Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 966
  1. #151
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren avond stond er op Vr11/3 een pracht exemplaar die in nog nooit gezien had...
    Blond, haar in een knot/ringetje door haar lip & een bikinitje) aan dat niets verhulde..

    Iemand enig idee ??
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  2. #152
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zou het deze kunnen zijn ? Antwerpen, Verversrui 11/3, Aralie ??
    Ze lijkt wel weggelopen uit sports Illustrated :-)
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  3. #153
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Klopt Redbull,

    doch het is m.i. wel Verversrui 09/3, anders spreken we toch over een andere! :p


    wico

  4. #154
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Just ! weeral een raamje mis, ik zou het nogtans moeten weten, op 11/3 staat Julia te blinken...
    Alhoewel, ik zeb ze al een hele tijd niet meer gezien.... :-((
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  5. #155
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik lees de andere fora nog, maar ik schrijf er niet meer op..
    Wil alleen ff waarschuwen, dat het me deze maand al een paar keer overkomen is dat een dvp me wil vingeren met het condoom waar we juist mee geneukt hebben..
    Gelukkig zag ik het telkens op tijd, allemaal ff opletten dat dit niet gebeurd zou ik zo zeggen....
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  6. #156
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden gelezen.....

    Tja, Redbull, ik las al zelfs niet meer, maar heb nog eens het gezever doorgenomen, en wat ziet mijn glibberige oog nu? :D
    Je kan het niet geloven, maar BV - en ze noemen hem nu zelfs 'darkvader' (what's in a name:teuflisch) komt misschien richting skw uit in het voorjaar. Dat wil ik voor geen geld ter wereld missen, wil hem een gratis (zo heeft hij het graag) rondleiding geven door het skw, zelfs meer dan 10 rondjes als het echt moet :zauberkis
    Foei aan de Meiden, Redbull, anaal-prostaatmassage met een 'gebruikt' condoom, dat pakt bij mij ook niet hoor.
    En je mag me gerust een gedag zeggen als ik 10 keer rondslenter, "snelle" jongen

    rplover - in zijn nopjes

  7. #157
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard vrijdagavonden, beste?

    Is vrijdagavond het beste moment om het SKW te bezoeken? Ikzelf heb geen idee. Maar omdat de zin zó groot was om er nog eens te gaan piepen, de daad maar bij het woord gevoegd.

    Verdorie, ik wist gewoon niet wat ik zag. Opmerkelijk hoeveel meiden aanwezig waren en nóg opmerkelijker hoeveel beauties er voor de ramen stonden. Niet dat ik zo'n fervent SKW-wandelaar ben, maar dit had ik nog nooit gezien. Een positieve schok ging door heel mijn lichaam en ergens middenweg mijn body voelde ik nog wat... .
    En toch dwaalden mijn gedachten af en toe even af naar de luxe (die ik gewend ben) van Yin Yang. Ondermeer omdat ik gisteren daar nog lekker heb kunnen , ben ik niet tot de daad overgegaan in het SKW, maar zeer zeker ook omdat het zo bitter-bibber-koud was. En zo verkleund van de koude dan binnenstappen... ik had misschien eerst in een café een warm opkikkertje moeten nemen
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #158
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln neen

    SEF, een antwoord op je vraagje.
    Vrijdagavond is zeker niet de beste, alle avonden in de week zijn even goed, met een minpuntje op zaterdag en zondag, omdat dan heel wat Meiden de gezellige warmte van thuis verkiezen boven het werken
    Maar inderdaad, je kan het bijna niet geloven hoeveel schoonheden er momenteel achter de ramen staan, ook eens goed dit te horen van een fervente YY-bezoeker:D
    Om vergelijkingen te maken, daar ben ik niet de geschikte persoon voor, ben waarschijnljk bevooroordeeld, maar ook hier (in het skw dus) zitten volgens mij zeker 25 schoonheden die gerust mee kunnen draaien in een club. Tuurlijk is het zaak de beteren te kennen, de sub en wico en redbull en fluitje kunnen je daar ook al een heel stukje wegwijs in maken, zelf heb ik een veel te rare smaak

    Maar doet me goed te horen van jou dat het warm werd vanbinnen bij het aanschouwen van al dat moois hoor.

    groetjes,

    rplover - met zijn hart in het skw, zijn gedachten in Russia, en de rest moet zowat in YY zitten van hem, daar is het verdorie lekker warm binnen :teuflisch

  9. #159
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Afscheid !

