Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73

Discussie: Julia

  1. #51
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Uiteindelijk kwam Julia als eerste terug en haar meteen geclaimd.
    Tot mijn grote verbazing kwam ik er achter dat zij hier al een x aantal jaren werkzaam is.
    Ik had haar namelijk nog niet gezien, ze komt blijkbaar maar af en toe naar de club.
    Julia is een leuke dame in omgang waar je ook lol mee kunt hebben.
    Op de kamer bleek ook nog eens dat ze prima service verleent en uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
    Meer dan voldaan verliet ik de kamer.

  2. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop ( 4 augustus 2019),Siberische tijger ( 5 augustus 2019),Sjeufke ( 4 augustus 2019),spirou ( 7 augustus 2019)

  3. #52
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    20 april 2024 @ 07:16
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.502
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Een eigentijdse leenliefde variant van Romeo & Julia

    Natuurlijk is het toneelspel van William Shakespeare de bekendste versie van het verhaal maar de bedenker was de Italiaanse dichter Masuccio Salernitano. Een van de meest tragische liefdesverhalen in de literatuur. Ergens wel grappig dat bepaalde thema's moeiteloos van toepassing zijn op de wereld van de leenliefde. De tegenstelling tussen de noden van het individu en de eisen van de maatschappij, toeval en de onafwendbaarheid van het noodlot.

    Leuk dat semi-intellectueel geleuter Patjax maar hier draait het om wat er gebeurd met de leuter.

    Begrijpelijk maar bare with me for one second en uiteindelijk zullen jullie datgene te lezen krijgen wat jullie willen. Bij eerdere bezoekjes aan Babylon was ze me al opgevallen. Een pocketdametje die de posterlady kon zijn voor mijn ideale vrouw qua uiterlijk en lichaam. Daarnaast is zij duidelijk speels en eigenzinnig.

    Ik zit samen met BBZ op het terras als ik in een flits een kleine blonde dame voorbij zie lopen. In mijn hoofd hoor ik plots in onvervalst zoetsappig Vlaams het karakteristieke stemgeluid van Koen Wauters "Daar gaat ze en zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend". Het is Julia en van alle dames in de clubs waar ik kom de absolute nummer één op mijn lijstje van dames waarmee ik nog het genoegen wil hebben om ook het intieme gedeelte te beoefenen.

    De dag kabbelt rustig voort en buiten het feit dat ze samen met Kellie achter het zwembad een soort van bouncy castle triootje doet op het luchtbed is zij verder weinig in beeld. Als ik echter op het punt sta om naar huis te gaan zet ze zich voor mij op een bankje op de "voetbaltribune". Mijn "evil dick" steekt zijn kopje op. Zou het er dan toch van komen? Al vrij snel gaat ze naar buiten met Kellie om een sigaretje te roken. Na een kwartiertje zijn ze nog niet terug en ik besluit een kijkje te nemen. Samen met Daniëlla zitten ze op een bankje en Kellie wordt gemasseerd door een oudere Duitse man. Daniëlla klaagt over pijntjes en wil ook wel een massage. Julia zegt dat ze dat wel wil doen en pakt uit haar tasje een fles bodylotion. Laat ik nu net een goede massage olie in mijn locker hebben liggen en ik ga deze halen. De dames zijn gelijk weg van de geur en Kellie draagt de oude man op hiermee te masseren.

    Daniëlla die ik al jaren ken uit YY vraagt hoe mijn dag tot nu toe is geweest en hoeveel kamers ik heb gedaan. Ik zeg haar dat ik zoals het er nu uitziet Babylon ongepopt ga verlaten en ze kijkt me verwonderd aan. Ze vraagt het nogmaals omdat ze denkt dat ik een grapje maak. Ik herhaal dat ik nog geen kamer heb gemaakt en dan zegt Julia dat als het aan haar ligt daar verandering in komt terwijl ze rustig verder gaat Daniëlla te "martelen". Na een tijdje zegt ze dat ze eerst nog een sigaretje rookt en dat we daarna gaan.

