Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard Gangbang Feestje IntimDream - DreamHeaven

    Gisteren voor het eerst van mijn leven naar een feestje van www.intimdream.com bij www.dream-heaven.de in Wülfrath geweest.

    De line-up leek me wel interessant, omdat over twee van de drie dames goede verhalen 'rondgaan'.


    Wülfrath ligt en kilometer of 10 van de A3 ter hoogte van Ratingen en ter plaatse ligt de dreamheaven op een bedrijventerrein. Ergens helemaal achter in de hoek. Het is de bovenverdieping van een bedrijfspand.

    Binnengekomen en vriendelijk welkom geheten. Mijn onwennigheid met dit concept moest ik even overwinnen. Het bleek echt een partyclub te zijn, waar de aanwezige gasten zich voor de gelegenheid weten te kleden. ik was ijsberenvellen of Hessen-dress gewend, maar liep nu rond in mijn onderbroek. De rest had hun mooiste ondergoed aangetrokken.

    De club is helemaal rood-zwart aangekleed. Een grote barruimte met een goed buffet en de nodige bankstellen. Vervolgens vier actieruimtes. Een centrale ruimte (waar bij mijn aanwezigheid zich alles afspeelde), twee ruimten met allerlei attributen en een soort van klauterbed. Tenslotte een darkroom.

    Naast de drie dames waren er ongeveer 25 gasten, waarvan ook nog een stuk of vier stellen en een dame die alleen kwam. Dat geeft toch wel een aparte dynamiek. Hierdoor werd het ook nooit overvol. Ik was wel eens bij Zhuzha op een GB geweest en dan is ze constant met meerdere mannen tegelijk bezig. Nu was er veel meer één-op-één mogelijk.

    Samira was absoluut de mooiste dame. Een uitgebreid servicepakket, waarvan ik van de GV het meeste heb genoten. Mandy is een absolute pijpkoningin zonder 'remmen'. Dana was wat meer 'in control', maar gaf ook vol gas. Ongelooflijk wat deze drie dames allemaal weten te verstouwen. Ik ben een uur of drie binnengeweest en het geheel duurde een uur of negen. Af en toe nam er één pauze, maar voor de rest was het toch veelal actie.

    De stelletjes vermaakten zich met elkaar. Eeb leuke gewaarwording.

    Al met al een leuke tijdsbesteding voor een abnormaal laag bedrag, maar voor lekkere seks moet je er natuurlijk niet zijn. Het is een zuivere focus op het klaarkomen. Leuk voor de afwisseling.

  2. Onderstaande 8 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 april 2016),frankie10 ( 1 april 2016),Hcw ( 2 april 2016),kwakky90 ( 1 april 2016),michelvv ( 9 mei 2016),noglangnietuitgewandeld ( 2 april 2016),Wentelt Eefje ( 1 april 2016),Wijze grijze ( 1 april 2016)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

  Living Room 468*60