Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 966
  1. #126
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden hij is inderdaad nooit op tijd !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Jansen, ik kom altijd een uur te laat, ook bij de Meiden :teuflisch
    klopt inderdaad,

    niet al te druk over maken, op tijd gekomen is nu eenmaal niet de sterkste kant van rplover !

  2. #127
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Lynn lijkt me ook wel eens een halfuurtje meer dan waard in de toekomst hoor...
    Denk dan aan Stefanie zonder het TZ maar wel nog 100X meer intensiteit !! + Ze is natuurlijk 2X mooier dan Stefanie :teuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  3. #128
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    klopt inderdaad,

    niet al te druk over maken, op tijd gekomen is nu eenmaal niet de sterkste kant van rplover !
    Tja, als Jansen erst zegt na zevenen, mar dan je opbelt dat hij er al is om 17u3à en als dan Antwerpen pottoe zit, en je voor 30 km twee volle uren nodig hebt om tot daar te bollen, kom je natuurlijk te laat he WicoAnvers:teuflisch
    Niet dat ik anders wel op tijd zou gekomen zijn, maar nu had ik een uitvlucht, makkelijk toch :D

    Redbull, 100 x intenser dan Stefanieke, uw Lynn? Dat is wel heel erg veel hoor, en dat overleeft een sterveling nooit ofte nimmer
    Dat Stefanieke de tand des tijds over zich hen krijgt, klopt volledig, het zit allemaal zo strak niet meer, maar ik geef ze de kans niet zich uit te kleden, In haar zwart jurkje haar lekker pakken, gewoon open die boel :teuflisch
    maar die oogjes als ze..... geef maar toe, dat is onbetaalbaar (zijn dat niet uw woorden? )

    groetjes,

    rplover

  4. #129
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Sorry the is SS7
    Klopt, daar heb ik haar inmiddels ook al enkele keren gezien in het rechtse raam.

    Grz Sub

  5. #130
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Jansen, ik kom altijd een uur te laat, ook bij de Meiden :teuflisch
    Linda met de pukkel had ik je niet aangeraden, maar ze zag er inderdaad zeer verleideljk en aantrekkelijk uit vanavnd, als ik een Hollander was, had ik er waarschijlijk ook binnengewipt :D
    Ik wist echt niet dat Stefanieke uw type was, anders had ik je met plezier laten voorgaan, had je nog voor haar kunnen stemmen. Als je dit jaar nog terugkomt, en je gaat daar binnen, hebben de leden van toezicht waarschijnlijk werk aan je
    Tja, die Anna is gewoon een schatje, die je jasje en dasje ook nog eens goedlegt bij het buitengaan. En ze kan heel wat worst binnenkrijgen, dat heb je dus gemerkt, precies 7 cm minder dan Gina dus
    rplover - het was wel verdomd koud, maar Stefanieke weet mijn temperatuur in no time naar een kookpunt te brengen
    Je schrijft als je een Hollander was dan was je waarschijnlijk ook bij Linda binnengewipt ?

    Proef ik hier iets van Jaloersheid

    En Stefanieke kan zeker een keus van mij zijn alleen al omdat ze een lekkere geile en brutale uitstraling heeft en daar valt Jansen zeker op.
    En ik verwacht nog binnen een maand terug te komen dus dan laat ik je het ruim twee dagen van te voren weten omdat je toch altijd te laat komt kan je misschien nu wel op tijd komen om mee te wandelen.:teuflisch

    En nog even, we hadden afgesproken rond vier uur vanuit de auto dat als ik rond 17.30 u bij Antwerpen zou zijn U te bellen en dan rond 18.00 u af te spreken in de nabijheid van de schipperstraat.:green_smi
    Maar dan heb je een telefoonprobleem omdat je snoer van de telefoon niet lang genoeg is tussen je woonplaats en de schipperstraat.
    En ook vanwege de zenuwen je telefoon nog laat vallen zodat ik je niet kon bereiken.:teuflisch

    Maar toch een fijne avond en ik ben geen 2m lang :thefinger

  6. #131
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht

    Proef ik hier iets van Jaloersheid

    En Stefanieke kan zeker een keus van mij zijn alleen al omdat ze een lekkere geile en brutale uitstraling heeft en daar valt Jansen zeker op.
    En ik verwacht nog binnen een maand terug te komen dus dan laat ik je het ruim twee dagen van te voren weten omdat je toch altijd te laat komt kan je misschien nu wel op tijd komen om mee te wandelen.:teuflisch