    Op de kamer zeg ik haar dat ik minimaal een uurtje wil blijven waarop zij zegt dat we het eerst een half uurtje aankijken en dan alsnog kunnen beslissen of we langer blijven. Ik kan me niet herinneren dat een dame dat ooit tegen me gezegd heeft. Zoals gebruikelijk begin ik met masseren en dit werkt tweezijdig. Een genot om dat hemels lijfje te voelen en de mogelijkheid ondertussen elkaar beter te leren kennen. Al snel blijkt dat we dezelfde absurde vorm van humor hebben. Na de massage ga ik met mijn vingertoppen over haar lichaam en dit zorgt voor prettige prikkels bij haar getuige de reactie. Ze kruipt tegen mij aan en begint minuten lang sensueel en liefdevol te tongzoenen zoals je dat met een geliefde doet.

    Ik zeg haar hierna plagend dat als ze wilt ze de kamer mag verlaten. Ze schudt nee en countert door te zeggen dat voor mij hetzelfde geldt met de restrictie dat indien ik dit wil ik dan wel door het raam naar buiten moet. Ik kijk haar aan op een wijze alsof ik het overweeg en haar blik spreekt boekdelen gevolgd door een stompje op mijn arm. Volgens haar is het nu tijd om de rollen om te draaien en dat er een mondelinge massage van mijn kleine vriend moet plaatsvinden. Julia is een volwaardig lid van de "kijk mama zonder handen" sociëteit van de Academy Oralski. Alle aspecten komen voorbij en vooral als ze hem tergend langzaam helemaal tot het achterste in haar keeltje laat verdwijnen is het zowel visueel als qua genot al een hoogtepunt op zich. Ook de ballen worden niet vergeten en ze blijkt een meesteres in het teasen te zijn. Afwisselend komt ze zo nu en dan naar boven om te tongzoenen waar bij haar handje edgend verder gaat. Een heerlijk zoen en zuigfestijn dat een kleine vijfenveertig minuten duurt met de nodige gein tussendoor.

    Dan is het volgens haar tijd om ook de laatste stap te nemen en ze gaat in haar tasje op zoek naar het meest gebruikte voorwerp in een club. Het duurt even en ze besluit de inhoud om te schudden. Er vormt zich een berg met zakjes Haribo en Maoam. Natuurlijk kan ik het niet laten haar hiermee te plagen. Uiteindelijk weet ze toch het gezochte zakje ertussen uit te vissen. Ze bestijgt me on top waarbij ze zich meteen voorover op mij legt en haar tong zoekt de mijne op. Slow en intiem worden we één in een harmonisch ritme. Zij vindt dat ik ook een duit in het zakje mag doen en we gaan in missio verder terwijl onze tongen hun eigen feestje houden. Tempo wordt opgevoerd totdat ook dit tasje zich vult. Het is duidelijk dat ze geen genoegen neemt met minder dan alles en spoort me aan door te gaan totdat ook het laatste druppeltje zijn weg in het tasje heeft gevonden. Na verwijdering bekijkt ze glimlachend wat onze inspanning opgeleverd heeft. Er zijn anderhalf uur verstreken en hoewel het tegen sluitingstijd loopt wil ze me eerst nog enkele nummers laten horen.

