Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Melissa (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    18 april 2024 @ 23:15
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.925 in 381 posts

    Standaard Melissa (Roemeense)



    Melissa (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 6 februari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    18 april 2024 @ 23:15
    Berichten
    746
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.925 in 381 posts

    Standaard

    Melissa is een leuke meid, mooi gezicht, lekker lichaam, wel slappe b-tieten maar een mooie kont. In een mum van tijd pijpt ze me afgelopen donderdag enthousiast superstijf. Als ze voorover buigt om het laken neer te leggen, duw ik mijn stijve tegen haar billen aan en ga langzaam heen en weer. Ze werkt mee, duwt haar billen terug. Giechelt. Dan op bed, kussen goed, tongzoenen heel goed. Voelen overal, ze laat haar tieten kneden. Haar kontje en kutje inspecteren. Ze pijpt me weer, prima, heel goed, apart de ballen, de schacht, heel afwisselend. Ik kan het goed zien, ook in de spiegel. Dan vraag ik haar om op me te komen liggen. Ik vind dat steeds lekkerder worden. Ze gaat meteen pussysliden. Op het randje. Geil. Dan een condoom er bij en ze duwt mijn pik in haar kut. Mmmmm. Zalig. Ik duw even helemaal door naar boven. Oh, wat voelt dat lekker. Dan gaat ze heen en weer, goed zichtbaar zie ik haar op mijn pik wippen. Dan gaat ze schuren en schaven. Ook dat voelt lekker. Ik voel aan haar tieten. Ze buigt voorover zodat ik haar tepels in mijn mond kan krijgen. Zo gaat ze heen en weer, mijn gezicht tussen haar tieten en ze wipt, en schuurt enthousiast heen en weer. En dan kom ik. Heerlijk. Daarna blijf ik nog even lekker in haar zitten. Ze komt naast me liggen. Er zijn ongeveer vijftien minuten verstreken. Ik streel haar, ze doet haar ogen dicht. Ze vindt het lekker. Als ik haar hals streel, zegt ze, mmmm, massage. Na vijf minuten komen we overeind en dan zegt ze tegen me, geef me nog een paar minuten wat massage. Ze zit met haar rug naar me toe, ik streel en masseer haar hals, haar rug, tot onderaan, ik bevoel haar rugwervels een voor een, omhoog en weer terug. Ze vindt het lekker. Dan stoppen, er zijn zo'n 25 minuten verstreken. Ik geef haar dertig euro, geen prijs. Een kusje en ze loopt stralend weg. Later werpt ze me van afstand nog een kushandje toe. Goede aftersales. Maar ik was sowieso al van plan het met haar nog eens te doen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 februari 2016 om 20:32

  4. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    lustman ( 6 februari 2016),Nedlovefkk ( 3 februari 2016),Smouse ( 3 februari 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Last Online
    22 juni 2018 @ 11:54
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    115 in 18 posts

    Rotes Gesicht

    Toen ik 3 maanden terug voor de allereerste keer Freude 39 bezocht (tevens mijn eerste clubbezoek ooit), ging ik na het douchen en omkleden op een bank in de grote zaal zitten. Alles was nieuw voor mij en ik wilde eerst even de kat uit de boom kijken. Een dame op de bank naast mij had mij echter direct in het vizier en had een stortvloed aan vragen; wat was mijn naam, waar kwam ik vandaag, was het mijn eerste keer in F39, hoe ging het met mij, waar was ik naar op zoek, etc. etc. En omdat converseren van bank naar bank niet echt lekker ging met de muziek op de achtergrond, dan maar gevraagd of ze naast mij kwam zitten en dit zou direct mijn eerste kamer worden.

    Melissa bleek haar naam te zijn en ze komt uit Bulgarije. Ze spreekt redelijk goed Duits, heeft blond golvend haar en een schitterende lach. Haar lichaam is een tikje te stevig voor mijn smaak (maar ze is zeker niet dik!) en ze heeft grote hangborsten met op de ene borst een tattoo met de naam van haar zoontje. Heel veel gepraat hebben we niet, want Melissa wilde gelijk tongzoenen en voor ik het doorhad had ze haar tong in mijn mond. Dat gaat snel hier, absoluut niet slecht, dacht ik nog. Ondertussen ging Melissa met haar hand onder mijn badjas en mijn grote vriend had er ook zin in. Melissa fluisterde in mijn oor dat ze mij in haar wilde voelen en of we naar de kamer konden gaan. Uiteraard zei ik geen nee en Melissa ging lachend de sleutel halen en hand in hand liepen we naar de kamer.

