtbruine kontjes naar achteren. Eerst aartie hard en diep in haar anus geneukt en daarna angell.
    Beide dames waren lekker aan het kreunen terwijl mijn dikke leverworst in en uit hun anus glee.

    Beide dames voelde elkaar goed aan het was tijd voor een heerlijke goldenshower geworden. Ik ging op de grond liggen en de dames kwamen boven mijn gezicht staan.
    Terwijl ze met elkaar aan het tongzoenen waren lieten ze hun urine lopen.

    Man o man wat was dat lekker zeg de urine van beide dames was mooi geel van kleur en de smaak was heerlijk. Daarna ging de douche aan en zijn we richting de slaapkamer gegaan.

    Ik ging lang uit liggen en aartie kwam op mijn lul zitten en angell kwam met haar poes boven mijn gezicht zitten. Aartie ging tekeer als een beest op mijn lul terwijl ze met angell aan het tongen was.

    Mijn tong glee door angell haar natte poes heen en ze kwam al snel een paar keer achterelkaar klaar. Aartie werd ook natter en natter voelde ik. Toen ik zei dat ik ging klaarkomen ging ze van mijn lul of om me verder leeg te pijpen.

    Aartie liet mijn sperma in haar mond in de mond van angell druipen.
    Bij angell was het hap slik en weg was het. Aartie ging doggy zitten zo dat ze angell kon likken. Ik stopte mijn lul in aartie haar anus en neukte haar zo hard en diep als ik kon. Ze was aan het gillen en kreunen van genot.

    Bij elke stoot die ik deed drukte ze hard haar kontje naar achteren. Aartie haar tong deed goed zijn werk angell bleef klaarkomen ze was zelfs aan het squirten. Na een tijdje in aartie’s anus te hebben geneukt kwam ik twee keer achterelkaar diep in aartie klaar.

    Toen ik mijn leverworst er uit trok droop ze leeg op het bed. Aartie’s anus was een mooi rond gat geworden kon ik zien. Na een lekkere pauze met eten en drinken zijn we weer naar de slaapkamer gegaan.

    Deze keer glee angell met haar anus over mijn lul heen. Aartie kwam met haar natte poes op mijn mond zitten. De dames waren lekker aan het tongen samen en flink aan het genieten van elkaars lichaam. Angell begon te squirten als een gek zo was weer zo geil als boter.

    De dames waren in het hindi met elkaar aan het praten. En ik begreep hier uit dat ze me flink zouden gaan aan pakken met HARD SM. Aartie kwam van mijn gezicht af en ze ging richting mijn ballen. Ze greep ze goed vast om er flink hard in te KNIJPEN.

    Angell begon me met haar beide handen in mijn gezicht te slaan. Eerst rustig aan en daarna harder En HARDER. Aartie merkten dat ik bijna ging klaarkomen. Ze trok mijn leverworst uit angell’s anus en ze pijpte me net zo lang leeg tot mijn lul slap werd.

    Angell en aartie gingen zich even klaar maken voor de hard sm. Toen ze weer terug kwamen in de slaapkamer waren ze totaal in het leer. Ik heb weer flink wat klappen met de zweep gehad. En ik ben lekker in mijn mond gepist door ze.

    Terwijl ik aan het bij komen was waren de dames met elkaar aan de gang gegaan. Dit zag er zo geil uit dat mijn grote dikke lul er al weer snel klaar voor was. Als toetje aartie flink liggen neuken in haar poes en in haar anus.

    Angell was het haar zelf aan het spelen en ze squirten er flink op los. Toen ik zei dat ik ging klaarkomen trok angell mijn lul uit aartie’s NATTE poes. Ze heeft me daarna totaal leeg gepijpt ik ben twee keer achterelkaar flink in angell’s mond/keel klaargekomen.

    Daarna zijn we gaan douchen en nog wat gaan eten met ze drieen in een restaurant. In het restaurant kreeg aartie haar envelop met geld. Na het eten hadden we aartie weer naar het station gebracht en met een lekkere tongzoen namen we afscheid van elkaar.

    Afspraak was dat aartie zou bellen als ze weer thuis was en dat heeft ze ook gedaan. Aartie vertelde nog dat ze het super leuk had gehad en dat ze weer eens na langetijd flink was klaargekomen.
    "once you go hindoe you never go back"

  33. Onderstaande 3 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 8 april 2017),Pietjepik ( 9 april 2017),snaal88 ( 8 april 2017)

  34. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    MISTER BIG JE HEBT NU ECHT DE BEKER GEWONNEN WAT EEN PRACHTIG GEIL VERHAAL EN VOLGENS MIJ HEET JE PAAY MET DE ACHTERNAAM.

  35. #21
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    MISTER BIG JE HEBT NU ECHT DE BEKER GEWONNEN WAT EEN PRACHTIG GEIL VERHAAL EN VOLGENS MIJ HEET JE PAAY MET DE ACHTERNAAM.
    Haha van mij zal je nooit geen plassex filmpje op internet vinden dalton. Ik vind het zelf te lekker dus zal dit nooit delen met anderen haha.
    "once you go hindoe you never go back"

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37.

  Babylon 468*60