    We verlaten de kamer en de club blijkt gelijkenis met een spookstad te vertonen. Na overhandiging van haar gage voor haar hoofdrol nemen we nog uitgebreid afscheid. Zij loopt weg en in de kleedkamer hoor ik wederom Koen Wauters in mijn hoofd

    Ik weet wel dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft
    Ik weet wel dat zij met anderen haar tijd verdrijft
    Zij heeft soms geheimen waar ik liever niets van weet


    Vaak is het als het te mooi om waar te zijn is dit ook het geval is. Julia is echter de uitzondering die de regel bevestigd en mijn verwachtingen zelfs heeft overtroffen. Op elk vlak was er een klik. Net als bij de beroemde hoofdrolspelers van het toneelstuk zal ook ons toneelstukje uiteindelijk geen happy ending krijgen maar er zullen tot die tijd zeker nog nieuwe opvoeringen plaatsvinden.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    biged (30 september 2019),duivenmelker ( 7 september 2019),Giodude ( 8 september 2019),mentholbear (21 mei 2020),Schietgraagft (19 september 2019),Sjeufke ( 6 september 2019),spirou (13 september 2019)

  5. #53
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.059
    Discussies
    121
    Thanks
    2.089
    Thanked
    2.252 in 1.005 posts

    Standaard

    Julia heeft de haarkleur weer eens aangepast, zag ik gisteren. Het is weer rood.

  6. #54
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Zaterdag 28 sep: redder in nood!

    Redder in nood!

    Eindelijk was de tijd aangekomen met deze dvp "Baby Julia". Heb hier ontzettend lang moeten wachten.

    Tijdens die dramatische trio, werd er beweerd dat Julia er vandaag niet zou zijn. Shit, dan meen je niet, dacht ik toen. Gelukkig bleek ze wel aanwezig te zijn. Haar haarkleur is inmiddels rood en stond haar zooo verdomd sexy en uitdagend. Omdat zij in gesprek was met haar collega's, had ik haar alleen via een afstand gegroet. Maar zij stond op en gaf mij een dikke zoen en knuffel. Dit kon ik wel waarderen en meteen haar gevraagd of ze tijd had. Positief werd er ja beantwoord.

    Toen ik weg wou gaan, zei ze waar ik naar toe ging. Ze pakte mijn hand en gedwongen moest ik tussen haar en een beer gaan zitten. Vond ik totaal niet erg, wist alleen niet of die beer al met haar had afgesproken of niet. Bij voorzichtig nagevraagd, antwoordde hij; nee ze mag zelf bepalen. Ok, mijn armen meteen om haar nek gedaan. Ik moet wel zeggen dat de meeste dvps ontzettend goeie geheugen hebben. Ze kon bijna alle details opnoemen over mij. Ik was dan ook erg verbaasd, dat zij zoveel over mij wist?? Natuurlijk wist ik ook dat de dvps onder mekaar gaan roddelen en info's uitwisselden. Zo vroeg Georgiana aan Sascha vorige keer hoe ik op de kamer was. Maar goed....

    We hadden het over vorige keer, toen ik naar haar kwam en zei dat wij om die tijdstip gaan. Maar uiteindelijk toch werd afgeblazen. En toen kreeg ik die waarom vraag? Blablablaaa.... na een tijdje stonden wij op en liepen naar de schoorsteen ruimte. Wie trof ik daar aan? Daria en Antonia! Het was voor mij super awkward om erin te gaan zitten. Puur alleen voor Julia, ging ik maar braafjes zitten. En hoe kon het ook anders....meteen die Roemeense taalgebruik werden door mijn oren opgevangen. Waar ze het over hadden??...Nou dat mogen jullie 1 keer gaan raden. Misschien een beetje overdreven van mij, maar die zussen gaf ik geen 1 blik oogcontact. Zeiden ze wat tegen mij, dan waren mijn ogen aan de andere kant gericht. Tjaaa, wat viel er nog te zeggen, als ze die schuld terug naar mij gingen schuiven en zeggen dat ik gek ben en als klap op de dikke grote vuurpijl nog er bij gingen zeggen dat zij (Daria) niet meer met mij wou gaan praten. Maar goed, op naar de super super langverwachtte kamer. Tijdens het inschrijving van de kamertijd, waren die zussen ook meegekomen. Echt bizar, kinderlijk en irritant geworden!! Ze doen maar, dacht ik bij mijzelf.

