Pagina 36 van 39 EersteEerste ... 263233343536373839 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 876 t/m 900 van 966
  1. #876
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik voor de 2de keer in 2017 naar het SKW getrokken. Tijdens mijn vorige bezoek, eind januari, ben ik niet aan neuken toe gekomen, en daar wou ik gisteren absoluut verandering in brengen, hetgeen ook gelukt is. Maar laat ik beginnen bij het begin.

    Pret en SM, waar ik mee afgesproken had, zouden tegen 17u30 in het SKW zijn, hetgeen dus ook mijn streefdoel was. Pret daagde uiteindelijk vroeger in Antwerpen op, maar had (ondanks duidelijke instructies van ondergetekende) nogal wat problemen met zijn navigatie en met het vinden van een geschikte parkeerplaats nabij het SKW. Bij nader inzien, is het eigenlijk een wonder, dat hij gezien zijn geografische nul kennis en zijn totale navigerende onkunde, de stad Antwerpen, waar hij nog nooit eerder was geweest, überhaupt gevonden heeft!

    Uiteindelijk was ik daardoor tegen 17u15 toch als eerste aanwezig in het SKW en profiteerde ik er van om een eerste korte wandeling te maken (op dat moment zag ik niet veel interessants), om mijn razende honger te stillen met een dubbele cheeseburger (4,50€) en om mijn lekkere fastfood maaltijd door te spoelen met een frisse pint (2€).

    Pret had ondertussen laten weten dat hij zich weliswaar ergens in de buurt van het SKW moest bevinden, maar dat hij nog steeds geen vrije parkeerplaats had gevonden. Hij vroeg mij dan ook om hem tegemoet te komen en hem te helpen zoeken naar een parkeerplaats. Zo gezegd zo gedaan, en samen met SM, die ik onderweg plots aantrof in het SKW, snelde ik pret ter hulp.

    Eens bij onze Hollandse vriend, vonden we hem (uiteraard) heel snel een geschikte parkeerplaats.

    Zowel pret als SM toonden vervolgens vakkundig dat hen vroeger nooit goed aangeleerd is hoe een wagen te parkeren, maar na enkele slapstick pogingen, zijn ze er uiteindelijk dan toch in geslaagd pret zijn karretje enigszins aanvaardbaar te parkeren, en konden we onze newbie eindelijk laten kennismaken met het SKW.

    Het zal nu iets voor de zessen geweest zijn, en ik vond de line-up op dat moment niet bepaald spectaculair. Ik heb hoop en al 3 meiden gezien, een kamergang waardig. Dat kon beter, dus we hielden onze wandeling al snel voor bekeken en trokken naar café De Skipper voor wat pintjes, wat gezever en wat geilen op Georgia, de mooie blonde pocket bediende die op haar eentje een bezoek aan dit café meer dan de moeite waard maakt.

    Rond de achten waren we tijdelijk uitgezeverd en begon de lust zijn kopje op te steken. SM ging even een praatje doen met Domenikaanse meiden Maria en Stefanie, en pret en ik profiteerden daarvan om een rondje doorheen het SKW te wandelen. Dit was echter duidelijk een héél slecht moment, want ik denk dat ongeveer 80% van de ramen leeg waren (shiftwissel).

    Niet getreurd echter: pret en SM hadden toch honger, dus we zijn met ons gedrieën naar de kebapzaak vlakbij café De Skipper getrokken. Enkele kebaps en satés later, waren mijn kompanen hun magen voldaan en konden we, in een nu vermoedelijk beter gevuld SKW op zoek naar iets neukbaars. Bema en Bet(d)weter kwamen op dit eigenste moment ook aan in het SKW en zo konden we met een groepje, 5 man sterk, doorheen deze mooie hoerenbuurt slenteren.

    Ondertussen was zo’n 60% van de ramen bezet, en ik zag al snel enkele pocketjes die mijn kleine Piet intrigeerden. Na 2 volledige wandelingen doorheen het SKW besloot ik dan ook tijdelijk afscheid te nemen van mijn wandelmaten, stampte ik mijn brave schoenen uit en trok ik mijn stoute schoenen aan, en ging ik op zoek naar een ‘lief voor 20 minuten’.

