Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 130

Discussie: Frieten

  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Frieten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Het eten dus niet a la Dolce vita.. Misschien iets bestellen bij de kebab koning om de hoek KP?

    Hopelijk raak je er niet van aan de ....
    Straks een goei pak frieten in Vlaanderen ja. En ik hoop idd dat ik er niet van aan de... raak. Zou zomaar eens kunnen
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Wat een mooi topic. Ik zal hier morgen eens de adressen van enkele Vlaamse topfrituren posten se
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    de friet van België deugt niet veel te vet overal.
    De mayo is wel lekker
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  5. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Dikke frieten, oma!

  6. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2016)

  7. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb hier maar even een eigen topic gemaakt want ik wil adressen waar je in godsnaam lekkere frieten kunt eten in Vlaanderen. Ik kom wel eens in België en ik ben niet zo tevreden over al die friet die ik in België krijg voorgeschoteld. Vaak veel te zout, met een dermate zure mayonaise eroverheen, te lang dan wel te kort gebakken, in vet danwel olie die te ranzig is. En ja er zijn heel soms wel goede frieten bij, maar het is mij veel te sporadisch. Dus graag adressen in bv Hasselt, Maasmechelen, Leuven, Genk, Lommel, Aarschot, Sint Truiden, Westerlo etc.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 1 maart 2016),stimpy3 ( 9 februari 2018)

  9. #6
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Nou Vlamingen levert uw bijdrage aan dit goddelijke topic.

    beste frieten worden btw altijd door moeders gemaakt

    Heeft McDonalds nog bestaansrecht in het culinaire Belgique?

  10. #7
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Waarom beperken tot Vlaanderen. In NL kun je ook goede friet eten http://www.ad.nl/ad/nl/1401/tests/in...est_2015.dhtml . In top 10-20 heb je al tentjes die op de route naar sC liggen. Misschien hebben sommige ook een tips voor friet nabij en op weg naar SC's.

  11. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    No prob W2. Morgen pen ik hier minimaal 10 adressen van Vlaamse frituren met zalige frietjes neer. Het merendeel uiteraard gelegen in Limburg.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2016),Flyerke ( 3 maart 2016),Nedlovefkk ( 1 maart 2016),Wentelt Eefje ( 1 maart 2016)

  13. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Frituur Falcon vlakbij het SKW in Antwerpen!

  14. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 1 maart 2016)

  15. #10
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Frituur Falcon vlakbij het SKW in Antwerpen!
    dat gaat nog iets ja dat klopt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  16. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Frituur Mollenhol in Hasselt (Havenstraat, zijstraat van de Kempische Steenweg). Volgens mij de beste frituur van Belgisch Limburg, maar KP zal wel iets beters vinden .

  17. #12
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Frituur Falcon is idd een van de betere frituren in Antwerpen zelf, zoals aan het zuid frituur Kattekwaad, bereiden hun stoofvlees, tartaar, en bakken hun frieten zelf. In groot Antwerpen aan de grens tussen Schilde en Wijnegem, de Brug, maar die is overgenomen door Chinezen, een tendens die je merkt van Oostende tot Maaseik. En meestal de best draaiende, maar let op die chinezen zijn niet lui en heel flexibel, sluiten bijna nooit. In Lommel was de beste frituur bij Jean vlak bij de Shaft overgenomen door,, jawel, ook voor de Biekorf aan de lindelsebaan en frituur Retro aan de Leopoldlaan te Overpelt. Let op de kwaliteit gaat nooit verloren
    Belgen en goede frituren vind je nog in Mechelen, frituur Veemarkt, niet aan de Veemarkt zelf maar aan de kleine ring, in Boechout frituur De Locomotief bij de wDelhaize. , in Hasselt. De beste veruit Molsehol vlakbij de Lidl.
    In Gent, frituur De blauwe punt aan de Kortrijkse steenweg, Leuven : bij Fonske in de Muntstraat, in Diest: bij Jeanke aan het stationplein. In Brugge uiteraard niets, in Brussel de Jordain te Etterbeek, Merkel ging met haar gevolg vorige week nog een frietje steken, ze vertelden haar immers dat dit de beste Frituur in België zou zijn. Aan het jourdainplein.
    oh ja ik woon in het Antwerpse en daar heb je aan de linkeroever vlak bij de tunnel nog een uitstekende.
    En in mijn andere woonplaats Oostende zijn er veel baggerfrituren, voor toeristen, maar een heel goede, frituur hazegras vlak aan de rossebuurt aldaar.
    zo voldoende? Voor alle duidelijkheid, ik heb totaal geen zakelijke belangen in deze frituren.
    its just at your service

