Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1590
  1. #76
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Trump is een populistische schreeuwlelijk zonder enige vorm van bagage, diepgang of inhoud.
    Nou dan stem je toch niet op hem.

    Oh, wacht even..........


    J.W.
    Keep on Walking.....

  2. #77
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

  3. #78
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Ik denk dat ze liever naaktfoto's van de presidentskandidate krijgen...

    Overigens uit betrouwbare bron vernomen dat de race allang gelopen is, Trump wordt gewoon president.

  4. #79
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik denk dat ze liever naaktfoto's van de presidentskandidate krijgen...
    Hahaha er schijnt ook een groep te zijn die zich 'Wild regen Wilders' noemt en belooft naaktfoto\s aan tegenstemmers van Wilders.

  5. #80
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Blijf gewoon op hem stemmen hoor, ik ben een man van stavast.
    Alsof ik een naaktfoto nodig heb, die maak ik gewoon zelf...

  6. #81
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Blijf gewoon op hem stemmen hoor, ik ben een man van stavast.
    Alsof ik een naaktfoto nodig heb, die maak ik gewoon zelf...
    Was maar sarcastisch bedoeld hoor

  7. #82
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    Zeg dat dan meteen, was al in alle staten.

  8. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 4 augustus 2016)

  9. #83
    Geregistreerd
    28 juli 2015
    Last Online
    3 november 2023 @ 14:13
    Berichten
    60
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    177 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik denk dat ze liever naaktfoto's van de presidentskandidate krijgen...

    Overigens uit betrouwbare bron vernomen dat de race allang gelopen is, Trump wordt gewoon president.
    Je zult het vast uit een bron hebben, maar gezien alle polls van de afgelopen week en het geblunder met een veteranenfamilie zou ik de betrouwbaarheid toch nog in twijfel trekken....

    Ben zeker geen fan van Clinton, maar de zwevende kiezer die hij nodig heeft gaat Trump met zijn geblunder niet over de streep trekken en eigenlijk vind ik dat maar goed ook....

  10. #84
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard The newest polls are devastating for Donald Trump

    The presidential race may have reached a turning point, as a new group of polls shows Hillary Clinton clobbering Donald Trump nationally and in swing states.

    A national Fox News poll released Wednesday evening shows Clinton beating Trump by 10 percentage points, 49 percent to 39 percent.

    Then, a McClatchy-Marist poll released Thursday shows Clinton ahead by a massive 15 points — real landslide territory and easily the best recent poll she's gotten, with her at 48 percent compared to Trump's 33 percent.

    In Pennsylvania, a state most observers believe is a must-win for Trump considering how the electoral math is shaping up, Franklin & Marshall has a new poll showing him trailing Clinton by 11 points — 49 percent to 38 percent.
    http://www.vox.com/2016/8/4/12374000...on-polls-today

    De druk op Racist Trump om zich terug te trekken wordt steeds groter, de Republikeinen zijn nu plan-B aan het voorbereiden. De aanval nb op de moeder van een omgekomen Amerikaanse soldaat is walgelijk maar gelet op eerdere uitlatingen ook weer niet zo verbazingwekkend.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #85
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

  12. #86
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Inmiddels komt er ook wat info naar boven op de walgelijke tranentrekkende show van de model Moslims..... De vader is een niet echt lekkere mijnheer die zich op een bepaalde manier geprofileerd heeft....Heeft trouwens ook een mooi boek geschreven...

    http://www.breitbart.com/2016-presid...mail-scandals/
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. #87
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Inmiddels komt er ook wat info naar boven op de walgelijke tranentrekkende show van de model Moslims..... De vader is een niet echt lekkere mijnheer die zich op een bepaalde manier geprofileerd heeft....Heeft trouwens ook een mooi boek geschreven...

    http://www.breitbart.com/2016-presid...mail-scandals/
    Volgens mij ben jij vergeten wie de trouwste supporter van Saudi Arabie is, nl de VS en veel andere westerse landen. Dat deze man mogelijk via een advocaten kantoor waar hij voor werkt in verband met dat land gebracht kan worden is dan ook niet zo vreemd, vrij logisch eigenlijk.