    Kamer
    Eenmaal op de kamer vroeg ze nog wat er vooraf was gebeurd. Dit ga ik niet meer hier beschrijven. We lagen op de bed op onze zij, waarbij we elkaar omhelsde. Nu moet ik wel erbij zeggen dat zij 1 van de weinige dvps was, die zowel van verte als dichtbij ook mooi is. Ze had ook heel weinig makeup op, wat ik mooi vind aan een vrouw. Die rood haar maakte het ook helemaal af voor mij. Ik val namelijk op de meeste roodharige of het nou gekleurd zijn of niet.

    We begonnen vrij nerveus met veel praten, lachen, kussen en strelen. Langzamerhand ging zij de initiatief maar nemen. Eerst met korte kusjes, daarna met tong erin en dan gevarieerd met bijten op de lippen. Okeeee?!?! Precies wat ik leuk vind. Wel jammer dat zij niet diep ging met haar tong. Toen zakte zij naar beneden en deed mijn benen nog wijder open, zodat zij tussen mijn benen kon gaan positioneren. Teringgg...dit vond ik zoooooooooooo fucking geil en sexy hoe ze mij plaagde. Vooral met die lange intense oogcontact en rood haar er bij...WAUW! Vanaf hier wist ik het zeker. Zij wordt voortaan mijn redder in nood.

    Overige info's sla ik maar over, omdat het best wel lang is. Namelijk verdeeld over 3 kamers van ......uur.


    Samenvattend
    Het is bijna 100% garantie, dat zij jouw dag gaat redden, mocht je een slechte dag hebben. Maar helaas houdt zij strak aan haar kamer schema. Is helaas ook niet voor veel (extra) dingen in. Ze houdt intens oogcontact tijdens de daad. Ze plaagt veel en doet eigenlijk waar zij zin in hebt. Het is een leuke gekke meid, waar ik wel moet oppassen om niet verliefd te worden.


    Extra info
    Ik begon bij kamer nr.18, dan nr.17, dan nr.16 en tot slot nr.15. Allemaal zelf door de dvp gekozen, zonder dat ik wat zei.

    Ook werden wij tot tweemaal toe abrupt onderbroken in kamer nr.16 en nr.15. Eerste keer door Roberta en tweede keer door Gina??


    Nadelen
    1. Terughoudend tz.
    2. Let zeer nauwkeurig op de tijd.
    3. Is niet voor extra dingen in. Misschien komt dat nog wel als wij elkaar beter kennen.
    4. Praat veel tussendoor.

    Voordelen
    1. Kan DT, maar niet in Sascha of Alexa caliber.
    2. Zeer gevarieerd BJ. Nr.1 voor mij.
    3. Zeer intense en lange oogcontact. Nr.1 voor mij.
    4. Ze is gek met veel humor. De beste combi dat bij mij past.
    5. Ze geniet zelf mee.
    6. Houdt van bijten. Mening verschillen hier!
    7. Je kan hardcore sex doen, dat vindt zij leuk. Maar natuurlijk iedereen is anders. Dus graag rekening houden met elkaar.
    8. Ze kan klaar komen.
    9. Uithoudingsvermogen zeer goed.
    10. Zeer gevarieerde standjes mogelijk. Nr.1 voor mij.
    11. Neemt zelf de initiatief en ze weet ook wat ze doet.

    Beoordeling
    Lichaam 8,5
    Communicatie 10++
    Klik 10+++
    Presale 10+
    Aftersale 10+
    Seksprestatie 10+++ (hier blinkt zij uit)
    Bj 10+++ (hier blinkt zij uit, miste alleen iets bij de DT)
    Tz 7,5 (nogal terughoudend)
    Zelf genieten 10+
    Echtheid 10+++
    Orgasmes 8,5
    Handelingen dat toelaatbaar zijn 2 (is niet voor extra dingen in)
    Correctheid 10+
    Humor 10+++ (hier blinkt zij uit)
    Plagen 10+++ (hier blinkt zij uit)

    Gemiddeld: 10+

    HHG: Wordt voor mij een hele moeilijke keuze om te kiezen, tenzij ik een slechte dag heb.

