Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 394
  1. #101
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Jongeren die iets verder nadenken over de situatie in de huidige wereld krijgen dus gelijke de stempel van "linkse smeerlappen " geenstijl neem ik niet serieus..
    Neuh, er zijn ook jongeren die nadenken die te vinden zijn bij bijvoorbeeld de jonge christen democraten,. Er is echte geen politieke jongerenorgansatie waar zoveel verschillende denkrichtingen zijn als de jonge Liberalen. En ja daar komen PVV-ers uit mar ook PvdA en GL. Zelfs D'66

    De Dagelijkse Standaard en Geenstijl verschillen alleen door de achterliggende ideologie. Trouwens nu de Telegraaf groep Geenstijl heeft over genomen gaat ook de telegraaf steeds meer op geenstijl lijken, tis net alsof geenstijl te telegraaf heeft overgenomen. WNL is een soort Powned2 geworden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. #102
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    De reactie van deze dame is walgelijk en moreel verwerpelijk. Ze zou verplicht moeten worden met mensen te spreken die onder het Nazi geweld geleden hebben en zich in de achtergrond van waarom we ieder jaar de doden en gevallenen herdenken moeten verdiepen. Dat heeft ze niet gedaan dan wel er niets van begrepen.
    Deze Dame zou zich moeten realiseren dat we deze 4 mei ook buitenlandse militairen herdenken die op/voor Nederland gesneuveld zijn:
    Maar de Marokkanen vochten door

    https://www.verzetsmuseum.org/jongeren/inval/marokkanen

    Het lot van krijgsgevangen Afrikaanse troepen, en niet alleen Marokkanen, maar ook de Tirailleur Sénégalais (zwarten uit de sahelregio, van Senegal tot aan Tsjaad), was, als ze niet zoals regelmatig gebeurde als untermensch geexecuteerd werden, niet erg best. (Die Tirailleur Sénégalais zijn overigens niet in onze streken ingezet, als zijn er hier wel een aantal omgekomen bij het transport naar Duitse kampen).
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  3. #103
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Australië laat wel degelijk nieuwe bewoners toe, maar die moeten wel iets kunnen presteren en bereid zijn om te werken. Dat laatste past niet zo in de Afrikaanse cultuur: werken doe je tot je voldoende hebt om op dat moment van te leven. Dan gaan ze op hun luie reet liggen te wachten totdat het eten op is en als er geen ontwikkelingswerker langs komt om de zielige negertjes te voeden, dan gaan ze weer even werken totdat ze voldoende hebben om op dat moment van te leven.
    O ja, ik heb nog eens jaartje een negerin als vriendin gehad en die riep zelf altijd het hardst dat negers luie flikkers zijn, dus ga mij niet als de racist neerzetten.

    En dan on-topic na deze onvervalste vooroordelen: ik ben jaloers op de negers die zo heerlijk zichzelf blijven en erger mij aan de wereldvreemden die het luie leventje van de neger definitief verstoord hebben, te beginnen met de missionarissen.
    Het grappige is dat jouw analyse mbt Afrika, althans betrekking hebbend op sommige Afrikaanse landen en met een knipoog gegeven toch iets van een kern van waarheid heeft.

    Een kennis van mij die in zijn jeugd een aantal jaren in Afrika heeft gewoond en er nog steeds graag terugkomt beweert altijd dat veel Afrikanen feitelijk nog steeds in een jagers-verzamel cultuur leven.
    Je gaat als je honger hebt er op uit om een dier te jagen, uit de natuur dat te plukken wat eetbaar is en dan ga je daarna weer een tijdje rusten, eten en uitbuiken, daarna heb je weer honger en begint het ritueel opnieuw.
    Hij vertelde dit verhaal wel met een big smile maar wel zodanig en met voorbeelden dat ik dacht daar zit wel wat in! Natuurlijk mag je dit beeld niet naar heel Afrika generaliseren maar wel naar een aantal landen die tot in de negentiende eeuw nog op een heel andere manier leefden dan we dat hier in het westen gewend waren.

    Die manier van leven is inderdaad in vrij korte tijd ingrijpend veranderd te beginnen met de komst vd missionarissen. Waren vaak Belgen trouwens dat dan weer wel!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 2 mei 2016),licky luke ( 4 mei 2016)

  5. #104
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Ik erger me er aan dat ik naar de Italiaan ga en geen meisjes in de zaak zitten die ik hun pasta zie opslurpen....
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #105
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    ... die ik hun pasta zie opslurpen....
    Doet de dikte van een pastasliert je ergens aan denken?