    Zoals zo vaak in een ramenbuurt, waren de 3 meiden, die ik het hoogst op mijn to do lijst had staan, uiteraard bezet, op het moment dat ik hun raam passeerde. Ik had geen zin om op hen te blijven wachten, dus ik ben maar binnen gegaan bij nummertje 4 op mijn lijstje: Roemeense Heidi (Schipperstraat 29/3). Dat had ik beter niet gedaan…

    Heide is een hele mooie meid van 20 lentes jong die 2 maand in het SKW werkt, en een korte voorgeschiedenis heeft in saunaclubs Samya en Mondial (daar zelfde werknaam). Ze is zo’n 1,70m groot, heeft een mooi gezicht, groenblauwe ogen en lang blondbruin haar. Ze is gezegend met een perfect gevormde poep en een mooie, echte B-cup met leuke reactieve tepels. Piercings of tattoos zijn me niet opgevallen.

    De kamergang was een absolute ramp: zoals wel vaker in een ramenbuurt, moest ik me onmiddellijk op het bed leggen, en werd kleine Piet stante pede voorzien van een rubbertje. Heidi begon aan een pijpbeurt, maar die voldeed absoluut niet: veel te zacht en te eentonig. Na 2 minuten of zo begon ze dan ook nog aanhoudend te zagen achter een 69, waar ik dan wel 50€ voor moest bijbetalen.

    Ik bedankte vriendelijk voor het aanbod, waarop de kwaliteit van pijpen zo mogelijk nog slechter werd. In Heidi haar borsten mocht ik ook absoluut niet knijpen (wat strelen mocht wel, wauw) en haar poes was al helemaal verboden terrein...

    Het hoeft dan ook niet te verbazen dat kleine Piet slechts op halve oorlogssterkte kwam. Maakte Heidi niet uit: ze stopte ineens met pijpen en vroeg me of ik wou neuken. Ondertussen al behoorlijk gedesillusioneerd, besefte ik dat enkel hondjes deze kamergang nog enigszins zou kunnen redden, dus ik stemde maar toe om Heidi te neuken.

    Ik frommelde mijn halfslappe lul in Heidi haar mooie poes en begon haar voorzichtig te neuken. Ondertussen kon ik het schouwspel ‘bewonderen’ in de spiegel die achter het bed hing. Dit miste zijn effect niet, en mijn kleine vriend kwam nu dan toch op volledige oorlogssterkte. Mejuffer Heidi voelde mijn genotsknots nu goed, en dat stond haar duidelijk niet aan. Ik kreeg immers al snel de vraag of ik nog niet ging ‘finishen’. "Uiteraard loog ik, elke moment", maar bij mezelf dacht ik: ik wil nog wel wat meer waar voor mijn geld dan ik tot nu toe gekregen heb.

    Ik heb dus wat een spel gespeeld: wat sneller gestoten, dan weer wat trager, wat dieper, dan weer helemaal niet diep… en kon zo mijn orgasme nog een hele tijd uitstellen. Heidi kreeg het ondertussen meer en meer op haar heupen en begon te klagen dat het allemaal veel te lang duurde. Dit was voor mij het signaal om nog even stevig door te gaan. Het geklaag verstomde plots, en maakte plaats voor gekreun en net binnen de 20 minuten slaagde ik er dan toch in een lading sperma, gevuld met tonnen frustraties en irritaties in het condoom te spuiten.

    Zonder nog al te veel woorden te spreken, hebben we ons beiden opgefrist en aangekleed en hebben we met een zoentje op de wang afscheid van elkaar genomen.

    Samen met mijn kamertje met Renata (saunaclub Beluga) was dit veruit mijn slechtste ervaring van het jaar. Ondanks Heidi haar schoonheid hoeft een herhaling dus niet zo direct. Eén keer, nooit meer!


    Tijd om de ontgoochelende kamergang door te spoelen, dus terug op naar café de Skipper waar Bema, Bet(d)weter en SM me opwachtten, en waar pret, die ondertussen geneukt had met een mooie slanke deerne (Melanie als ik me niet vergis), ons niet veel later vervoegde.

    Ik heb genoten van een laatste frisse pint, maar toen begon de vermoeidheid onverbiddelijk toe te slaan. Pret ging het ook voor bekeken houden, dus, zijn problemen met locatiebepalingen indachtig, besloot ik afscheid te nemen van onze andere kameraden en loodste ik onze Hollandse vriend professioneel doorheen het SKW, recht naar zijn wagen. Op dit moment, ergens rond de tienen, waren om en bij de 80% van de ramen bezet, een kwantitatief, en kwalitatief sterke line-up ondertussen.