    Extra info
    Volgend jaar gaat zij ook haar borsten een grote apk keuring geven. Jammer...

  7. Onderstaande 4 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 september 2020),mentholbear (21 mei 2020),Siberische tijger ( 8 oktober 2019),Wijze grijze ( 1 oktober 2019)

  8. #55
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:43
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.059
    Discussies
    121
    Thanks
    2.089
    Thanked
    2.252 in 1.005 posts

    Standaard

    Gisteren op herhaling geweest met Julia.

    Lachen, knuffelen, een partijtje rustige seks zijn wel de ingrediënten die ik nodig heb om een leuke kamer te hebben en daar speelt ze goed op in.
    Ze was wat rustiger dan de eerste twee keer dat ik met haar gekamerd heb, maar liever rustig als dat ze met windkracht 10 mij alle hoeken van de kamer laat zien.
    Dit keer heeft ze een lekker pijpbeurt afgeleverd en deze schmusekatze weet wel hoe ze het mij naar de zin moet maken.
    Ik ben misschien wat saai of te voorspellend op de kamer, dus veel heb ik niet meer toe te voegen.

    Roodharigen hebben wel iets, vind ik, maar bij Julia weet je het nooit en heeft ze volgende week ineens blauw haar.

  9. Onderstaande 6 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 oktober 2019),ju52 (23 september 2020),mentholbear (21 mei 2020),Patjax (17 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019),WANDELAAR5 ( 3 december 2019)

  10. #56
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:19
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xLicker Bekijk bericht
    Volgend jaar gaat zij ook haar borsten een grote apk keuring geven. Jammer...
    … en evenals Sascha zal zij wellicht niet gemakkelijk van het idee af te brengen zijn.

  11. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (23 september 2020)

  12. #57
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zou jammer zijn, maar ze mist waarschijnlijk haar borsten van vroeger. Beetje als Adina in Gold, al staat het plastic best goed bij haar.

    Uiteindelijk blijft het motto gelden: kinderen maken meer kapot dan de dokter goed kan maken.

    Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

  13. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    housefreak5 ( 2 februari 2020)

  14. #58
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    13 april 2024 @ 16:11
    Berichten
    124
    Discussies
    2
    Thanks
    2.701
    Thanked
    870 in 80 posts

    Standaard

    Deze recensie is afkomstig uit mijn algemeen verslag

    Ik was van plan om het eten te laten zakken in de bioscoop. Ik liep richting de trap toen ik achter de gokkast een adembenemende jongedame zag zitten. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden terwijl ik de trappen opliep. Ze keek mijn kant op en het was niet moeilijk voor haar te raden dat ik geïnteresseerd was met een kin die op mijn slippers hing. Natuurlijk had ik rechtsomkeer kunnen maken en naar haar toe gaan, maar ik wist dat mijn verlegenheid me dan parten ging spelen. Het was verstandiger door te lopen en even mijn gedachten te ordenen in plaats van als een kwijlende puppy voor haar te staan. In de bios waren een drietal koppeltjes allerlei vormen van het liefdesspel aan het beoefenen. Niet meteen de ideale plek voor een rustig momentje. Ik liep de trap af en onze blikken kruisten elkaar weer. Ze bleef mij aankijken met een glimlach en als een magneet werd ik naar haar toegetrokken.

