Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 326 t/m 350 van 393
  1. #326
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    189
    Discussies
    2
    Thanks
    138
    Thanked
    251 in 81 posts

    Standaard

    WOKE is niet goed als het er nu aan toe gaat in nederland

    Deze mensen menen dat wanneer er geen fossiele brandstoffen meer worden gebruikt in nederland dat het probleem is opgelost.

    Ze protesteren in laden waar welvaart heerst en waar demonstratie recht is, ik wil graag wel eens weten hoeveel van van hoeveel uren betaald werk hebben in de week.
    Ik durf te wedden dat er veel zijn met een ww uitkering.

    Als ze echt ballen hebben gaan ze protesteren in China, india en Rusland. Dit zijn immers de landen die de wereld vervuilen.
    Als ze hier net zo "schoon" produceren als in Nederland was het probleem wereldwijd opgelost.

    Deze mensen maken daardoor de hele economie kapot door hier de touwtjes nog strakker te trekken voor de ondernemers waardoor de grote alleen maar overblijven en uiteindelijk als het hun teveel word deze ook vertrekken naar het buitenland.
    Kleine ondernemers kunnen door regelgeving kop nauwelijks boven water houden

  2. Onderstaande 2 leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

    bwanabeer (24 maart 2023),pietpotent44 (24 maart 2023)

  3. #327
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Enkele berichten uit het topic politiek verschoven naar " Ergernissen - Woke "

    Woke is een variant op het voltooid deelwoord van het Engelse to wake (up): wakker worden, ontwaken. Het is ontstaan uit het Afro-Amerikaans-Engels. Initieel werd de term niet in politieke context gebruikt, maar verwees het in het algemeen naar iemand die 'goed op de hoogte' was.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Woke#:...gte'%20was.


    Wat is woke precies en waarom brengt het zo n felle reacties teweeg?
    Iemand die zichzelf woke noemt, vindt zichzelf bewust van maatschappelijke misstanden. Denk bijvoorbeeld aan racisme en discriminatie van minderheden. De term bestaat al heel lang. In de vorige eeuw werd het bedacht door Afro-Amerikanen om elkaar te waarschuwen voor racistisch geweld.

    Sommige politieke partijen zien het als een gevaar en minister van Justitie en Veiligheid Yesilgöz noemde het "een bedreiging voor de rechtsstaat": 'wokisme'. Het is dit jaar misschien wel een van de meest controversiële woorden geworden.

    Cultuursocioloog Walter Weyns, hoogleraar aan de Universiteit Antwerpen, schreef het boek Wie wat woke? De term wokisme gebruikt hij liever niet. "Het wekt de indruk dat het een afgeronde ideologie is met denkers, verantwoordelijken en spokespersons. Dat is niet het geval, woke is veel losser." Maar wat is woke dan en waar komt het vandaan?

    Stay woke
    Eerst het begin: het woord woke dook op in de jaren 30 toen het door zwarte Amerikanen werd gebruikt als slang (straattaal) om elkaar alert en 'wakker' te houden voor structureel racisme. Elkaar behoeden voor blinde vlekken voor racisme werd omschreven als 'stay woke'. Vanaf de jaren 60 kreeg het een politieke lading, toen zwarte burgerrechtenbewegingen het gingen gebruiken.

    "Het werd als een verzamelkreet gebruikt om mensen bewust te maken van het onrecht waar ze mee leefden", zegt Weyns. Sinds deze eeuw wordt het fenomeen ook in feministische kring gebruikt. "Door de snelle verspreiding via sociale media werd het voor allerlei vormen van uitsluiting, discriminatie en achterstelling en ongelijkheid gebruikt."

    Volgens Monique Roelofs, hoogleraar filosofie van kunst en cultuur aan de Universiteit van Amsterdam, werd de term woke de afgelopen tien jaar gepopulariseerd en uitgebreid, maar veranderde langzaam ook de betekenis. "Nu gaat het over bewustzijn van allerlei vormen van sociale onderdrukking, structureel privilege en het heeft ook expliciet met seksualiteit en gender te maken."

