Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard Olivia (ex-Oceans) (Roemeense)



    Olivia (ex-Oceans) (Roemeense)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Nek, Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : hangende maar toch mooie B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Rimmen bij haar
    Extra info : Een ontzettend lieve GFE-dame die die illusie zonder TZ toch makkelijk weet te wekken. Aanrader voor elke liefhebber van een sloppy deepthroat




    Laatst gewijzigd door Big30; 30 januari 2016 om 09:38

  2. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Gisteren, vrijdag 29 januari, met haar gekamerd tijdens een eenmalig gastoptreden in nieuwe zusterclub Lekker Ding

    Het bleef bij koetjes en kalfjes maar onze gezichten kwamen wel steeds iets dichter bij elkaar in de buurt en van wederzijdse chemie was duidelijk sprake. Na een poosje gooide Olivia maar het balletje op of het geen goed idee was alle gemiste kamerkansen in Oceans hier te voorkomen en samen een kamer op te zoeken. Kennelijk had ze toch een "Später (vielleicht)" verwacht, want haar grijns werd niet iets te spontaan groot op mijn onmiddellijke "Al even in de club rondgewandeld en buiten gerookt, dus ik douche me wel even weer snel, maar dan gaan we!" Uiteraard speelde hierbij in mijn achterhoofd mee dat we hier allebei, vooral zij, nog Clubjungfrau waren, hetgeen het risico op een #melksnor bij een befbeurt aanzienlijk verkleinde.

    Geen afspraken over de duur van de kamer gemaakt, op kamer 1 ons ontkleed en begonnen aan wat een zeer geslaagde sessie werd. Eerst het knopje van de centrale muziekinstallatie naar 0 gedraaid en toen in Spotify wat geschikte opgezet. Ik had deze donkerharige 30-jarige Roemeense weliswaar ouder dan dan 25 geschat, maar dat ze de 30 al een paar maand gepasseerd was had ik haar niet gegeven. Mooie donkerbruine ogen, zonder de kleurspoeling is haar haar een paar tinten lichter bruin, en het bruin van haar lijf is allemaal zonnebank maar geen zigeunerbloed. Haar b-cup is wel wat hangend, maar ze heeft gewoon echt een mooi lijf! En ze is lief en lekker en een aangename goed Duits sprekende kamergenote. Zachte lippen. En een voortreffelijke pijpster! Langzaam, maar wel tot aan de wortel met veel vocht en weinig tot geen handinzet, daar kun je mij midden in de nacht voor wakker maken en het was derhalve maximaal genieten. Ondertussen werd me toen we kusten in mijn oor gefluisterd dat ze van een echt schone en fris smakende lul daadwerkelijk geil wordt als ze aan het pijpen is en haar inzet deed vermoeden dat ze de waarheid sprak. Ze richtte zich op en haar hand ging naar haar tasje toen we een minuut of 20 op de kamer waren. Ik zei echter dat ik niet van plan was het tot een half uurtje te beperken en dat deed haar dan weer niet onmiddellijk terug aanvallen op mijn lul maar zittend blijven kussen. Waarna er geen enkele overredingskracht nodig was om haar te laten gaan liggen en aan de veilige befbeurt #geenmelksnor te beginnen. Ze was inderdaad al licht aan het glinsteren daar zag ik toen ik langzaam vanaf haar nek de afdaling had voltooid. En liet zich vervolgens volledig gaan, nadat ze na een kwartier had aangegeven dat ze het ongepast zou vinden van me als ik nu voortijdig af zou breken. Toen ze even uitgepuft had kwam alsnog de condoom tevoorschijn en zonder Flutschi gleed ze langzaam over mijn paal heen. Zoenend en af en toe haar rug krommend om speels in mijn tepels te bijten had ze me binnen 5 minuten soepeltjes in een heerlijke cowgirl naar een fantastisch hoogtepunt gereden. Erg lekker!

    En omdat we nog heel eventjes over hadden tot het uur voorbij, maakte ze geen haast na het schoonmaken van onze edele delen, maar krulde zich in mijn armen tegen me aan. We kusten wat en toen ik de bijzonder tatoeage op haar ruggenwervel - vanuit haar nek 5 van de 9 gezet en toen besloten dat de rest teveel pijn ging doen en ook dat die onafgemaakt nog specialer was - bewonderde en zij langs mijn ballen kriebelde zag ze dat dat onmiddellijk weer effect had. Ze keek me aan en ik zei dat we de kamer nog niet af hoefden. Ze is echter niet van de vochtige-doekjes-brigade kennelijk, maar om nou dat ding met een rubber+smaak-zaad in haar mond te stoppen vond ze ook niet alles volgens mij, dus ik ben snel naar beneden gewandeld voor een plaatselijke douchebeurt. Ze zei nog met een grote grijns: "Niet snel naar huis gaan nu en mij op deze kamer smachtend en onbetaald achterlaten... "

    Terug op de kamer stond mijn lul in no-time opnieuw en weer die enorm gevoelvolle deepthroat, bijzonder lekker! En na een minuut of 10 stelde ik vast toen ik langs de binnenkant van haar dijen streelde dat ze niet gelogen had dat ze daar geil van kon worden. Ik vroeg of ze een condoom wilde pakken en opnieuw zonder Flutschi maar zonder befbeurt ietsje moeizamer zakte eroverheen. En beiden zeer langzaam bewegend melkte ze me haar kuitspieren. Opnieuw een voortreffelijke cowgirl dus, maar ik moest en zou haar nu ook in doggy neuken, al was het maar omdat ze slank is, maar net genoeg spel op de kont en heupen heeft voor een goede houvast, zodat ik dacht:
    "Schüttel Dein Speck"



    Toen ik mijn hoogtepunt voelde naderen haar gevraagd om het met haar mond af te maken en uiteindelijk toch nog een keer weer van mening veranderd toen ik nog dichter tegen dat hoogtepunt aanzat, en al zoenend met nog een paar halen van haar hand om mijn helemaal ondergekwijlde lul heerlijk opnieuw klaargekomen! Ook de 5 minuten die nu nog overbleven na 1 uur en 25 minuten "schmusend" volgemaakt en geconcludeerd dat nu eerst handen wassen en eten en dan pas douchen het devies was, omdat er nogal wat energie verloren was gegaan deze kamer! En toen volgde het grappigste compliment dat ik ooit een dame in een club hoorde maken "Het is niet de eerste keer hoor, maar wel heel zeldzaam, dat het afrekenen zo bij de lockers het op-een-na-leukste van een kamergang is voor me" Ik heb me wel eens minder gevleid gevoeld...

    PPZ: 8,9 (8,5 / 9,0 / 9,2)

  3. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    pret (30 januari 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    150,- voor 3 uur....typefoutje?
    Volgens jouw info zou dit op 80*3=240 uit moeten komen of heb je een WG talent?
    En Garde

  5. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (31 januari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Meer een foutje dan een fout. Ik heb voor 90 minuten inclusief fooi €150 overhandigd (en ik geef zelden tot nooit fooi, maar dit keer wel)

    Help Admin, herstel het paspoort na deze opmerkzaamheid van Eddy_V (want ik heb weliswaar vele talenten, maar... )

  7. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 januari 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

  Diamond 468*60