    J.W.
    Keep on Walking.....

  7. #106
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.684
    Discussies
    127
    Thanks
    11.991
    Thanked
    18.407 in 6.035 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Doet de dikte van een pastasliert je ergens aan denken?

    J.W.
    Grappig dat dit jouw associatie is, daar waar anderen die zuigmondjes voor ogen hebben.
    Het verklaart wellicht waarom je al in geen maanden een bijdrage geschreven hebt in de relevante topics waar het IJsberenforum voor opgezet is
    En Garde

  8. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 4 mei 2016),pret ( 4 mei 2016)

  9. #107
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Van twee bezoekjes aan mijn stamclub een nare verrassing achteraf gekregen, de eerste een boete voor een snelheidsovertreding (hoogte valt mee, iets meer dan een kamergang) en de tweede een SOA (waarvoor ik vanmiddag een spuit gezet krijg).
    Dat laatste had ik nou niet echt verwacht gezien de dames waar ik mee gekamerd heb, maar zo zie je maar. Nu dan toch maar weer alles mét doen, heb geen zin meer in dit gezeik (is al de 4e keer in twee jaar).
    Het zal me verder worst zijn...

  10. #108
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dan lijkt het maar het best dat je jouw clubbezoek on hold zet voordat je totaal genezen bent, in het andere geval dreigt een escalatie waarin je anderen in gevaar brengt

  11. #109
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    SOA heb ik opgelopen tijdens mijn laatste bezoek (21 april), na 2 dagen al klachten en ben dan natuurlijk niet meer gegaan sindsdien.
    Ik neem mijn verantwoordelijkheid wel geen zorgen, het zou te prijzen zijn als anderen dat ook (meer) deden. Als ik de dames (het zijn er 4) weer mocht tegenkomen zal ik hen informeren daarover, wat ze er verder mee doen is aan hen (de club informeren heeft volgens mij geen zin).
    Het zal me verder worst zijn...

  12. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 4 mei 2016),licky luke ( 4 mei 2016)

  13. #110
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Zo hoort het. De dames face to face maar niet gaan zingen, klikken bij de club

  14. #111
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:54
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.776
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Van twee bezoekjes aan mijn stamclub een nare verrassing achteraf gekregen, de eerste een boete voor een snelheidsovertreding (hoogte valt mee, iets meer dan een kamergang) en de tweede een SOA (waarvoor ik vanmiddag een spuit gezet krijg).
    Dat laatste had ik nou niet echt verwacht gezien de dames waar ik mee gekamerd heb, maar zo zie je maar. Nu dan toch maar weer alles mét doen, heb geen zin meer in dit gezeik (is al de 4e keer in twee jaar).
    Van welke dvp's heb je die SOA mogelijk opgelopen?

  15. #112
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Als ik hier al namen ga noemen wordt het toch gewist en per IM geef ik ze ook niet.
    Enige tip wat ik je kan geven is dat je DT zoveel mogelijk vermijdt en je snikkel goed wast erna als je toch PZC wenst.
    Maar zelfs dat geeft geen garantie, kijk maar naar mij. Kan overigens ook door vingeren gebeuren, hoeft niet perse door pijpen.
    Overigens met drie van de dames heb ik de weken ervoor ook gekamerd zonder verrassing achteraf, maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk (of gewoon geluk gehad, of een van hen is nadien besmet geraakt).

    De klachten vallen overigens wel mee, toen ik Chlamydia had waren ze een stuk erger. Hoop iig dat ik over een dikke week weer einsatzbereit ben en dan maar weer eens een bezoekje wagen (maar nu wel PMC). Hoop dat de betreffende dames me niet met een scheef gezicht blijven aankijken als ik ze de blijde boodschap verkondig.
    Het zal me verder worst zijn...

  16. #113
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Van welke dvp's heb je die SOA mogelijk opgelopen?
    We staan het nooit toe om namen te geven. Het valt immers voor ons nooit te controleren of het klopt en ook als IJsbeer kun je vaak niet meer hebben dan een vermoeden (soms een sterkt vermoeden).

    Het is ook wel eens vaak voorgekomen dat IJsberen uit frustratie en onvrede een dame onterecht beschuldigden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 4 mei 2016)

  18. #114
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    In de gevallen waar ik wat had opgelopen heb ik aan de clubleiding gemeld dat "bij mijn laatste checkup een Soa is geconstateerd, en dat ik daarmee mogelijk de volgende dames heb aangestoken: A, B en C. Dat ik hen verzoek de dames hiervan op de hoogte te brengen zodat ze maatregelen kunnen nemen."

