Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard Amira (Nora) (Roemeense) ( o.a. LR-Sixsens)



    Amira (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (28 maart 2016),cheasehead ( 8 september 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zeer mooie dame is echter een beetje te zakelijk en de service op de kamer is voldoende/goed. Was wel top om even met zo'n schoonheid op de kamer te zijn en ook weer geen teleurstelling. Doet alleen PZC / NMC. Kleine kans op herhaling.

  4. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (28 maart 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I had a good service from her 3 weeks ago. DFK, DATY, BBBJ, sex in 2 positions. She's rather GFE oriented. Curvy body, very attractive. A dancer tatooed on her side.
    Maybe she's a little young but I had a good time with her.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    kempie ( 2 augustus 2016),Tooghanger (29 september 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Optisch gezien, super lekker! Ook een lief ding... Uiteindelijk mee gekamerd nadat een klik ontstond tijdens het babbelen. Zeker geen dom ding... Praat goed Engels en weet wat ze wel en niet wil. Haar lippen, ja zo'n lippen, waarbij haar bovenlip een beetje over haar onderlip valt, zeer sensueel en zeer geil. Althans dat viel me vooral op... Qua snorkelwerk moest ik haar afremmen... Te ruw en dat zijn die lippen niet waard... Enkele instructies later (ik zei haar mij "te teasen") kwam er gevoel bij. Wat een feest!! Uiteindelijk heeft ze het met de hand afgemaakt, ik wilde haar geen pijn doen.. Ze was schraal aan de onderkant, dat is ze niet waard... Echt een lekker ding maar ik zal niet snel opnieuw met haar gaan... Te weinig experience...
    The most prudent and effective method of dealing with the world around us is to assume it is a complete fiction. (J.G. Ballard)

  8. Onderstaande leden hebben Yahoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 september 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Amira, romain, 21, up to 170cm, C-cups natural!!!,
    and lips to dream from.

    A friend of mine talked to me about her last year and recommended warmly to go with her if i had
    the opportunity, i did not hesitate very much when she introduced herself as Amira.
    Nice social time before. In the room, it was simply great, she kissed as a girlfriend, good and long
    blowjob and great sex, everything i like very much. (Het was een goede ervaring. Kussen, pijpen
    en neuken deed ze goed).
    It was exactly the room i was expecting to finish this excellent day in LR.
    Was my first time in LR -- invited to a birthday, thanks for this -- but not my last.
    See You there
    vanKees

  10. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Op Amira afgestapt want jee, wat heeft zij een lekker lichaam en een prachtig gezicht. Op de kamer kleedde zich uit en van achter betastte ik haar prachtige, stevige C-cup borsten. Mijn favoriete cupmaat. Verder was het niet heel bijzonder: tongzoenen wel goed, vingeren mocht niet (netjes van tevoren medegedeeld), beffen was minder met name omdat ik de spiegel haar ongeinteresseerde blik zag. Neuken was lekker, niet door haar inzet maar door haar heerlijke lichaam. Hele mooie en aardige meid maar wat te passief, onervaren en daardoor geen herhalingsgevaar.
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 14 november 2016 om 15:55

  11. Onderstaande 2 leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (14 november 2016),Sjeufke (14 november 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ja die Amira is wel mooi. Ben ook 2 keer bij haar geweest, de 2-de keer omdat ik haar niet herkende met haar haar los (1-ste keer had ze het in een staart). Ze is wel correct enzo maar heeft iets heel "gelangweilt" over zich

    ze lijkt veel op deze dame: http://www.6relax.de/club_girls_deta...1#girls_197123

    Amira is echter een beetje langer en heeft iets kleinere boobs. Die Diana heb ik ook al een paar keer verwend. Maar Amira geeft wat dat betreft veel beter service

  13. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 november 2016)

  14. #8
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    2 oktober 2017 @ 22:23
    Berichten
    11
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    12 in 4 posts

