Pagina 1 van 39 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 966
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard Antwerpen,leden onder mekaar,gewoon gezellig

    Deze sectie van het forum is speciaal voor de Antwerpse raambuurt, beter bekend als het Antwerpse Schipperskwartier.

    Het Schipperskwartier bestaat uit 3 straaten + 1 complex waar aan raamprostitutie wordt gedaan.

    Zijnde:
    Schippersstraat
    Vingerlingstraat
    Verversrui
    Villa Tinto


    Om de boel een beetje bij elkaar te houden, mag je hier ook recensies over je ervaringen in de atheneumbuurt (tippelzone) posten.


    Voor vragen en gezever die geen beschrijving zijn van je ervaring met een dame kan je in deze draad terecht.
    Laatst gewijzigd door Zero; 20 mei 2006 om 12:17

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Dienst Prostitutie
    Van Immerseelstraat 22
    2018 Antwerpen
    03 222 36 59 /11

    Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

    Payoke
    Leguit 4 2000 Antwerpen
    03/201 16 90
    fax. 03/233 23 24
    e-mail: prostitutie.payoke@yucom.be
    e-mail: trafficking.payoke@yucom.be

    Pandora vzw
    Leguit 19 2000 Antwerpen
    Tel. 03/231.18.54 of 03/272.12.25
    Laatst gewijzigd door Zero; 20 mei 2006 om 12:31

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:56
    Berichten
    41.912
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Je hoeft als titel niet in te typen dat je in Antwerpen naar de dame bent geweest. Als je goed staat in het gebied is dat een beetje overbodig. Mij lijkt het handig eerst de straat op te noemen en dan de dame waar je geweest bent. Andere variant kan eventueel ook. Tracht alleen zo duidelijk mogelijk te zijn voor je mede-lopers.
    Door de krachtige zoekfunctie van VBulletin , waarop deze site loopt, kan je veel toch wel weer terugvinden.
    Voor de rest veel plezier ermee.
    Willem2 :wink:

    PS Denk eraan om het vakje altijd ingelogd aan te kruisen !!!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Hier ook maar even melding maken,
    als je je formulier invult:

    Voor de raambuurten is het ook extra handig te vermelden of de dame in de dag of avond werkt.

  5. #5
    Geregistreerd
    28 december 2006
    Last Online
    24 januari 2014 @ 23:41
    Berichten
    10
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard thaise dames

    Als het zo door gaat, kunnen we tegen het einde van het jaar naar de massagesalons voor een bezoekje aan een thaise dame. Alle toppers zijn zo wat verdwenen in de laatste maanden. Toy, Nidgie, Phenee, Alice, Linda ook al enkele weken niet meer gezien. Al enkele weken een voor mij nieuw gezicht op de hoek van VT, tijdens de nachtshift; hier al iemand een naam van of ervaring mee? Ziet er wel lekker uit.

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grijze duif Bekijk bericht
    . Al enkele weken een voor mij nieuw gezicht op de hoek van VT, tijdens de nachtshift; hier al iemand een naam van of ervaring mee? Ziet er wel lekker uit.
    Leelee, VT 03.

    Anvers :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grijze duif Bekijk bericht
    Als het zo door gaat, kunnen we tegen het einde van het jaar naar de massagesalons voor een bezoekje aan een thaise dame. Alle toppers zijn zo wat verdwenen in de laatste maanden. Toy, Nidgie, Phenee, Alice, Linda ook al enkele weken niet meer gezien. Al enkele weken een voor mij nieuw gezicht op de hoek van VT, tijdens de nachtshift; hier al iemand een naam van of ervaring mee? Ziet er wel lekker uit.
    Dringend eens vragen of die dan ook willen open blijven tot een kot in de nacht..
    Alle toppertjes zijn inderaad weg..
    Leelee is een trans trouwens.. Ik vond ze maar niks.
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    http://www.oradio.be/nieuws/nieuws_d...hp?record=5064
    Er rest nog 1 frituur in de Schippersstraat
    Dat frituur Falcon, dat nu nog op Van Schoonbekeplein staat, tegen 15 oktober moet verdwijnen, is al een tijd geweten, aangezien de wegenwerken op de Brouwersvliet langs de kant van het Van Schoonbekeplein volgende week aanvangen.