    Ik nam nog afscheid van pret en kon het SKW, ondanks een tegenvallende kamergang, goedgemutst verlaten. Ik had immers (simpel maar) lekker gegeten en gedronken, veel gezeverd en gelachen, tientallen mooie dames in lingerie gezien, en een mooie meid kunnen irriteren met een langdurig uitgesteld orgasme.

    Ik was overall tevreden over mijn uitstap en het SKW zal mij later dit jaar ongetwijfeld nog wel eens terugzien!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 maart 2017),Bluebear (29 maart 2017),fg22 (27 oktober 2017),Goedemorgenallemaal (11 mei 2017),Ryuhayabusa (29 maart 2017),sofaking (29 maart 2017),Wijze grijze (29 maart 2017)

  3. #877
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    Bende berooft klanten van prostituees :

    http://www.gva.be/cnt/dmf20170712_02...an-prostituees

  4. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (24 oktober 2017)

  5. #878
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Huis 24 is erg donker en dicht..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #879
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Huis 24 is erg donker en dicht..
    Er zou een probleem zijn, maar wat is niet duidelijk.

  7. #880
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Er zou een probleem zijn,
    Dat is duidelijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    maar wat is niet duidelijk.
    Da's minder duidelijk. Lees net op "dat andere forum"dat de eigenaar overleden zou zijn..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  8. #881
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Nog iets, en slecht nieuws voor alle beren die ontdekt hebben dat je die dames heel goed kunt paaien met aardbeien, er liep gisteravond een kerel rond met een grote kar aardbeien van de veiling Hoogstraten die die overal verkocht, € 2,50 voor een flinke bak. Daar gaat mijn pressiemiddel
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  9. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 oktober 2017)

  10. #882
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard Controle-actie in het Schipperskwartier : politie pakt 27 mensen op.

    Antwerpen - De politie heeft in de afgelopen nacht een actie gehouden in de omgeving van het Antwerpse Schipperskwartier. Meer dan 500 personen werden gecontroleerd. De actie was specifiek gericht tegen diefstallen met geweld, straatcriminaliteit, andere gerechtelijke inbreuken en andere vormen van overlast.

    Uit de omgeving van het Schipperskwartier, meer bepaald uit de Schippersstraat, Vingerlingstraat, Verversrui en Falconplein, kreeg de politie vaak meldingen van mensen die bestolen werden. Meestal zijn de slachtoffers onder invloed waardoor ze een gemakkelijke prooi zijn.

    De daders nemen de tijd om hun doelwit in de gaten te houden en te volgen. Daarna omsingelen ze hun slachtoffer en stelen de bezittingen. Veel slachtoffers doen geen aangifte gezien de locatie van de feiten. Naast diefstallen zijn er nog andere ernstige feiten van geweld bekend bij de politie in deze omgeving.

    Vijf controleposten

    Op vijf plaatsen heeft de politie personen gecontroleerd die zich in de omgeving bevonden. Zowel leden van de wijkwerking, het fietsteam als die van het prostitutieteam en de mobiele eenheid namen deel aan de actie, onder wie patrouilles in burger. Ook de Dienst Vreemdelingenzaken was aanwezig. De politie controleerde wie de omgeving in en uit ging. Ook in de Oudemanstraat was er een controle.

    Resultaten

    Tijdens de actie zijn 524 personen gecontroleerd. 27 mensen werden van hun vrijheid benomen en overgebracht naar het cellencomplex aan de Noorderlaan:

    •16 personen verbleven illegaal in ons land. Vier van hen zijn aangehouden met het oog op repatriëring.

    •1 aanwezige werd meegenomen omdat hij de openbare orde ernstig had verstoord.

    •1 persoon stond geseind omdat er een bevel tot gevangenneming achter zijn naam stond.

    •4 mensen verkeerden in staat van openbare dronkenschap.

    •De politie vond 2 personen die eerder niet waren ingegaan op een uitnodiging voor een verhoor in het kader van ernstige feiten. Een van hen is al gearresteerd en komt later in de dag bij de onderzoeksrechter.

    •1 persoon stond gesignaleerd in een terrorismedossier.

    •1 persoon had drugs op zak.

    •1 persoon had een verboden wapen bij.


    http://www.gva.be/cnt/dmf20171112_03...t-27-mensen-op

  11. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (12 november 2017),Jan Verplancke (12 november 2017),sofaking (12 november 2017)

  12. #883
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    16 personen verbleven illegaal in ons land. Vier van hen zijn aangehouden met het oog op repatriëring.
    En die andere 12 dan? Die mogen daar gewoon maar wat aan blijven kloten ?