    Standaard

    Onlangs trof ik haar weer aan de bar waarbij ze me mee nam naar de kamer.
    In tegenstelling tot de vorig keer was ze minder gejaagd en stelde zich ook niet zakelijk op.
    Op de kamer liet ze zich rustig strelen waarbij ze zich helemaal liet gaan.
    Na enkele minuten pakte ze de gel erbij er mocht ik doorgaan met mijn vingers tot ze schokkend klaar kwam.
    Misschien kwam het door het vroege tijdstip op de middag maar dit had ik niet van haar verwacht, en dit maakte de sessie toch wel heel GFE
    Ze kwam nog even lekker op me en toen was er ook voor mij geen houden meer aan :-) Leuke ervaring met dit vriendelijke meisje.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Mikel2 bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (15 november 2016),gignnl (14 november 2016),Sjeufke (14 november 2016)

  16. #9
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    I enjoyed a next nice room with Amira (see earlier report), who was one of the most popular girls on this evening.
    Deze Kusmond,die Tieten!!!!!!!
    Ik wil weer

    vanKees

  17. #10
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Bij mijn vorige bezoekje had ik kennis gemaakt met Amira. We kwamen elkaar steeds tegen op de "verkeerde" momenten, maar wel werd duidelijk dat er sprake was van een klik. De afspraak werd gemaakt dat we bij mijn volgende bezoekje onze kennismaking ook een intiemer vervolg zouden geven. Ze stond dan ook op 1 genoteerd als ze aanwezig zou zijn. Ik kwam haar al vrij snel tegen en een hartelijke begroeting vond plaats. Haar gezegd dat ik eerst een rondje zou doen en dat ze me maar na een uurtje moest komen opzoeken zodat ik mijn belofte kon inlossen. Nog geen tien minuten later meldde ze zich al en vroeg of ik geen zin had haar te vergezellen op het terras. Mij gelijk bij haar vervoegd. Amira heeft zeer mooie volle lippen en het leek wel of ik er gebiologeerd door was. Helemaal als ze een sigaret opstak. Voor we er erg in hadden waren er al drie kwartier verstreken. Ze fluisterde me in mijn oor dat ik aan haar ideaal beeld voldeed aangaande haar fetisj. Dit wekte natuurlijk mijn nieuwsgierigheid, maar ze zei dat ze het pas op de kamer zou vertellen. Mijn blik sprak boekdelen en lachend vroeg ze of ze een sleutel moest halen. Ik zei dat ze even moest wachten. Natuurlijk volgde de vraag waarom. Ik wees naar mijn kleine kompaan. Met een ondeugende blik onder mijn badjas stemde ze toe. Nadat het bloed weer naar mijn hersenen was teruggekeerd en ik dus schaamteloos kon opstaan zijn we richting theke gelopen voor de sleutel.

