Ook eentje uit het verleden maar wel met een meid met een superkontje
Weer een hernieuwde date met Sarah, tegenwoordig werkend als Lina in Amsterdam Park118
de link van de advertentie daar:
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Vanavond zonder afspraak bij Royal Rooms binnengestapt. Gezien de goede ervaring die ik begin Januari had met Sarah had ik van te voren al bedacht dat ik weer met haar naar de kamer zou gaan, maar ja zo'n voorstelrondje heeft ook wel wat en je weet nooit wat voor lekkers zich verder aandient.
Dus na de beschikbare dames (7 stuks) gezien te hebben weer gekozen voor Sarah die gelukkig beschikbaar was.
Na de korte hernieuwde kennismaking, ze wist zich mij al snel te herinneren van onze vorige afspraak, even snel onder de douche gestapt waarna het spel kon beginnen.
Uit haar pretpakket de optie PZC genomen, en daar heb ik geen spijt van gehad.
Ze geeft wel aan dat ze geen PZC doet als er te veel voorvocht is maar ik was kennelijk niet lek genoeg

Sarah is een erg leuke, knappe marokkaanse dame die perfect Nederlands spreekt (woont geloof ik al haar hele leven in Nederland) Ze heeft een leuk koppie en een erg lekker slank lichaam met mooie fijne borsten.
Wat er zich verder precies op de kamer heeft afgespeeld zal ik hier niet in geuren en kleuren vertellen, dat hou ik grotendeels voor mezelf. Feit is wel dat ik tijdens het beffen niet mocht stoppen, kennelijk wist ik het juiste knopje te vinden.
Met andere woorden deze dame is zeker aan te raden.

Wat we gedaan hebben?: heerlijke PZC; lekker knuffelen; zichzelf op alle manieren laten verwennen en daarna lekkere sex.
Minpuntjes? moet lang nadenken, eigenlijk niet of het moet zijn dat ik ze niet aan het tongzoenen kreeg, wel gewoon zoenen overigens.
Sarah, als je dit leest: bedankt het was weer een heerlijke date.