Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard Andra (PC Münster) (Roemeense)



    Andra (PC Münster) (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 720 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Körperbesamung
    Extra info : Niet de knapste, maar wel een geweldige meid. GFE garantie!!!





  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

  3. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (21 maart 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Ik wilde dit keer weer wachten op Mirella, maar Andra was haar voor. Ik kon Andra natuurlijk niet weigeren. Met haar buiten een koffie gedronken, waar ook de Haribomann kwam. Een leuk gesprek gehad met ons drieën, maar daarna was het tijd om met Andra naar een kamer te gaan. Op de kamer was het weer een en al passie met Andra. (Tong)zoenen, blowjob, alles voelt heerlijk en natuurlijk met Andra. Een echte GFE. Je merkt dat ze er zelf ook van geniet. Omdat ik al een kamer had gehad met Adrianna, kon ik haar een stuk langer neuken. Ik merkte dat ze van onder flink nat was, want het was zeker geen glijmiddel, want dat heeft ze niet gebruikt. Uiteindelijk kon ik het niet meer houden en kreeg ik toch een orgasme. Daarna nog even met haar verder gepraat.
    Later op de dag heb ik nog een kamer gehad met Andra, waar ik haar een massage heb gegeven. Ze had erg veel last van haar arm en schouder. Meer kamers waren helaas niet mogelijk vanwege de Haribomann. Op zich was ik er niet rauwig om, want ik heb genoeg met Andra kunnen praten samen met de Haribomann. Vaak zat ik met Mirella samen met hun op de bank of buiten en dan hadden we leuke geprekken met ons vieren.

    Naam : Andra
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : volslank, 68 Kg, maat 38/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad, samen met de Haribomann)
    Aftersales: 10/10 (Zoals ik al aangaf een leuke tijd met haar door gebracht in de barruimte en buiten. Ik denk dat ik met haar meer tijd heb besteed buiten de kamer dan op de kamer vandaag)
    Cijfer: 9

  5. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Ik had eigenlijk het plan om de eerste kamer met Andra rustig aan te doen. Ikhad het plan om mijn eerste orgasme met Adrianna te hebben. Uiteraard vertelde ik dit niet aan Andra, maar Andra had wel andere plannen. Ze begon me behoorlijk te verleiden en mijn lid was er erg gecharmeerd van. Andra kan lekker (tong)zoenen en haar blowjob is ook 1 van de betere. Met haar is het altijd leuk, omdat we ook wel een redelijk goede band met elkaar hebben. Dat werkt natuurlijk altijd positief. Ik was inmiddels behoorlijk geil en kon me niet meer bedwingen. Ik Andra na haar blowjob genomen in missio en probeerde dit zolang mogelijk vol te houden. Dat is bij mij vaak lastig de eerste keer, maar toch kon ik het dit keer behoorlijk lang volhouden, maar uiteindelijk komt de explosie dan toch. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, is Andra optisch niet de meest aantrekkelijke dame, maar als je dat een beetje los kunt laten, beleef je met haar wel een geweldige tijd.

    Ik ben in totaal 3 keer met Andra op een kamer geweest en alle 3 kamers waren veel langer dan de standaard 20 minuten. Vooral de laatste kamer. Ik denk dat we bijna een uur op de kamer waren. Op wat (tong)zoenen na, hebben we toen geen sex gehad, maar we hadden wel heel veel lol met elkaar. Lekker ouwehoeren, waarbij ze me steeds overal begon te kietelen waar ik niet goed tegen kan. Op een gegeven moment had ze echt de slappe lach en toen we de kamer weer verlieten, was al haar make-uo uitgelopen van haar tranen.
    Ook heeft ze nog even gebeld met haar nichtje Giulia, die in saunaclub Love werkt en vandaag vrij was. Giulia ken ik ook goed. In het verleden hier in Pauschalclub Münster, maar ook in Saunaclub Love. Ik heb haar ook heel kort even gesproken, wat erg leuk was. Ze was alleen een beetje “boos”, omdat ik haar al een tijd niet bezocht had. Ik heb haar belooft om deze maand of volgende maand weer eens langs te komen in saunaclub Love. Over een aantal dagen is bijvoorbeeld Karina weer terug en ik ben erg benieuwd naar haar. Ik had haar al eens gezien in saunaclub Love, maar helaas kon ik niet met haar op een kamer, omdat een andere gast me voor was en ik daarna voor een andere dame heb gekozen. Ik vind Karina een mooie meid en haar setcard spreekt me ook aan. Binnenkort maar eens naar Giulia en Karina gaan dus.

    Naam : Andra
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : volslank, 68 Kg, maat 38/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10 (leuke gesprekken met haar gehad en lekker ouwehoeren in de bank)
    Aftersales: 10/10 (Ook na de tijd is het altijd gezellig met Andra)
    Cijfer: 10

  6. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 1 oktober

    Andra was de enige die in de rokersruimte zat. Ik kwam bij haar zitten en we hadden gelijk een leuk gesprek. Een aantal weken geleden kwam ik haar, na een lange tijd van meer dan 3 maanden geleden, tegen in Saunaclub Love waar haar nichtje Giulia werkt. Ik heb haar toen beloofd dat ik binnenkort in Münster langs zou komen. Ze was toen een klein beetje boos op me dat ik eerst Giulia bezocht en daarna haar.

    Na een tijdje elkaar bijgepraat te hebben, zijn we naar een kamer gegaan. Op de kamer had ik een beetje het gevoel dat Andra mij snel tot een hoogte punt wilde brengen. Het tongzoenen en knuffelen was niet slecht, maar wel relatief kort. Dat zelfde gold voor het pijpen. Ik heb haar daarna in missio genomen en probeerde dit zolang mogelijk vol te houden, wat altijd lastig is voor een eerste keer.
    Ik had deze kamergang niet een kamergang zoals ik die van Andra in het verleden gewend was. Er miste iets. Ze zei wel tegen me dat ze erg moe was. Dit was haar laatste dag van de week en ze was toe aan een paar dagen vrij. Misschien dat dat er mee te maken had. Of het had er mee te maken dat ze nu aan het diëten en aan het sporten is en dat ze daardoor wat meer vermoeid was. Ik moet zeggen dat ze al behoorlijk wat kilootjes kwijt is en dat staat haar goed.

    Na deze kamer met haar, heb ik nog 2 keer een kamer met haar gehad. Hier hebben we het lekker ontspannen en rustig aan gedaan. 1X heb ik haar een massage gegeven, waar ze erg van genoot en ook erg slaperig van werd.

    Naam: Andra
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
    Leeftijd: 23
    Haarkleur/-lengte: Blond, tot halverwege de rug
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: volslank, 68 Kg, maat 38/ C-cup
    Service: PZC, NMC, 69, ZK
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 9

  7. Onderstaande leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 oktober 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.