    En nog even, we hadden afgesproken rond vier uur vanuit de auto dat als ik rond 17.30 u bij Antwerpen zou zijn U te bellen en dan rond 18.00 u af te spreken in de nabijheid van de schipperstraat.:green_smi
    Maar dan heb je een telefoonprobleem omdat je snoer van de telefoon niet lang genoeg is tussen je woonplaats en de schipperstraat.
    En ook vanwege de zenuwen je telefoon nog laat vallen zodat ik je niet kon bereiken.:teuflisch

    Maar toch een fijne avond en ik ben geen 2m lang :thefinger
    Haha, die Jansen toch..... niet iedereen heeft zeeën van tijd.....:teuflisch
    Ik heb nog andere verplichtingen, je belde me net als ik onderweg was naar mijn schatje, waar Stefanieke van op de hoogte was....van het schrikken liet ik de telefoon vallen toen ik aan het rijden was....waardoor ik effe naar beneden keek, de controle over mijn stuur verloor, mijn dildo alle gevoel voor richting verloor, ik hem ternauwernood nog kon redden,....., de stekker uit het 12volts-contact ging, recht op mijn lekkere sigaar die ik aan het roken was, de boel de flik inging, en ik overkop ging met mijn zwarte Range Rover Sport 3.8 liter SE met klimaatcontrole en lederen interieur, resultaat, 7 doden en 18 lichtgewonden...ben er dan maar snel vandoor gegaan..... te voet, 5 km verder mijn Hummer opgepikt, mijn reservetelefoon gaan halen thuissi (dus in YY, Roemeens), waar ik mijn gekopieerde kaart nog moest insteken, zoat ik gratis naar Willem kon bellen, die ook al ingeschakeld was intussen, en zo kon ik twee uur later je welkom heten in het skw.
    Geloekig was je stijfbevroren, zodat je geen blauwe pilletjes nodig had, ik had wel gemerkt dat hij nog stijf stond van de kou toen je bij Linda buitenkwam....... en Anna heeft me het hele verhaal van je 17 cm gedaan vandaag, waarom schoot ze toch in een lachbui, daar moet ik het fijne van weten.....
    ...jaloers? Op Linda? Neen hoor Jansen, maar Stefanieke is wel kwaad op me, en dat ga jij goedmaken, haha....

    .....en zo kan ik nog wat uren doorgaan.....met mijn gelul

    rplover - geen zin in emoticons toe te voegen, maar wat een gezever vertel ik toch, zou Jansen me besmet hebben?

  7. #132
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ne mens zou voor minder sjakossen gaan verkopen
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  8. #133
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Heren gelieve de dicussie over tijdstip van afspreken en waarom het wel/niet gelukt is toch te stoppen!

    Dat zal zelfs de in Antwerpen interested lezer niet zo boeien !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #134
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Pfeil

    Allee, mogen we niet meer lullen, Biggie?:teuflisch
    Het heeft er erger aan toegegaan een tijdje geleden, moet ik de strijdende partijen oproepen tot het opschorten van de vredesbestanden? :D
    Ik verklaar gewoon wat er die avond is voorgevallen, en ik val er zelf bijna van in slaap....lap, alweer bijna een accident, mijne asbak gaat net in de fik
    Redbull, goed idee, dan nog leren zingen en me laten naturaliseren, of hopen dat Utopia er toch zal van komen

    rplover - leef ik nog?

  10. #135
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Allee, mogen we niet meer lullen, Biggie?:teuflisch

    rplover - leef ik nog?
    Ah was je aan het lullen :thefinger! Nee dan is het natuurlijk OK :D!
    Schrijf er maar een boek over :p!!
    "Is gain ietz shlafen ein biessen" (vast mijn Duits weer aan het oefenen :p)

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #136
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 22:27
    Berichten
    96
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Het was gister niet druk in het SKW. Toch heeft het iets. De kou en de rode lichtjes.:teuflisch

    Helaas geen Sonjake op VR #24.

    Gelukkig had mijn favorietje nog tijd om me op te warmen. Volgens haar was het altijd minder druk op het moment dat het weer wat kouder is.
    Tja het manvolk is toch wel een aantal slapjanussen, maar ja je moet juist je kans grijpen als het minder druk is. :D

    Weer een heerlijk uurtje gehad.