  18. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 1 maart 2016),Piet Plezier ( 1 maart 2016),pret ( 1 maart 2016),Willem2 ( 1 maart 2016)

  19. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    FB_IMG_1456858202592.jpg

    de ideale combinatie
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 maart 2016),deket ( 1 maart 2016)

  21. #14
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Frituur Falcon vlakbij het SKW in Antwerpen!
    Staat niet in mijn top 10! Ik vond het oké zonder meer. De zelfgemaakte tartaarsaus is wel uitstekend!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  22. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Oh ja je vroeg ook W3sterlo, wel iets verder dan het kuiple zelfde straat en kant. De nieuwe Ring heet het en een van de betere frituren van de kempen, er staat ook altijd voetbal oo. Nou ja Westerlo kan je amper voetbal noemen verdedigen als mietjes zoals STVV momenteel en hetzelfde niveau van in Nederland ploegen zoals NEC, Twente en Willem ll

  23. #16
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Belgische frieten!!!! Schreeuwen de Belgen als een bende achterlijken in koor.
    Frensh fries!!! Zeggen de Amerikanen... WTF is Belgium, dat weten ze niet. Die dwazen kennen alleen Brussel en Molenbeek!
    Hollandische pommes!!! verwijzen de moffen als je er al eens een frituur tegenkomt.

    Wel de moffen zitten nog het dichtst erbij. De Franse keuken wordt overschat en dat zal ook wel zo zijn met de frieten. In Belgie zijn frieten verzopen in het vet en veel te harde uiteindjes... En als je zo'n pak binnenhebt, dan zit je nog een hele avond met zure oprispingen opgescheept. Als ik dan toch moet kiezen: geef me dan maar de Nederlandse frietes. Meestal eet ik ze dan in Limburg, waar ze lekker vers en dik gesneden zijn... Het liefst nog een patat oorlog, waarin je ze verzuipt in pindasaus en zoete mayo.

    Sowieso is het geen culinair hoogtepunt, deze aardappelvariatie. Ik eet het zelden. Maar mijn nekhaar gaat rechtop staan als ik zo'n zelfingenomen Belg hoor verkondigen dat het een Belgische specialiteit is. Ja, in de tijd van je grootmoeder misschien toen ze frieten nog voorbakten in ossenvet. Maar nu? Loop toch neuken! Als je als natie nog maar durft verkondigen dat frieten je specialiteit zijn, zelfs cultureel erfgoed, dan ben je niet goed wijs! We hebben honderden bieren, wees daar fier op... We hebben IS opleidingen en pedofielen, maar dat is gelukkig meestal alleen in Wallonië en Brussel. Maar hou allemaal j e kop over fucking frieten... De hele wereld lacht ons uit. Een Japanse of Amerikaanse toerist reist Belgie in een halve dag door, kliekt wat foto's van een standbeeldje dat staat te zeiken, vreet een puntzak friet omdat het hem opgedrongen wordt en concludeert daarna dat hij zoiets vortigs nooit in zijn leven nog wil vreten... Daarna kunnen ze niet snel genoeg in Amsterdam zitten! Dat is La Belgique, beste landgenoten en Noorderburen.

    Om terug te komen bij de frieten.... als er echt dan nog frieten zijn waarvan ik zeg, die gaan er nog wel vlotjes in... Dan is het meestal in Griekenland of een paar Oost-Europese landen, waar ze frieten nog echt in een pan bakken en niet in een ketel. En daar dan een klots tzatziki bij of zo.

