Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool Seraing : rue de Marnix (red light district)

    La sinistre rue de Marnix est tout ce qui reste du quartier rouge de Seraing :( , ville industrielle située à proximité de Liège, sur les rives de la Meuse.
    Ce quartier à vitrines était en effet jadis plus étendu : outre la rue de Marnix, il comprenait la rue de la Glacière, ainsi que les rues Ferrer et Bruno - la fameuse Cour des miracles. Mais les vitrines de ces autres rues ont définitivement disparu et le quartier s'est rétréci comme une peau de chagrin.
    Il se situe non loin des quais longeant la Meuse, dans le bas de la ville de Seraing, à l'intérieur d'une zone industrielle et d'entrepôts. La rue est accessible en voiture, avec, en montant, sur le côté droit, une quarantaine de vitrines, dont certaines en hauteur, et sur le côté gauche, des installations industrielles appartenant à Cockerill et fonctionnant de jour comme de nuit avec un certain vacarme. Les vitrines sont donc d'un seul côté et leurs numéros dans la rue toujours pair.

    La rue est assez sure : il n'existe pas de toxicomanie apparente et des patrouilles de police la remontent régulièrement. :D Le choix en filles est peu étendue : toutes les vitrines sont loin d'être simultanément ouvertes. La plupart des filles sont d'un physique moyen et entre deux âges ; ce sont essentiellement des belges, et le quartier n'a jamais été colonisé par les filles de l'est, à la différence des Schippersstraat à Anvers ou des rues du Champion et de l'Agneau à Liège, à une époque aujourd'hui révolue. Quelques rares filles de l'est y travaillent cependant. Parfois, dans certaines vitrines, on découvre une fille jeune et jolie comme un rayon de soleil perçant un épais brouillard...

    Les vitrines offrent un meilleur confort que les carrés de la rue d'Aerschot à Bruxelles : présence d'un lit, existence d'un point d'eau le plus souvent et pas de "Madame" exigeant un pourboire en sus du prix convenu avec la fille.

    Les tarifs débutent à 25 € la fellation, voire la fellation et une position pour certaines de ces dames ; "le classique" ou "complet" vous coûtera 50 € et la demi-heure, de 80 € à 100 €.

    Le forum www.dialogueslib.be contient un fil très complet sur les demoiselles de la rue de Marnix.

  2. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    vanavond enigsinds uit verveling een ronde gemaakt langs Aken, even in Aspasia (Lemiers) gaan kijken en daarna voor het eerst naar Seraing. Aken was ik rond 19:00 - 19:30 misschien nog wat te vroeg. De Antoniusstr is niet echt heel lang. Er werken wel een aantal redelijk aantrekkelijke Afrikaanse meisjes, van alles wat eigenlijk maar ik ben nu 2 keer wezen kijken en ben nergens naar binnen gegaan maar er werken wel een aantal redelijk aantrekkelijke meisjes. Wilde het eigenlijk wel eens zien als het donker is maar zal later dit jaar weer eens kijken.

    Toen naar Lemiers. Daar heb ik hele goede ervaringen gehad met de beauty Julia. Een aantal jaren geleden schreef ik nog op Hookers dat ik bijna van mn kruk viel toen de meisjes zich voorstelden, zoveel schoons zat ertussen. Julia werkt er nog wel maar is op vakantie. Nu stelden 4 dames zich voor en ik zag geen enkele schoonheid. Mogelijk omdat de mooie meisjes bezig waren. Dat is jammer van een club als Aspasia. Dan stellen ze zich voor, je ziet niks, en je kan weer vertrekken.

    Op de terugweg voor het eerst eens gaan kijken in Seraing. Luik was een aantal jaren geleden best goed maar is tegenwoordig erg slecht. In Seraing heb je 1 straat "Rue de Marnix". Ik kwam aan toen het al donker was. Seraing is enigsinds louche, vervallen. De buurt ligt naast een industrie gebied kreeg ik de indruk. Alles oud en vervallen, veel sfeer. Echt een hoeren buurt met allemaal onaantrekklijke vrouwen. Ik zag 1 dame die enigsinds aantrekkelijk was. Pijpen (PMC), neuken + 2 standjes 50 euro. Niet gedaan. Ik ga morgen lekker naar een FKK :P:P

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage Rue Philippe Marnix in Seraing ?

    Niemand enige ervaring met dames in de rue Philippe Marnix in Seraing ?