  12. #137
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden jansen en co

    Kreeg net een telefuuntje dat Jansen en Co in Antwerpen zijn gearriveerd.
    Knabbel of Babbel (in ieder geval een beertje dat eikels lust) en nog wat weekendtomaten, we zullen het wel horen....
    ..heeft hij (meneer Jansen) toch wel pech dat Stefanieke al lang is gestopt, dit nachtelijk uur slaapt ze als een roosje

    rplover - more juice please :D

  13. #138
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Kreeg net een telefuuntje dat Jansen en Co in Antwerpen zijn gearriveerd.
    Knabbel of Babbel (in ieder geval een beertje dat eikels lust) en nog wat weekendtomaten, we zullen het wel horen...
    Allez rplover,

    dan gaan we vandaag waarschijnlijk eens interessante berichten krijgen van bepaalde mensen, nu zij waarschijnlijk zelf "aan den lijve" ondervonden hebben hoe goed ons SKW is (

  14. #139
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Reden Enkele randbemerkingen bij SKW.

    1) Vorige week werden 22 bomen geplant op het Falconplein. Zoals de meesten al zullen opgemerkt hebben, staan deze bomen schuins ( 5°) naar de oneven zijde van het Falconplein. De reden ervan schijnt te zijn dat er meer zonlicht komt van de even zijde van het plein ( neen heeft niets te maken met de dames van het SKW! ), zodat na verloop van tijd de bomen RECHT komen te staan.
    Zondag 25 november is de officiële inhuldiging van het plein.

    2) Morgen maandag 19 november treed normalerwijze een voorlopige verkeersregeling op de Brouwersvliet in werking. Vanaf dan gebeurt het verkeer in beide rijrichtingen langs de kant Falconplein, en wordt de oneven zijde van de Brouwersvliet voor het verkeer afgesloten, teneinde het kruispunt Brouwersvliet/Falconplein verder in te richten. Opnieuw ca. 2 maand verkeersmiserie en zoeken naar parkingplaatsen voor de bezoekers SKW. :angryfire

    3) Voor de bezoekers SKW die met de wagen langs de Scheldekaaien komen, de 4 flitspalen die reeds lange tijd op de Scheldekaaien geplaatst zijn, treden vanaf morgen maandag 19 november in werking. Dus opgepast, want een TE snelle rit langs de kaaien om een DVP in SKW te bezoeken, zou je heel wat meer kunnen kosten.

  15. #140
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wico Bekijk bericht
    Allez rplover,

    dan gaan we vandaag waarschijnlijk eens interessante berichten krijgen van bepaalde mensen, nu zij waarschijnlijk zelf "aan den lijve" ondervonden hebben hoe goed ons SKW is (
    Aan den lijve geen polonaise wel mayonaise :D
    Nadat we uitstekend hadden gegeten in Eindhoven hebben we nog even een vette bek gehaald in Antwerpen. Heerlijke hamburger en friet met mayonaise. Kortom goede kwaliteit in het SKW
    Dames zaten er niet heel veel om een uur of 3 's nachts maar het geheel zag er wel verzorgd uit. Je ziet inderdaad veel dames met een geil brilletje op de neus.
    Twee keer heb ik me met Pluto opgewarmd bij een Peep-show. Wel weer een keer geinig om dat ook weer mee te maken. De eerste dame had enorme schaamlippen en de tweede was wat appetijtelijker.
    Villa Tinto is dan wel mooi gebouwd maar er zat bijna niks. Ja, een paar oudere onaantrekkelijke dames en wat transen.
    Voor de rest heel veel politie die rondrijdt en de kruimelaars naar binnen laat vluchten
    Wij komen nog wel een keer terug om eens lekker te wandelen

    :wink:

  16. #141
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard haha

    Komen jullie dan ook op een deftig uur? :teuflisch
    Wat jullie nu gedaan hebben is net hetzelfde als om 2 uur 's nachts naar Gt te rijden
    Eikes, vettige bek komen halen in België, terwijl wij juist bekend staan om onze geweldige keuken.
    Als je natuurlijk de GT kost gewend bent, maar ik kan me voorstellen dat je wel beter kent, het zwijn in PHG bijvoorbeeld....

