Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Shiva (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard Shiva (Duitse)

    Afgelopen zaterdag kwam ik 's avonds Shiva tegen. Een forse maar knappe blonde Duitse.
    Normaliter val ik niet zo gauw op brede vrouwen, maar na een korte twijfel dacht ik: 'Ach, waarom niet? Probeer eens een Duitse uit. Ze kunnen niet allemaal Sabine of Esther heten.'
    Het was eerst wel even zoeken naar de kamer, want Shiva kreeg de sleutel mee van een kamer in een zijgedeelte van de club. Een stel grijze gangen met allemaal kamers. Ze trok eerst de verkeerde kamer open, ha ha daar was al een koppel druk waarvan de zij meteen bezorgd bij de deur... moest daarna nog 2 x de kamer vragen. Maar kamer 26 (of was t 46?) gevonden.
    Geen ramen: donker grijze ruimte. Maar wel goeie sfeerlamp.
    Enfin, we hadden gelukkig meteen met veel passie vooral oog voor elkaar. En Shiva vond het prima om flink te tongzoenen. Hmmmmmmmmmmmmmm. Bijna ritueel met veel gedrevenheid van beide kanten. Maak je toch niet vaak mee.
    Ondanks dat ik al redelijk leeg was van de eerste twee dames en door mijn lichte verkoudheid kreeg ik jonge vriend toch stijf. Dat lukte Shiva.
    Ze pijpte niet opvallend maar wel ook weer gedreven.
    Daarna haar maar 's als eerste dame vandaag van voren genomen. Dat was op zich ook lekker flink d'r op.
    Maar toen werkte de vermoeidheid, de verkoudheid door: ik kon niet klaar komen. Moet gezegd: Shiva deed er nog echt haar best voor.

    Ik heb haar toch welgemeend bedankt. Het was een goede sessie. Herhalingsgevaar: zeker. Neem ik haar een volgende keer eerder.
    Zoals gezegd: ze wilde samen wat drinken, mijn intentie was t ook. Maar we (S. en ik) moesten gaan...
    Shiva bedankt. Graag weer.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (30 januari 2016),biged (29 januari 2016),Nedlovefkk (29 januari 2016),Sjeufke ( 4 maart 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:17
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.182
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Hoi Bert,
    kan me er niets van herinneren. Iig niet opvallend, anders had ik t me wel herinnerd. Maar kamergang was erg leuk.
    Gr J.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Babylon 468*60