    En dat er nog 1 frituur rest klopt niet, er zijn er wel degelijk 2 : 1 in de Schippersstraat en een ander dat een 6-tal weken geleden zijn deuren geopend heeft op het St Paulusplein.

    En de frituur die nu verdwijnt komt wel degelijk terug, maar niet onder de vorm van een "fritkot" maar als frituur in één van de handelspanden op het Falconplein.

    Anvers :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Indien zo,dan toch niet met de huidige uitbater.De prijzen van de panden aan het Falconplein swingen de pan uit.:wink:
    Ah neen?
    wel de huidige uitbater van het "fritkot" was in onderhandeling met een eigenaar van een pand op het Falconplein om daar zijn zaak in onder te brengen, en dit zal dus waarschijnlijk gebeuren.
    In het "fritkot" zelf op het Falconplein is hij niet meer geïnteresseerd omdat hij dit diende terug te brengen tot op ca. een derde.
    Maar mister Patrick Janssens himself ziet er geen graten in, want de stad zal waarschijnlijk wel een andere uitbater vinden, beweert hij.



    Anvers :wink:

  10. #10
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grijze duif Bekijk bericht
    Als het zo door gaat, kunnen we tegen het einde van het jaar naar de massagesalons voor een bezoekje aan een thaise dame. Alle toppers zijn zo wat verdwenen in de laatste maanden. Toy, Nidgie, Phenee, Alice, Linda ook al enkele weken niet meer gezien. Al enkele weken een voor mij nieuw gezicht op de hoek van VT, tijdens de nachtshift; hier al iemand een naam van of ervaring mee? Ziet er wel lekker uit.
    Enkele weken geleden een zeer goede ervaring gehad met Schompu, Schippersstraat 30/1. Ze deed toen de dagshift.

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Komt er een recensie over Shompu ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Enkele weken geleden een zeer goede ervaring gehad met Schompu, Schippersstraat 30/1. Ze deed toen de dagshift.
    Shompu doet al een tijdje de dagshift, maar als je een zeer goede ervaring gehad hebt met haar, kun je er misschien eens een recensie over schrijven, hé ilovethaigirls! :p

    Anvers :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln die mag mij ook eens wat shampoo over mij heen smeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Shompu doet al een tijdje de dagshift, maar als je een zeer goede ervaring gehad hebt met haar, kun je er misschien eens een recensie over schrijven, hé ilovethaigirls! :p

    Anvers :wink:
    Shompu is zowat het schoonste van wat er uit Thailand komt, wat een stuk, nietwaar Anvers?
    Bij de sub loopt ook al meer dan een jaar het kwijl uit de mond als we er voorbij liepen.
    vergelijkbaar van looks met die andere Thaise, waar heb ik haar toch weer gezien? Annie of zo :teuflisch


    Anvers, staat die Shompu ook niet hoog op uw lijstje?

    rplover

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Al bij al blijft Antoinette toch mijn favoriete dame!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Anvers, staat die Shompu ook niet hoog op uw lijstje?
    rplover
    Zeker en vast, rplover,

    MAAR................, nu Brenda gestopt is, heb ik eigenlijk terug maar enkel oog voor 1 dame, nl. Antoinette.

    Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik af en toe eens vreemd mag gaan, maar toch!

    Anvers :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Shompu doet al een tijdje de dagshift, maar als je een zeer goede ervaring gehad hebt met haar, kun je er misschien eens een recensie over schrijven, hé ilovethaigirls! :p

    Anvers :wink:
    Ik zal hier eens een recensie posten na mijn volgend bezoekje, voor het vorige kan je terecht bij een bevriend forum.......
    Voor mij is Shompu echt een topper. Zeer mooi en het klikte ook meteen tussen ons. Service PMC en NMC + Russische massage heb ik als uitstekend ervaren.
    @ rp lover
    Die Annie (GT) kan er overigens ook wat van hoor, moet je zeker eens proberen en hier heb ik wel een recensie over gepost.

  15. #15
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vanavond was Lynn terug van weggeweest :-) :-) :-) :-) teuflisch:teuflisch en ook
    Man man man, wat is deze "dame" toch altijd geweldig, deze keer eens gekozen voor geen trio teuflisch:teuflisch
    2 flappen maar dan wel op mijn tempo, gewel(d)dig uurtje !!
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  16. #16
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Drijvend Vlot, bekend café op de Brouwersvliet vlakbij SKW bestaat niet meer.
    Is eigenlijk wel spijtig, want af en toe kwamen daar ook dames van SKW ontbijten.
    Anvers :wink:
    Terug positief nieuws : Het Drijvend Vlot heropent terug op vrijdag 19 oktober e.k.

