Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.924 in 381 posts

    Standaard Michaela II (Villa Venus)

    Er is al een andere Michaela in beeld geweest bij Villa Venus. Een jong ogende meid van 23 jaar. Hier (afgelopen donderdag) gaat het om een hele andere Michaela. Ik zal haar Michaela II noemen.

    Met Michaela had ik al een keer eerder een uitstekende kamer. Ze is heel aardig. Dat vind ik belangrijk. Met haar kun je lekker kussen, zoenen, voelen. En, ook niet onaardig, je kunt ook nog met haar praten. Michaela is al 50 jaar (!) maar dat geef ik haar niet. Ik schat haar op ongeveer 40 jaar. Ze oogt volslank met grote lekkere tieten (een d-cup).

    Snel gaat ze me op de bank pijpen. Stevig maar wel lekker. Als mijn pik overeind sta wil ik haar op me laten zitten. Ze gaat op me zitten met haar kut op mijn pik. Even heen en weer riskant pussysliden. Ik kneed haar machtige d-cup tieten. Dan vraagt ze zullen we hier ficken, daar in de hoek, in de nis. Ik aarzel even en zeg toch nee. Toch maar liever een Zimmer. Boven pakt ze de draad of liever gezegd mijn pik weer op. Die stond nog steeds recht overeind van het pussysliden. Pijpen dus. Dan cowgirl. Ze stijgt zorgvuldig op en gaat aandachtig en heel gevarieerd heen en weer. Het voelt heel lekker. Nog afgezien van die enorme tieten die voor mijn neus bengelen. We stappen over op doggy. Nooit helemaal mijn ding maar toch wel lekker. Maar missio heeft altijd mijn voorkeur. Langzaam ga ik bij haar naar binnen. Het voelt heel goed. Het voelt nog beter als ik diep bij haar naar binnen dring. Dan neuken zacht, hard. Zal ik het anaal proberen? Ook niet helemaal mijn ding maar bij Michaela kan het en ik wil het wel even proberen. Voorzichtig naar binnen en neuken. Lekker, maar zoals ik al dacht, ik ga toch voor een "gewone" missio. Dus weer terug naar haar kut. En aldaar rond ik het al zoenende af met langzaam, stevig en diep neuken. Daarna rustig bijkomen en nog gezellig wat nakletsen. Dat kan met haar.
    Laatst gewijzigd door Laatbloeier; 16 maart 2016 om 02:08

  2. Onderstaande 7 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (16 maart 2016),hallodaarbenikweer (16 maart 2016),peter696969 (21 maart 2016),phoenix (24 oktober 2016),Sjeufke (16 maart 2016),Wentelt Eefje (16 maart 2016),Wijze grijze (16 maart 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:36
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    626
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Vandaag met haar naar de kamer geweest. In 1 woord wat een feest. Heerlijk pijpen en niets wordt vergeten. Neuken in meerdere standjes en alle gaatjes gevuld HEERLIJK!!! Wat een dame zeg kom je nog maar weinig tegen.

  4. Onderstaande 2 leden hebben goldstar bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 1 april 2016),Laatbloeier ( 1 april 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Onlangs heb ik eveneens met Michaela kennis gemaakt. Eerlijk, ik geloof niet dat ze 50 is. Zelfs niet 40, hooguit halverwege de 30. Ze zag er wel wat streng uit met de haren opgestoken. Toen ze die na een stomende sessie los maakte, gingen er meteen jaren vanaf. Heb haar dat compliment ook gemaakt. Presales op de bank was al goed, diepe tongzoenen en lekker pijpen. Op de kamer het liefdesspel voortgezet. Ze liet zich uitgebreid likken en vingeren en genoot daar zichtbaar van, gelet op de schokkende bewegingen van haar onderlijf. Ik moet zeggen: de verleiding om mijn blanke sabel in dat vochtige grotje te steken was wel erg groot.... Een geluk dat zij besloot eerst weer te gaan pijpen, waarbij ze uitgebreid mijn ballen likte en er aan zoog. Toen hield ik het niet meer: een flinke stroom nakomelingen (heb ze niet geteld...) eindigde via een omweggetje uiteindelijk in een tissue. Daarna nog gezellig geknuffeld en gekletst. 100% herhalingsgevaar.

  6. #4
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter696969 Bekijk bericht
    Onlangs heb ik eveneens met Michaela kennis gemaakt. Eerlijk, ik geloof niet dat ze 50 is. Zelfs niet 40,
    40 jaar vertelde zij mij. Maar ik heb haar ID kaart niet gecrontoleerd.