    En dat was dan dat.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  19. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 mei 2016)

  20. #115
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Heftige beelden uit Ede waar een filmploeg van PowNed met stenen wordt bekogeld. Het is al dagenlang onrustig in de Edese wijk Veldhuizen. De groep jongeren die de onrust veroorzaakt, omvat zo’n vijftig personen, in leeftijd variërend van 12 tot 23 jaar.

    http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/bi...gooiers__.html

  21. #116
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Zonder de beelden bekeken te hebben....

    ... het zullen wel cultuurverrijkers zijn.

    Maar ik wist al dat dit gaande was, hoeven ze overigens bij mij in de buurt niet te flikken, ik timmer ze alle 50 tegelijk in elkaar.
    Het zal me verder worst zijn...

  22. #117
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Victoria zong niet met Spice Girls
    Vandaag, 07:56

    Terwijl de andere Spice Girls hard hun best deden hun hits zo mooi mogelijk ten gehore te brengen, stond de microfoon van Victoria Beckham tijdens concerten doorgaans niet eens aan.

    http://www.telegraaf.nl/prive/257380...e_Girls__.html

    We zijn weer eens besodemieterd, de Spicegirls blijken ook al nep te zijn.

  23. #118
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    5.069
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.597 in 2.516 posts

    Standaard

    Dat alles nep is wist ik al sinds 1991, want toen kwam het het album 'Achtung Baby' van mijn favoriete band U2 uit.
    In de clip van de debuutsingle 'The Fly' kon je o.m. lezen 'Everything you know is wrong'.
    Het zal me verder worst zijn...

  24. #119
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    'Everything you know is wrong'
    Weten is slechts een persoonlijke perceptie van de realiteit, en geen absolute waarheid, laat staan realiteit.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  25. #120
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Motorclub jaagt op pedo's

    Stop child abuse

    De Limburgse motorclub, die Engelse strijdkreten als ’no child should live in fear’ en ’Stop child abuse’ gebruikt, zit naast actieve pedofielen ook mishandelaars van kinderen dicht op de huid.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._pedo_s__.html

    Alweer zo'n stelletje dat onze eigen mooie taal haat en daarom dat lelijke Engels gebruikt.

  26. #121
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Alweer zo'n stelletje dat onze eigen mooie taal haat en daarom dat lelijke Engels gebruikt.
    Bravo. Inderdaad ja, in alle opwinding over dit initiatief, voor of tegen, ben ik DAT aspect nog nooit tegen gekomen!!!
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  27. #122
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Ik heb het er al eens over gehad, maar nu er een speciaal ergernissendraadje si meen ik dat het hier niet mag ontbreken:
    Dat de jongedames in het verkeer omwille van de verkeersveiligheid een zonnebril dragen juich ik toe, echter op straat, terrasjes, het strand wil ik graag rechtstreeks visueel contact maken met dat oh zo belangrijke onderdeel: hun ogen. het zou verboden moeten worden, die zogenaamde modieuze gezichtsbedekkende zonnebrillen.

    En ik hou ook wel van de aanblik van een strakke spijkerbroek om welgevormde vrouwenbillen. Maar dames, ontsier dat niet door een smartphone in de kontzak. Gelukkig denken die aardige zakkenrollertjes er ook zo over, je zou denken dat ze dat voor mij en u, de billenliefhebber, doen
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  28. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    @j (10 mei 2016)

  29. #123
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    Gisteren @ 17:08
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.196
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Moeten die zakkenrollertjes wel goed hun werk doen, en al die smartphones jatten.... Nog niet eens uit die kontzakken, maar uit de handen van al die mensen die de hele dag op straat op dat ding lopen te loeren. En niet op het verkeer letten. Daar brengen ze de andere verkeersdeelnemers mee in gevaar.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    En ik hou ook wel van de aanblik van een strakke spijkerbroek om welgevormde vrouwenbillen. Maar dames, ontsier dat niet door een smartphone in de kontzak. Gelukkig denken die aardige zakkenrollertjes er ook zo over, je zou denken dat ze dat voor mij en u, de billenliefhebber, doen

  30. Onderstaande leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (11 mei 2016)

  31. #124
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.104 in 2.254 posts

    Standaard

    Zakkenrollers, leuker kunnen ze het niet maken, wel veiliger!!!
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  32. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (11 mei 2016)

  33. #125
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

  34. Onderstaande leden hebben Limburger bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (11 mei 2016)

 

 
Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Babylon 468*60