Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Raluca (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard Raluca (Roemeense)



    Raluca (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 Euro euro Tijdsduur : 30 mins minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info : Very Light on Service Apects!





  2. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (18 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Laatste kamer van de dag was met Raluca wie ik op mijn vorige bezoek aan had gesproken. Ze heeft een meisje naast de deur kijken over haar met grote D cup borsten, blond schouderlang haar en een licht golvend neus. Ze is niet vet, maar heel dik met een grote kont, maar ik zou haar classificeren als vrij aantrekkelijk. Bank was ok met zachte lippen kussen en een beetje van het spel onder de handdoek. In de kamer en geen lippen kussen helemaal met haar enige kuste me op de zijkant van de nek. Ze bood me een CIM-upgrade meteen, maar ik heb geweigerd als het was mijn 3e kamer van de dag. Ze ging toen naar het condoom op mij te zetten, maar ik hield haar tegen en zei dat ik zou het leuk vinden zonder. Ze zei dat dit was een probleem voor haar als ik niet snijden! Hoe de fuck was je gaat doen CIM dan ??? De pijpen zelf was redelijk, hoewel mijn stemming was niet goed door dit punt. Ik vroeg om 69 - nee ik vind het niet leuk. OK hoe over enkele poesje likken? Nee, ik hou niet van het ofwel. Seks was aanvankelijk in Cowgirl en Reverse Cowgirl en dit was niet erg inspirerend dus we verwisseld om missionaris, waarbij ze hield haar hand aan de basis van mijn pik om te stoppen met mij krijgen te diep en ze was duidelijk niet genieten van de gepijnigde blik op haar gezicht, dus fuck it ik dacht dat ik zal het duren tot aan de 30 minuten in deze positie! Op 28 minuten sprong ik uit en kreeg ze me afmaken met de hand, die ze deed, maar ze was zo ver weg van mij (ik kon niet in de buurt van haar tieten of kutje) dat ze bijna in het district van Nedersaksen! Geen kans op een herhaling!

    Final room of the day was with Raluca who I had spoken to on my previous visit. She has a girl next door look about her with large D cup breasts, blonde shoulder length hair and a slightly upturned nose. She is not fat but quite chunky with a large ass but I would classify her as fairly attractive. Couch was ok with gentle lip kissing and a bit of play under the towel. Into the room and no lip kissing at all with her only kissing me on the side of the neck. She offered me a CIM upgrade straight away but I declined as it was my 3rd room of the day. She then went to put the condom on me but I stopped her and said I would like it without. She said this was a problem for her as I was not cut! How the fuck were you going to do CIM then??? The blowjob itself was passable although my mood was not good by this point. I asked for 69 - no I don't like it. OK how about some pussy licking? No I don't like it either. Sex was initially in Cowgirl and Reverse Cowgirl and this was not very inspiring so we swapped to missionary, whereby she kept her hand at the base of my cock to stop me getting too deep and she clearly was not enjoying it from the pained look on her face, so fuck it I thought I will take it right up to the 30 minutes in this position! At 28 minutes I jumped off and got her to finish me by hand, which she did but she was so far away from me (I couldn't get near her tits or pussy) that she was virtually in the district of Lower Saxony! No chance of a repeat!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.

  Living Room 468*60