    Anvers :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Op welk adrse zit Lynn juist?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Vanavond was Lynn terug van weggeweest :-) :-) :-) :-) teuflisch:teuflisch en ook
    Man man man, wat is deze "dame" toch altijd geweldig, deze keer eens gekozen voor geen trio teuflisch:teuflisch
    2 flappen maar dan wel op mijn tempo, gewel(d)dig uurtje !!
    En op welk adres heb je haar bezocht Redbul?

    Anvers :wink:

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    Vanmiddag was er welgeteld 1 pin-upgirl in het SKW.Op Verversrui 11 (2de raam van rechts)-19 jaar-Bulgaarse.Haar naam:Poli.Al de rest was doordeweekse kost.(in mijn ogen)
    In Uw ogen? Coco,ik denk dat je zo vlug mogelijk eens naar PEARL moet gaan, want je hebt DRINGEND een bril nodig! :angryfire :p

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    De zaken gaan in het SKW iets beter:van "Zero" naar "Shit" money.Voor de wandelaars is er hoop.Een aantal Roemeense meiden beginnen hun "suck and fuck" voor 30 euro aan te bieden. Kaylee niet:50 euro voor vrijwel niets,100/150 euro voor een half uur of iets meer en 250 euro voor een uur.Wie zeweer dat het SKW voordeliger was.
    Uw bemerking van "zero" naar "shit" money, is alles behalve. En waarom wil je voor 30 Euro "suck and fuck"?
    En bovendien weet je heel weinig van SKW als je spreekt over Roemeense meiden, het merendeel de laatste tijd zijn trouwens Bulgaarse meiden. Ben je een "budgetneuker"? Trouwens je gaat toch nergens binnen, en bent er enkel maar op uit om te provoceren en SKW in een slecht daglicht te stellen. :teuflisch
    En het voorbeeld aanhalen van Kaylee die 250 Euro zou vragen voor een uur, is totaal eenzijdig van Uw kant en heeft TOTAAL NIETS te maken met de andere dames in SKW en past trouwens in Uw eenzijdige berichtgeving. :teuflisch
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2 Bekijk bericht
    'k Wou naar de rommelmarkt gaan;'k had het beter gedaan.:wink:
    Wat belet U naar de rommelmarkt te gaan, doe dit dan, maar vergelijk SKW niet met een rommelmarkt! Het is altijd hetzelfde met U, steeds maar SKW afbreken en trachten te provoceren, ik word daar zo moe van! :teuflisch
    Ligt het werkelijk in Uw bedoeling om de mensen die hier over SKW Antwerpen schrijven ook te ontmoedigen, zoals je de vorige week al eens gedaan hebt in GT met andere leden, dan ben je GOED (afin goed, je weet wat ik bedoel) bezig.
    En om te bewijzen dat er wel degelijk goede en interessante dames in SKW zijn, geef ik hierna een overzicht van dames in SKW die m.i. WEL DEGELIJK de moeite zijn :

    Dagshift.

    Béatrice (SS 41/4), Marijke (SS 41/2), Kyra (SS 40/2), Kristina (SS 39/3), Honey (SS 39/2), Nancy (SS 39/1), Gala (SS 35/2), Christina (SS 35/3), Monica (SS 34/1), Valeria (SS 34/1), Tanja (SS 32/1), Shompu (SS 30/1), Peggy (SS 18/1), Melissa (SS 18/1), Laetitia (SS 23/3), Annabelle (SS 21/1), Martina (SS 15/1), Simone (SS 15/3), Kristina (SS 14/2), Vivien (SS 14/3), Stella (SS10/1), Antoinette (SS 10/2), Charlene SS (06/1), Chantal (SS 11/1), Daisy ( SS 07/1), Angela (SS 05/1), Tina (SS 05/4), Laura (SS 04/1), Loana (SS 04/3), Helena (SS 03/1);

    Isa (VGL 01/1), Alicia (VGL 01/2), Helena (VGL 01/3), Bridszy (VGL 03/3), Dida (VGL 08/2), Tanja (VGL 08/2), Stephanië (VGL 10/3), Mandy (VGL 10/5), Francesca (VGL 12/1), Birgit (VGL 14/2);