    We denken hier aan dames zoals

    Corinne op rue Philippe Marnix 166
    Claudia op rue Philippe Marnix 170
    Kenza op rue Philippe Marnix 174
    Dominique op rue Philippe Marnix 174
    Antonella op rue Philippe Marnix 180
    Chantalle op rue Philippe Marnix 166
    Anvers

  4. #4
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    ik ben afgelopen dinsdag nog ff in deze straat beland alwaar best veel ramen met zeer ruime keuze van oud tot jong prijzen 25 euro tot 50 euro dat verschilt per dame nadeel is dat de meeste vrouwen alleen frans spreken

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik voor het eerst sinds meer dan een decennium nog eens naar de Rue Philippe de Marnix te Seraing gereden. Zonder noemenswaardige verwachtingen, want het is algemeen geweten dat de line-up daar niet veel voorstelt.

    Ik kwam om 15u ter plaatse aan en reed met mijn wagen de straat in. Wat onmiddellijk opviel was de drukte: alle parkeerplaatsen waren bezet en de ene na de andere wagen reed de doodlopende straat in/uit. Over de straat zelf valt niet veel te vertellen: een dertigtal verouderde huizen, een versleten weg en voetpad en veel vuil op de straat. Overall niet de gezelligste omgeving om lang in rond te hangen, maar ik stoorde mij er eigenlijk niet aan.

    Ik telde zo'n 15 meiden: 13 op het gelijkvloers en 2 op een hogere verdieping. Veelal te oude en te dikke vrouwen, maar ook 3 dames die vanuit de wagen wel de moeite leken, vooral dat ene mooie, slanke brunetje in het begin van de straat. Dat moest ik nader onderzoeken.

    Ik zag niet direct een parkeerplaats vrij, dus ik besloot me zo'n 250 meter verder te gaan parkeren, op de 'grote markt' van Seraing: een ruime, en vooral: veilige parking.

    Vanop de grote markt is het 5 minuten wandelen: 1 straat volgen die je langs wat grauwe industrie en een containerpark brengt.

    Te voet terug aangekomen in de straat was het opnieuw opvallend hoeveel auto's de straat wel niet binnen- en buitenreden. Wandelaars heb ik, in de 20 minuten dat ik in de straat heb rondgewandeld, niet veel gezien: max een half dozijn.

    Enfin: ik trok onmiddellijk op zoek naar de mooie brunette die ik eerder gespot had, maar... haar gordijntje was ondertussen dicht... Geen probleem: zo kon ik er van profiteren om de straat nog enkele keren rustig op- en af te wandelen.

    Ik heb nog 2 andere neukbare meiden gezien: 30 plus, maar zeker niet onaantrekkelijk. De overige vrouwen (overwegend blank, 2 zwartjes) waren me (veel) te dik of (veel) te oud.

    Na 20 minuten slenteren was het mooie brunetje haar raampje nog steeds gesloten en mijn alibi was langzaam maar zeker aan het aflopen. Ik ben dus maar naar het blondje op nummer 140 toegestapt en vroeg haar achter haar prijs: 50€ voor PMC en NMC, meerdere posities. De Aarschotstraat prijs dus. Ik twijfelde, maar ik vond deze meid uiteindelijk net niet mooi genoeg (het was een echte GND, geen stunnergehalte), en heb dan toch maar besloten niet binnen te gaan voor deze prijs.

    Ik ben snel nog eens gaan kijken aan het brunetje haar raam: de gordijn was echter nog steeds gesloten...

    Tijd om ongepopt naar huis te keren dus. Was ik ontgoocheld? Nee. De line-up is me, ondanks vele gesloten gordijntjes, beter meegevallen dan ik had verwacht.

    Seraing ziet me zeker nog eens terug, de volgende keer waarschijnlijk in de iets latere namiddag, en wanneer ik iets meer tijd heb, en ik vermoed dat het dan wel tot een kamertje zal komen.

    Maar eerst: morgen naar Duitsland, saunaclubland!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande 8 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy (16 februari 2017),Massi (25 april 2017),mechelen (16 februari 2017),Nedlovefkk (16 februari 2017),Patjax (16 februari 2017),Sjeufke (16 februari 2017),stimpy3 (11 januari 2019),Wentelt Eefje (27 februari 2017)

  7. #6
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Geen Eros Center in Seraing na klacht van vrouwenraad

    Seraing stapt af van het project om in de stad een Eros Center op te zetten. Aanleiding is de klacht tegen onbekenden die de Franstalige vrouwenraad indiende voor het openhouden van een huis van ontucht. Dat maakte Alexandra Paparelli, afgevaardigd bestuurder van de vzw Geces, bekend. De klacht van de vrouwenraad is in handen van een Luikse onderzoeksrechter. De eerste stappen voor het project werden acht jaar geleden gezet.