    Zie ook:
    On October 20, 2010, U.S. State Department notified Congress of its intention to make the biggest arms sale in American history - an estimated $60.5 billion purchase by the Kingdom of Saudi Arabia. The package represents a considerable improvement in the offensive capability of the Saudi armed forces.[23]

    The U.S. was keen to point out that the arms transfer would increase "interoperability" with U.S. forces. In the 1990–1991 Gulf War, having U.S.-trained Saudi forces, along with military installations built to U.S. specifications, allowed the American armed forces to deploy in a comfortable and familiar battle environment. This new deal would increase these capabilities, as an advanced American military infrastructure is about to be built.[24]
    https://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_...ates_relations

    Zie ook:
    Spending on defense and security has increased significantly since the mid-1990s and was about US$67 billion in 2013. Saudi Arabia ranks among the top five nations in the world in government spending for its military, representing about 9% of GDP in 2013. Its modern, high-technology arsenal makes Saudi Arabia among the world's most densely armed nations, with its military equipment being supplied primarily by the United States, France, and Britain.[26] According to SIPRI, in 2010–14 Saudi Arabia became the world's second largest arms importer, receiving four times more major arms than in 2005–2009. Major imports in 2010–14 included 45 combat aircraft from the UK, 38 combat helicopters from the USA, 4 tanker aircraft from Spain and over 600 armoured vehicles from Canada. Saudi Arabia has a long list of outstanding orders for arms, including 27 more combat aircraft from the UK, 154 combat aircraft from the USA and a large number of armoured vehicles from Canada.[27]

    The United States sold more than $80 billion in military hardware between 1951 and 2006 to the Saudi military.[28] In comparison, the Israel Defense Forces received $53.6 billion in U.S. military grants between 1949 and 2007.[29]
    https://en.wikipedia.org/wiki/Armed_...f_Saudi_Arabia

    Ik lees geen enkele concrete beschuldiging tegen deze man, behalve dan dat hij moslim is en je dat als strafbaar feit kunt aanmerken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #88
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

  15. #89
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    at your service
    At your service too:
    http://edition.cnn.com/videos/politi...newday-sot.cnn

    En de woordvoerder van Trump had in eerste instantie nog wat kritiek op Obama namelijk dat hij persoonlijk verantwoordelijk zou zijn voor de dood van de zoon Khizr Khan. Daarna moet ze diep door het stof.

    Altijd weer leuk hoe berichten elkaar kunnen tegenspreken.


  16. #90
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Een moslim in de slachtofferrol, en een blanke man in de rol van boeman. Origineel hoor. Dat zie je anders nooit.......


    J.W.
    Keep on Walking.....

  17. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (25 augustus 2016)

  18. #91
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Keep on Walking.....

  19. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (25 augustus 2016)

  20. #92
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    http://www.nytimes.com/2016/08/09/us...rump.html?_r=0 voor het volledige bericht


    50 G.O.P. Officials Warn Donald Trump Would Put Nation’s Security ‘at Risk’


    Fifty of the nation’s most senior Republican national security officials, many of them former top aides or cabinet members for President George W. Bush, have signed a letter declaring that Donald J. Trump “lacks the character, values and experience” to be president and “would put at risk our country’s national security and well-being.”

    Mr. Trump, the officials warn, “would be the most reckless president in American history.”

    The letter says Mr. Trump would weaken the United States’ moral authority and questions his knowledge of and belief in the Constitution. It says he has “demonstrated repeatedly that he has little understanding” of the nation’s “vital national interests, its complex diplomatic challenges, its indispensable alliances and the democratic values” on which American policy should be based. And it laments that “Mr. Trump has shown no interest in educating himself.”

