Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard Top tien lijstje dames

    Ik ben wel benieuwd welke dames in jullie top tien staan.
    Dames hoeven niet meer actief te zijn.

    1. Cristal, Love Saunaclub Munster, voorheen PC Bochum

    Bloedmooi, blond met prachtige borsten en een goed verzorgd lichaam, stoepoes en geil op de kamer.
    image.jpg

    2. Guilia, Love Saunaclub Munster, voorheen PC Munster

    De vrouw die je in je element laat, geeft je een echte GFE op de kamer. Super lichaam en goede sexdrive
    image.jpg

    3. Ela, Partytreff La Vita Wallenhorst

    Supergirl, sensueel en goed verzorgd, mooi lichaam. Sex van goed niveau, geeft het gevoel dat je bestaat.
    image.jpg

    4. Anastasia, Totalclub Osnabruck

    Klein, lief en aardig, absolute GFE ervaring. Vindt het fijn als de man het werk doet
    image.jpg

    5. Dunya EX PT Wallenhorst

    Pijpkoningen en gek als een deur, mag graag haar hart luchten. Grazy chick.
    image.jpg

    6. Karina, Partytreff Dorsten

    Prachtig om te zien en leuk in omgang, goede sex
    (Geen foto beschikbaar)

    7. Annabel, PC Munster

    Donkere dame, enorm gepassioneerd, geniet van een goede befpartij.
    image.jpg

    8. Sara, PT La vita Wallenhorst

    Mooie vrouw, rustig in omgang uitstekend op de kamer, ze laat je graag het werk doen en geeft je het gevoel dat je bestaat
    image.jpg

    9. Denisa, Verschillende clubs, oa Xanten, PC Munster en Dorsten ( nu actief)

    Super lichaam, zeer goed verzorgd. Tikje arrogant maar met de sex goed op de kamer
    image.jpg

    10. Ik twijfel nog over de nr 10, te veel dames die hier aanspraak op maken.

    Zoals je ziet val ik wel op een bepaald type dame, ze passen allemaal bij mijn smaak en stellen me gelukkig niet teleur?

  2. Onderstaande 3 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    AmuseMe (15 februari 2016),biged (14 februari 2016),TeddyWolf (27 maart 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:31
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.158
    Discussies
    233
    Thanks
    21.562
    Thanked
    6.290 in 3.001 posts

    Standaard

    De meeste ijsberen die zo'n lijstje willen maken, hebben anderhalve maand geleden al hun top 5 opgelepeld voor de Miss ijsbeer 2015!!!-verkiezing.

  4. #3
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Dat heb ik dan gemist, maar het is net de eredivisie, de top vijf is sinds de winterstop ook al gewijzigd.

    Nog bedankt voor de nominatie!

    Ich bin ein professor!

  5. Onderstaande 2 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Hcw (17 februari 2016),Wentelt Eefje (15 februari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Hierbij mijn top 10. Helaas zijn een aantal dames niet meer werkzaam in deze business.

    1. Lidja (Roemeense), Pauschalclub Dortmund en privé in Hagen. Met haar heel veel gedaan, van GFE tot aan SM.

    2. Annamaria (Roemeense), Pauschalclub Dortmund. De dame met wie ik de meeste kamers ooit heb gedaan. Ook bij haar een echte GFE.



    3. Elisa (Hongaarse), Pauschalclub Münster. Vanaf het eerste moment een goede klik mee. Deze dame weet je goed op te warmen voor je naar een kamer gaat en op de kamer is het een en al passie.



    4. Andra (Roemeense), Pauschalclub Münster. Optisch niet de mooiste dame, maar heel erg aardig en een perfecte service (GFE). Ook een dame die intelligenter is dan de gemiddelde DVP, wat overigens ook geldt voor Lidja en Annamaria.



    5. Mia (Roemeense), Pauschalclub Bochum. Net als Andra niet de knapste en wat mollig, maar een ontzettend aardige meid. Geeft je ook een GFE.



    6. Flori (Roemeense), Pauschalclub Dortmund. Ook een zeer aardige meid en altijd een leuke tijd mee gehad. T.o.v. de andere toppers in verhouding niet vaak seks mee gehad. De laatste paar maanden dat ze nog werkte in Dortmund deed ze ook aan SM.

    7. Giulia (Roemeense), Pauschalclub Dortmund en Saunaclub Love in Münster. Erg mooie dame, die je geweldig kan laten genieten. Tegen een GFE aan, net als Flori overigens. Misschien als ik haar nog beter leer kennen dat die GFE er wel in zit. De laatste keer dat ik haar bezocht heb, was overigens een top sessie, maar ook na de tijd nog lang met haar opgetrokken in de barruimte van Saunaclub Love.



    8. Ivana (Bulgaarse), Pauschalclub Münster en Bochum. Daarvoor heeft ze nog gewerkt in Secret Service in Dortmund, maar deze tent is inmiddels al een paar jaar gesloten. Met Ivana kun je geweldige sex hebben, wat een beetje tussen GFE en PSE in zit. Ze is voor heel veel dingen in.



    9. Anni (Roemeense) Pauschalclub Dortmund. Anni moet je leren kennen en daar heb je een klik mee of niet. Van sommigen hoor ik minder goede berichten over haar en van andere juist weer hele positieve. Ik zelf heb alleen maar positieve ervaringen met haar. We voelen elkaar goed aan. Voor GFE ben je bij Anni niet op het goede adres, want daar is ze wat te afstandelijk voor.



    10. Cora (Roemeense), Pauschalclub Bochum en Dortmund, Saunaclub Acapulco in Velbert en Salon Cora (waar ze onder de naam Paula heeft gewerkt) in Duisburg Neudorf. Cora is een lekker eigenwijs dondersteentje met wie ik een goede band had. Ze deed bij mij dingen die niet op haar setcard stond. Het was geen GFE bij haar, maar altijd wel erg lekker. Vooral pijpen ivm haar tongpiercing. Benieuwd trouwens waar deze dame nu werkt.



    Tot nu toe allemaal dames van de Pauschalclubs, omdat ik daar de laatste jaren vaak ben geweest, maar sinds kort ga ik ook af en toe naar FKK en Saunaclubs, dus misschien dat er in mijn top 10 in de toekomst verandering in komt.


  7. Onderstaande 6 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 maart 2016),Erotiekfan (13 november 2016),fr_loper (21 maart 2016),monstertje890 (27 juli 2016),TeddyWolf (27 maart 2016),Wijze grijze (21 maart 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60