    Op de kamer deed ze terwijl ik haar masseerde haar fetisj uit de doeken en vroeg of ik er ook één had. Ik zei ja, maar dat ik deze normaal gesproken niet kenbaar maakte bij een eerste kamertje. Ze bleef aandringen en haar uiteindelijk gezegd dat er voor mij niets geilers is als een smoking blowjob. Het behoefde enige uitleg, maar voor ik er goed en wel erg in had zat ze al in de startblokken om gehoor te geven aan mijn fantasie. Sensueel stak ze haar sigaret aan en liet haar hoofd langzaam zakken richting mijn erect staande lid. Ze tuitte haar lippen en blies langzaam de rook uit, om daarna haar lippen in de door haar gecreëerde nevel tergend langzaam over mijn eikel te laten glijden. Ze herhaalde dit tafereel en vroeg enigszins aarzelend of ik dit bedoelde. Het stadium om antwoord te kunnen geven was ik al voorbij en knikte ja. Dit zorgde voor een twinkeling in haar ogen, haar zelfvertrouwen groeide en ze deed er nog een schepje bovenop. Nadat ze haar sigaret uitgemaakt had ging ze verder met pijpen, na een tijdje voorgesteld om in 69 verder te gaan. Gretig ging ze op dit aanbod in. Haar lichaamssappen vloeiden rijkelijk en ze drukte haar grotje steeds steviger tegen mijn mond. Om te voorkomen dat ze me zou smoren, haar op haar rug gedraaid en het duurde niet lang of ik had mijn beoogde effect bereikt. Kleine sigaretten pauze zodat ze weer op adem kon komen. Wederom daalde ze af of me te pijpen. Na een vijftal minuten keek ze me ondeugend aan en vroeg of ik wilde uitvinden wat het effect van haar fetisj was. Natuurlijk was ik bereid hier aan mee te werken. Ze ging helemaal los en het duurde slechts enkele minuten of we bereikten gelijkertijd ons hoogtepunt. Na de poetsbeurt nog even geknuffeld en lekker getongzoend. Er waren 90 minuten verstreken en we maakten ons op om de kamer te verlaten. Ze pakte me stevig vast, duwde haar tong tegen mijn huig en zei dat ze ging douchen en me later wel in de bar zou zien. Ik vroeg of ze niet iets vergat en ze keek me verbaast aan. Ik zei haar welverdiende compensatie. Ze begon te lachen en zei dat ze helemaal vergeten was dat ze in de club was. Na de financiële afhandeling zei ik haar dat ze me maar rond 21.00 uur moest komen opzoeken als ze niet bezet was.

    Ik zat in het rokershok en met een glimlach kwam Amira bij mij zitten. 21.00 zei je toch. Ik keek op mijn telefoon en die gaf 20.58 aan. We besloten nog eerst een sigaretje te roken en na een kwartiertje togen we richting kamer.

    Er volgde een sessie van twee uur die van alle geëigende paden afweek. Ze vroeg of ik wederom een smoking BJ wilde. Ik zei dat ik het leuker vond als ze me zou weten te verrassen met iets aparts. Duidelijk niet aan dovemansoren gericht. Tijd om de rollen om te draaien en vroeg haar wat ze wilde. Zeer gevat zei ze "surprise me". We bleven elkaar gedurende anderhalf uur teasen en pleasen, waarna ze aangaf ditmaal langer te willen neuken als tijdens de eerste sessie. Het werd lepeltje lepeltje. De positie die we beiden schijnbaar als favoriet hebben. Gedurende 15 à 20 minuten in een zeer rustig tempo om beetje bij beetje het tempo op te voeren. Net voor het verstrijken van de twee uur wederom een wederzijds hoogtepunt. Nog een sigaretje gerookt en zeer tevreden de kamer verlaten.

    Later kwam ze me nog geregeld even opzoeken. Een praatje maken, samen een sigaretje roken of om snel een kusje te stelen.

    Amira is een typische GND, maar gezegend met zeer mooie natuurlijke volle lippen. Ze is zeer lief en wilt het je 110% naar de zin maken. Zeer veel raakvlakken en de eerste Roemeense die ik ken die ook houd van een potje stevige gitaren op muziekgebied. Toen ik zei dat ik ooit gezworen had dat ik zou trouwen met de eerste Roemeense die mijn muzikale voorkeur deelde zei ze dat ik bij mijn volgende bezoekje maar met een ring moest komen en een echte aanzoek moest doen. HHG 200%.