    Deze wandelaar (een ijsbeer ben ik nooit geweest) heeft nog een paar dagen te leven...
    Zijn kaarsje is uit en gaat een monogamere toekomst tegemoet :o
    Maar niet zonder zijn toppertjes van zijn 2 decennia lange wandelloopbaan nog eens te laten langskomen natuurlijk..
    In den beginne was het SKW een groezelige bedoening met peeskamertjes die veel te vuil en vetttig waren.
    In de loop der jaren is de buurt er natuurlijk op verkleind, maar zijn de standaard kamertjes meer en meer op luxe hotelkamers beginnen trekken.(Met uitzondering van de VT dan)
    Voor 500frank kon je al eens lekker van bil gaan met een "Zwartje' en voor het dubbele deed je wat je maar wou met de rest van het SKW...
    Balletje balletje oplichters op elke hoek van de straat en een "Rolex" of 10 in elke jas van de straatventers.. De peepshow deden ook nog uitverkoop op vrijdag met zolang je wou kijken voor 400frank(als ik me niet vergis)

    Je had Sarah van de peepshow die je ongeloofijk lekker geil liet klaarkomen en meer recenter de Russiche Iris die een zo'n geil Nederlands taaltje had dat er ook niet veel voor nodig was...
    Voor het betere werk was er Sara from Cuba op de Gouden hoek, een meer dan lekkere basketbabe die zeer koel was aan het raam, maar eens je de juiste snaar aanraakte veranderde in een tijgerin.. (dikwijls met een sjaal moeten rondlopen om de blauwe plekken te verbergen)

    Je had Alice, niet de beste Thaise masseuse van het SKW, maar wel eentje waar de service altijd top was en het Teasen tussendoor buitenaards

    Je had Lady Sigarette, een thaise dame die al wat ouder was maar met zo'n mooi poesje dat het verslavend werkte

    Je had Joy, een thaise dame die het ontzettend op prijs stelde dat je haar klaarlikte, ook al duurde dat meestal langer dan een half uur, mijn nek doet er nog pijn van als ik er aan terug denk.

    Je had Nidgee, ik weet nog altijd niet of het een post-op was of een thaise dame, maar haar masssage kunsten waren ongeevenaard, en als ze er zelf zin in had, deden we het na de beurt en de douche, gewoon nog eens lekker nat op de badhanddoek op de grond..

    Je had Judy, de enige dame die "paste", nooit over het weer moeten babbelen bij haar, altijd diepgaande gesprekken, en raar maar waar een dame waarbij de seks een heel andere dimensie aannam. Of ik kom te vroeg, of ik kom helemaal niet, maar bij Judy was het soms 2 uur seksen en dan nog kon ik klaarkomen op haar bevel binnen de 5sec... Zo eentje vind ik nooit meer terug

    Je had Paola, duh Yennifer bedoel ik.. Latina, en altijd een apparte belevenis..
    Hier was seks relaxen en vooral ondergaan, de mooiste billen van het SKW en dat weet ze maar al te goed... Sgeut olie erover en wrijven maar ! En dan vergeet ik nog te vertellen over de lekkere vibrators die ze heeft teuflisch

    Je had Stefanie, op aanraden van Rplover eens binnengesprongen, en dat had ik al veel vroeger moeten doen. Waauw, wat een service, niet de echte latina waar ik van hou, maar het pijpen en Tz maakt veel goed en die oogjes wanneer ze klaarkomt hmmzzzz.. onbetaalbaar.

