Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard Dordrecht, Dubbeldam 82, Jamy

    http://www.dubbeldam82.nl/dames/jamy-fotos/


    7-1-2016
    Eigenlijk geen tijd maar met een beetje creatief boekhouden met de tijd is er een half uurtje voor een date vrijgemaakt.
    Dubbeldam82 heeft als nadeel dat ik best af en toe een avondje ertussenuit kan knijpen maar dat dit meestal pas na 21.00 uur kan en ze dan al dicht zijn.
    Jamie is een donker en klein meisje met een heerlijk figuur en een prachtig koppie, ik heb in het verleden al een paar dates gehad maar de laatste is al weer bijna 2 jaar geleden.
    Toen ik vanmiddag dan ook min of meer bij toeval zag dat ze aanwezig was kon ik het dan ook niet laten om te proberen tijd vrij te maken.
    Na wat creatief rekenen had ik een half uurtje vrij en heb Dubbeldam82 gebeld voor een afspraak. Gelukkig bleek ze beschikbaar dus de date was gepland.
    ongeveer 18.00 stapte ik binnen vanuit een winderig en regenachtig weertje en werd begroet door de gastvrouw.
    Naar boven en voor het half uurtje afgerekend waarna Jamie werd geroepen.
    Zoals altijd stapte ze schaars gekleed binnen en had ik al snel de eerste zoen te pakken en werd ik ondanks 2 jaar gelijk herkend Misschien wel door mijn koude handen die ik om haar heen sloeg maar die direct werden afgeweerd
    Jamie was een stuk langer dan in mijn geheugen stond maar een blik naar beneden en ik wist gelijk waarom.
    De palen waarop ze stond leken wel euromasten

    Na het opfrisritueel was die kou van mijn handen af en toen mocht ik ze wel aan het werk zetten om haar te verkennen
    Op bed eerst tegen elkaar aangekropen waarna zij al snel de rest van mijn lijf begon te verkennen en me in opperste staat van opwinding bracht. Mijn handen heb ik zelf ondertussen ook aan het werk gezet om haar te onderzoeken.
    Toen ik vroeg of ze over me heen wilde komen kreeg ik al snel haar poes op mijn mond gedrukt en begon ze een rubbertje te pakken om mij te pijpen in 69.
    Met mijn mond vol kon ik nog net zeggen: je gaat me toch niet met condoom pijpen?
    Rubbertje werd gelijk in de hoek gegooid en ze viel direct aan op mijn kleine vriend
    Niet heel lang maar wel heel lekker hebben we allebei genoten van standje 69 waarna ik haar toen wel een rubbertje gaf om bij me om te doen en vervolgens ben ik bovenop gekropen voor een heftige vrijpartij waarbij mijn orgasme vanuit mijn tenen leek te komen. Tijd om even af te koelen en lekker tegen elkaar aan te liggen kletsen waarbij het gesprek al snel kwam op wat we allebei lekker, leuk en kinky vinden om te doen.
    Het resultaat van dat gesprekje? Een week later was ik er al weer en toen hebben we wat fantasieën van mij uitgevoerd, maar dat is voor een volgende uitgave. En de date daarna? die wordt enkele uren lang maar is nog niet vastgezet.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  2. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    dit lekkere snoepje is niet meer op de site van Dubbeldam aanwezig, iemand een idee waarheen ze vertrokken kan zijn?
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  3. #3
    Geregistreerd
    21 november 2020
    Last Online
    21 november 2020 @ 09:41
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vraag me ook af waar ze is die knapperd

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Babylon 468*60