  18. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2017),Agronymus1 (12 april 2017),biged (13 april 2017),Bluebear (12 april 2017),Giodude (26 november 2018),Poppalarge (12 april 2017),pret (17 mei 2017),Smouse (12 april 2017),Wijze grijze (12 april 2017)

  19. #11
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    It's getting harder to breathe

    Chainsmoking your love
    
Can't be good for my sanity
    
Can't be good for your lungs

    Chainsmoking your love


    Ik was me in de kleedkamer aan het omtoveren tot ijsbeer toen Amira voorbij liep. Ze zag me en kwam meteen naar me toe. Het was inmiddels alweer drie maanden geleden dat we elkaar voor de laatste keer gezien hadden. Een innige omhelzing met de nodige kusjes volgde. Nadat we op het terras hadden bijgepraat en zitten te dollen ging ze na een uurtje kijken of er een sleutel beschikbaar was. Ze kwam terug en er bleek een wachttijd te zijn. Na een minuut of tien ging ze nogmaals kijken en bij terugkomst stak ze triomfantelijk de sleutel in de hoogte. Amira bestelde ons wat te drinken in de bar terwijl ik de massage olie ging halen.

    Op de kamer gooide ze de spulletjes op bed om zich om te draaien en op zoek te gaan naar mijn huig. Wat een heerlijk gevoel om die mooie volle zachte lippen tegen de mijne te voelen. Ze vroeg of ze nog eerst een sigaretje mocht roken. Ze opende het raam en leunde op de vensterbank. Ik ging achter haar staan en ze drukte haar kontje tegen mijn lid die al aardig paraat stond. Ze draaide haar gezicht naar me toe en nam een trekje van de sigaret om sensueel de rook mijn kant uit te blazen. Ondeugend keek ze me aan, donders goed wetende dat dit tafereel mijn geilheid verder zou aanwakkeren.

    Op bed legde ze zich op haar buik en begon ik haar te masseren. Ze ontspande volledig en genoot. Na de massage draaide ze me op mijn rug en zei dat het mijn beurt was om te genieten. Er volgde een zeer afwisselende BJ waarbij ook het klokkenspel ruimschoots de aandacht kreeg. Haar pijpen had duidelijk een behoorlijke groeispurt in kwaliteit gemaakt. Gedurende ruim een half uur wist ze me op het randje te houden. Ze keek me geil aan en zei dat het moment was aangebroken "to make love". Ik zei dat we dan héél rustig moesten beginnen omdat ik inmiddels zo geil was dat het anders binnen een minuut wel eens gepiept kon zijn. Lachend zei ze "I kill you when you finish in one minute". Ze liet zich in cowgirl over mij heen zakken, kwam op mij liggen en liet mij het tempo bepalen. Op deze wijze kon ik mijn opborrelende nakomelingetjes onderdrukken. We genoten beiden intens. Haar kreuntjes, natheid en de wijze waarop ze tegendrukte gaven aan dat er een orgasme van haar in de lucht hing. We voerden het tempo op en bereikten tegelijkertijd ons hoogtepunt. Ze keek me glunderend aan en vroeg of ik het gevoeld had dat we samen waren klaargekomen. Toen ik dit bevestigde liet ze zich naast mij neerploffen. We rookten nog een sigaretje en na anderhalf uur verlieten we de kamer.

    Bij de kleedkamers aangekomen vroeg ze naar mijn verdere plannen. Ik zei haar dat ik minstens een uurtje moest herstellen, maar dat ze me daarna als ze beschikbaar was moest komen opzoeken voor een 2e ronde. Dit klonk haar als muziek in de oren. Ze zei dat ze zich ging douchen en als ze na een half uurtje geen klant zou hebben zich bij Aloewe en mij op het terras zou voegen.

    Exact een half uurtje later kwam ze lachend aangelopen. Ik vroeg haar plagerig of er niemand was die haar wilde. Ze zei dat ze zich op het gemak had gedoucht en niet eens rondgekeken had. Voor we er erg in hadden was er alweer ruim een uur verstreken en de hoogste tijd voor ronde twee. We lieten Aloewe achter en vertrokken.