    Bekender, maar ook negatief
    In het Verenigd Koninkrijk heeft bureau Ipsos onderzoek gedaan naar het begrip. Het aantal mensen dat leest of hoort over woke zijn neemt daar toe: 65 procent van de bevraagden kende het begrip. In 2020 was dit nog 49 procent. Vooral 55-plussers raakten tussentijds meer bekend met de term.

    De afgelopen jaren kreeg woke ook een negatievere lading: meer mensen in Groot-Brittannië vatten het volgens Ipsos op als belediging. Ook dit gevoel nam vooral toe onder 55-plussers.
    ..... https://nos.nl/collectie/13919/artik...nderde-in-2022



    PS Ik heb geen zin in een eigen topic van Woke of an het niet meer vinden.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #328
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Enkele berichten uit het topic politiek verschoven naar " Ergernissen - Woke "

    PS Ik heb geen zin in een eigen topic van Woke of an het niet meer vinden.
    Oftewel, Willem ergert zich aan de berichten over woke.

    Deze https://www.ijsberenforum.com/forum/...280#post810280 heeft trouwens niks met woke te maken, maar met humor (zij het met een politiek sausje).
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 25 maart 2023 om 11:00

  5. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 maart 2023)

  6. #329
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Ik erger mij inderdaad aan "Woke". Het is een term overgewaaid uit Amerika die stigmatiserend is en dan ook nog om de haverklap foutief wordt gebruikt of geinterpreteerd.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (25 maart 2023),Wentelt Eefje ( 1 april 2023)

  8. #330
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik erger mij inderdaad aan "Woke". Het is een term overgewaaid uit Amerika die stigmatiserend is en dan ook nog om de haverklap foutief wordt gebruikt of geinterpreteerd.
    Tja, alles is nu "Woke", ook volgens Johan Derksen, blij dat ik nu in GG zit toch een stuk relaxter..

  9. #331
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Tja, alles is nu "Woke", ook volgens Johan Derksen, blij dat ik nu in GG zit toch een stuk relaxter..
    Hier daar ziet je het al wat Badslippers heeft aangericht. rob45 zit al in een club voordat de 5000euro is overgemaakt....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #332
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Woke = Anderen de schuld geven van een probleem dat je zelf niet kan oplossen.

    Losers zijn het, die wokers.

  11. #333
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    De ‘woke-discussie’ over gender is in Nederland oververhit. Wie een misstap maakt wordt gecanceld, doodsbedreigingen schieten over en weer. Maandag stonden de Universiteit van Amsterdam en een docent tegenover elkaar in de rechtbank. ,,Er heerst hier ideologisch extremisme.’’
    .... https://www.ad.nl/binnenland/hoe-de-...paat~ae3b3528/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (23 mei 2023)

  13. #334
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.520 in 3.439 posts

    Standaard

    Die Laurens Buijs (en zijn maatje Paul Cliteur) is volledig wap doorgeschoten. Niet alleen op gender, waar hij deels nog wel een punt heeft. Hij heeft niet voor niets een hoop berichten verwijderd waar hij collega’s bedreigt en zegt er spijt van te hebben. De kop van het AD artikel “je bent een ziekelijke psychopaat” is een uitspraak van Buijs, niet wat iemand anders over hem heeft gezegd. Heeft allemaal weinig meer met wetenschap te maken. Hij is soms nog gekker dan Thierry en is ook een volger van David Icke met die reptielen. Ook beroept hij zich m.i. ten onrechte op een klokkenluiders regeling. Hij heeft helemaal geen verborgen misstanden aangekaart. Lijkt meer op een juridische strohalm om een volledig terechte schorsing en ontslag af te wenden. Hij heeft het er gewoon zelf naar gemaakt met zijn bedreigingen van collega’s. Zo iemand kun je niet handhaven.