    Op de kamer vroeg Melissa of ik voor 20 minuten wilde gaan en omdat dit mijn eerste kamer zou worden, vond ik het wel prima. Ik had er zin in en meer tijd zou ik toch niet nodig hebben, dacht ik. We gingen naast elkaar liggen, wat knuffelen, tongzoenen en Melissa even goed bekijken. Ik bekeek haar lichaam, maar vooral ook haar lieve gezicht met die mooie lach. Melissa wilde pijpen en ik hield haar absoluut niet tegen. Pijpen deed ze diep en ze maakte slurpende geluiden, erg geil. Halverwege zei ze dat ik haar moest likken en kwam in standje 69 boven mij zitten. Terwijl ze boven mij zat, kon ik haar kont stevig vasthouden en likte aan haar kutje en kontje waar ze kennelijk van genoot.
    Melissa kwam nu op mij zitten en bereed langzaam mijn stijve lul. Dit voelde prima aan, al voelde ze iets ruim aan van binnen. Het tempo voerde ze steeds iets meer op en op een gegeven moment moest ik haar stoppen, want ik wilde haar ook nog in missio nemen. Ze spreidde gewillig haar benen en ik kwam weer in haar. Ik begon rustig maar na flink wat harde stoten, spoot ik mijn witte goedje op haar buikje, want ze wilde het zien. Hierna hebben we kort nog wat nagepraat en hebben daarna de kamer verlaten. Bij het afrekenen vroeg ze slechts 30 euro, wat ik geen geld vond deze geweldige eerste kamergang in Freude 39. Ik gaf haar dus 40 euro en ze liep glunderend weg na nog een lange zoen en knuffel te hebben gegeven.

    Dezelfde dag en alle bezoeken aan F39 daarna, bleef Melissa altijd vriendelijk gedag zeggen, kreeg ik handkusjes, een zoen van haar op de bank en lachte ze lief. Soms sprong ze onverwacht op mij als ik op de bank zat en dan bleef ze maar vragen wanneer we weer zouden neuken en probeerde ze mijn grote vriend op de bank in haar kutje te stoppen. Dat dacht ik dus niet, dus dan maar snel mee naar de kamer en gaf ik haar waar ze naar smeekte. Ik kan er altijd wel om lachen, ze is soms een beetje wild, speels en prettig gestoord, ik mag dat wel.

    Overigens is Melissa niet de beroerdste en laat zich gewillig neuken op de bank in het bijzijn van iedereen en ik zag haar ook een keer midden in de zaal op de vloer liggen met een klant. Ze trekt dan gekke bekken, steekt haar tong geil uit en zegt dat ik dan de volgende ben die ze in haar kutje wil voelen. Ja, dat is geile Melissa! Daarnaast houdt Melissa van dansen en als Dagmar de Bulgaarse hitmix aanzet, gaat de handdoek om haar midden en samen met Bulgaarse Bonny, Ebru, Jasmin en wat andere dames wordt er flink gedanst waarbij de overige dames altijd Melissa als voorbeeld volgen.

    Al met al is Bulgaarse Melissa een giechelend lachebekje en altijd vrolijk en vriendelijk. En omdat ze de eerste dame is die ik ooit heb gekamerd in Freude 39 zal ik waarschijnlijk altijd een zwak voor haar blijven houden en van tijd tot tijd met haar op de kamer duiken.

  6. Onderstaande leden hebben Starscream bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 1 juli 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Gisteravond in de Freude geweest en het aanbod van de dames was magertjes. Voor een tit lover zoals ik weinig keuze. Na heel lang wachten op de enige dame die een d-cup had (ruim een uur niet gezien, daarna ook niet meer dus iemand zal haar zeker voor 2 uurtjes naar de kamer hebben genomen) uiteindelijk bij Melissa aanbeland.

    Ze had een visnet topje aan waardoor haar tieten groot en stevig leken.... helaas kwam ik er al snel achter dat ze slap en hangend waren. Maar ze was de enige dame die aan het dansen was en in een goed humeur leek te zijn.
    Ze had een tattoo op haar borst.

    Service was OK maar niet spectaculair. Zij begon bovenop maar bij elke plof naar beneden deed mijn bekken pijn. Andere standjes OK maar niets om naar huis te schrijven.
    Door de gezelligheid geef ik toch een 8.5 van de 10 punten.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Babylon 468*60