    LINK
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (18 januari 2019),pret (11 januari 2019)

  9. #7
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    RITA !!!! (beter gekend onder de naam Joséphine - en nadien Charlotte - …) - ex-Babylon

    Voor de liefhebbers van lekker donker vruchtvlees : in de rue de Marnix is de "vroegere" Joséphine (ex-Babylon) te vinden, weliswaar nu onder de naam "Rita". Heeft overigens de laatste jaren onder de naam "Charlotte" gewerkt...
    Let wel : in deze straat werkt nog een zwarte meid met de naam "Charlotte"... Deze laatste bedoel ik dus NIET.
    Voor de liefhebbers : meer details te vinden op youppie.net
    Ik ben zelf nog niet in Luik/Liège/Seraing geraakt in de rue de Marnix, maar volgens de commentaren op youppie.net zou ik dat beter wél eens doen...

    NB Ze werkt daar maar tot 17u !

    Zou zowat de énige zijn in de hele straat die PZC doet... (vgs youppie.net)..
    Laatst gewijzigd door Flurkman; 2 oktober 2019 om 21:59 Reden: Aanvulling

  10. #8
    Geregistreerd
    6 november 2019
    Last Online
    6 november 2019 @ 16:07
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Vandaag naar Rue de Marnix geweest, omstreeks 11u00 in de morgen.

    Assortiment: een 20-tal vrouwen (meeste tussen de 35-60 jaar, ik denk zelf dat er eentje zat die de 70 gepasseerd was... Die zag uit manman)
    Er waren 2 topvrouwen, knappe gezichtjes, mooi lichaam -> Prijs €50,00

    Voor de 'mindere' vrouwen of iets oudere vrouwen is de normale prijs €30,00 - €40,00
    Ik koos voor een oudere vrouw van 50 jaar, mooi lichaam nog, valse borsten, we begonnen en ging men ballen lekken alsook richting men aars. Echt eigenaardig voor €30,00, zoiets kan je je voorstellen voor €250 in Brustem... Echt een aanrader. Ze vertelde me dat ze werkte van 8u00 - 15u00, ze werkte niet graag in de avond omdat er dan veel mannen zouden komen die drugs gesnoven hebben of dronken zouden zijn.

    Nadien nog eens terug geweest ook een vrouw van rond de 50 jaar, mooie grote valse borsten maar die deur ging open en stinken dat het daar deed... ze had 3 honden samen met haar achter de vitrine zitten en rookte.. Vandaar de geur. Nu qua daad zelf, zeer rustig en leuk gesprek achteraf, ook €30,00 betaald. Het is ook deze vrouw die me vertelde dat er overdag veel oudere vrouwen staan maar dat 's avonds meer 'jeugd' staat dus jongere vrouwen. Ik ben zelf nog nooit in de avond/nacht naar daar geweest dus mensen die hier ervaring mee hebben?

    Qua straat: Vuil, vele auto's aan de linkerkant als aan de rechterkant geparkeerd, je wordt niet gelukkig van het straatje. Maar waar in België kan je voor €30,00 zo lekker neuken?

    Opvallend: Toen ik wegreed van de straat passeerde ik een 500meter verder op een parking, aan men rechterkant stonden 2 vrouwen te tippelen, ben gewoon voorbij gereden maar indien sommige mannen hier interesse in hebben, deze zijn er dus ook.

    TIP: als je overdag gaat zie je het misschien niet maar sommige huizen hebben ook vanboven ramen waar vrouwen gestald staan.

  11. Onderstaande 2 leden hebben jongemannn bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 oktober 2020),pret ( 9 november 2019)

  12. #9
    Geregistreerd
    28 juli 2020
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    12
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Maandag, 26 juli rond 18u30 Rue de Marnix opgereden.
    Alle ramen gesloten. De Waalse regering hanteert andere normen als de Vlaamse blijkbaar.

  13. Onderstaande leden hebben Grote Teen bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 augustus 2020)

  14. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    https://www.lameuse.be/673914/articl...vince-de-liege

    tot 19 Nov hebben we hier blijkbaar een straatverbod tussen 22u en 6u

  15. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (24 oktober 2020)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Living Room 468*60