  13. #884
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    4 zijn vast onherroepelijk illegaal, de rest heeft nog een rechtszaak lopen misschien? Maar dan kun je denk ik nog niet echt van illegalen spreken
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. #885
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    Man (74) overlijdt tijdens peepshow in Schipperskwartier :

    Antwerpen / Wilrijk - In een zaak in de Verversrui in het Antwerpse Schipperskwartier is dinsdagochtend een 74-jarige man uit Wilrijk dood aangetroffen. Dat bevestigt de politie aan onze redactie.


    Een personeelslid van een peepshow had de hulpdiensten gebeld omdat een klant in een van de cabines niet meer bewoog. Een ziekenwagen kwam ter plaatse, maar er mocht geen hulp meer baten voor de 74-jarige Wilrijkenaar.

    Het gaat om een natuurlijke dood.

    http://www.gva.be/cnt/dmf20171206_03...ipperskwartier

  15. #886
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    Ik verneem net (via een ander forum) dat er waarschijnlijk een flink aantal ramen zal bijkomen in het Schipperskwartier. Meer bepaald het gebouw waar nu disco Café d'Anvers gevestigd is zou verbouwd worden, wellicht zoiets als Villa Tinto. Wait and see...

  16. #887
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Bouwaanvraag zou ingediend zijn,mooie zaak als dat zou doorgaan

  17. #888
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard Wordt Café d'Anvers binnenkort een megabordeel?

    Uit Gazet Van Antwerpen :


    Wordt Café d’Anvers binnenkort een megabordeel?


    Café d’Anvers in het Schipperskwartier is al 28 jaar een begrip in het Antwerpse uitgaansleven.



    Antwerpen - Het ziet ernaar uit dat Café d’Anvers, de bekende discotheek in de Antwerpse Verversrui, in de toekomst een volledig nieuwe invulling krijgt. Er werd namelijk een vergunning bij de stad ingediend om er een pand te bouwen met 61 eenheden voor prostituees. Andere eigenaars in de wijk reageren negatief op het nieuws.


    Café d’Anvers bestaat al 28 jaar en is een gevestigde waarde in het Antwerpse uitgaansleven. Toch deed eigenaar Pim De Rhoodes eind vorig jaar een stedenbouwkundige aanvraag bij de stad, dat van de huidige discotheek een complex voor maar liefst 61 prostituees zou maken. Ter vergelijking: het huidige ‘megabordeel’ Villa Tinto telt 51 kamers.

    “We hebben enkele jaren minder goed gedraaid”, geeft De Rhoodes toe. “Bovendien krijgen we elke vijf jaar de reguliere keuring over de vloer, dat onze vergunning opnieuw moet goedkeuren. Ik besloot daarom verder na te denken over wat ik met het pand wil doen in de toekomst, want je kan elk moment pech hebben.”

    Het laatste jaar gaan de zaken in Café d’Anvers opnieuw de goede kant op. Een definitieve sluiting staat daarom niet op het programma. “Het is niet de bedoeling dat ik meteen de deuren ga sluiten indien de aanvraag wordt goedgekeurd. Het is puur als alternatief voor de toekomst. We willen zeker nog enkele jaren op dit elan verdergaan.”

    Overaanbod

    Niet iedereen is opgetogen met het voorstel dat De Rhoodes bij de stad indiende. Jaak Raleine, eigenaar van twee panden in de Schippersstraat, kon samen met enkele andere eigenaars de plannen inkijken. “Het hele project is zodanig over the top, dat het waarschijnlijk alleen maar voor problemen kan zorgen”, denkt Raleine. “61 prostituees extra in de wijk is gewoon te veel en zal tot een overaanbod leiden. Er komt zo een grote druk op de omgeving, op de werksters en op het hele evenwicht dat er nu is. Bovendien lopen er nu in de wijk al een heleboel foute figuren rond. Met dit complex erbij, zal dat alleen maar toenemen.” Raleine diende een bezwaarschrift tegen de aanvraag in.

    Pooiers

    Ook Patsy Sörensen, oprichtster van prostitueebegeleidingscentrum Payoke vzw, heeft haar twijfels bij het mogelijke project. “Het is zeer hoog gegrepen”, reageert ze. “We mogen niet vergeten dat het ook alsmaar moeilijker wordt om vrouwen te vinden. Vaak komen ze uit voormalige Oostbloklanden en is hun komst niet uit vrije wil, maar zijn ze afhankelijk van een pooier. Dat is normaal gezien niet toegelaten in Antwerpen, maar helaas komt het toch voor. De kans dat ze in zo’n groot project zullen terechtkomen, is zeer realistisch.”