    Met de woorden I knew you would come back for me begroette ze me en ze bleek met de artiestennaam Julia door het leven te gaan in het Babylonische. Ze vroeg of ik als een good luck charm aan haar zijde wilde staan. Ik zei dat ze dan beter iemand anders kon vragen gezien mijn geluk in het spel. Nadat ze enkele malen gedrukt had en dit inderdaad niets opleverde vroeg ze of ik haar wilde vergezellen omdat ze een sigaretje wilde roken. Al snel bleek ze een uitermate grappig brutaaltje te zijn met een eigen willetje. Ik wilde graag op intiemere manier kennis met haar maken. Ze zei dat dit een goed plan was nadat ze haar resterende saldo op de gokkast had weggespeeld of nadat ze alsnog de jackpot had gewonnen. Ik moest haar vergezellen en nadat ze mij de stoel op had gedirigeerd zette zij zich op mijn schoot. Haar resterende saldo slonk alras behoudens een incidenteel plusje en toen deze op was verwachtte ik dat we voor een kamer zouden gaan maar ze wilde eerst nog een sigaretje roken. Die ene werden er twee want haast had ze niet. Uiteindelijk vroeg ze dan toch of we ons gingen afzonderen.

    Op de kamer bleek ze uitermate knuffelig te zijn en niet vies te zijn van een potje tongzoenen. Dit zorgde ervoor dat mijn angel al klaar voor de strijd was. Dit was haar niet onopgemerkt gebleven en ze daalde af om hem in haar mondje te laten verdwijnen. Alle pijpvariaties kwamen aan bod en hierna vond ze het tijd worden dat mijn angel ook kennismaakte met haar pussy. Ze liet zich er rustig over heen zakken en kwam zodanig op mij liggen dat er gelijktijdig volop getongd kon worden. Feilloos vonden we het juiste ritme. Wat een genot om dit prachtige poppetje over mijn angel te voelen glijden. Ik probeerde de doodsteek zo lang als mogelijk uit te stellen maar dat was onbegonnen werk. In de vaart der volkeren knalden mijn nazaten in de Durex container der vluchtelingen.

    Nog wat knuffelen en tongzoenen en vroeg haar wat haar plannen waren. Ze had alle tijd en ik wilde nog wel langer van haar genieten. Ik draaide haar op haar rug en baande me via een tussenstop bij haar borsten naar beneden. Uitgebreid verwende ik haar lekkere gleufje. Mijn angel was ook weer wakker geworden en dit was niet onopgemerkt gebleven door haar. Ze draaide me op mijn rug en haar pijpbeurt was nog intenser en dieper dan eerder. Op de juiste momenten remde ze af met gevoelige likjes. We begonnen de liefdesdaad wederom met haar op mij. We draaiden om in missionaris en met de onstuimigheid van twee pubers vierden we onze lusten bot op elkaar waarbij onze tongen hun eigen gemeenschap hadden. Ik merkte dat een tweede orgasme ditmaal moeizamer zou zijn en voerde het tempo flink op terwijl zij flink met haar bekken bewoog. Waarschijnlijk had ik nog een hele tijd moeten doorpompen om een gevuld rubbertje als resultaat te krijgen. Ik ben niet echt een beukbeer en wil zeker niet een dame uitwonen, dus gooide het bijltje erbij neer toen ik het gevoel dat een orgasme nog wel een tijdje op zich zou laten wachten. Hiermee nam ze echter geen genoegen en ze begon me afwisselend te pijpen en af te trekken. Haar haren hingen sluik over haar ogen en zorgde met haar kundige kunstje ervoor dat ze haar doel handmatig bereikte. Liefdevol kuiste ze de gemaakte troep op en kwam in mijn armen liggen. Wat een zalige manier om uit te puffen. Aan alles komt een einde en zo ook aan ons samenzijn. Een situationele relatie met Julia zou zeker geen straf zijn.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 6 februari 2020),Giodude ( 7 februari 2020),mentholbear (21 mei 2020),Patjax ( 6 februari 2020),Siberische tijger (22 mei 2020),Sjeufke ( 6 februari 2020),WANDELAAR5 ( 6 februari 2020)

  16. #59
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:45
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Vorige weeknin Babylon zag ik Julia voor het eerst van mn leven. Ofwel... ze viel me toen pas op. Hoe heb ik haar kunnen missen. Prachtig koppie. Mooie figuur met prachttietjes. En geile rode haartjes.