    Sterker nog als ik in mijn eigen bedrijf iemand zou hebben die niet meer functioneert (want met wetenschap heeft het weinig meer te maken) en dan collega’s gaat bedreigen, dan zou ik blij zijn dat hij mij een aanleiding gaf voor ontslag op staande voet!

    https://www.bnnvara.nl/joop/artikele...een-glas-water
    Complottheorieën verspreiden tegen wetenschappelijke integriteit in: https://www.folia.nl/actueel/155751/...-coronavaccins
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 22 mei 2023 om 18:50

  14. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (22 mei 2023)

  15. #335
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    SmartSelect_20230524_194724_Twitter.jpg

    Geïnfecteerd door het zeer besmettelijke woke virus .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #336
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 (24 mei 2023),Wentelt Eefje ( 3 augustus 2023)

  18. #337
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.520 in 3.439 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Die Laurens Buijs (en zijn maatje Paul Cliteur) is volledig wap doorgeschoten. Niet alleen op gender, waar hij deels nog wel een punt heeft. Hij heeft niet voor niets een hoop berichten verwijderd waar hij collega’s bedreigt en zegt er spijt van te hebben. De kop van het AD artikel “je bent een ziekelijke psychopaat” is een uitspraak van Buijs, niet wat iemand anders over hem heeft gezegd. Heeft allemaal weinig meer met wetenschap te maken. Hij is soms nog gekker dan Thierry en is ook een volger van David Icke met die reptielen. Ook beroept hij zich m.i. ten onrechte op een klokkenluiders regeling. Hij heeft helemaal geen verborgen misstanden aangekaart. Lijkt meer op een juridische strohalm om een volledig terechte schorsing en ontslag af te wenden. Hij heeft het er gewoon zelf naar gemaakt met zijn bedreigingen van collega’s. Zo iemand kun je niet handhaven.

    Sterker nog als ik in mijn eigen bedrijf iemand zou hebben die niet meer functioneert (want met wetenschap heeft het weinig meer te maken) en dan collega’s gaat bedreigen, dan zou ik blij zijn dat hij mij een aanleiding gaf voor ontslag op staande voet!
    Uitspraak in het kort geding zoals te verwachten was:

    Buijs noemt zichzelf klokkenluider, maar de rechtbank ziet dat anders. ‘Het handelen van de docent valt niet onder de klokkenluidersbescherming’, valt te lezen in het vonnis. En verderop staat: ‘Het doen van een klokkenluidersmelding is geen vrijbrief voor wangedrag, zoals de UvA terecht heeft aangevoerd.’
    https://www.ad.nl/binnenland/in-opsp...spad~adedd916/

  19. #338
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Dit is toch een bijzonder irritante reclame van T-Mobile. "Denk unlimited" is de slogan. Dat T-mobile maar eens eerst zorgt voor dat glasvezel internet en de snelheden waarmaakt die ze beloven. Waarom moet aan die reclame weer zo'n buitenlands (Antiliaans?) accent aan gekoppeld worden. Spreek gewoon Nederlands in plaats van dat rapachtige gewauwel.

  20. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2023),bram4826 (19 juni 2023),piranha (10 juli 2023),schoolmeester (19 juni 2023)

  21. #339
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Nieuw dieptepunt: de eerste omgebouwde die Miss Holland wint

    Waar moet het naar toe met dit land

    Rikkie Kolle is zaterdagavond verkozen tot Miss Nederland 2023. Ze is daarmee de eerste transgender vrouw die de verkiezing wint. In het AFAS Theater in Leusden eiste de 22-jarige Amsterdamse de titel, kroon en sjerp voor zich op.
    https://www.nu.nl/entertainment/6271...zing-wint.html

  22. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2023),Ascari ( 9 juli 2023)

  23. #340
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Echt is altijd beter dan namaak.

  24. #341
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    SmartSelect_20230709_182529_Twitter.jpg

    We slaan totaal door. Althans een gedeelte van ons, zeg maar de vrouwen haters.

    Ik at net een pizza, echt want mijn zakje friet identificeert zich als pizza.
    SmartSelect_20230709_140724_Chrome.jpg
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2023),Eddy_V ( 9 juli 2023)

  26. #342
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.729
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Zo te merken is B30 al verliefd op de nieuwe Miss Nederland.

