Afgelopen zaterdag met Antonia gekamerd.
Dames animeren niet echt in DV, degenen die t wel doen, doen dat heel rustig.
Vond haar terloopse ontmoeting leuk. Ze reageerde leuk op wat ik zei. Ik zag goeie billen ook. 'Ach ja, waarom niet. Ik wil er een als eerste. En we praten leuk.'

Op de kamer deed ze wat verlegen en aardig. Antonia leek me nog niet zo lang in het vak te zitten. Haar borsten zijn erg klein, wel naturel. Daar moet ze het niet van hebben.
Maar het pijpen was wel met veel speeksel, en een verontschuldiging toen t ook even doekjes veeg werk was. Maar ze pijpte goed.
Normaliter is mijn eerste wip van voren, het inneuken. Maar haar kont zag er lekker uit, het werd toch meteen doggy.
Dat ging gewoon lekker. Ik kon alleen niet echt stoten, moest het gewoon in rustig tempo houden. OK, tuurlijk. Lekker gekomen.

Na afloop nog even met haar doorgepraat. Ze is een voorbeeld van een vrouw die graag in een gewone baan werkt, maar daar is naar hun zeggen in Roemenië moeilijk aan te komen. Wat ik nu met haar meemaakte was goed te noemen, een aangenaam half uur rustige sex op de kamer. Zeker voor een eerste wip prima.
Later zag ik haar nog aan de bar met enkele andere meiden een Amerikaan amuseren.