    “None of us will vote for Donald Trump,” the letter states, though it notes later that many Americans “have doubts about Hillary Clinton, as do many of us.”

    While foreign policy elites in both parties often argue among themselves — behind closed doors, or politely in the pages of Foreign Affairs magazine — it is extraordinarily rare for them to step into the political arena so publicly and aggressively. Several former midlevel officials issued a similar if milder letter in March, during the primaries. But Monday’s letter included many senior former officials who until now have remained silent in public, even while denouncing Mr. Trump’s policies over dinners or in small Republican conclaves.

    Continue reading the main story
    Late Monday, Mr. Trump struck back. The signatories of the letter, he said in a statement, were “the ones the American people should look to for answers on why the world is a mess, and we thank them for coming forward so everyone in the country knows who deserves the blame for making the world such a dangerous place.” He dismissed them as “nothing more than the failed Washington elite looking to hold onto their power.”

    Mr. Trump correctly identified many of the signatories as the architects of the invasion of Iraq and its aftermath. But he also blamed them for allowing Americans “to die in Benghazi” and for permitting “the rise of ISIS” — referring to the 2012 attacks on the American mission in Libya and the spread of the Islamic State, both of which occurred during the Obama administration. At the time, most of Mr. Trump’s Republican foreign policy critics were in think tanks, private consultancies or law firms, or signed on as advisers to the Republican hopefuls Mr. Trump beat in the primaries.

    Among the most prominent signatories are Michael V. Hayden, a former director of both the C.I.A. and the National Security Agency; John D. Negroponte, who served as the first director of national intelligence and then deputy secretary of state; and Robert B. Zoellick, another former deputy secretary of state, United States trade representive and, until 2012, president of the World Bank. Two former secretaries of Homeland Security, Tom Ridge and Michael Chertoff, also signed, as did Eric S. Edelman, who was Vice President Dick Cheney’s national security adviser and as a top aide to Robert M. Gates when he was secretary of defense.
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 9 augustus 2016 om 10:47
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  21. #93
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Voor de linkse forumleden en moderators, heb ik slecht nieuws, Clinton geeft geen fuck om de minder begoede medemens, de Clintons zijn gewoon verslaafd aan geld en macht. Expresident Clinton is ook nog aan wat anders verslaafd, maar deze vind ik gezond. Lewinsky was lang niet de enige stagiair en ook nog vele gehuwde vrouwen, maar dat doet geen afbreuk aan je kwaliteiten als president.
    Francois Mitterand, in de jaren 80 predident van Frankrijk reageerde terecht met "et Alors"ten ze hem op overspel hadden betrapt.
    maar Hillary is een koude, harde tante gesponsord door de banken en dit met fortuinen. Voor wat hoort wat en na de bankencrisis van 2007, wilden ze commerciële en zakenbanken scheiden, maar dit was buiten het lobbywerk van de Clintons gerekend. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt, komt al van de Romeinen in de glorieuze jaren van Rome.
    en Trump? Tjadie schiet in zijn eigen voet. De kiezers hebben het gehad met zijn wekelijkse oneliner om rel te schoppen. Eerst kreeg dit wel degelijk effect, maar de Amerikanen hebben het hiermee gehad.
    Bovendien vind ik het niet snugger dat Trump vzak van mening verandert, lees abortus en bij zijn economisch plan blijft om protectionisme centraal te zetten en de grote bedrijven nog meer belastingsvermindering te geven.
    zijn team bestaat uit alleen blanken, ook niet zijn beste strategische zet, bovendien heeft hij al minderheidsgroepen blijven beledigen en ook de Latinos, ook een groot kiezerspubliek. Op de donkeren zal hij ook niet veel kunnen rekenen, na de oproep van Obama om niet voor Trump te stemmen.
    conclusie : Trump werd heel slecht geadviseerd. Tijdens de OS, in Amerika zeer belangrijk besteedde hij niets aan reklamespots terwijl Clinton hiervoor 180 miljoen dollar gebruikte betaald door een bank die een louch aandeel had in de reeds vernoemde bankcrisis.
    dus beste BS, Big 30, molaar en Willem2, denk niet dat het een victorie voor links zal zijn, indien Clinton wint. Ze is zelfs schijnheiliger dan Trump