    Nadat we ons van de overbodige kledij hadden ontdaan en ons op bed hadden neergelegd vroeg ik haar mij te vertrouwen en als ik iets deed wat ze niet prettig vond ze mij dit moest zeggen. Ik legde haar op haar rug, pakte de massage olie en spoot deze over haar borsten. Sensueel begon ik haar borsten en tepels te strelen en masseren. Het duurde niet lang of ze keek me geil aan en zei dat dit haar zeer goed beviel. Ik werkte me langzaam naar beneden en deed hetzelfde bij haar schaamstreek en dijen om vervolgens haar klitje sensueel te bewerken. Haar blik en trillende lichaam verraadde opperste genot. Zij pakte de olie en spoot deze op mijn pik en ballen. We bleven elkaars genotplekjes sensueel en langzaam strelen en masseren. Na drie kwartier besloten we een kleine rookpauze te houden. Amira pakte een babydoekje om de olie te verwijderen bij mij en haar. Ze stak wederom een sigaret op en begon aan een smoking BJ. Ze had duidelijk haar huiswerk gedaan en voerde deze tot in de perfectie uit. Ik stelde voor om in 69 verder te gaan en gewillig plaatste ze haar poesje boven mijn mond. Binnen no time was ze supernat en na enkele minuten smeekte ze me om te stoppen. Ze stond op het punt om klaar te komen maar wilde persé dat we tegelijk ons orgasme hadden. Zij besloot om mij nog verder te pijpen en vroeg naar een tijdje of ik nog wist welk standje we de laatste keer hadden gedaan. Ik wist heel goed dat ze die van drie maanden geleden bedoelde, maar plaagde haar door te zeggen dat mijn geheugen nog niet zo slecht was dat ik mij de eerdere sessie van de avond niet meer kon herinneren. Ze zei dat ze die niet bedoelde en ik zei dat ik dat wist. Ik zei "spooning". Er verscheen een twinkeling in haar ogen en zo gezegd zo gedaan. We wilden beiden genieten dus hielden het tempo in eerste instantie traag. Gaandeweg werd het tempo beetje bij beetje opgevoerd om uiteindelijk wederom te eindigen in een zeer intens orgasme van ons beiden. We rookten op ons gemak nog een sigaretje en ze legde zich in mijn armen. Nog even geknuffeld en getongzoend en na ruim anderhalf uur verlieten we de kamer. Het was inmiddels 04.00 geweest en in de kleedkamer zat Aloewe al te wachten. Ik overhandigde Amira haar zeer verdiende beloning en met een zeer innige knuffel gelardeerd met de nodige kusjes namen we afscheid.

    Take me on top of the world and leave me on the floor

    You say we're meant to be but I'm seeing your honesty

    I'll be a casualty when morning comes, oh


    It's getting harder to breathe
    
Chainsmoking your love
    
Can't be good for my sanity
    
Can't be good for your lungs
    Chainsmoking your love


    Patjax sterrenstatus (subjectieve beoordeling per genoten service onderdeel)

    Algemene beoordeling
    Presales:
    Tussensales:
    Aftersales: nvt ivm naar huis gaan van mij gelijk na 2e sessie
    Optiek:
    Hygiene:

    Standaard handelingen
    Tongzoenen:
    Handjob:
    Blowjob:
    NMC:
    GFE:
    PSE:

    Extra's
    Erotische Massage:
    EL:
    Fetisj (smoking BJ):

    Conclusie
    Amira is voor mij op het moment de "gevaarlijkste" dame. Qua uiterlijk zullen velen haar typeren als een dertien in een dozijn Roemeense GND. Echter voor mij de dame met de mooiste volle, 100% puur natuur lippen. Onze klik gaat verder dan die je normaal hebt met een clubdame. Gesprekken vallen nooit stil. Delen dezelfde interesses, humor en muzikale voorkeur. Op sexueel gebied zijn we complementair en proberen we elkaar te verrassen met nieuwe dingen. Met deze twee supersessies dendert ze mijn top 5 van het jaar in op plek 2.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 juli 2017),Giodude (26 november 2018)

  21. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Amira. Mooie Amira.

    Ze stond al heel lang op mijn to do lijst, en onlangs ben ik er eindelijk in geslaagd haar eens aan kleine Piet te rijgen.