    Bovendien gelooft Patsy niet dat de stad haar goedkeuring zal geven. “Het lijkt me geen goede zaak en ik denk ook niet dat de stad staat te springen voor zo’n megabordeel.”

    Het kan nog tot zes maanden duren voor De Rhoodes al dan niet goedkeuring krijgt van de stad.

    http://www.gva.be/cnt/dmf20180201_03...BT=11817158607

  18. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 2 februari 2018),Zultbroek81 (24 mei 2018)

  19. #889
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ik ben zeer opgetogen over de plannen,hopelijk wordt dit realiteit!

  20. #890
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens een avondwandeling gaan maken in de leukste buurt van het land,het Schipperskwartier
    Vooraf werd gecommuniceerd met den docteur,om ons te treffen in het skw voor een gezamelijk wandeling.
    Mijn legende op wielen is echter niet meer welkom in Antwerpen,vanwege de lez onzin.
    Om 19.30 dus de trein op,om op 19.50 de trein in Antwerpen centraal opnieuw te verlaten.
    Normaal neem ik dan buslijn 17,die je eigenlijk tot vlakbij de meiden brengt.
    Gezien de enorme werken in Antwerpen,is buslijn 17 ingekort en tijdelijk geen optie.
    Het werd dus een experimentje met de tram,en tot verbazing ging ook dit probleemloos.
    Even tram 11 op,om deze na enkele minuten in te ruilen voor tram 7.
    Deze brengt je tot bij het voormalige einde van het skw,op enkele stappen dus van het huidige gedoogde gebied.

    Den docteur liet weten aan de skipper te staan,hoewel ik daar ook stond zag ik hem niet.
    Maar plots hoorde ik hem wel,daar kwam hij dan plots uit het niets opgedoken met zijn winter muts....die hem perfect camoufleerde
    Het was eigenlijk het moment waarop de meeste dames aan shiftwissel doen,we besloten dus eerst wat te drinken in de skipper.

    Nadien begon dan de wandeling,een leuke bezetting en best wel wat wandelaars in het straat.
    Van een overrompeling was echter geen sprake,heel wat dvp waren dus wachtende op actie.
    Gezien we beide best wat ervaring hebben,en nogal wat dames in praktijk reeds onderworpen hebben aan een sessie....
    Was het vermakelijk om telkens een reden op te noemen om niet binnen te stappen.
    Toch doken er ook enkele nieuwelingen op,die ook voor ons onbekend en dus onbemind zijn.

    Een schoonheid in een netpakje trok onze aandacht,ze stond eigenlijk bovenaan mijn keuze.....en den docteur gaf zijn volledige goedkeuring....dit zou mijn wip van de avond worden....
    Gezien ik met de trein ook terug moest,moest ik namelijk een beetje het uur in het oog houden.
    De dame van mijn keuze bleek op het finale moment plots bezet,ik gunde het mijn mede wandelaar van harte en besloot voor optie 2 te gaan.

    Op de verversrui 22/4 stond een jonge mooie verschijning,met een prachtige blonde haardos.
    Ook den docteur bemerkte dat dit best weleens wat voor mij zou kunnen zijn.
    Even een praatje gemaakt,en binnengestapt.
    Aan de deur wou de juffrouw voornamelijk weten of ik een echte Belg was,na een bevestiging van mijn kant bleek ik meer dan welkom.
    Nadien vertelde ze me,dat ze erg uitgekeken was op de talrijke problemen met niet Belgen....
    Tja,wat daarop te zeggen...

    Haar naam bleek kira,naar eigen zeggen een afkorting van Shakira.....waar ze de nodige bewondering voor bleek te hebben.
    Ze bleek Romeense,wat had je heden ten dagen anders verwacht!
    Spontaan ontstond er een leuk gesprek,over de dagdagelijkse realiteit als dvp heden ten dagen in het skw.
    Kira bleek niet echt happy met de huidige tendens,van relatief veel passieve wandelaars,en weinig kamerende heren.
    Het was soms uren wachten,op een klantje....hoe vermoeiend.
    Waar zitten al die geile mannen plots,vroeg ze me...
    Ik antwoorde zonder na te denken met,in de clubjes in Duitsland natuurlijk
    Een hele uiteenzetting over het clubwereldje volgde,ze had duidelijk interesse en luisterde met olifanten oren.
    Misschien wou ze het ook weleens proberen,in zo een clubje.