    Chanelle (VVR 02/1), Tracy (VVR 02/1), Anna (VVR 02/2), Mara (VVR 04/2), Gala (VVR 04/6), Emmy (VVR 04/7), Angela (VVR 05/1), Kim (VVR 07/1), Danni (VVR 07/2), Kathy (VVR 08/1), Carolina (VVR 08/2), Nina (VVR 08/4), Klara (VVR 11/5), Lili (VVR 14/2), Nelly (VVR 14/3), Natalia (VVR 20/1), Jennifer-Maria (VVR 20/2), Paula (VVR 20/3), Graziela (VVR 24/1), Naomi (VVR 24/6), Tara (VVR 24/7), Sofia (VVR 24/8);

    Sandra (VT 01), Brenda (VT 03), Claudia (VT 49), Samira (VT 51), Lydia (VT 47), Sylvia (VT 42), Andrea (VT 07), Sara (VT 11), Jessy (VT 16W), Jenny (VT 20), Tessa (VT 36W), Dani (VT 36), Beyoncé (VT 30W), Nana (VT 28);

    Nachtshift.

    Jessica (SS 37/2), Sylvia (SS 35/1), Eni (SS 32/3), Alina (SS 24/8), Stephany (SS 22/1), Olga (SS 23/1), Fiona (SS 15/1), Maria (SS 15/3), Christina (SS 11/1), Melissa (SS 14/3), Samantha (SS 10/2), Lorainna (SS 06/2), Tessa (SS 04/1), Estrella (SS 05/2);

    Anna/Gerta (VGL 03/3), Nathalie (VGL 05/2), Natasha (VGL 07/2), Nadia (VGL 07/3), Nora (VGL 08/4), Daniela ( VGL 10/2), Sarah (VGL 12/1), Paula (VGL 12/3);

    Tania (VVR 02/3), Petia (VVR 02/4), Maria (VVR 02/4), Isabelle (VVR 04/2), Anna (VVR 07/1), Melissa (VVR 07/2), Laura (VVR 08/5), Annamaria (VVR 11/1), Julia (VVR 11/3), Maggie (VVR 11/5), Sylvia (VVR 14/1), Anna (VVR 14/2), Karin (VVR 18/3), Naima (VVR 20/2), Roxanne (VVR 20/3), Verena (VVR 20/4);

    Kaylee (VT 02), Nathalie (VT 04), Olga (VT 07), Essine (VT 09), Svetlana (VT 47). Jessica (VT 40), Laura (VT 35), Dalia (VT 31), Lulye (VT 19), Julia (VT 17), Anna (VT 28), Lida (VT RM 1), Linda (VT RM 2);

    Anvers

  19. #19
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Daumen hoch Geïnteresseerd in gratis frieten?

    Nog eventjes iets ludieks ! :p

    Voor de wandelaars die morgen namiddag naar SKW gaan en honger hebben, vanaf 16 uur zijn er gratis frietjes te bekomen aan de frituur op het Van Schoonbekeplein.

    Dit is een geste van de frituuruitbater om zijn afscheid te vieren.

    Anvers :wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Laatste 5 berichten in dit topic verwijderd. Gaarne hier berichten over Antwerpen en aanverwante zaken plaatsen!

    Dit topic is niet de plek om onderling verbaal te gaan strijden !!

    Mooie stad trouwens Antwerpen. Kom graag in de Zirkstraat, veel goede restaurants daar. Was vroeger geloof ik wat anders :D!!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mooie stad trouwens Antwerpen. Kom graag in de Zirkstraat, veel goede restaurants daar. Was vroeger geloof ik wat anders :D!!
    Klopt Big30,

    In de Zirkstraat heb je enkele goede restaurants: :p

    Le Zoute Zoene op nr. 17
    A la Ville op nr. 37
    Bistrant Marinade op nr. 8

    Anvers :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    En op welk adres heb je haar bezocht Redbul?

    Anvers :wink:
    VT 25 of 24, een fucking klein kamertje trouwens, het bed staat van muur tot muur & de gang is nog smaller.
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.651
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.287 in 5.193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    Klopt Big30,

    In de Zirkstraat heb je enkele goede restaurants: :p

    A la Ville op nr. 37

    Anvers :wink:
    Das mijn favoriete restaurant in de Zirkstraat! Parkeren onder de Kennedy toren, stukje over de Meir lopen. De mooie KBC toren bewonderen en dan gastvrij in A la Ville ontvangen worden.
    In November kom ik weer eens langs!