    Maar per slot van rekening; het is een bijzaakje... een bijgerecht om bij vlees en/of groenten te vreten... Geen mainissue. Niet meer dan versneden en gefrituurde aardappelen!!!
    Belgian speciality... Laat me niet lachen!

  24. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 2 maart 2016),pret ( 2 maart 2016)

  25. #17
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Staat niet in mijn top 10! Ik vond het oké zonder meer. De zelfgemaakte tartaarsaus is wel uitstekend!
    Falcon vind ik ook 'n prima frituur. Die haalt mijn top 10 wel. De allerbeste vind ik frituur Int Dorp in Zoersel ook Den Hete Saté in Bekkevoort vind ik uitstekend.

    Helaas worden veel frituren overgenomen door Chinezen of doen ze de deuren toe. Zoals met veel dingen, wordt het minder. Kwaliteit verdwijnt en maakt plaats voor goedkope rommel.

  26. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    ..het is een bijzaakje...
    Soms is het goed om van een bijzaakje een hoofdzaakje te maken
    Net zoiets als een hoerenlopersforum, het is een bijzaak maar soms ook wel hoofdzaak
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. #19
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Frietkotten zijn als hoerekotten.

    Sommige houden van kleine vettige andere dan weer van groot en klinisch.
    De ene houdt van skinny frieten en steppegras dames en de andere verkiest dan eerder cowboy ladies en big bump fries.
    Beide streven naar het zelfde resultaat. Totale verzadiging. En inderdaad soms krijg je een totale bevrediging en in andere gevallen treed er wel eens een indigestie op.

    De zoektocht naar één van beide establishementen is voor ieder van ons anders. Ook tijd en sfeer is een factor.
    Even langs in het SKW voor een snelle wip of om 3am na teveel pinten een friet goulash bij den Turk in Diest. Om dan de week nadien een friet bij B&W in Averbode te gaan steken en hier een bijkomende topservice te ontvangen om daarna weer te gaan uitbuiken in één van de talloze super saunaclubs.

    Friet op toeristische plaatsen is niet te vreten, deze vergelijken we dan maar best met de walletjes in Amsterdam waar je ook niet komt om te neuken.
    Friet bij MC donalds is geen friet maar chemisch geperst zetmeel dus dit hoort niet thuis in dit topic tenzij je kwaliteit van sexpoppen hier ook wil gaan omschrijven.

    Horen frietkotten bij het Belgische cultureel erfgoed? Absoluut, zoek maar eens een ander land waar je in het kleinste boerendorp 1 of soms wel meerdere van deze tenten hebt.
    Het centrum van het dorp is niet waar de kerk staat maar waar het Frietkot staat. Banken verdwijnen, warenhuizen sluiten, zelfs de bakker wordt een automaat maar het Frietkot O nee daar wordt niet aan geraakt.

    Of de Friet nu uit Belgie of Frankrijk komt zal me curryworst wezen.
    Een zekerheid is wel dat onze Belgische frietkotten een stuk beter zijn dan onze Belgische hoerekotten.

    De vraag is, wil ik als Belg onze frituren wisselen voor een aantal saunaclubs?


    2 cents
    van deze Belgische 'Bicky' Burger

  28. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 2 maart 2016),Nedlovefkk ( 2 maart 2016),Nibor76 ( 2 maart 2016)

  29. #20
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    in Brussel de Jordain te Etterbeek, Merkel ging met haar gevolg vorige week nog een frietje steken, ze vertelden haar immers dat dit de beste Frituur in België zou zijn. Aan het jourdainplein.
    Heet officieel "Maison Antoine".
    http://www.brusselnieuws.be/nl/eten-...-beste-frituur
    Beste is om bij Antoine een frietje te kopen en die dan te gaan opeten bij één van de vrienden van Antoine. Ik verklaar mij nader: De vrienden van Antoine zijn naburige cafés waar je je frieten mag opeten als je er een fris pintje besteld. Aanrader!

