Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Valeria (Russische)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Valeria (Russische)



    Valeria (Russische)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 april 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb gisteren in DV voor de eerste keer gekamerd met Valeria, een Russische meid van 28 (al schatte ik haar nadien in het licht van de kamer eerder 38 ) met een leuk uiterlijk en een vlotte, Duitse babbel.

    Valeria is nu niet direct mijn type, daarvoor is ze iets te oud en te vol, maar ze had toch iets, met name een heel leuk gezicht, mooie blauwe ogen en een stralende lach. Verdere karakteristieken: zwart haar in een dot, 1,62m groot, mooie kont, leuke maar beetje hangende B cup met grote tepels, een klein mooi roze poesje, geen tattoos of piercings.

    Valeria nam tijdens het presalen rustig de tijd voor me. Er was niet veel fysieke activiteit, maar het gesprekje was zo leuk dat ik uiteindelijk plots toch de sleutelvraag over mijn lippen voelde rollen. Ik die in DV zelf aangeef op kamer te willen gaan. Dat zal nog niet vaak gebeurd zijn!

    De kamergang. Goh. De kamer, nummertje 1, was heel mooi . Dat zeker.

    Het tongzoenen, mja, te beperkt om goed te kunnen noemen. De pijpbeurt was uitstekend. Niks op aan te merken. Oerdegelijke Russische kwaliteit. 69: een genot. Valeria heeft een heel mooi poesje dat uitstekend reageert op lekjes.

    Het neuken in 2 standjes, missio en hondjes, was oké zonder meer. Valeria deed iets te weinig mee en gebruikte net te veel haar handjes. Ik ben uiteindelijk redelijk vlot klaargekomen tijdens hondjes, maar een herhaling, nee dat zit er niet direct in. Daarvoor was de kamergang overall te gemiddeld.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Donaldus ( 2 maart 2016),fg22 ( 8 april 2016),Mr Bluenose ( 3 maart 2016),Nedlovefkk ( 2 maart 2016),pret ( 2 maart 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60