Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Rachel (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Standaard Rachel (Roemeense)



    Rachel (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : Mooie borsten en mooie ronde billen, geen top service, spreekt bijna geen woord Engels of Duits, weinig passie, bijna geen ervaring (werkt hier 3 weken), pzc deed ze bij mij niet (ook niet om gevraagd), enige Engelse woorden die ze sprak: sex - condoom





  2. Onderstaande leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 6 maart 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 14:24
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    756
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen runter Rachel (Roemeens)

    Kleine dame met erg mooie rondingen. Aardig gezichtje, maar wat ingevallen ogen, waardoor ze er moe uitziet. Toen ik er was, was ze erg gewild door de ijsberen. Volgens mij meer doordat er te weinig dames waren en ze er wel lekker uitziet, want haar service was niet meer dan middelmatig.

    Op basis van haar uiterlijk en populariteit haar dus ook gevraagd naast me te komen zitten. Op het bankje gaf ze aan alleen een beetje Engels te spreken. Ze kwam niet verder dan de woorden sex en condoom. Beetje op het bankje gezoend (tz), dat deed ze dus wel. Dan maar naar de kamer en uitgeprobeerd.

    Op de kamer beetje TZ gedaan, maar dat was niet al te veel, ze deed er afwijzend over. Vervolgens beetje met haar mooie borsten en pussy gespeeld, terwijl zij mijn pik masseerde. Het neukgedeelte even geprobeerd maar was niet geweldig. Vervolgens me laten aftrekken terwijl ik haar pussy vingerde. Was wel lekker, maar erg ongeïnteresseerd allemaal. . Geen herhaling voor mij en na 15 minuten de kamer verlaten. Oja, ze gaf nog wel aan dat de tijd nog niet om was, maar ik had het wel gehad met haar

  4. Onderstaande 2 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 maart 2016),Kwakje ( 6 maart 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Standaard

    Rachel is inderdaad niet zo heel groot, maar wat een prachtig lichaam heeft deze meid! Schitterend slank, relatief grote borsten voor haar figuur (B- of C-cup?), maar perfect rond gevormd. En dan dat mooie, ronde kontje van Rachel. Daar zou je toch echt zo je tanden in zetten! Deze meid zou ik eigenlijk moeten trouwen vanwege haar lichaam, wat was ik verliefd op haar slanke vormen en ik bleef haar nastaren als ze langsliep. Helaas zei ze ook niet meer dan 'sex with condom' op de bank tegen mij en was ze verder niet spraakzaam en was het onmogelijk een conversatie te voeren. Ook was ze wat afwezig en afstandelijk op de bank waardoor ik besloot nog even verder te winkelen.

    De weken daarna zag ik haar keer op keer weer in Freude 39 en maakte ze kamer na kamer. Deze dame was inderdaad erg gewild, ondanks dat ik haar afstandelijk vond en dat ze er vermoeid uit zag. Helaas heb ik nu spijt als haren op mijn hoofd van al dat twijfelen, want mooie Rachel is terug naar Roemenië en komt niet meer terug naar Freude 39! Stom, stom, stom, denk ik dan achteraf.. want wat is nou 30 euro om kennis te maken met deze prachtige dame met ongeëvenaard slank lichaam?
    Laatst gewijzigd door Starscream; 30 juni 2016 om 21:44

  6. #4
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Weer terug in Freude.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Living Room 468*60   Diamond 468*60