    Komen jullie maar eens lekker terug, op een doordeweekse dag, zo rond een uur of 9 à 10 des avonds, misschien kan Jansen dan al wat gidsen
    Als je mij om twee uur 's nachts opbelt, kruip ik echt niet meer achter het stuur van mijn wagentje :wink:

    rplover

  17. #142
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Vandaag 27 november, al een week geleden dat er nog iets geschreven is onder dit topic! :teuflisch

    Deze midag eens rondgeweest met rplover!
    Heel wat schoons te zien; en neen, rplover is niet binnengeweest bij Sonja ( alhoewel zij aanwezig was).

    Bij WIE hij binnen geweest is, kan rplover best zelf vertellen. :p

    wico

  18. #143
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Bij WIE is rplover deze middag binnen geweest?

    rarara?????????????

    Het is aan rplover om hier te vertellen bij WIE hij deze middag binnen geweest is? :p

    Ik kan enkel zeggen, we waren op wandel in SKW op de middag, ik en rplover, spraken met een vriendelijke dame, en daarna gingen we verder.

    En er waren heel wat mooie dames aanwezig, maar de vraag is bij WIE is rplover binnen geweest?


    wico

  19. #144
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard een gokje..

    ...bij Martha? :D
    Als ik juist gok, krijg ik dan een vrijkaartje Tanja, want dat leek ook wel meer dan de moeite, Wico........

    En hoeveel kansen krijg ik nog?

    rplover

  20. #145
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...bij Martha? :D
    Als ik juist gok, krijg ik dan een vrijkaartje Tanja, want dat leek ook wel meer dan de moeite, Wico........

    En hoeveel kansen krijg ik nog?

    rplover
    Geen meer, want het is al verraden!

    Grz Sub

  21. #146
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard gisteren...

    ...een stapje in de wereld gezet, allee, in het skw, bij rotslecht weer, bliksem en donder en bakken regen die er uit de lucht viel.
    kwa bezetting was het weer van dat, heel veel schoon volk achter de ramen zien staan.
    Ik noem er maar enkelen:
    Melissa - die na enkele maanden nors kijken haar mooiste glimlach boventoverde naar rplover, dus nu nog de vlechtjes in de haren en wie gaat me dan nog stoppen :teuflisch
    Sofia, de mooie Sofia uit het verre Brazilië, ik denk de lekkerste kont van het halfrond :D
    Een zekere Lynn, jongens, wat is die knap zeg, holy ***, ja, Redbull, ze staat op plaats 2 momenteel, dus dat gaat zeker niet te lang meer duren, wat een verleidelijke glimlach toch.
    Eni was een showke aan het geven in RM1, mooi mooi mooi.
    Ik houd het effe op deze vier, want ik heb de sub ergens zien binnenwippen, tussen twee regenbuien door.
    Was het niet Danielle? Ben eens benieuwd wat dat heeft opgeleverd.

    rplover- in plaats van vier waren we maar met drie gisteren, ééntje schitterde door zijn afwezigheid (die mascotte toch, honden zijn niet meer wat het geweest is vroeger )
    dus de sub, laat maar komen dat interluzzo

  22. #147
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    haha ik denk dat ik nu ondertussen ook wel weet wie de sub is....
    Lynn heeft weer eens een mooie strip-tease opgevoerd voor mij gisteren
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  23. #148
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch De goede frites komen terug naar skw !

    Het zat er al een beetje aan te komen, maar nu is het zeker : Frituur Falcon komt kortelings terug, en wel op Oude Leeuwenrui 4, een beetje voorbij de wisselagent op de hoek van het Falconplein.

    Dus voor de wandelaars die honger hebben nadat zij een DVP bezocht hebben in SKW, nog eventjes geduld.


    wico

  24. #149
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden allee gij?

    Meent ge dat nu? :D
    Ik had nochtans uit ZEER betrouwbare bron :green_smi gehoord dat het zeker NIET zo ging zijn, en hij had het nog zelf gevraagd, en het me zelf verteld

    rplover :wink:

  25. #150
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard schipperstraat 16 of 18

    Week geleden binnen geweest bij mooie blondine. 'K weet niet meer of het nu 16 of 18 was (2 ramen + trapje om naar kamer op glv te gaan) . Ze kwam van Roemenie en werkte maar een maandje in het SKW. Pijpte wel goed... Weet iemand of deze dame daar nog werkt...

 

 
Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

  Living Room 468*60