    Na haar van een afstandje bekeken te hebben, heb ik haar aan de bae maar eens opgezocht. Ze had mij ook nog nooit gezien en wilde niet geloven dat ik toch wel regelmatig in Bab. kom.

    Na wat een grappig en uitdagend gesprek naar de kamer. Omdat het mijn laatste kamer van die dag zou zijn heb ik Mary erbij gevraagd. Ik ben getracteerd op een super strio. Maar eigenlijk was het niet fair voor Mary...... ik kon mn ogen gewoon niet van Julia afhouden. Wat een verschijning. En super hoe ze haar ogen tijdens het spelletje gebruikt. Een dame om verliefd op te worden. Ojah...qua seks is ze ook best fijn . Superdame!!

  17. Onderstaande 10 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 februari 2020),blauwebeer ( 9 februari 2020),Giodude ( 9 februari 2020),lekkersfan ( 9 februari 2020),mentholbear (21 mei 2020),Patjax ( 9 februari 2020),Siberische tijger (22 mei 2020),Sjeufke ( 9 februari 2020),WANDELAAR5 ( 9 februari 2020),Wentelt Eefje ( 9 februari 2020)

  18. #60
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:32
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.413
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Voor wie niet kan wachten op de heropening van Bab : deze dame werkt ergens in België, vanaf heden ook legaal :

    https://www.quartier-rouge.be/prive/...ew-here-2.html

  19. Onderstaande 4 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (10 juni 2021),mentholbear (10 juni 2021),Mooiejoke (10 juni 2021),pret (10 juni 2021)

  20. #61
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:45
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Voor mij te ver rijden. Maar aanbevelen kan ik haar wel!

  21. #62
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:32
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.413
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Weer in Bab.

  22. #63
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Iemand enig idee waar Julia gebleven is? Komt ze nog weer terug in Babylon? Vond het een leuke knappe meid met toch wel goede service.

  23. #64
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:32
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.413
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Zou in een Nederlandse saunaclub gesignaleerd zijn... Kan iemand dit bevestigen?

  24. #65
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Klopt

  25. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (17 maart 2022),Patjax (17 maart 2022)

  26. #66
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:47
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.843
    Discussies
    92
    Thanks
    14.762
    Thanked
    9.571 in 3.454 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was ze niet in het trappenhuis in NL aanwezig in ieder geval, of ze had zich heel goed vermomd.

  27. #67
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Vandaag ook niet

  28. #68
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.683
    Discussies
    127
    Thanks
    11.990
    Thanked
    18.402 in 6.034 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag wel
    is net Kortjakje…
    En Garde

  29. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 maart 2022),yylover (23 maart 2022)

  30. #69
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    21 april 2024 @ 07:57
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    Alias Raluca there.
    Show your appreciation

  31. #70
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:31
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    985
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    22/3 was ze in het trappenhuis tot volle tevredenheid van de ijsberen. Optic en service : 9/10…. Mag me altijd aanspreken als ze me ziet.
    Als alle dvp’s dit niveau hadden dan konden de vrouwen buiten de clubs het wel schudden