    Mijn verwachtingen waren niet al te hoog gespannen, maar de kamergang was verrassend goed: zowel GFE als PSE van hoogstaande kwaliteit!

    Ik heb een uurtje genoten van deze hele mooie meid en herhalingsgevaar is heel groot.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (25 september 2017),cheasehead (25 september 2017),gignnl (25 september 2017),goei1163 (26 september 2017),Jooploop (25 september 2017),Manureva (27 september 2017)

  23. #13
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Is het deze Amira die ik nu al enkele dagen in Gt spot?

  24. #14
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Yep. Ze werkt nu bij beide clubs.

  25. #15
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ik stond met een mede beer te praten in het beneden bar gedeelte toen Amira kwam aanlopen. Het was inmiddels alweer ruim 4 maanden geleden dat we elkaar voor de laatste keer hadden gezien. Ze bleek sinds een weekje terug te zijn en zag er fantastisch uit. Een kilootje of vijf achtergelaten in Roemenië. De begroeting was er één van long lost lovers. Innige langdurige knuffel met de nodige zoenen. Bijpraten, dollen, sigaretje roken en effe op een bankje zitten waren genoeg om mijn voornemen om pas later met haar te kameren te laten varen.

    Wat volgde was een uurtje vol passie en hartstocht waarbij het eerder leek op sex met een vriendinnetje. Je kunt met dames topsessies hebben, maar er zijn slechts enkele dames waarmee je zo'n klik hebt dat alles klopt van de eerste tot de laatste minuut.

    Later zou nog eens blijken wat een geweldige dame dit is. Door de onverwacht lange wachttijden voor mijn sessie met Raja liep een gemaakte afspraak voor een 2e sessie spaak. Ik verontschuldigde me. Geen verwijten of negatieve reacties van haar zijde. Ze kwam me opzoeken na de sessie en vroeg of ik genoten had. Toen ik naar huis ging kwam ze me nog opzoeken in de kleedkamer en maakte me nogmaals duidelijk dat ik me niet schuldig hoefde te voelen en de situatie begreep. Voor mij een absolute topper met een geweldige persoonlijkheid.

  26. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 oktober 2017),Giodude (26 november 2018),mentholbear (31 oktober 2017),Pierke69 (17 juni 2022),Smouse (29 oktober 2017),terminator ( 5 november 2017)

  27. #16
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Gisteren ook met haar gekamerd.
    ik liep langs de bar, alle dames gescanned met mijn ogen. Toen ik langs Amira kwam stak ze
    haar been uit met hoge hakken. Dus ik stopte, ze vroeg mijn naam en terwijl ze dat vroeg
    begon ze me overal kleine kusjes in mijn gezicht te geven. Inderdaad mooie dame, knap gezicht,
    mooi lang haar en goeie lange slanke body.

    Op de kamer lekker knuffelen, gepijpt, uitgebreid zoenen met haar grote lippen, en heb haar uiteindelijk stevig gedekt. En kwam heerlijk klaar in het condoom.

    Daarna nog gezellig wat liggen kletsen met haar. Ze zei dat ze liever in Zwitserland werkte (globe?),
    schijnbaar een 'high class' club . Prijzen daar zijn daar 300e voor een half uur en 500e voor een uur -slik-. Geen club voor mij dus
    Maar desondanks blijft ze toch in LR, om praktische redenen.
    Ze is overigens 21 nu. Ze houdt niet van agressieve mannen maar van type gentlemen.

  28. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 maart 2018)

  29. #17
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik denk dat je gelijk hebt popeye.
    Heb iig hier op het forum de globe prijzen van eind 2010 gevonden, en die waren (omgerekend naar euros)
    resp. 112e voor een half uur en 224e voor een uur.
    Laat het nu anno 2017 dan misschien 300e zijn voor een uur.
    Wat ik overigens nog steeds peperduur vind.