    W47

  7. #5
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Bij nader inzien.... denk dat mijn ogen de eerste keer verblind zijn geweest door haar boobs. Onlangs nog eens met haar gekamerd. Damn, moest lang wachten want ze had het druk. Drie beren voor me. Maar ze was het wachten waard. Niet moeders mooiste, inderdaad ergens vooraan in de 40, maar wat een sexbeest. Dat begon al op de bank, pijpen en pardoes op mijn schoot komen zitten met een innige verstrengeling en haar tong tegen mijn amandelen aan. En een lieve dame. Nadat we elkaar lang in positie 69 hadden verwend (zij geniet daar echt van, dat laat ze merken) en ze uiteindelijk mijn laatste druppels uit me had weten te persen, hebben we nog een hele tijd op bed zitten napraten over van alles en nog wat. Ze maakte absoluut geen aanstalten om snel weg te gaan.

  8. Onderstaande 2 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 oktober 2016),mynasch (24 oktober 2016)

  9. #6
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    745
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.924 in 381 posts

    Standaard

    De constant hoge kwaliteiten van Michaela verdienen het om nog eens goed onder de aandacht gebracht te worden. Ik was afgelopen zondag een week geleden weer in Villa Venus. Michaela stond bovenaan mijn wensenlijstje. En terecht, zo bleek. Ik ging meteen op haar af. Michaela is dik in de veertig maar een absoluut servicekanon. Ze begroette me hartelijk. Na wat geknutsel op de bank naar een kamer. Ik had me al voorgenomen eens een uur met haar op kamer te gaan. Ik meldde het haar in de verwachting dat ze de turbo daarom maar even zou uitschakelen, tijd genoeg. Maar neen hoor, ze gaf van begin af aan al vol gas. Het overkomt me niet vaak maar ik moest haar al snel laten stoppen met pijpen en even later moest ik haar ook laten stoppen met haar cowgirl-ride. Ik laste al snel een pauze in. Ze ging op haar rug liggen en daar maakte ik maar meteen even gebruik van door haar enorme tieten eens lekker te kneden. Maar Michaela trok me al snel helemaal over haar heen. Ik kwam meteen in een hevige missio terecht. Ik nam weer even een adempauze door, weliswaar met mijn pik in haar kut, overeind te komen en haar kutje met mijn vingers te bewerken. Dat stelde ze wel op prijs, ze zuchtte en kreunde en even even later verplaatste ze zelfs ongevraagd mijn pik naar haar kont, zodat ze zich zelf volop aan haar kut kon wijden. Het behoeft weinig betoog dat ik hierna heel snel klaar kwam. We hadden nog pakweg een half uur de tijd! Na een kwartier kletsen en tegen elkaar aan liggen besloot ze dat er genoeg tijd verstreken was voor een tweede ronde. Maar, alhoewel haar pijpen lekker aanvoelde, bleek mijn pik toch niet bereid om zo snel weer helemaal neukklaar te zijn. Een tweede klaarkomronde zat er dus niet in maar het nam niet weg dat ik met een brede smile de kamer verliet.
    Zie ook mijn verslag onder Villa Venus algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/...768#post562768 ).

  10. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer ( 5 juli 2017)

  11. #7
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 17:54
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Voor het eerst vandaag in villa Venus. Michaela zag ik gelijk al zitten. Geweldige tieten en prima kont en lichaam. Gezicht wat minder. Op de bank heftig tongzoenen. Ze rook erg fris uit de mond. Op de kamer haar gelikt en uiteraard met haar borsten gespeeld. Veel lichaamsverkenning en weer tongzoenen. Pijpen deed ze prima en neuken was een feest. Klom lekker bovenop en die borsten bungelden er heerlijk bij. In de missio verder geneukt en lekker klaargekomen. Niet de jongste maar uitstekende service en bijzonder aardig. Hier kom ik terug.

  12. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (21 oktober 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Man Man Man, niks gelogen. Wat een heerlijke vrouw en kan er ook nog zelf zeer van genieten.
    Nu had ik blijkbaar de mazzel dat het heel rustig was want ze deed samen met haar vriendinnetje Maria erg der best om het me helemaal naar mijn zin te maken.
    Nou dat is gelukt 3 kamergangen later kwam ik als schandknaapje buiten, Helemaal afgemat en afgewerkt...........Heerlijk

  14. #9
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    komende 3 weken met vakantie

  15. Onderstaande leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (24 juni 2018)

  16. #10
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Uit betrouwbare bron vernomen dat ze gestopt is en terug is naar haar geboorteland en daar werkt in een restaurant..................helaas

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.