  32. #71
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Vandaag naar het zuidelijkste puntje van Nederland gereden.
    Ik geef toe , ik was liever naar Elsdorf gereden, maar daar is nauwelijks een line up op een maandag.
    Dan geef ik ook toe, in SS op een maandag, meer dan genoeg dames en eigenlijk is het daar best goed vertoeven, voor een maandag.
    2 Weken geleden een schitterende nieuwe dame gespot, naar mijn mening de mooiste van de club.
    Maar (een niet altijd bewezen) regel, de mooiste dames geven vaak ook de minste service. Ik had wel graag met haar gekamerd, maar ze bleek nogal druk bezet die dag.
    Met het schaamrood op mijn bek moet ik bekennen dat ik haar niet herkende als de famous Julia uit Babylon.
    Had nooit met haar in BB gekamerd en ik herinner mij haar slechts vaag, iets met diverse kleuren haar. En er waren voor de corona tijd ook behoorlijk meer dames.
    Dat ik op dit topic dan ook nog bevestig dat ze hier is neergestreken was puur alleen informatie van een bevriende veelpleger.
    Vandaag de gedachte, ik ga het toch maar eens met haar proberen met deze wat stille en rustige dame.
    En je kent het wel, een poging tot het begin van een gesprek, wat is je naam, waar kom je vandaan, bij welke club heb je eerder gewerkt......etc...
    Babylon ??? Het kwartje viel dan ook direct. Oeps
    Ze ontpopte zich als een echte (reguliere) Babylon dame. Ik kan niet anders zeggen dat haar service meer dan top was....het was gewoon grote klasse.

    En als info, ze houd niet zo van drukke dagen en werkt niet op vrijdag en zaterdag.
    En wat betreft Babylon, ze wilde gewoon weer iets anders proberen en houd de deur zeker open om daar weer eens terug te keren.

    Groetjes uit Limboland

    Tjonge.....ik ben nog steeds lyrisch over haar

  33. Onderstaande 18 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 april 2022),cheasehead ( 5 april 2022),Eddy_V ( 4 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 april 2022),Herr Fick ( 6 april 2022),jansenroy ( 4 april 2022),Jooploop ( 6 april 2022),le_belge ( 4 april 2022),mechelen ( 5 april 2022),mentholbear ( 6 april 2022),molaar ( 6 april 2022),Mooiejoke ( 5 april 2022),mynasch (16 april 2022),Patjax ( 7 april 2022),Schietgraagft ( 5 april 2022),schoolmeester ( 5 april 2022),Siberische tijger ( 5 april 2022),WANDELAAR5 ( 5 april 2022)

  34. #72
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 20:28
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.547
    Discussies
    270
    Thanks
    26.046
    Thanked
    15.821 in 6.421 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    En je kent het wel, een poging tot het begin van een gesprek, wat is je naam, waar kom je vandaan, bij welke club heb je eerder gewerkt......etc...
    Babylon ??? Het kwartje viel dan ook direct. Oeps
    Lol, waar ik benieuwd naar ben is of ze jou wel direct herkende.

    Deze dementholbear heeft dat wel vaker dat dames me schreef aankijken, van dolt ie nou met me of heeft ie een klap van de molen gekregen ofzo

  35. #73
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    27 juli 2022 @ 23:34
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    32 in 6 posts

    Standaard

    Julia, mmm, altijd lekker. Goed contact aan de bar en kreeg haar niet meer uit mijn hoofd toen ik eerst maar een sauna ging pakken. Daarom weer naar boven, maar waar was ze nu? Rondje lopen en, en nee maar zat ze wat te lanterfanten in de filmzaal. Oogcontact maakte duidelijk dat we elkaar niet weer zouden mislopen, ze stond niettemin op dus ik maar naast haar zitten. Verder gepraat, maar werd steeds intiemer, voor het meest intieme wilde ik toch wel op een kamer. Zo gedaan, en het feest brak los. Heerlijk zoenen. Gevraagd of ze voorover gebukt kon blijven staan met de benen gespreid. ik vervolgens zoenend over haar rug afzakkend naar haar mooie spleet, uitgebreid gebeft en nat gelikt totdat zei het genoeg vond en boven op mij wilde springen, nou ja iets voorzichtiger, niet minder intiem. Verder gezoend en al neukend tot een mooi einde gebracht. Jumping.

  36. Onderstaande 3 leden hebben ToroTinto bedankt voor deze bijdrage:

    focussbe ( 7 juni 2022),mentholbear (11 juni 2022),mynasch ( 5 juni 2022)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Diamond 468*60   Living Room 468*60