    En haar argument dat de vrouwen daar wel veel mooier en 'high class' zouden zijn dan
    in bijv. Living room geloof ik niks van.
    Ben sowieso een beetje klaar met dat 'high class'. In de praktijk betekent dat meestal dat je vrijwel hetzelfde krijgt dan bij de 'gewone' vrouwen. Alleen dan veel en veel duurder. Is gewoon psychologie. Mensen wijs maken dat iets beter is door het heel duur te maken.

  30. #18
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Dat is de prijs in Globe, volgens mij zijn de prijzen in (bv) Aphrodisia nog een stuk hoger, meen ook ergens eens gelezen te hebben dat het 500 franc per uur is daar. De Babylon clubs in Oostenrijk schijnen ook van die belachelijke prijzen te hebben.

  31. #19
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    Omgerekend kom je in globe uit op een kleine honderd euro voor een half uur en een 175 voor een uur

  32. #20
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Ich war wieder mit ihr 'zimmern'
    Sie konnte sich an mich erinnern ( nach über einem Jahr!) und spricht jetzt auch gut deutsch.
    Auf dem Zimmer gibt Sie Alles was Mann wünscht :
    Nähe, sie küsst, bläst sehr gut und beim Sex macht Sie vieles mit.
    Sie hat für mich die schönsten Natur-Titten, einen tollen sportlichen Körper,
    ein leicht asiatisches Gesicht.
    Ist das ein Minus? Sie ist Profi, aber volle Empfehlung für Amira!!

    vanKees

  33. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 maart 2018)

  34. #21
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    AMIRA (LR) - De voorbeeldige kamergang
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Deze lange sexy jonge dame viel me in het oog, ze had een heel aantrekkelijk gezicht en mooi figuur. Opvallend is haar verleidelijke zachte sexy stem als ze in mijn oor spreekt. Dat is zeker een sterk punt bij haar! Eens in de kamer kleedde ze zich uit en was het meteen duidelijk dat ze fysiek helemaal mijn type is: een mooi gevormd lichaam, prachtig gevormde borsten en een onweerstaanbare glimlach rond haar mooie grote lippen. Ze is bleek van huid en strak gebouwd.


    Presales

    Niet veel, we zaten in de bar bij elkaar, maakten kennis en ik liet haar gauw de sleutel halen. Het zou nog een klein half uur duren eer we de kamer op konden.


    Kamer 6

    Beetje dezelfde kamer als de vorige behalve dat het bed gespiegeld stond en dat er geen ventilator aan het plafond was. En het was op normale temperatuur, geen zomerhitte.


    Voorspel & Sex

    Dit was met stip de beste sessie van het weekend. Ze wist wat ze doen moest, was dominant en kon goed meespelen. Het was een genot haar strakke mooie lichaam te strelen en haar brosten te masseren. Ze heeft een mooie vleiende sexy stem en ik hield ervan als ze in mijn oor sprak wat ze allemaal met me wil doen. De seks was lang en lekker genieten en ik kwam zalig klaar! Nadien bleven we wat en luisterden manele terwijl ik haar mooie lichaam bleef strelen. Het herhalingsgevaar bij Amira is verzekerd! Het was duidelijk dat ze er zelf van genoot. Bij het begin van de kamergang zei ze dat we misschien al eens op kamer waren maar dat kan ik me niet herinneren. Niet in LR althans! Ik zou het wel geweten hebben wat een lekker ding is ze toch!


    Afsluiten

    De tijd werd vol gemaakt, we ruimden rustig af en rekende 50€ af, geen problemen of niets en met een kus was ze weg naar de volgende klant


    Aftersales

    Die waren er niet specifiek, behalve dat ze vroeg wanneer ik zou terugkeren. Dat is helaas iets waar ik niet snel op kon opkomen. Met meer budget en gunstiger vooruitzichten zou dat veel sneller zijn van mijn part.