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Staminna Bekijk bericht

    Ik hoor nu dat er bij sommige dames in het skw al een prijsdaling is naar 30 euro. Maar dat maakt voormij niets uit. Het is niet zo dat ik een prijsshopper ben waarbij goedkoper automatisch beter is.
    Voor mij is belangrijk dat ik er met een goed gevoel naar buiten stap en dat het mijn geld waard was.

    Vandaar dat ik vrees dat er, voor mij voor de service althans, zal moet uitgeweken worden naar de saunaclubs.
    Maar dat concept is owv de tijdsduur die daarvoor nodig is voor mij veel minder interessant als de ramen.
    Mr_Stamina, dat van die prijsdaling naar 30 euro, ik persoonlijk geloof daar niet veel van.
    Wel ken ik in het skw Meiden die zo goed zijn als Paola, maar dat is uiteraard zeer persoonlijk.

    Ik houd je uiteraard niet tegen eens een saunaclub te bezoeken, houd er wel rekening mee dat een dagje saunaclubben al gauw uitloopt tot een slordige 300 euro, en dan moet je nog geeneens de beest uithangen.
    Je zit met de inkom (pakweg 50 euro), de brandstof (het is niet echt bij de deur) en reken maar dat je het niet op één beurt van een halfuurtje houdt. Dat is nu net de bedoeling van de saunaclubs, je gaat niet om vlug vlug een wip te maken en dan weer de lange terugreis aan te vaten.
    En het werkt verslavend.

    Ik ken natuurlijk ook personen die gewoon naar een saunaclub toch gaan budgetneuken, dus één beurt en de ganse dag er rondhangen. Maar dan moet je wel heel erg masochistisch ingesteld zijn :D

    Als je buitenstapt uit een saunaclub, en eens telt wat je kwijt bent, heb je soms ook eens het gevoel dat het toch veel geld is voor wat vertier en plezier.
    Maar laat me u er vooral niet van onthouden het eens te proberen.
    En als ik je dan toch goede raad mag geven, probeer de eerste keer eens YY, de shock zal al groot genoeg zijn, en daar is het nog gemoedelijk.
    Ga je voor de eerste keer geheel op je eentje naar GT/PHG, loop je verloren, krijg je een shock en wordt het heel erg moeilijk kiezen EN er een geslaagde dag van te maken. Ook kunnen sommige taferelen schokkend overkomen, ik veronderstel dat je het niet gewoon bent dat er iemand naast je gepijpt, gevingerd, .... (of zelfs meer dan dat) wordt terwijl je lekker je avondmaal aan het nuttigen bent.
    Om de overgang rustig te doen verlopen, dat soort dingen zie je niet echt in YY.

    rplover

  25. #25
    Geregistreerd
    12 april 2007
    Last Online
    26 december 2023 @ 13:06
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard SKW nog niet afgedaan

    Het SKW heeft bij mij nog niet afgedaan hoor. Het zal alleen terug wat proberen zijn

    Er zullen zeker nog dames zijn die goede service bieden, misschien zelfs beter. Maarja dat moet dan ook nog mijn stijl zijn.
    Ik weet het klinkt misschien belachelijk. Zoals velen ben ik zeker geen Adonis, het tegenovergestelde is misschien eerder waar. (der is al wat haar weg vanboven en heel wat kilo's bij in het midden) Dus in the real world heb ik niks te kiezen maar daar kan ik zelf bepalen aan welk modelleke ik mijn centen geef. En aangezien het puur voor de sex is moet het fysiek mijn smaak zijn.

    Dat is ook de reden waarom het saunaclub gebeuren mij meer aanspreek; er is voldoende keuze uit verschillende types. Maw er zit normaalgezien altijd wel iets tussen wat mij aanstaat. Terwijl dit in een prive al moeilijker is en bij escort al helemaal niet in te schatten is.

    Voor de moment zal het wandelen toch op een lager pitje draaien ... er komt weer een dure periode aan :(

    In ieder geval bedankt voor de tip om in YY te beginnen.
    Dat "sex tussen de soep en de patatten" is inderdaad denk ik nog a bridge to far.

 

 
Pagina 1 van 39 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.

  Diamond 468*60