    Van al dat praten met dat lieve kind,was mijn zin in sex echter afwezig.
    Dat merkte ze zelf ook wel,en we besloten om elke vorm van communicatie dus maar even te bevriezen.
    Het zou echter nog even duren,alvorens de zin in mijn lijf opdook.
    Ze deed erg haar best om een ordelijke pijpbeurt te geven,die ik echter als zeer matig ervaarde.
    Dan maar neuken,ze stond extreem droog....het leek wel een nonnetje,en dus was het aanbrengen van wat glijmiddel best noodzakelijk.
    Na enkele stoten moest er zelfs wat glijmiddel bij,wat stond dat leuke kind droog
    Na enkele minuten gebeurde er echter iets onverwachts,de temperatuur van haar intieme zone ging plots de hoogte in,en de nodige natuurlijke vochtigheid volgde.Dit verraste haarzelf wel een beetje,en echt gewild was het duidelijk niet.
    Ze vocht als het ware om in haar rol als gevoelloze dvp te blijven,want bij bepaalde aanrakingen reageerde ze erg gevoelig.
    Zaadjes gedeponeerd,de druk was van de ketel

    Afdalende naar de uitgang draaide ze zich plots om op de trappen,en vroeg ze me plots....
    Zeg wat betreft dat kussen in die clubjes,is dat gewoon kussen of is dat tongzoenen
    Ik bevestigde dat de betere dames alle aan tongzoenen doen,en hier schrok ze wel wat van.
    Ze zag zichzelf nog niet tongzoenen met Dracula,hoewel Dracula een landgenoot van haar is
    Verder wou ze nog weten of er ook daar veel roemeentjes werkten,ik bevestigde met 90%roemeens in de clubs.
    Tja antwoorde ze,we zijn een land in crisis....wat moeten we ook.

    Slotconclusie,een erg mooie en lieve meid,jammer van de erg kleine borstjes.
    Perfect Engelstalig,en praat graag en inhoudelijk houd het ook steek.
    Prestaties in bed.....duidelijk geen afgetrainde profi.
    Ze doet haar best,maar zoekt zich nog een weg om een gepaste houding aan te nemen.
    Geen topkamer met stomende sex dus.
    Wel een gemiddelde wip met een meisje dat eigenlijk niet thuishoort in dit wereldje.
    Laatst gewijzigd door Hooker lover1; 4 februari 2018 om 18:09

  21. Onderstaande 7 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 4 februari 2018),Goedemorgenallemaal ( 5 februari 2018),mechelen ( 4 februari 2018),mentholbear (15 april 2018),Mr Bluenose ( 9 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018),Wijze grijze ( 4 februari 2018)

  22. #891
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Een avondwandeling in het skw,dat had ik in gedachten om deze werkdag af te sluiten.
    En als ik dat in gedachten heb,dan gebeurt het gewoon

    Dit keer alleen op stap,het gekende ritueeltje met de trein is een vaste routine geworden.
    Heel dat lez gebeuren laat me ondertussen koud,met de trein naar Antwerpen blijkt in de praktijk eigenlijk makkelijker dan met de auto
    Goed en wel uit Antwerpen centraal hoorde ik een tram naderen,er even stevig het tempo ingezet en op tram 24 gesprongen.
    Enkele haltes verder zag ik tram 7 voorbij mijn neus voorbijrijden aan mijn overstap punt.
    Samen met enkele andere werd het een spurtje om de tram alsnog te halen,als getrainde lange afstandsloper bleek ik in het voordeel
    Als enige haalde ik tram 7 nog,die me op enkele minuten aan de leukste straat van het land bracht....het skw dus.

    Ik kwam aan op een ongelukkig moment,het was net shift wissel en zogoed als elke vitrine was ledig.
    Het werd eindeloos rondjes wandelen,en in mijn fantasie was ik de dames uit de gloriedagen van het skw in hun vitrine aan het plaatsen.
    Beetje bij beetje kwam er dan toch leven in,al had ik de indruk dat het vooral de mindere godinnen waren die als eerste op hun werkplek arriveerde

    Uiteindelijk had ik enkele opties in gedachten,het eindeloze rondjes wandelen had raad gebracht.
    Toch maakte ik uiteindelijk een merkwaardige keuze,ik ging voor een zekere wip met een dame die haar kwaliteiten in het verleden meer dan bewezen heeft.