  22. #94
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    @deket
    Hou eens op om mij ergens in te delen.
    Een grote kans indien ik amerikaan was ik helemaal niet zou gaan stemmen. Maar indien wel dan zou ik kiezen voor het minst kwade en dat is denk ik toch wel mevr Clinton.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #95
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    @deket
    Ik heb meteen billclinton en jou een vrijkaart gegeven zodat je mij nergens bij kan indelen. ik koop ze gewoon allemaal om
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #96
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    dus beste BS, Big 30, molaar en Willem2, denk niet dat het een victorie voor links zal zijn, indien Clinton wint. Ze is zelfs schijnheiliger dan Trump
    Hillary Clinton is zo rechts als de pest en zit zover met haar arm in de reet van al die corrupte Wall Street kapitalisten dat ze daar bruine knikkers kan draaien. Amerika heeft amper linkse politiek. Elisabeth Warren en Bernie Sanders komen een beetje in de buurt. Helaas stelde de laatste zich verkiesbaar en niet Warren.

  25. #97
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dus Willem op zo een kreng zou jij stemmen in de hypothese dat je Amerikaan bent?
    vind btw dat ze gaan kiezen zouden verplichten. Maat BS zei ook ooit dat hij nooit gaat stemmen, ben van een andere mening.
    ben voor vrijheid en geen betutteling en overbodige regeltjes maar beseffen jullie hoeveel mensen er in de loop van de geschiedenis gesneuveld zijn om te mogen stemmen, en toen het meervoudig kiezen terecht werd vervangen door het enkelvoudige, dus dat de armeren hun stem gelijk werd aan de rijkere bleek het water lange tijd te diep, en betreffende het stemrecht voor vrouwen in 1948, idem dito.
    in sommigen landen, zoals Noord Korea of de Arabische Emiraten kan je dat zelf niet eerlijk gaan doen.
    dus voor mij mag er in elk land kiesplicht bestaan, dat lijkt me toch een geringe burgerplicht tgo onderwijs, gezondheidszorg etc.
    bovendien, met alle respect hoor, maar kan je het niet maken om langs de zijkant te roepen en dan niet of ongeldig te gaan stemmen, oke veel haalt het niet uit, de echte macht ligt bij de multinationals en financiële wereld maar het principe telt

    Maar wel bedankt voor de vrijkaart voor Magnum, ik kwam er nog nooit maar wel veel over gehoord.
    Willem, kan je mij het gsmnr geven van die ex, president Bill Clinton, dan kan ik met hem carpoolen ivm de niet geringe afstand, maqr de line up zal hopelijk veel goeds maken

  26. #98
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Berichten
    11.081
    Discussies
    224
    Thanks
    13.042
    Thanked
    17.442 in 6.137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Maat BS zei ook ooit dat hij nooit gaat stemmen
    Je moet je pilletje denk ik nog even nemen. Heb ik dat ooit gezegd? Ik ga altijd stemmen al is het maar om "Het is weer kut met peren" op het stembiljet te kalken. OK, dan is mijn stem ongeldig maar ik heb wel mijn plicht gedaan.

  27. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (23 augustus 2016)

  28. #99
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dat komt op hetzelfde neer he BS.
    dat weet je ook

  29. #100
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    Nee, voor de Kieswet in Nederland is er terecht een groot verschil tussen niet-stemmen en ongeldig-stemmen.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  30. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 augustus 2016)

 

 
Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.

  Freude 468*60