    Buiten categorie had je ook nog Jok, een thaise dame waarmee het echt klikte, had ik mijn gevoelens gevolgd dan zit ik hier nu niet in de kou te tikken maar met een Cocktail op een thaise strand te genieten van de zon :-)

    Mischien komen er volgende week nog wel een paar bij, en lees ik binnen een paar jaartjes deze post nog wel eens met veel heimwee na, maar voorlopig staat mijn kop naar andere dingen dan de geneugten die ik 20 jaar met veel plezier heb mogen ontvangen van de verschillende dames hierboven beschreven..
    Adieu en loop ze...
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  10. #160
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is dit de laatste koudeaanval in klein Westers Europa? Krijgen we een tropische winter en zomer te verwerken. Alle (ijsberen) laten het kaarsje.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #161
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mhahahaha, wat ik nu weer heb meegemaakt had ik in mijn stoutste dromen niet verwacht..
    Ik heb vandaag mijn gouden handdruk gekregen voor bewezen diensten :D:D:D
    Normaal ging ik het nog trekken tot het eind van de week, maar de ervaring van vandaag ga ik toch niet meer overtreffen, dus vanaf morgen Cold-turkey voor deze jongen :D:D:D

    Ken je het mooie buurmeisje?
    Het meisje waar je altijd een babbeltje mee doet..
    Het meisje dat je met plezier 20km naar huis rijdt omdat ze het zo lief vraagt...
    Het meisje dat je regelmatig vraagt om iets te gaan drinken, wat je altijd lief afwimpeld omdat het "not done" is..
    Het meisje waarop je stiekem verliefd bent...
    Het meisje met de mooiste glimlach...

    Wel, als je die dan juist achter een raampje treft op het moment dat je afscheid neemt, dan moet ik je niet vertellen dat het vuurwerk wordt...

    Ik kon mijn ogen niet geloven, juist nu besluit ze om ook maar eens aan de andere kant te gaan werken.
    De ontmoeting was hartelijk, de seks was passioneel en de ontlading (niet alleen de mijne) was ongeevenaard !!
    Het half uurtje werd al snel een uurtje en het uurtje werden er uiteindelijk 2

    Kortom het mooiste afscheidskado dat ik me kon inbeelden :D eentje om altijd te bewaren in mijn dromen ....
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  12. #162
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Gisteren rond 22 uur nog eens rondgetoerd in het SKW. Wat mij ofviel was het zeer groot aantal transen dat er momenteel zit. Niet echt mijn ding.......
    Ik heb maar 1 Thaise dame (de rest allemaal trans....) kunnen aantreffen in het begin van de Schippersstraat maar daar werd ik niet zo direct wild van.
    Ben dan maar binnengewipt bij Eva in de Vingerlingstraat, een Albanese die ik een tweetal jaren geleden ook al had bezocht. Viel wel mee, erg lieve meid.
    Eind van de week zal het waarschijnlijk nog een keertje Brussel worden. Ik vind de meiden daar gemiddeld toch net ietsje mooier en er zitten ook weinig of geen transen.
    Volgende week dan terug GT, wat voor mij toch de beste ontdekking in mijn lange wandelaarsbestaan is.

  13. #163
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren zeker 5 aziaaten in het SKW om 22u
    ss7 ss2 ss4 en 2 thaise dames in de VT...
    Maar je hebt gelijk hoor, het is al een hele tijd triestig gesteld voor "ilovethaigirls" liefhebbers
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  14. #164
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    In VT heb ik inderdaad ook nog een ietwat oudere Thaise dame gezien, was ik al vergeten.
    SS 7 is 100 % zeker een trans (rechtse raam). Het linkse raam zat niemand, ik had gehoopt om Marie hier aan te treffen.
    Enkele weken geleden ben ik er overdag nog eens doorgewandeld en toen zaten er voor mij toch meer toppers dan gisterenavond.