  27. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 juli 2023)

  28. #343
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Ik at net een pizza, echt want mijn zakje friet identificeert zich als pizza.
    SmartSelect_20230709_140724_Chrome.jpg
    Gelukkig wel uit een zakje,anders had je de plastic toeslag...
    Ik zie wel een plastic vorkje

  29. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2023),Meme Moo ( 9 juli 2023)

  30. #344
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Normaal had Nathalie moeten winnen, maar een jury bestaande uit idioten verkoos een lelijke vent.

    Schermafbeelding 2023-07-09 200138.jpg

  31. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 juli 2023)

  32. #345
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.037
    Discussies
    118
    Thanks
    2.077
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Ik mis(s) nog een dame met een (zichtbare) lichamelijke beperking en een dame met een hoofddoekje, dan was de lijst divers genoeg geweest voor alle wappies.

  33. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 9 juli 2023)

  34. #346
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Gelukkig wel uit een zakje,anders had je de plastic toeslag...
    Ik zie wel een plastic vorkje
    Kijk dat zie je dus verkeerd! Het plastic vorkje dat jij denkt te zien, identificeert zich dus als een stalen vorkje. Daarmee is het dus ook een herbruikbaar stalen vorkje .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  35. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 9 juli 2023)

  36. #347
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Canada's woke nightmare: A warning to the West | Documentary

    Over de radicale hervormingen van Trudeau. Van de bevordering van de genderideologie op scholen en de massale legalisering van drugs, tot zijn extreem nieuwe zelfmoordwetten en de beperking van de vrijheid van meningsuiting.


  37. #348
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Er is redelijk veel in het nieuws geweest over de kus van de voorzitter van de Spaanse voetbalbond aan een van de voetbalsters. De feministische beweging escaleert het zo maximaal mogelijk om daar een politiek slaatje uit te slaan. Deze feministische beweging heeft een manifestatie georganiseerd waarin ze het aftreden van de voorzitter eisen en aangeven op te komen voor de rechten van de Spaanse voetbalsters. Maar hoe goed is hun kennis van het Spaanse damesvoetbal?
    Een journalist die zich voordoet als feminist interviewt een aantal deelneemsters. Hij vraagt aan meerdere manifestanten te raden welke namen horen bij een aantal foto's van de voetbalsters. Om ze te helpen noemt hij 3 namen van pornosterren (Carolina Abril, Susi Gala, Rebecca Linares) en vraagt welke naam bij welke foto van de voetbalsters van het nationale voetbalteam hoort.


  38. #349
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.821
    Discussies
    90
    Thanks
    14.648
    Thanked
    9.520 in 3.439 posts

    Standaard

    Ik vind het nog steeds jammer dat die voetbalster die voorzitter geen linkse of rechtse hoek heeft gegeven daar op het podium. Of op zijn minst een flinke pets met de vlakke hand in zijn gezicht. Zo één die een mooie afdruk achter laat… Om over het absurde ge-eikel van die vent naderhand maar helemaal niets te zeggen.

  39. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 2 september 2023)

  40. #350
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    4.448
    Discussies
    44
    Thanks
    4.675
    Thanked
    6.226 in 2.433 posts

    Standaard

    Die kus van die Spaanse voetbal voorzitter heeft weer eens aangetoond hoe selectief verondwaardigd mensen kunnen zijn.
    Ja, het was fout. Hij had die vrouw niet op haar mond moeten zoenen. Daarvoor heeft hij ook zijn excuses gemaakt.

    Maar er worden elders in de wereld vrouwen verkracht, in elkaar geslagen, opgesloten, gestenigd, zelfs onthoofd.
    (En niet alleen vrouwen trouwens.)
    Zaken die tig keer erger zijn dan een (ongewenste) kus.
    Maar dat komt meestal niet in het nieuws.

    Maar zon foute kus heeft gezorgd voor een complete soap: extra ingelaste spoedvergaderingen, activisten die de straat opgingen om te protesteren, voetbalvrouwen die willen staken, schorsing door de Fifa, etc.

    Maar ja, alles wat aandacht krijgt, groeit. Blijkt maar weer eens.

  41. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 2 september 2023)

 

 
Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

FKK Artemis 468*60