    Verder ook ... http://www.brusselslife.be/nl/articl...ten-in-brussel

  30. Onderstaande leden hebben Bredero bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 2 maart 2016)

  31. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Maar kennen jullie het fenomeen "steppegras"?

    http://www.steppegras.org/

  32. #22
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Maar kennen jullie het fenomeen "steppegras"?

    http://www.steppegras.org/
    ja vind ik persoonlijk niet lekker
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  33. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (18 oktober 2016)

  34. #23
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Die dunne frietjes steppegras vind je in Geel'eethuis de post en in Leopoldsburg, de tunnel, deze 2 zaken claimen de uitvinding. In de Tunnel zijn wel leuke diensters.
    wat betreft Roemenië kenner SFL ; idd bakken de Roemeensen in een pan, zoals wij de pattatjes. Ze doen wel niet aan diepvries en/of blikvoer maar alles vers, dus niet alleen frieten alles. Ze maken de kroketjes zelf. En hun soep vullen ee met worsten, aardappelen, ajuin, etc.
    de Roemeense keuken is ook onderschat.
    wij nemen goulash bij onze frieten. Bij hun is dat soep. Wel in Hongarijen gelanceerd, maar deze soep dan heb je zoals bij het Russische borsjt voor de hele dag gegeten.
    oost europese keuken is zwaar maar lekker.
    maar ivm terug te komen op frietkoten, de beste zijn die ik hier in dit item heb opgenoemd

  35. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 2 maart 2016),SFL ( 3 maart 2016)

  36. #24
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Toen ik de laatste keer in Maastricht een afspraak had, weet ik dat er in Nederland niet zo op restaurant wordt gegaan zoals in Belgie, je krijgt daar een broodje van AH met wat dunne kaas en wat melk.
    zag daar een frituur met het opschrift, echte Vlaamse friet! Argwaan, immers ik herinner mij in Amsterdam hetzelfde opschrift ergens tussel de Walletjes en het Grand Hotel waar ik toen logeerde, weet de plaats niet meer exact, was heel dronken, maar wat ik wel herinner is dat dit fe slechtse friet ever waren, en ik braakte.
    wel daar in Maastricht bij Truusje, Truus of zo at ik de beste friet ever met uitstekende zelfgemaakte goulash.
    Tja het Bourgondische Maastricht hoorde eigenlijk bij Belgie,zoals heel Nederlands Limburg, historische fout zoals bij ons dat stuk rond Eupen eigenlijk bij Duitsland hoorde
    even google en het was Tuusje van Teuntje in de Wycker Brugstraat te Maastricht

  37. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (16 april 2016)

  38. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Winnaars AD-friettest 2016: We zijn een dreamteam

    Verse friet, dat kenden ze in Ermelo nog niet. Maar het Gelderse dorp is al helemaal om. De Ermelosche Frietzaak opende pas in 2015 de deuren, maar heeft nu al twaalf medewerkers in dienst. En nu eigenaren Wouter, Larissa en Koen van der Haar de AD Friettest 2016 hebben gewonnen, gaat de zaak zelfs 7 dagen per week open. .................. http://www.ad.nl/ad/nl/30880/AD-Frie...reamteam.dhtml

    Zo'n test bestaat in België vast niet

    Ik heb wat adressen in België friet gegeten sinds het eerste bericht hier:
    Frituur no1 , Hoogstraat 1 in Antwerpen.
    Tja, frietjes waren niet te dun niet te dik. Goed machinaal produkt. Alleen een beetje veel zout. Voor de rest een degelijke bak frieten.

    Dan in Leuven. Burger Folie, muntstraat 4. Het ging mij om de frieten maar er was ook een burger erbij . Dikke frieten, met de hand gesneden volgens mij en in speciaal vet gebakken. Ja, die waren goed.

    Hasselt in het centrum bij een chinees. Helaas weet ik de naam niet meer. Maar het was om snel te vergeten. Niet lekker, zout , slap en vet.

    Dan in het gedeelte van België, waar ze duits spreken en er geen kaas van hebben gegeten van het friet bakken. Sankt Vith, Friture Freddy. Het was echt niet lekker.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

FKK Artemis 468*60