  15. #165
    Geregistreerd
    25 december 2007
    Last Online
    5 januari 2008 @ 19:05
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wat betekent SKW mannen ik zou niet weten wat het inhoud

  16. #166
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maikelo Bekijk bericht
    wat betekent SKW mannen ik zou niet weten wat het inhoud
    Antwoord is heel simpel: SchippersKwartier.

    Grz Sub

  17. #167
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Ik vind dat dit een vrijkaartje LR verdient, Willem2 :D
    Van de eerste keer juist, niemand anders met de oplossing, laat eens jullie goed hart zien deze feestdagen :teuflisch

  18. #168
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik vind dat dit een vrijkaartje LR verdient, Willem2 :D
    Van de eerste keer juist, niemand anders met de oplossing, laat eens jullie goed hart zien deze feestdagen :teuflisch
    Voordat er een vraag komt wat is LR ? Dat staat voor Living Room gelegen te Kaarst (Duitsland) (nabij Düsseldorf).
    Ik weet niet of Sub zo blij van zo'n kaart wordt
    Eens kijken wat we gaan bedenken

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #169
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Sub misschien niet, maar ikke wel, heel erg blij :D
    Ik kon toch mar eens proberen he Willem2, en de Sub zou wel zo vriendelijk zijn geweest deze kaart door te schuiven naar rplover (kwestie van je vrienden te kennen) :teuflisch

    rplover :wink:
    Misschien ruilen tegen een kaartje van een andere club, of een vrijkaartje bij je Stefanieke of zo, of mischien toch zelf eens innen.D

    Wie weet, Sub is best wel ne rare, hé.

    Grz Sub

  20. #170
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Ik zal het trachten te begrijpen.De wereld verbeteren begint bij jezelf.:wink:
    Dat klopt coco2. Verbeter de wereld, begin bij jezelf......
    Had nooit gedacht dat uit jouw mond nog ooit eens te horen, zelfkennis is het begin van alle wijsheid :D

    rplover :wink:

  21. #171
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Leuk om te lezen dat de sfeer van Kerst nog in de lucht hangt...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  22. #172
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Dat klopt coco2. Verbeter de wereld, begin bij jezelf......
    Had nooit gedacht dat uit jouw mond nog ooit eens te horen, zelfkennis is het begin van alle wijsheid :D

    rplover :wink:

    vrede op aarde voor allen van goede wil...

  23. #173
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch De laatste zaterdagnamiddag van 2007 in SKW !

    Gisteren zaterdag met mijn wandelgenoot Sub nog eens een goede wandeling in SKW gemaakt. En ondanks eindejaarsperiode en heel wat dames afwezig waren (vooral Oosteuropese die voor de eindejaarsfeesten tijdelijk naar hun land zijn), waren er toch heel wat wandelaars, en was op te merken dat heel wat dames veelal bezet waren. Maar tja, meeste wandelaars hebben waarschijnlijk eindejaarspremie getrokken, en willen nog snel een wip maken voor het einde van het jaar.

    Had zin in de Caraïbische Anita, die kenner van zaken rplover mij aanbevolen had, maar deze schoonheid bleef steeds bezet.

    Uiteindelijk binnen geweest bij mooie blonde Belgische Peggy, een schoonheid met D-cup; recensie volgt nog wel, maar naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer dit jaar!

    Morgen maandag laatste wandeling dit jaar in SKW en woensdagmorgen 2 januari dan DE wandeling van het jaar, waarbij we al diverse afspraken hebben met dames, om te kussen en de wensen aan te bieden natuurlijk! Zal een dagje worden!


    wico

  24. #174
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het resultaat van Miss IJsbeer 2007 is bekend!

    Neem snel een kijkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ed=1#post60100

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  25. #175
    Geregistreerd
    26 september 2007
    Last Online
    19 juli 2011 @ 14:25
    Berichten
    22
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    waar werkt die mooie caraibische anita en wanneer
    welke specialiteiten,?wordt ze al ergens beschreven in een forum
    vrgr fideel

 

 
Pagina 7 van 39 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60