    Fazit en Score

    Een correcte bloedmooie sexy dame die me helemaal gek kan maken en die me doet verlangen naar een vervolg, me nog lang doet dromen...dat is een heel hoge score waard!

    Score: 9,5 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 31 december 2017 om 14:01
    De zwarte wolf

  35. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 december 2017),jansenroy ( 3 januari 2018)

  36. #22
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard Amira

    Eerste keer met Amira na twee jaar aanwezigheid.
    Wat mij betreft is ze te koud en afstandig om het leuk te vinden.
    Ieder zijn goesting...

    20', 50 E.

  37. Onderstaande 4 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Bub ( 2 april 2018),cassenoisette ( 2 april 2018),satanic surfer ( 2 april 2018),Sjeufke ( 2 april 2018)

  38. #23
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    1e kamer was met Amira die zich langs mij neerplofte op de bank. Met haar was ik nog nooit naar de kamer geweest en ze is toch wel 1 van de mooiere dames in de LR.
    Met haar een leuk gesprekje gehad en toen kwam de vraag of ik tijd voor haar had en ik zag dat wel zitten dus samen naar de kamer.
    Op de kamer heerlijke kunnen genieten van haar prachtige lichaam met een paar hele mooie borsten. En ow wat heb ik genoten van haar pijpkunsten met zoveel gevoel.
    Uiteindelijk heerlijk klaargekomen en zeer tevreden de kamer verlaten.

  39. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl ( 8 september 2018),Jooploop ( 8 september 2018),yylover ( 8 september 2018)

  40. #24
    Geregistreerd
    1 mei 2008
    Last Online
    13 maart 2022 @ 10:05
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Amira maar even naar bovengehaald want dat verdient ze.
    ## weet niet of het dezelfde is want deze dame heeft geen piercing in navel en wel siliconen dus#
    na wat omzwervingen na LRis ze sinds 6 september weer in yin yang.
    ik wilde na 2 kamergangen gaan en toen stond ze daar.
    heerlijk gekleed..hoge palen .
    ze heeft wel een ongeïnteresseerd en chagrijn gezicht maar met de juiste humor is ze best leuk.
    ik moest gewoon met haar.
    op de kamer met spiegel aan plafond heerlijk genoten.
    heerlijke body..mooier kan bijna niet..Grote mooie siliconen en lekker glad..super kont.
    goed pijpwerk.beetje spuwen en lekker diep.
    als je dat dan in de spiegel ziet geeft voor mij meerwaarde.
    als je schoon bent dan pijpt ze zonder en tongt ze ook.
    Duidelijke afspraken maken vooraf.
    ook zonder tongen zou ik nog gaan want een vrouw met zo'n lichaam lekker doggy te nemen is geweldig.
    daarnaast goede after sales.
    blijven groeten en niet doen of je niet bestaat.
    geen porno queen maar daar had ik bij haar geen behoefte aan.
    voor porno moet je bij Nicky..Martina of nathaly zijn.
    grappige is dat ze alle drie tjechies zijn muv nataly die is half Russische/tjechies en tevens de geilste ooit gehad in yin yang.
    ze kan dus wat mij betreft verplaatst worden naar yin yang.

  41. #25
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volmer Bekijk bericht
    Amira maar even naar bovengehaald want dat verdient ze.
    ## weet niet of het dezelfde is want deze dame heeft geen piercing in navel en wel siliconen dus#
    na wat omzwervingen na LRis ze sinds 6 september weer in yin yang.
    <knip>
    ze kan dus wat mij betreft verplaatst worden naar yin yang.
    Is niet dezelfde Amira dus niet verplaatsen.
    Amira's borsten van dit draadje zijn puur natuur en Cheasehead is op 7 sept met haar geweest in LR en had haar draadje al naar boven gehaald en
    ik voorspel dat gignnl 16 sept met haar gaat.

  42. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 september 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

Living Room 468*60   Babylon 468*60