    In 2015 was ik vaste klant bij haar,zo goed als wekelijks bezocht ik haar weleens.
    Haar naam is samira,ondertussen 32 jaar en half Spaans,half Libanees.
    Ze werkt al jaren op hetzelfde adres,namelijk schipperstraat 14/1

    De deur ging vrolijk open en samira kende mij nog verdomd goed,iets te goed zelfs
    Die dames hebben een geheugen als een paard kennelijk.
    Geheel zoals ik verwacht had,ging de sessie van start met een body to body warm up.....waarbij haar warme lichaam hemels aanvoelde gezien ikzelf maar net vanuit de kou kwam.Het condoompje had ze blijkbaar als een volleerde profi in haar mondje gestopt,want even later werd dit al pijpend vakkundig aangebracht.
    Het pijpen is erg lekker,vooral het zonder handen gedeelte is gevoelsmatig subliem!
    Uiteindelijk gaf ze zelf aan dat het tijd was om haar te neuken,ik vroeg echter om nog even door te gaan met pijpen...
    Geen probleem voor haar,klant is koning...
    Het pijpen werd gewoon hervat,totdat ikzelf aangaf dat ik nu echt wel neuken wou.
    Samira is erg makkelijk in de omgang,spreekt feilloos Engels en is een echte profi die met enige spontaniteit haar job vervuld.
    Het neuken zelf was zoals verwacht erg lekker,ook ik was haar nog niet vergeten
    In tegenstelling met het verleden,was er nu wel wat glijmiddel nodig om aangenaam te neuken.
    We blijven helaas geen 20 jaar,en voor de rest was ze nauwelijks verandert.
    Borstjes nog steeds naturel,een klein handje vol maar gezien de dame haar dienstjaren in het vak....hingen deze er nog zeer frivool bij

    Slotconclusie,Misschien niet de aller mooiste in het skw,maar wel eentje waar je met zekerheid een leuke tijd bij hebt.
    Echte profi attitude,het is echt wel routine bij haar om mannen te plezieren.
    In het verleden,2015 dus,verkreeg ik hier een geprivilegieerde service als vaste klant.
    Die verkreeg ik dus vandaag niet,maar in zijn geheel een goede kamer gemaakt naar vitrine normen.
    Herhalingsgevaar,redelijk reëel....ooit wel weer eens

  23. Onderstaande 4 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 april 2018),Mr Bluenose ( 9 februari 2018),Wijze grijze ( 8 februari 2018),Zultbroek81 (24 mei 2018)

  24. #892
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht

    Bovendien gelooft Patsy niet dat de stad haar goedkeuring zal geven. “Het lijkt me geen goede zaak en ik denk ook niet dat de stad staat te springen voor zo’n megabordeel.”
    Nee... Beter maken ze er een saunaclub van

  25. #893
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Nee... Beter maken ze er een saunaclub van
    een sauna club in een raam gebied werk niet

  26. #894
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    een sauna club in een raam gebied werk niet
    Maar na de 1e volgen er wellicht meer

  27. #895
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar na de 1e volgen er wellicht meer
    uitgesloten duisburg had een sauna club maar die heeft geen lang bestaan gehad

  28. #896
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    uitgesloten duisburg had een sauna club maar die heeft geen lang bestaan gehad
    Nee, ik dat snap ik en was meer een por dat er in belgie geen saunaclub zijn. Lijkt me ook geen handige combi. In een raambuurt heb je meestal veel groter aanbod dan een club (op de hele grote Sharks en Mondiale ofzo na misschien). Dus waarom entree betalen als je voor de deur al zoveel opties hebt? Bovendien lijkt me midden in de stad ook minder handig met je auto enzo.

  29. #897
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

    Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
    Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

    Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

    Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...
    Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

    Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
    Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
    Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

    Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
    Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

    Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

    Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
    Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken.

    Leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

    Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
    Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

    Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

    Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...*
    Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

    Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
    Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
    Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

    Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
    Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

    Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel en andere vitrine had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

    Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
    Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken. Weet iemand toevallig hoe ze heet en op welk nummer ze zit? Ze zit in SS beetje aan de kant van Falconiplein. Ik vermoed ss41/4 of ss43/4, maar weet het dus niet zeker. Wel had ze haar vitrine rechts als je tegen het pand aankijkt. Zo dom geweest destijds niet de Raamwijzer even te raadplegen...

    Enfin, het was leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 16 april 2018 om 01:37

  30. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 mei 2018),deket (18 juni 2019),delaplace1 (21 april 2018),duivenmelker (20 april 2018),pret (16 april 2018),Siberische tijger (19 juni 2019),Zultbroek81 (24 mei 2018)

  31. #898
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    1513 raamprostituees in Antwerpen :

    https://www.hln.be/regio/antwerpen/1...rpen~af381a33/

  32. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (14 juni 2019),mentholbear (19 juni 2019),Zultbroek81 (24 mei 2018)

  33. #899
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.974 in 964 posts

    Standaard

    Sekswerkers betalen smeergeld voor beste kamers in megabordeel :

    https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...deel~acda91e5/

  34. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (14 juni 2019),mentholbear (19 juni 2019)

  35. #900
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Last Online
    11 februari 2024 @ 10:02
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    32 in 10 posts

    Standaard

    Kinky is blijkbaar in tegenwoordig. Vele Roemeense meisjes hebben een hele metamorphose ondergaan en hebben nu siliconenborsten en opgespoten lippen, kortom er is wat aan bijgewerkt. Ook bieden zij nu het kinkypakket aan en daarin volgen ze dus deze nieuwe tendens. Selena, Beatrice, Melissa, Sara, Llana, Kiana, Cela - om er maar enkele op te noemen - hebben hun takenpakket dus aangepast. Allen adverteren zij ook op de website Redlights. Een Nederlander regelt deze zaakjes voor hen en verdiend daar uiteraard ook een flinke stuiver aan. Maar goed, als de dames dat goed vinden wie ben ik om daar iets tegen te hebben. Of dit alles een meerwaarde betekent voor hun business is nog maar de vraag. Het is misschien wel leuk om naar de plaatjes te kijken maar als potentiële klant wil je toch vooral een goede tijd doormaken als je de dames met een bezoekje vereert. Ik ben niet meer van de jongste en ga dus de tijd die mij nog rest eens even uitzoeken wat die dames allemaal in werkelijkheid te bieden hebben. Ik ging dus maar eens op verkenning. Om het wat objectief te houden ga ik (nog) niet vertellen bij wie ik mij eerst heb aangeboden. Bij de kennismaking bleek al duidelijk dat het gewone pijp-en neukwerk liever niet dan wel nog in de aanbieding staat. De instapprijs van 50€ is blijkbaar hiervoor te laag. Dus is het 100€ voor een halfuurtje. Maar voor een echt goede kinkysessie, zou later blijken, heb je uiteraard al direct minimum een uurtje nodig en daar speculeren de dames dus blijkbaar op. Ik hield het bij een halfuurtje en betrad de kamer. Er staat daar een kastje met allerlei attributen in die blijkbaar nodig zijn voor het kinkyspelletje. Eurootjes betaald, klederen uit en het bed op tenzij je voorstander bent om aan het Andreaskruis vastgebonden te worden. Laat mij maar rustig gaan liggen. Ze vleit zich naast mij neer en heeft haar hoge laarzen aan, alsook een latexrokje en een latex niemendalletje dat enkel de tepels bedekt maar dus niet de enorme siliconenborsten. Bij het betasten hiervan viel het mij wel op dat ze redelijk zacht aanvoelen en je niet dat siliconenpakje dat eronder steekt voelde. Goed werk geleverd in ieder geval. Ze begon mijn penis te masseren en goot er wat babyolie op en begon hem te masseren terwijl ze aan mijn tepel begon te zuigen. Nadat kleine man zich rechtop had gezet plaatste ze zich tussen mijn benen, trok een latexhandschoen aan en begon mij anaal te vingeren en gaf ze mij gretig een handjob en wat geile praat. De tijd vliegt voorbij en zoals ik al eerder zei is er voor een uitgebreider kinkypakket meer tijd nodig. Besluit : ik vond het allemaal wel wat matig voor mijn 100 eurootjes. Er zijn mogelijkheden genoeg maar hou er rekening mee dat voor dit soort zaken een uurtje een minimum is, dat betekent 200€ daar kan je bij 4 gewone meiden bij terecht.

  36. Onderstaande 4 leden hebben knzs bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (12 november 2019),mechelen (11 november 2019),Sjeufke (11 november 2019),sofaking (11 november 2019)

 

 
Pagina 36 van 39 EersteEerste ... 263233343536373839 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60